Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τρί 19 Μαρ 2024, 06:26 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 10 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Κατανάλωση λαδιού κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Μάιος 2010, 12:14 
Άβαταρ μέλους
Το C3 Picasso (κινητήρας 1.6 VTi) που πήρα τον Ιούνιο του 2009 δείχνει μια σταθερή κατανάλωση λαδιου που δεν μου φαίνεται φυσιολογική, όπως υποστηρίζει το συνεργείο του τοπικού αντιπροσώπου αλλά και πρόσφατα τα κεντρικά της Citroen Hellas, που τους έθεσα το θέμα. Συγκεκριμένα, στα 5.200 km ήρθε ένδειξη έλλειψης λαδιού και χρειάστηκε σχεδόν 0,5 lt λάδι. Παρόμοια και στα 10.500 και στα 15.500 km. (υπάρχει δηλαδή μια σχετικά σταθερή κατανάλωση της τάξης του 1 lt ανά 10.000 km περίπου). Εννοείται ότι κάθε φορά η σήμανση (alarm) είναι πραγματική, οπως αποδεικνύεται από τον έλεγχο του δείκτη λαδιού του κινητήρα. Υπάρχει παρόμοια εμπειρία σε άλλον;
Βέβαια ο "Οδηγός Χρήσης" μιλάει για αποδεκτές καταναλώσεις λαδιού σημαντικά μεγαλύτερες, αλλά είναι λογικό ότι πρέπει να καλύπτει και τους κινητήρες με πολλά χιλιόμετρα στην πλάτη τους. Τί γίνεται όμως με έναν καινούριο κινητήρα

Θόδωρος Καρώνης
Κοζάνη


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση λαδιού κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Μάιος 2010, 14:07 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
τι λαδακι εχεις βαλει?ιξωδες και τι μαρκα?

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση λαδιού κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Μάιος 2010, 16:50 
Άβαταρ μέλους
zxpanos έγραψε:
τι λαδακι εχεις βαλει?ιξωδες και τι μαρκα?


Αρχικά έκαψε το λάδι που είχε εκ κατασκευής (περίπου 0,5 lt στα 5.300 km). Μετά συμπλήρωσα αυτό που βρήκα στις διακοπές μου (Shell Helix Ultra Extra 5W- 30, πλήρως συνθετικό) που όμως τελείωσε κατά τη δεύτερη συμπλήρωση στα 10.500 km. Έκανα και τρίτη συμπλήρωση στα 15.500 km (συνολικά 1,5 lt από την πρώτη) και ...περιμένω.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση λαδιού κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Μάιος 2010, 18:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 24 Οκτ 2009, 12:12
Δημοσιεύσεις: 759
Mία κατανάλωση λαδιού 1 λίτρο στα 10000κμ σε αυτούς τους κινητήρες είναι αποδεκτό.Σίγουρα θα ήταν καλύτερα να μην καίει καθόλου αλλά πρόσεξε δεν αναφέρεις κάπου τι λάδι έβαλες την 2η και 3η φορά επίσης καλό θα ήταν να είχες αλλάξει τα πρώτα λάδια (κατ'εμού) στις 2500κμ με 3000κμ και να συμπληρώνεις μόνο από τον ίδιο τύπο και δεν λέω να τα πλήρωνεις μόνο αλλά να γίνεται όντως αντικατάσταση.Τα λάδια που λες ότι συμπλήρωσες την πρώτη φορά δεν τα έχω και σε ιδαίτερη εκτίμηση όπως επίσης δεν βλέπω να λες κάπου για αλλαγή παρά μόνο ότι μέχρι τα 15000+κμ συμληρώνεις γι'αυτό η γνώμη μου είναι να τα αλλάξεις σύντομα να μπει φίλτρο λαδιού και λάδι ΤOTAL INEO 5W-30 όπως προβλέπει ο κατασκευαστής και να κάνεις αλλάγή λαδιών και φίλτρου(εννοείται) κάθε 10000κμ. και μετά βλέπεις.
ΥΓ.μη μπεις σε διαδικασία αλλάγής τύπου λαδιού και ιξώδες και πας π.χ σε 10w-50 επειδή είναι πιο χοντρό κλπ γιατί τον ήπ!ε$...

