Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 17:09 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Πρόβλημα με Sensodrive
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Μαρ 2009, 19:15 
Άβαταρ μέλους
Έχω ένα Citroen C3 XTR Sensodrive. Χιλιόμετρα 65000, ηλικία 2 χρόνια και κάτι (λίγους μήνες μετά την λήξη της 2 ετούς εγγυησης). Δεν θα αναφερθώ στο σαματά των κλίκ που ακούγονται από το καπώ καθώς το ηλεκτρομηχανικό κιβώτιο πατάει συμπλέκτη και ανεβοκατεβάζει ταχύτητες, στο κάτω-κάτω το έχω πιά συνηθίσει. Πριν λίγες ημέρες ξεκινώντας από το σπίτι μου μεταξύ 1ης και 2ης ταχύτητος το κιβώτιο "συμπλεκτάρισε" μόνιμα και το αυτοκίνητο ακινητοποιήθηκε. Στο ταμπλώ η ένδειξη AUTO αναβόσβηνε και στην θέση των ταχυτήτων αντί γιά νούμερο αναβόσβηναν παύλες. Έσβησα την μηχανή και ... αυτό ήταν. Δεν ξαναέδινε μίζα καθώς δεν μπορούσε να βάλει νεκρά... Με σβηστή μηχανή ,ανοίγοντας το καπώ άκουγα μιά συναυλία από κλικ και ένα θόρυβο γραναζιού που ταλαιπωρείται (πώς γδέρνονται δύο μέταλλα). Ο θόρυβος προέρχονταν από τον ηλεκτρικό συμπλέκτη πίσω από το ψυγείο. Έβγαλα-έβαλα πόλο, περίμενα 10 λεπτά, τίποτα! Τηλεφώνησα λοιπόν στην τοπική Citroen και μετά από λιγο ήρθε ο ίδιος ο αρχιτεχνικός τους. Ήταν εξοπλισμένος και το κατείχε καλά το αυτοκίνητο. Έβαλε φορητό laptop με Lexia-3 που έδειχνε πρόβλημα στο μοτέρ του ηλεκτρικού συμπλέκτη. Το αυτοκίνητο μεταφέρθηκε στην αντιπροσωπεία όπου αφαιρέθηκε ο συμπλέκτης και επιβεβαιώθηκε το πρόβλημα: έσπασε ο άξονας-γρανάζι στο μοτέρ του συμπλέκτη. Δυστυχώς το ανταλακτικό δεν υπήρχε και παραγγέλθηκε από την Αθήνα. Αλλάχθηκε ολόκληρο το servoμοτέρ του συμπλέκτη και το κόστος αυτού περίπου 500Ε! Η γενική Citroen στην Αθήνα έκανε την πάπια και μου είπαν οτι η εγγύηση έληξε πριν λίγους μήνες και τι να κάνουμε... Τα 2 χρόνια τα δίνει αυστηρά η Citroen Γαλλίας και εμείς δεν δίνουμε καμμία επιπλέον εγγύηση μου είπε στο τηλέφωνο ο τεχνικός διευθυντής Αθηνών. Του είπα οτι το γρανάζι που έσπασε το χειρίζεται αποκλειστικά το sensodrive όπως αυτό νομίζει και δεν έχει να κάνει με τον τρόπο οδήγησης και το δέχθηκε μεν αλλά περι της εγγύησης ουδέν.
Γιά την ποιότητα και ταχύτητα δουλειάς του τοπικού (Κομοτηνή) συνεργείου Citroen έχω να πώ τα καλύτερα: Ταχύτητα, ποιότητα και συμπεριφορά που με εξέπήξαν θετικά. Ιδίως ο αρχιμηχανικός τους, πρώτον ήρθε ο ίδιος επί τόπου και δεύτερον κυριολεκτικά ήξερε το αυτοκίνητο απέξω και ανακατωτά που λέμε. Τον συνιστώ ανεπιφύλακτα. Συνολικός χρόνος επισκευής 3 ημέρες συμπεριλαμβανομένου και του σαββατοκύριακου!
Το αρνητικό είναι η πολυπλοκότητα του sensodrive και η ανυπαρξία εγγύησης της Citroen Ελλάδος. 2 χρόνια και μιά μέρα και δεν σε ξέρουν πλέον. Τώρα ζώ με τον φόβο επανάληψης του ίδιου ή άλλου προβλήματος στο τερατοκιβώτιο που κοστίζει θαρρείς και είναι από χρυσάφι...


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Citro για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen Sensodrive: Εγγύηση μηδέν
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Μαρ 2009, 19:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 14 Νοέμ 2008, 21:52
Δημοσιεύσεις: 238
Δυστυχως καλο μου αδερφακι κι εγω με τους ιδιους φοβους ζω....αλλα η τεχνολογια μου μαρανε....ξερεις ποσες φορες χτυπησα το κεφαλι μου;παρε ενα απλο αμαξι να το χεις ξεπετα οποτε θες....λεω να ξερεις που ποναει...αλλα παλι καλα να λες που βρηκες γιατρεια..εγω να ξερες τι τραβηξα για μια ελλατωματικη τρομπα φρενου.......μηνες ετρεχα ..........

_________________
C'EST GRANDE D'ETRE GREC


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen Sensodrive: Εγγύηση μηδέν
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Μαρ 2009, 19:48 
Άβαταρ μέλους
Εμένα με έτσουξε το πεντακοσάρι πάντως.Δόξα τω Θεό πάντως που δεν ήταν και τίποτε άλλο, π.χ. ο "εγκέφαλος" ή το servoμοτέρ που κουνάει το μοχλό ταχυτήτων. Το σύστημα αυτό εμένα δεν μου εμπνέει εμπιστοσύνη. Όταν το αγόρασα μου το παρουσίασαν σαν αυτόματο σειριακό με χειριστήρια στο τιμόνι, που να φανταστώ οτι έχει γαλική μαιμού κάτω απο το καπώ να αλλάζει τις ταχύτητες με το χέρι...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen Sensodrive: Εγγύηση μηδέν
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Απρ 2009, 23:22 
Άβαταρ μέλους
Εχω και εγώ προβλήματα με το sensodrive.

Έχουν αλλοι άραγε προβλήματα?

