Σελίδα 1 από 1

Service 60000 km

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Απρ 2010, 11:09
από Prokopas
Το C3 της οικογένειας έφτασε αισίως τα 60.000km και θα επισκεφθεί το συνεργείο για το μεγάλο service.

Οι αλλαγές που γίνονται είναι:

- Λάδια
- Φϊλτρο Λαδιού
- Ροδέλα
- Φίλτρο Αέρος
- Μπουζί

Τι άλλο μου διαφεύγει?

Re: Service 60000 km

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Απρ 2010, 11:11
από zxpanos
σετ με ιμαντες εκκεντροφορου?

Re: Service 60000 km

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Απρ 2010, 11:43
από Prokopas
Ωχ ναι..... τα είχα ξεχάσει τα λουριά...

Re: Service 60000 km

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 23 Ιούλ 2010, 10:44
από costas
τελικά στα 60000 αλλάζουμε και ιμάντες ?

πόσο πήγε τελικά το "κουστούμι " ;;;

Re: Service 60000 km

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 23 Ιούλ 2010, 16:02
από MeddlingMageGR
στα 60.000 τσεκάρεις τακάκια, βαλβολίνες, και αλλάζεις υγρό φρένων.
Πηγαινε στον Κώστα τον Ντέκα. Εγγύηση εξαιρετικής δουλειάς με πολύ καλές τιμές.

Re: Service 60000 km

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 28 Αύγ 2010, 12:38
από demkat1
costas έγραψε:
τελικά στα 60000 αλλάζουμε και ιμάντες ?

πόσο πήγε τελικά το "κουστούμι " ;;;


Ιμάντες κανονικά άλλάζουν στα 60000, αλλά μπορεί κανείς να το πάει μέχρι 120000. Σε αυτή την περίπτωση βέβαια ρισκάρει το να του σπάσει ο ιμάντας χρονισμού (επιλογές) και η ζημιά είναι τεράστια.
Με τον ιμάντα χρονισμού πάνε (προληπτικά) εντατήρες και αντλία νερού γιατί αν η αντλία δεν βγάλει τα επόμενα 40000 (μινιμουμ), το κόστος (εργασία) ξαναμπαίνει ή μάλλον ξαναβγαίνει (από το πορτοφόλι).
Μπες στον κόπο να μας πείς πόσο πήγε τελικά

Re: Service 60000 km

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 28 Αύγ 2010, 12:44
από billaras
Οχι, αν θες ελεγχεις την αντλια νερου οπτικα και αν δεν χανει, θα καρατησει. ΑΝ εχει εστω και υποψια διαρροης, τοτε την αλλαζεις γιατι δεν θα σε βγαλει μεχρι τα επομενα 60000... Συνηθως οι αντλιες κρατανε πανω απο 140000-150000 χιλιομετρα, αν βαζεις και σωστα νερα (παραφλου δλδ) βεβαια και τα αλλαζεις καθε 2 χρονια ή καθε σερβις, αρα δεν χρειαζεται η αλλαγη νωριτερα. Και μιλαμε για αντλιες με μεταλλικα πτερυγια και οχι πλαστικα...

Re: Service 60000 km

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 28 Αύγ 2010, 13:01
από demkat1
billaras έγραψε:
Οχι, αν θες ελεγχεις την αντλια νερου οπτικα και αν δεν χανει, θα καρατησει. ΑΝ εχει εστω και υποψια διαρροης, τοτε την αλλαζεις γιατι δεν θα σε βγαλει μεχρι τα επομενα 60000... Συνηθως οι αντλιες κρατανε πανω απο 140000-150000 χιλιομετρα, αν βαζεις και σωστα νερα (παραφλου δλδ) βεβαια και τα αλλαζεις καθε 2 χρονια ή καθε σερβις, αρα δεν χρειαζεται η αλλαγη νωριτερα. Και μιλαμε για αντλιες με μεταλλικα πτερυγια και οχι πλαστικα...

Δεν θα διαφωνήσω μαζί σου γιατί απλά τα μόνα στοιχεία που έχω είναι η εμπειρία μου από ένα opel. Στο C3 δεν έχω φτάσει ακόμα στην αλλαγή ενώ το GS (!) δεν ειχε αντλία νερού. Όσο αφορά το υλικό των πτερυγίων και εδώ δεν μπορώ να πω γιατί όσες αντλίες έχω δει όλες χαλάνε στο κουζινέτο και όσι στη φτερωτή. Ίσως η "μεταλική" να είναι γενικά καλύτερης ποιότητας. :bsmile

Re: Service 60000 km

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 28 Αύγ 2010, 16:48
από billaras
Ναι ολες χαλανε στο κουζινετο, αφου χαλαει η τσιμουχα (συνηθως απο τα παλια υγρα που γινονται οξινα και τρωνε το ελαστικο και τις σωληνωσεις) και περνανε νερα στο ρουλεμαν της. Και ετσι καταστρεφεται και το ρουλεμαν της και αρχιζει να χανει μετα εξωτερικα και να κανει θορυβο σαν σφυριγμα. Αν εχει πλαστικα πτερυγια (οπως εδω και χρονια στο Group VW κτλ) χαλαν ξαφνικα τα πτερυγια (εξαφανιζονται δλδ) και δεν κυκλοφορει τα νερα. Αυτες ναι τις αλλαζεις προληπτικα πριν τις 100000-120000 γιατι μετα απο αυτα τα χιλιομετρα εχεις σιγουρη την φλατζα απο το ζεσταμα σε καμια εθνικη.....
Αχχχχ.... εποχες GS/GSA.... :roll

Re: Service 60000 km

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Ιουν 2011, 20:32
από costas
Μπες στον κόπο να μας πείς πόσο πήγε τελικά[/quote]


έστω και καθυστερημένα, πήγε 350€ ....