Δεν μπορούμε να απαιτήσουμε απο την citroen να υποστηρίξει ενα προβληματικό προιόν?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen Sensodrive: Εγγύηση μηδέν
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 01 Μάιος 2009, 19:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
Citro έγραψε:
Έχω ένα Citroen C3 XTR Sensodrive. Χιλιόμετρα 65000, ηλικία 2 χρόνια και κάτι (λίγους μήνες μετά την λήξη της 2 ετούς εγγυησης). Δεν θα αναφερθώ στο σαματά των κλίκ που ακούγονται από το καπώ καθώς το ηλεκτρομηχανικό κιβώτιο πατάει συμπλέκτη και ανεβοκατεβάζει ταχύτητες, στο κάτω-κάτω το έχω πιά συνηθίσει.



Κακώς το εχεις συνηθίσει. Μέσα σε αυτά τα 2 χρόνια, που του έχεις κάνει ποσα? 6 service? Δεν είπες ποτέ και σε κανεναν μηχανικό οτι αντιμετωπίζεις αυτό το πρόβλημα? Απο το πρώτο "κλικ" έπρεπε να το (ξανα)πάς. Μηπως άφησες το αυτοκίνητο στη μοίρα του, και τελικά σε άφησε και εκείνο στο δρόμο ?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen Sensodrive: Εγγύηση μηδέν
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Μάιος 2009, 17:06 
Άβαταρ μέλους
Είχα κάνει ενα τοπικ τον ιανουαριο σχετικα με προβλημα στο C2 Sensodrive viewtopic.php?f=29&t=5169 και απότι καταλαβαίνω έχουμε πανω κάτω το ίδιο πρόβλημα. εγω εδωσα 2045 ευρω βεβαια με τα πολλα αλλά το θέμα είναι ότι 5 μηνες μετα μου πετάει τις ταχύτητες και απ'οτι διαβάζω μέσα στο φορουμ έχουν αρκετοι το ίδιο ακριβώς πρόβλημα με αυτό το κιβώτιο... τι να πω...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen Sensodrive: Εγγύηση μηδέν
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Φεβ 2012, 18:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Φεβ 2012, 17:55
Δημοσιεύσεις: 6
Παιδιά καλησπέρα, τώρα πήρα είδηση το club γιατί πλέον έχω βγει από τα ρουχα με το αμάξι που διάλεξα να αγοράσω. Ναι ναι, C3 XTR με δόξα και τιμή και άπειρα προβλήματα. Θέλετε να σας πω τι έχω παθει τους τελέυταίους 8 μήνες, από όταν το πήρα μεταχειρισμένο;

Διαβάστε λοιπόν τα καθέκαστα και δοξάστε τον Ρουσσάκη, τον αξιόπιστο πωλητή Citroen:

Στα τέλη Ιουνίου 2011 αγόρασα ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο μάρκας
Citroen , μοντέλο C3, τύπου XTR με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, από την
εταιρία Citroen Ρουσσάκης. Από τότε μέχρι και την 29η Αυγούστου
πήγα στο συνεργείο της εταιρίας όπου και το αγόρασα 4 φορές για πολύ
σοβαρούς λόγους. Τι εννοώ;

• Το αυτοκίνητο ενώ το οδηγούσα έσβηνε, απενεργοποιούνταν κάθε
λειτουργία του και σταμάταγε στην μέση του δρόμου θέτοντας την ζωή μου
και την ακεραιότητα τη δική μου, των συνεπιβατών μου αλλά και των
υπολοίπων οδηγών που έπονταν, σε κίνδυνο
• Το αυτοκίνητο δεν έπαιρνε την πρώτη ταχύτητα και φυσικά δεν
κινούνταν, πράγμα που στην πορεία αποκαταστάθηκε από την εταιρία που
το αγόρασα
• Σε κάθε προσωρινή στάθμευση η στάση σε κόκκινο σηματοδότη κι ενώ το
είχα στην νεκρά (Neutral), βάζω πρώτη ταχύτητα και το αμάξι δεν
κινείται
• Το αυτοκίνητο ενώ κινείται με τετάρτη ταχύτητα σε μια στροφή η σε
μια ανηφόρα που έπρεπε να κατεβάσει μόνο του- ως αυτόματο- στην τρίτη
και μετά στην δευτέρα ταχύτητα, δεν κατέβαζε, ελάττωνε από μόνο του
ταχύτητα η έσβηνε και κατέγραφε το σφάλμα
• Το αυτοκίνητο όταν το κιβώτιο είναι στην νεκρά ταχύτητα, και βάζω
όπισθεν παίρνει την όπισθεν με δυσκολία (ακούω το κιβώτιο να κάνει
θορύβους) και όταν την παίρνει δεν κινείται αμέσως αλλά πρέπει να
πατήσω το γκαζι πάνω από 3-5 φορές για να κινηθεί. Το ίδιο συμβαίνει
και με την πρώτη ταχύτητα.
• Το αυτοκίνητο σβύνει στην πορεία όταν οι ταχύτητες είναι χαμηλές (7-
10 χιλιόμετρα την ώρα)


Και σας ρωτώ φίλοι μου, αυτό που ρώτησα και γραπτώς τη Citroen και τον Ρουσσάκη:
Τι κάνει κάποιος σαν εμένα όταν βλέπει ότι έχει αγοράσει ένα
αυτοκίνητο που όχι μόνο τις περισσότερες φορές δεν κινείται, αλλά
θέτει την ζωή του και την ακεραιότητα του σε κίνδυνο;
Τι κάνει κάποιος όταν βλέπει πως μια σοβαρή εταιρία του έχει πουλήσει
ένα αυτοκίνητο που έχει τόσο σοβαρά προβλήματα; Και γιατί μια
επιχείρηση να το πουλάει εφόσον έχει αυτά τα προβλήματα;
Τι κάνει κάποιος όταν πηγαίνει στο σέρβις της επίσημης εταιρίας και
τα προβλήματα αντί να λύνονται να παραμένουν αλλά και κάποια να
εμφανίζονται με μεγαλύτερη συχνότητα;
Τι κάνει κάποιος όταν για ενάμιση μήνα, αντί να πηγαίνει στην δουλειά
του, είναι κάθε εβδομάδα σχεδόν, στο συνεργείο για να φτιάξει το
αυτοκίνητο που προφανώς δεν του έχει κάνει κάποιος δώρο, αλλά το έχει
πληρώσει;
Τι κάνει κάποιος που επειδή δεν έχει η εταιρία αυτοκίνητο
αντικατάστασης με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, και έχει χρειαστεί να
μείνει συνεργείο μέχρι και 5 ημέρες, πληρώνει έναν μισθό σε ταξί;
Τι κάνει κάποιος που έχει αγοράσει ένα προβληματικό αυτοκίνητο;
Πρέπει όλη του η ζωή και η καθημερινότητά του να προσαρμοστεί στις
προθέσεις και τις ικανότητες της Citroen;
Και στο τέλος, για ποιόν λόγο να έχει ένα αυτοκίνητο που μόνο σοβαρά
προβλήματα του εμφανίζει;


Αυτά μέχρι τον Σεπτέμβριο, που τελικά οκ, ειπαν ότι το έφτιαξαν. Τι έπαθα τις προάλλες;

Ενώ οδηγούσα στον Χολαργό, το αυτοκίνητο που έχω σταμάτησε χωρίς κανέναν προφανή λόγο να λειτουργεί, άρχισαν και αναβόσβηναν οι ενδείξεις στο «καντράν» και δεν έπιαναν τα φρένα. Το αυτοκίνητο ήταν πλήρως ακυβέρνητο, κινούνταν μόνο του και δεν μπορούσα να το σταματήσω παρά μόνο με το χειρόφρενο όπως και έπραξα. Αφήνοντας το χειρόφρενο, το αυτοκίνητο συνέχιζε να κινείται μόνο του με μεγάλη ταχύτητα και μεγάλη προσπάθεια και μόνο με το χειρόφρενο ως μέσο χειρισμού- αφού μέχρι και το τιμόνι κινούνταν με δυσκολία- κατάφερα να το ακινητοποιήσω πάνω σε ένα πεζοδρόμιο και να σβήσω τη μηχανή. Επιχείρησα να το βάλω και πάλι σε λειτουργία αλλά το αυτοκίνητο εξακολουθούσε να μην λειτουργεί: Να κινείται μόνο του και να μην πιάνουν τα φρένα. Έσβησα και πάλι την μηχανή και απευθύνθηκα σε ένα φίλο μου που μενει κοντά. Όταν επανήλθαμε μαζί στο αμάξι και το θέσαμε σε λειτουργία, το αυτοκίνητο λειτουργούσε κανονικά. Έτσι, ξεκίνησα για να επιστρέψω στο σπίτι μου με σκοπό αύριο, να το πάω στο συνεργείο της Citroen για να το ελέγξουν. Την ώρα που οδηγούσα στην οδό Υμηττού, στην αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας, το αυτοκίνητο σταμάτησε και πάλι και λειτουργεί, να αναβοσβήνουν οι ενδείξεις, να κινείται μόνο του με μεγάλη ταχύτητα και να μην πιάνουν τα φρένα. Όπως αντιλαμβάνεστε η κατάσταση ήταν άκρως επικίνδυνη- ειδικά σε ένα δρόμο μεγάλης κυκλοφορίας όπως είναι η Υμηττού, τόσο για εμένα όσο και για τους οδηγούς γύρω μου, μπροστά μου και πίσω μου. Πάλι με μόνο «όπλο» το χειρόφρενο, κατάφερα να το ακινητοποιήσω και να το βάλω στην αριστερή μεριά του δρόμου, γιατί σε άλλο σημείο δεν γινόταν, λόγω της βλάβης. Το έσβησα και μετά από 10 λεπτά πήρε και πάλι μπρος και το οδηγησα μέχρι το υπόγειο γκαράζ, στο σπίτι μου, στη περιοχή του Αγίου Αρτεμίου. Με το που μπήκα στο γκαράζ, το αυτοκίνητο έμεινε και πάλι ακυβέρνητο.

Επειδή ήδη πολυλόγησα και σας κούρασα, όταν πήγα στον Ρουσσάκη ξέρετε τι μου είπαν;
"ΕΙΣΤΕ ΑΤΥΧΟΣ!"

Αυτοί είναι οι επαγγελματίες οι σωστοί!!!Εμεις ειμαστε οι κακοι πελατες και αυτοι οι εξυπνακηδες...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Πρόβλημα με Sensodrive σε c3 xtr
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Φεβ 2012, 18:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Φεβ 2012, 17:55
Δημοσιεύσεις: 6
Παιδιά καλησπέρα, τώρα πήρα είδηση το club γιατί πλέον έχω βγει από τα ρουχα με το αμάξι που διάλεξα να αγοράσω. Ναι ναι, C3 XTR με δόξα και τιμή και άπειρα προβλήματα. Θέλετε να σας πω τι έχω παθει τους τελέυταίους 8 μήνες, από όταν το πήρα μεταχειρισμένο;

Διαβάστε λοιπόν τα καθέκαστα και δοξάστε τον Ρουσσάκη, τον αξιόπιστο πωλητή Citroen:

Στα τέλη Ιουνίου 2011 αγόρασα ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο μάρκας
Citroen , μοντέλο C3, τύπου XTR με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, από την
εταιρία Citroen Ρουσσάκης. Από τότε μέχρι και την 29η Αυγούστου
πήγα στο συνεργείο της εταιρίας όπου και το αγόρασα 4 φορές για πολύ
σοβαρούς λόγους. Τι εννοώ;

• Το αυτοκίνητο ενώ το οδηγούσα έσβηνε, απενεργοποιούνταν κάθε
λειτουργία του και σταμάταγε στην μέση του δρόμου θέτοντας την ζωή μου
και την ακεραιότητα τη δική μου, των συνεπιβατών μου αλλά και των
υπολοίπων οδηγών που έπονταν, σε κίνδυνο
• Το αυτοκίνητο δεν έπαιρνε την πρώτη ταχύτητα και φυσικά δεν
κινούνταν, πράγμα που στην πορεία αποκαταστάθηκε από την εταιρία που
το αγόρασα
• Σε κάθε προσωρινή στάθμευση η στάση σε κόκκινο σηματοδότη κι ενώ το
είχα στην νεκρά (Neutral), βάζω πρώτη ταχύτητα και το αμάξι δεν
κινείται
• Το αυτοκίνητο ενώ κινείται με τετάρτη ταχύτητα σε μια στροφή η σε
μια ανηφόρα που έπρεπε να κατεβάσει μόνο του- ως αυτόματο- στην τρίτη
και μετά στην δευτέρα ταχύτητα, δεν κατέβαζε, ελάττωνε από μόνο του
ταχύτητα η έσβηνε και κατέγραφε το σφάλμα
• Το αυτοκίνητο όταν το κιβώτιο είναι στην νεκρά ταχύτητα, και βάζω
όπισθεν παίρνει την όπισθεν με δυσκολία (ακούω το κιβώτιο να κάνει
θορύβους) και όταν την παίρνει δεν κινείται αμέσως αλλά πρέπει να
πατήσω το γκαζι πάνω από 3-5 φορές για να κινηθεί. Το ίδιο συμβαίνει
και με την πρώτη ταχύτητα.
• Το αυτοκίνητο σβύνει στην πορεία όταν οι ταχύτητες είναι χαμηλές (7-
10 χιλιόμετρα την ώρα)


Και σας ρωτώ φίλοι μου, αυτό που ρώτησα και γραπτώς τη Citroen και τον Ρουσσάκη:
Τι κάνει κάποιος σαν εμένα όταν βλέπει ότι έχει αγοράσει ένα
αυτοκίνητο που όχι μόνο τις περισσότερες φορές δεν κινείται, αλλά
θέτει την ζωή του και την ακεραιότητα του σε κίνδυνο;
Τι κάνει κάποιος όταν βλέπει πως μια σοβαρή εταιρία του έχει πουλήσει
ένα αυτοκίνητο που έχει τόσο σοβαρά προβλήματα; Και γιατί μια
επιχείρηση να το πουλάει εφόσον έχει αυτά τα προβλήματα;
Τι κάνει κάποιος όταν πηγαίνει στο σέρβις της επίσημης εταιρίας και
τα προβλήματα αντί να λύνονται να παραμένουν αλλά και κάποια να
εμφανίζονται με μεγαλύτερη συχνότητα;
Τι κάνει κάποιος όταν για ενάμιση μήνα, αντί να πηγαίνει στην δουλειά
του, είναι κάθε εβδομάδα σχεδόν, στο συνεργείο για να φτιάξει το
αυτοκίνητο που προφανώς δεν του έχει κάνει κάποιος δώρο, αλλά το έχει
πληρώσει;
Τι κάνει κάποιος που επειδή δεν έχει η εταιρία αυτοκίνητο
αντικατάστασης με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, και έχει χρειαστεί να
μείνει συνεργείο μέχρι και 5 ημέρες, πληρώνει έναν μισθό σε ταξί;
Τι κάνει κάποιος που έχει αγοράσει ένα προβληματικό αυτοκίνητο;
Πρέπει όλη του η ζωή και η καθημερινότητά του να προσαρμοστεί στις
προθέσεις και τις ικανότητες της Citroen;
Και στο τέλος, για ποιόν λόγο να έχει ένα αυτοκίνητο που μόνο σοβαρά
προβλήματα του εμφανίζει;


Αυτά μέχρι τον Σεπτέμβριο, που τελικά οκ, ειπαν ότι το έφτιαξαν. Τι έπαθα τις προάλλες;

Ενώ οδηγούσα στον Χολαργό, το αυτοκίνητο που έχω σταμάτησε χωρίς κανέναν προφανή λόγο να λειτουργεί, άρχισαν και αναβόσβηναν οι ενδείξεις στο «καντράν» και δεν έπιαναν τα φρένα. Το αυτοκίνητο ήταν πλήρως ακυβέρνητο, κινούνταν μόνο του και δεν μπορούσα να το σταματήσω παρά μόνο με το χειρόφρενο όπως και έπραξα. Αφήνοντας το χειρόφρενο, το αυτοκίνητο συνέχιζε να κινείται μόνο του με μεγάλη ταχύτητα και μεγάλη προσπάθεια και μόνο με το χειρόφρενο ως μέσο χειρισμού- αφού μέχρι και το τιμόνι κινούνταν με δυσκολία- κατάφερα να το ακινητοποιήσω πάνω σε ένα πεζοδρόμιο και να σβήσω τη μηχανή. Επιχείρησα να το βάλω και πάλι σε λειτουργία αλλά το αυτοκίνητο εξακολουθούσε να μην λειτουργεί: Να κινείται μόνο του και να μην πιάνουν τα φρένα. Έσβησα και πάλι την μηχανή και απευθύνθηκα σε ένα φίλο μου που μενει κοντά. Όταν επανήλθαμε μαζί στο αμάξι και το θέσαμε σε λειτουργία, το αυτοκίνητο λειτουργούσε κανονικά. Έτσι, ξεκίνησα για να επιστρέψω στο σπίτι μου με σκοπό αύριο, να το πάω στο συνεργείο της Citroen για να το ελέγξουν. Την ώρα που οδηγούσα στην οδό Υμηττού, στην αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας, το αυτοκίνητο σταμάτησε και πάλι και λειτουργεί, να αναβοσβήνουν οι ενδείξεις, να κινείται μόνο του με μεγάλη ταχύτητα και να μην πιάνουν τα φρένα. Όπως αντιλαμβάνεστε η κατάσταση ήταν άκρως επικίνδυνη- ειδικά σε ένα δρόμο μεγάλης κυκλοφορίας όπως είναι η Υμηττού, τόσο για εμένα όσο και για τους οδηγούς γύρω μου, μπροστά μου και πίσω μου. Πάλι με μόνο «όπλο» το χειρόφρενο, κατάφερα να το ακινητοποιήσω και να το βάλω στην αριστερή μεριά του δρόμου, γιατί σε άλλο σημείο δεν γινόταν, λόγω της βλάβης. Το έσβησα και μετά από 10 λεπτά πήρε και πάλι μπρος και το οδηγησα μέχρι το υπόγειο γκαράζ, στο σπίτι μου, στη περιοχή του Αγίου Αρτεμίου. Με το που μπήκα στο γκαράζ, το αυτοκίνητο έμεινε και πάλι ακυβέρνητο.

Επειδή ήδη πολυλόγησα και σας κούρασα, όταν πήγα στον Ρουσσάκη ξέρετε τι μου είπαν;
"ΕΙΣΤΕ ΑΤΥΧΟΣ!" "Εδω είμαστε για να τα φτιάχνουμε, κι εσείς αν σπάσετε το πόδι σας δεν θα μείνετε κουτσός, θα σας βάλουν γυψο και θα ξαναπερπατήσετε". Αντιλαμβάνεστε επίπεδο "βραβευμένης εξυπηρέτησης";

Αυτοί είναι οι επαγγελματίες οι σωστοί!!! Να τους δώσω συγχαρητήρια και από εδώ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen Sensodrive: Εγγύηση μηδέν
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Φεβ 2012, 20:06 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Για τα προβλήματα που έχεις στο κιβώτιο, συνήθως είναι λόγο κακής εκμάθησης. Κάποιες φορές, ειδικά μετά απο συγκεκριμένες αλλαγές/τροποποιήσεις, το κιβώτιο πρεπει να προγραμματίζεται πάλι (εκμάθηση) για να λειτουργούν όλα σωστά. Πήγαινε στο συνεργείο (ή θα σου πρότεινα να μιλήσεις με το μέλος zxpanos που έχει δικό του συνεργείο) να σου βάλουν το αυτοκίνητο στο lexia (στον υπολογιστή δηλαδή) και να σου κάνουν εκ νέου εκμάθηση του κιβωτίου.

Για τα υπόλοιπα που αναφέρεις, ίσως είναι επειδή το αγόρασες μεταχειρισμένο και δεν ξέρεις το παρελθόν του. Που ήταν αποθηκευμένο το αυτοκίνητο; Μήπως ήταν μετά απο κάποια πλυμμήρα; Μήπως ήταν τρακαρισμένο; Πώς το χειριζόταν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης;

Δηλαδή αναφέρεις 500 προβλήματα που ποτέ δεν θα εμφανίζονταν σε ενα καινούριο αυτοκίνητο. Δεν φταίει η citroen, αλλά -ισως- το μυστιριώδες παρελθόν του αυτοκινήτου...

_________________
Εικόνα


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε agiorgitis για την δημοσίευση του/της: paliroia
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα με Citroen c3 xtr
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Φεβ 2012, 20:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 16 Οκτ 2007, 16:29
Δημοσιεύσεις: 126
Τοποθεσία: ΒΡΑΧΑΤΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
paliroia έγραψε:
Παιδιά καλησπέρα, τώρα πήρα είδηση το club γιατί πλέον έχω βγει από τα ρουχα με το αμάξι που διάλεξα να αγοράσω. Ναι ναι, C3 XTR με δόξα και τιμή και άπειρα προβλήματα. Θέλετε να σας πω τι έχω παθει τους τελέυταίους 8 μήνες, από όταν το πήρα μεταχειρισμένο;

Διαβάστε λοιπόν τα καθέκαστα και δοξάστε τον Ρουσσάκη, τον αξιόπιστο πωλητή Citroen:

Στα τέλη Ιουνίου 2011 αγόρασα ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο μάρκας
Citroen , μοντέλο C3, τύπου XTR με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, από την
εταιρία Citroen Ρουσσάκης. Από τότε μέχρι και την 29η Αυγούστου
πήγα στο συνεργείο της εταιρίας όπου και το αγόρασα 4 φορές για πολύ
σοβαρούς λόγους. Τι εννοώ;

• Το αυτοκίνητο ενώ το οδηγούσα έσβηνε, απενεργοποιούνταν κάθε
λειτουργία του και σταμάταγε στην μέση του δρόμου θέτοντας την ζωή μου
και την ακεραιότητα τη δική μου, των συνεπιβατών μου αλλά και των
υπολοίπων οδηγών που έπονταν, σε κίνδυνο
• Το αυτοκίνητο δεν έπαιρνε την πρώτη ταχύτητα και φυσικά δεν
κινούνταν, πράγμα που στην πορεία αποκαταστάθηκε από την εταιρία που
το αγόρασα
• Σε κάθε προσωρινή στάθμευση η στάση σε κόκκινο σηματοδότη κι ενώ το
είχα στην νεκρά (Neutral), βάζω πρώτη ταχύτητα και το αμάξι δεν
κινείται
• Το αυτοκίνητο ενώ κινείται με τετάρτη ταχύτητα σε μια στροφή η σε
μια ανηφόρα που έπρεπε να κατεβάσει μόνο του- ως αυτόματο- στην τρίτη
και μετά στην δευτέρα ταχύτητα, δεν κατέβαζε, ελάττωνε από μόνο του
ταχύτητα η έσβηνε και κατέγραφε το σφάλμα
• Το αυτοκίνητο όταν το κιβώτιο είναι στην νεκρά ταχύτητα, και βάζω
όπισθεν παίρνει την όπισθεν με δυσκολία (ακούω το κιβώτιο να κάνει
θορύβους) και όταν την παίρνει δεν κινείται αμέσως αλλά πρέπει να
πατήσω το γκαζι πάνω από 3-5 φορές για να κινηθεί. Το ίδιο συμβαίνει
και με την πρώτη ταχύτητα.
• Το αυτοκίνητο σβύνει στην πορεία όταν οι ταχύτητες είναι χαμηλές (7-
10 χιλιόμετρα την ώρα)


Και σας ρωτώ φίλοι μου, αυτό που ρώτησα και γραπτώς τη Citroen και τον Ρουσσάκη:
Τι κάνει κάποιος σαν εμένα όταν βλέπει ότι έχει αγοράσει ένα
αυτοκίνητο που όχι μόνο τις περισσότερες φορές δεν κινείται, αλλά
θέτει την ζωή του και την ακεραιότητα του σε κίνδυνο;
Τι κάνει κάποιος όταν βλέπει πως μια σοβαρή εταιρία του έχει πουλήσει
ένα αυτοκίνητο που έχει τόσο σοβαρά προβλήματα; Και γιατί μια
επιχείρηση να το πουλάει εφόσον έχει αυτά τα προβλήματα;
Τι κάνει κάποιος όταν πηγαίνει στο σέρβις της επίσημης εταιρίας και
τα προβλήματα αντί να λύνονται να παραμένουν αλλά και κάποια να
εμφανίζονται με μεγαλύτερη συχνότητα;
Τι κάνει κάποιος όταν για ενάμιση μήνα, αντί να πηγαίνει στην δουλειά
του, είναι κάθε εβδομάδα σχεδόν, στο συνεργείο για να φτιάξει το
αυτοκίνητο που προφανώς δεν του έχει κάνει κάποιος δώρο, αλλά το έχει
πληρώσει;
Τι κάνει κάποιος που επειδή δεν έχει η εταιρία αυτοκίνητο
αντικατάστασης με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, και έχει χρειαστεί να
μείνει συνεργείο μέχρι και 5 ημέρες, πληρώνει έναν μισθό σε ταξί;
Τι κάνει κάποιος που έχει αγοράσει ένα προβληματικό αυτοκίνητο;
Πρέπει όλη του η ζωή και η καθημερινότητά του να προσαρμοστεί στις
προθέσεις και τις ικανότητες της Citroen;
Και στο τέλος, για ποιόν λόγο να έχει ένα αυτοκίνητο που μόνο σοβαρά
προβλήματα του εμφανίζει;


Αυτά μέχρι τον Σεπτέμβριο, που τελικά οκ, ειπαν ότι το έφτιαξαν. Τι έπαθα τις προάλλες;

Ενώ οδηγούσα στον Χολαργό, το αυτοκίνητο που έχω σταμάτησε χωρίς κανέναν προφανή λόγο να λειτουργεί, άρχισαν και αναβόσβηναν οι ενδείξεις στο «καντράν» και δεν έπιαναν τα φρένα. Το αυτοκίνητο ήταν πλήρως ακυβέρνητο, κινούνταν μόνο του και δεν μπορούσα να το σταματήσω παρά μόνο με το χειρόφρενο όπως και έπραξα. Αφήνοντας το χειρόφρενο, το αυτοκίνητο συνέχιζε να κινείται μόνο του με μεγάλη ταχύτητα και μεγάλη προσπάθεια και μόνο με το χειρόφρενο ως μέσο χειρισμού- αφού μέχρι και το τιμόνι κινούνταν με δυσκολία- κατάφερα να το ακινητοποιήσω πάνω σε ένα πεζοδρόμιο και να σβήσω τη μηχανή. Επιχείρησα να το βάλω και πάλι σε λειτουργία αλλά το αυτοκίνητο εξακολουθούσε να μην λειτουργεί: Να κινείται μόνο του και να μην πιάνουν τα φρένα. Έσβησα και πάλι την μηχανή και απευθύνθηκα σε ένα φίλο μου που μενει κοντά. Όταν επανήλθαμε μαζί στο αμάξι και το θέσαμε σε λειτουργία, το αυτοκίνητο λειτουργούσε κανονικά. Έτσι, ξεκίνησα για να επιστρέψω στο σπίτι μου με σκοπό αύριο, να το πάω στο συνεργείο της Citroen για να το ελέγξουν. Την ώρα που οδηγούσα στην οδό Υμηττού, στην αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας, το αυτοκίνητο σταμάτησε και πάλι και λειτουργεί, να αναβοσβήνουν οι ενδείξεις, να κινείται μόνο του με μεγάλη ταχύτητα και να μην πιάνουν τα φρένα. Όπως αντιλαμβάνεστε η κατάσταση ήταν άκρως επικίνδυνη- ειδικά σε ένα δρόμο μεγάλης κυκλοφορίας όπως είναι η Υμηττού, τόσο για εμένα όσο και για τους οδηγούς γύρω μου, μπροστά μου και πίσω μου. Πάλι με μόνο «όπλο» το χειρόφρενο, κατάφερα να το ακινητοποιήσω και να το βάλω στην αριστερή μεριά του δρόμου, γιατί σε άλλο σημείο δεν γινόταν, λόγω της βλάβης. Το έσβησα και μετά από 10 λεπτά πήρε και πάλι μπρος και το οδηγησα μέχρι το υπόγειο γκαράζ, στο σπίτι μου, στη περιοχή του Αγίου Αρτεμίου. Με το που μπήκα στο γκαράζ, το αυτοκίνητο έμεινε και πάλι ακυβέρνητο.

Επειδή ήδη πολυλόγησα και σας κούρασα, όταν πήγα στον Ρουσσάκη ξέρετε τι μου είπαν;
"ΕΙΣΤΕ ΑΤΥΧΟΣ!" "Εδω είμαστε για να τα φτιάχνουμε, κι εσείς αν σπάσετε το πόδι σας δεν θα μείνετε κουτσός, θα σας βάλουν γυψο και θα ξαναπερπατήσετε". Αντιλαμβάνεστε επίπεδο "βραβευμένης εξυπηρέτησης";

Αυτοί είναι οι επαγγελματίες οι σωστοί!!! Να τους δώσω συγχαρητήρια και από εδώ

δυστυχως στη χωρα μας το ρητο ο πελατης εχει παντα δικιο υπαρχει μονο στα βιβλια.τωρα με την κριση θα τιμωρηθουν ομως.επειδη λεφτα τελικα δεν υπαρχουν θα επιβιωσει μονο ο πραγματικος επαγγελματιας που σεβετε τον πελατη και τα λεφτα που ξοδευει.συνταξε μια επιστολη και στειλε τη στη μαμα εταιρεια στη Γαλλια .παραλληλα πιεσε τους σε βαθμο γραφικοτητας και μη μασας πουθενα οι Ελληνες φοβερα και πρεσο θελουμε τελικα...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen Sensodrive: Εγγύηση μηδέν
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Φεβ 2012, 22:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Φεβ 2012, 17:55
Δημοσιεύσεις: 6
agiorgitis έγραψε:
Για τα προβλήματα που έχεις στο κιβώτιο, συνήθως είναι λόγο κακής εκμάθησης. Κάποιες φορές, ειδικά μετά απο συγκεκριμένες αλλαγές/τροποποιήσεις, το κιβώτιο πρεπει να προγραμματίζεται πάλι (εκμάθηση) για να λειτουργούν όλα σωστά. Πήγαινε στο συνεργείο (ή θα σου πρότεινα να μιλήσεις με το μέλος zxpanos που έχει δικό του συνεργείο) να σου βάλουν το αυτοκίνητο στο lexia (στον υπολογιστή δηλαδή) και να σου κάνουν εκ νέου εκμάθηση του κιβωτίου.

Για τα υπόλοιπα που αναφέρεις, ίσως είναι επειδή το αγόρασες μεταχειρισμένο και δεν ξέρεις το παρελθόν του. Που ήταν αποθηκευμένο το αυτοκίνητο; Μήπως ήταν μετά απο κάποια πλυμμήρα; Μήπως ήταν τρακαρισμένο; Πώς το χειριζόταν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης;

Δηλαδή αναφέρεις 500 προβλήματα που ποτέ δεν θα εμφανίζονταν σε ενα καινούριο αυτοκίνητο. Δεν φταίει η citroen, αλλά -ισως- το μυστιριώδες παρελθόν του αυτοκινήτου...



Έχεις κάποιον εμπιστοσύνης να μου προτείνεις, που να έχει συνεργείο ώστε να μπορέσω να το τσεκάρω; Πως γίνεται να μην φταίει η Citroen, αφού το πήρα από τον Ρουσσάκη, δεν το πήρα από ιδιώτη και υποτίθεται πως είναι εγγυημένα. Παρεπιπτόντως, ευχαριστώ για την απάντηση


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα με Citroen c3 xtr
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Φεβ 2012, 22:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Φεβ 2012, 17:55
Δημοσιεύσεις: 6
stelios έγραψε:
paliroia έγραψε:
Παιδιά καλησπέρα, τώρα πήρα είδηση το club γιατί πλέον έχω βγει από τα ρουχα με το αμάξι που διάλεξα να αγοράσω. Ναι ναι, C3 XTR με δόξα και τιμή και άπειρα προβλήματα. Θέλετε να σας πω τι έχω παθει τους τελέυταίους 8 μήνες, από όταν το πήρα μεταχειρισμένο;

Διαβάστε λοιπόν τα καθέκαστα και δοξάστε τον Ρουσσάκη, τον αξιόπιστο πωλητή Citroen:

Στα τέλη Ιουνίου 2011 αγόρασα ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο μάρκας
Citroen , μοντέλο C3, τύπου XTR με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, από την
εταιρία Citroen Ρουσσάκης. Από τότε μέχρι και την 29η Αυγούστου
πήγα στο συνεργείο της εταιρίας όπου και το αγόρασα 4 φορές για πολύ
σοβαρούς λόγους. Τι εννοώ;

• Το αυτοκίνητο ενώ το οδηγούσα έσβηνε, απενεργοποιούνταν κάθε
λειτουργία του και σταμάταγε στην μέση του δρόμου θέτοντας την ζωή μου
και την ακεραιότητα τη δική μου, των συνεπιβατών μου αλλά και των
υπολοίπων οδηγών που έπονταν, σε κίνδυνο
• Το αυτοκίνητο δεν έπαιρνε την πρώτη ταχύτητα και φυσικά δεν
κινούνταν, πράγμα που στην πορεία αποκαταστάθηκε από την εταιρία που
το αγόρασα
• Σε κάθε προσωρινή στάθμευση η στάση σε κόκκινο σηματοδότη κι ενώ το
είχα στην νεκρά (Neutral), βάζω πρώτη ταχύτητα και το αμάξι δεν
κινείται
• Το αυτοκίνητο ενώ κινείται με τετάρτη ταχύτητα σε μια στροφή η σε
μια ανηφόρα που έπρεπε να κατεβάσει μόνο του- ως αυτόματο- στην τρίτη
και μετά στην δευτέρα ταχύτητα, δεν κατέβαζε, ελάττωνε από μόνο του
ταχύτητα η έσβηνε και κατέγραφε το σφάλμα
• Το αυτοκίνητο όταν το κιβώτιο είναι στην νεκρά ταχύτητα, και βάζω
όπισθεν παίρνει την όπισθεν με δυσκολία (ακούω το κιβώτιο να κάνει
θορύβους) και όταν την παίρνει δεν κινείται αμέσως αλλά πρέπει να
πατήσω το γκαζι πάνω από 3-5 φορές για να κινηθεί. Το ίδιο συμβαίνει
και με την πρώτη ταχύτητα.
• Το αυτοκίνητο σβύνει στην πορεία όταν οι ταχύτητες είναι χαμηλές (7-
10 χιλιόμετρα την ώρα)


Και σας ρωτώ φίλοι μου, αυτό που ρώτησα και γραπτώς τη Citroen και τον Ρουσσάκη:
Τι κάνει κάποιος σαν εμένα όταν βλέπει ότι έχει αγοράσει ένα
αυτοκίνητο που όχι μόνο τις περισσότερες φορές δεν κινείται, αλλά
θέτει την ζωή του και την ακεραιότητα του σε κίνδυνο;
Τι κάνει κάποιος όταν βλέπει πως μια σοβαρή εταιρία του έχει πουλήσει
ένα αυτοκίνητο που έχει τόσο σοβαρά προβλήματα; Και γιατί μια
επιχείρηση να το πουλάει εφόσον έχει αυτά τα προβλήματα;
Τι κάνει κάποιος όταν πηγαίνει στο σέρβις της επίσημης εταιρίας και
τα προβλήματα αντί να λύνονται να παραμένουν αλλά και κάποια να
εμφανίζονται με μεγαλύτερη συχνότητα;
Τι κάνει κάποιος όταν για ενάμιση μήνα, αντί να πηγαίνει στην δουλειά
του, είναι κάθε εβδομάδα σχεδόν, στο συνεργείο για να φτιάξει το
αυτοκίνητο που προφανώς δεν του έχει κάνει κάποιος δώρο, αλλά το έχει
πληρώσει;
Τι κάνει κάποιος που επειδή δεν έχει η εταιρία αυτοκίνητο
αντικατάστασης με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, και έχει χρειαστεί να
μείνει συνεργείο μέχρι και 5 ημέρες, πληρώνει έναν μισθό σε ταξί;
Τι κάνει κάποιος που έχει αγοράσει ένα προβληματικό αυτοκίνητο;
Πρέπει όλη του η ζωή και η καθημερινότητά του να προσαρμοστεί στις
προθέσεις και τις ικανότητες της Citroen;
Και στο τέλος, για ποιόν λόγο να έχει ένα αυτοκίνητο που μόνο σοβαρά
προβλήματα του εμφανίζει;


Αυτά μέχρι τον Σεπτέμβριο, που τελικά οκ, ειπαν ότι το έφτιαξαν. Τι έπαθα τις προάλλες;

Ενώ οδηγούσα στον Χολαργό, το αυτοκίνητο που έχω σταμάτησε χωρίς κανέναν προφανή λόγο να λειτουργεί, άρχισαν και αναβόσβηναν οι ενδείξεις στο «καντράν» και δεν έπιαναν τα φρένα. Το αυτοκίνητο ήταν πλήρως ακυβέρνητο, κινούνταν μόνο του και δεν μπορούσα να το σταματήσω παρά μόνο με το χειρόφρενο όπως και έπραξα. Αφήνοντας το χειρόφρενο, το αυτοκίνητο συνέχιζε να κινείται μόνο του με μεγάλη ταχύτητα και μεγάλη προσπάθεια και μόνο με το χειρόφρενο ως μέσο χειρισμού- αφού μέχρι και το τιμόνι κινούνταν με δυσκολία- κατάφερα να το ακινητοποιήσω πάνω σε ένα πεζοδρόμιο και να σβήσω τη μηχανή. Επιχείρησα να το βάλω και πάλι σε λειτουργία αλλά το αυτοκίνητο εξακολουθούσε να μην λειτουργεί: Να κινείται μόνο του και να μην πιάνουν τα φρένα. Έσβησα και πάλι την μηχανή και απευθύνθηκα σε ένα φίλο μου που μενει κοντά. Όταν επανήλθαμε μαζί στο αμάξι και το θέσαμε σε λειτουργία, το αυτοκίνητο λειτουργούσε κανονικά. Έτσι, ξεκίνησα για να επιστρέψω στο σπίτι μου με σκοπό αύριο, να το πάω στο συνεργείο της Citroen για να το ελέγξουν. Την ώρα που οδηγούσα στην οδό Υμηττού, στην αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας, το αυτοκίνητο σταμάτησε και πάλι και λειτουργεί, να αναβοσβήνουν οι ενδείξεις, να κινείται μόνο του με μεγάλη ταχύτητα και να μην πιάνουν τα φρένα. Όπως αντιλαμβάνεστε η κατάσταση ήταν άκρως επικίνδυνη- ειδικά σε ένα δρόμο μεγάλης κυκλοφορίας όπως είναι η Υμηττού, τόσο για εμένα όσο και για τους οδηγούς γύρω μου, μπροστά μου και πίσω μου. Πάλι με μόνο «όπλο» το χειρόφρενο, κατάφερα να το ακινητοποιήσω και να το βάλω στην αριστερή μεριά του δρόμου, γιατί σε άλλο σημείο δεν γινόταν, λόγω της βλάβης. Το έσβησα και μετά από 10 λεπτά πήρε και πάλι μπρος και το οδηγησα μέχρι το υπόγειο γκαράζ, στο σπίτι μου, στη περιοχή του Αγίου Αρτεμίου. Με το που μπήκα στο γκαράζ, το αυτοκίνητο έμεινε και πάλι ακυβέρνητο.

Επειδή ήδη πολυλόγησα και σας κούρασα, όταν πήγα στον Ρουσσάκη ξέρετε τι μου είπαν;
"ΕΙΣΤΕ ΑΤΥΧΟΣ!" "Εδω είμαστε για να τα φτιάχνουμε, κι εσείς αν σπάσετε το πόδι σας δεν θα μείνετε κουτσός, θα σας βάλουν γυψο και θα ξαναπερπατήσετε". Αντιλαμβάνεστε επίπεδο "βραβευμένης εξυπηρέτησης";

Αυτοί είναι οι επαγγελματίες οι σωστοί!!! Να τους δώσω συγχαρητήρια και από εδώ

δυστυχως στη χωρα μας το ρητο ο πελατης εχει παντα δικιο υπαρχει μονο στα βιβλια.τωρα με την κριση θα τιμωρηθουν ομως.επειδη λεφτα τελικα δεν υπαρχουν θα επιβιωσει μονο ο πραγματικος επαγγελματιας που σεβετε τον πελατη και τα λεφτα που ξοδευει.συνταξε μια επιστολη και στειλε τη στη μαμα εταιρεια στη Γαλλια .παραλληλα πιεσε τους σε βαθμο γραφικοτητας και μη μασας πουθενα οι Ελληνες φοβερα και πρεσο θελουμε τελικα...


Σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Ήδη έχω στείλει στην Γαλλία και στη Citroen Hellas που υποτίθεται πως "ελεγχει" τον κάθε Ρουσσάκη, αλλά παράλληλα το έχω αναθέσει και στον δικηγόρο μου ώστε να πάει δικαστικά, γιατί αρκετά με την κοροιδία και αυτούς που νομίζουν ότι θα σε εξαπατήσουν τόσο εύκολα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen Sensodrive: Εγγύηση μηδέν
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Φεβ 2012, 22:09 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Μίλα με τον zxpanos. Είναι μέλος μας...

Παράθεση:
Πως γίνεται να μην φταίει η Citroen, αφού το πήρα από τον Ρουσσάκη, δεν το πήρα από ιδιώτη και υποτίθεται πως είναι εγγυημένα.

Και ο Ρουσσάκης απο ιδιώτη το πήρε. Του έκανε έναν τυπικό έλεγχο, είδε οτι όλα ειναι καλά, το έφτιαξε σε 5-10 σημεία, και το ξαναπούλησε. Αυτό γίνεται απο όλους τους επαγγελματίες του χώρου. Και στον έλεγχο που -λογικά- θα του έκανε, δεν θα ήταν να κάνει 10.000χλμ για test drive...

Επίσης, όταν λέω οτι δεν φταίει η Citroen, δεν εννοώ η αντιπροσωπία εδώ στην ελλάδα. Εννοώ οτι δεν φταίει το εργοστάσιο... Κάτι έγινε στην πορεία....

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen Sensodrive: Εγγύηση μηδέν
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Φεβ 2012, 22:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
Μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι. Το διάβαζα κ το ζούσα παράλληλα.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen Sensodrive: Εγγύηση μηδέν
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Φεβ 2012, 22:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Φεβ 2012, 17:55
Δημοσιεύσεις: 6
agiorgitis έγραψε:
Μίλα με τον zxpanos. Είναι μέλος μας...

Παράθεση:
Πως γίνεται να μην φταίει η Citroen, αφού το πήρα από τον Ρουσσάκη, δεν το πήρα από ιδιώτη και υποτίθεται πως είναι εγγυημένα.

Και ο Ρουσσάκης απο ιδιώτη το πήρε. Του έκανε έναν τυπικό έλεγχο, είδε οτι όλα ειναι καλά, το έφτιαξε σε 5-10 σημεία, και το ξαναπούλησε. Αυτό γίνεται απο όλους τους επαγγελματίες του χώρου. Και στον έλεγχο που -λογικά- θα του έκανε, δεν θα ήταν να κάνει 10.000χλμ για test drive...

Επίσης, όταν λέω οτι δεν φταίει η Citroen, δεν εννοώ η αντιπροσωπία εδώ στην ελλάδα. Εννοώ οτι δεν φταίει το εργοστάσιο... Κάτι έγινε στην πορεία....


το θέμα είναι τι κάνω απο εδω και πέρα...ειδικά όταν έχω κινδυνεύσει οδηγώντας το...


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 41 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΠΛΕΞΟΥΔΑ C2 DIESEL
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 0
πρόβλημα βεντιλατέρ...
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 5
Πρόβλημα με τα λάδια?
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: chrisman28
Απαντήσεις: 3
Προβλημα και αλλαγη σασμάν σε citroen xsara 1.4 8v
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: powerup
Απαντήσεις: 10
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΦΡΕΝΑ.
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 3
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