_________________
www.drakonakis.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση λαδιού κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Μάιος 2010, 18:13 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
kartheod το Shell Helix Ultra ειδικα με ιξωδες 5W- 30 που εβαλες ειναι σαν νερο και ειναι λογικο να σου εκαψε. Οπως αναφερει και παραπανω ο Νικος, επρεπε και ηδη απο τις 3000 περιπου να εχει αλλαξει τα πρωτα λαδια, και οχι να τα κρατησεις πανω απο 10000 ενω εσυ τα εχεις πανω 15000+! Ειναι ανηκουστο! Και ουτως ή αλλως εκανες και πατατα που εβαλες και ανεμιξες λαδια αλλης μαρκας και σιγουρα αλλου ιξωδους απο τα εργοστασιακα. Τετοια πραγματα ΔΕΝ τα κανεις σε καινουριο αμαξι. Τοτε κριμα τα λ7 που εδωσες για καινουριο αμαξι, ή κριμα ο επομενος που θα παει το αμαξι για......καινουριο....
Και κατι ακομα: τα Shell Helix Ultra ουτως ή αλλως απο καποια μοτερ (κυριως εθρωπα'ι'κων και συνηθως Γαλλικων κτλ κινητηρων) "τρωγονται" και χωρις να εχει καποιο προβλημα το αμαξι. Αλλα ΠΟΤΕ μην αναμιγνυεις λαδια αλλης μαρκας με αλλη ακομα και του ιδιου τυπου, ΠΟΤΕ μην αλλαζεις το ιξωδες και ΜΗΝ ανακατωνεις λαδια αλλου ιξωδους και αλλης μαρκας, και φυσικα ΑΛΛΑΞΕ τα λαδια σου τωρα που περασες τα 15000 (κατι που επρεπε να το εχεις κανει τουλαχιστον 3 φορες νωριτερα.......) και βαλε το εργοστασιακο ιξωδες και μαρκα λαδιων (ELF, TOTAL ειναι ιδια γαλλικη εταιρια που τα κατασκευαζει και βαλε απο οποια μαρκα απο τις 2 θελεις το ιξωδες που αναφερει το βιβλιο). Αλλιως....βαλε και ελαιολαδο...........
Συμφωνω απολυτα με τα λεγομενα του Νικου απο πανω. :thumb

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε billaras για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση λαδιού κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 30 Μάιος 2010, 22:04 
Άβαταρ μέλους
Σας ευχαριστώ που είχατε την προθυμία να συμβάλλετε στον διάλογο. Πάντως το αρχικό μου ερώτημα ήταν για το ενδεχόμενο ύπαρξης και άλλων εμπειριών κατανάλωσης λαδιού σε τέτοιο κινητήρα.
Και λίγα τεχνικά στοιχεία τώρα:
1.Το λάδι της Shell που συμπλήρωσα έχει ακριβώς τις προδιαγραφές της Citroen για τον συγκεκριμένο κινητήρα (ίδιες με το προτεινόμενο Total). Έχω και τα τεχνικά φυλλάδια των δύο λαδιών που το αποδεικνύουν. Να μην "μασάμε" εξάλλου στα εμπορικά κόλπα των εταιρειών ("βάλτε οπωσδήποτε μόνον λάδι της τάδε φίρμας") που δεν έχουν οποιαδήποτε τεχνική βάση, τουλάχιστον για τα μή αγωνιστικά αυτοκίνητα. Όλα τα λάδια ταξινομούνται και συγκρίνονται με βάση αναγνωρισμένες και τυποποιημένες διεθνείς προδιαγραφές.
2. Κανένας κατασκευαστής λαδιών ή αυτοκινήτων δεν απαγορεύει την ανάμιξη διαφορετικών λαδιών εφόσον είναι της ίδιας κατηγορίας ιξώδους και (κατά προτίμηση) της ίδιας βασικής σύστασης (π.χ. συνθετικά με συνθετικά κ.ο.κ.). Το πρόβλημα είναι ότι τα πρόσθετά τους είναι σε διαφορετική κατάσταση, δηλ. του παλιού θα έχουν καταναλωθεί ήδη σε κάποιο βαθμό, οπότε δεν μπορούμε να υπολογίζουμε την κατάστασή τους με βάση μόνον τις ώρες λειτουργίας του πιό καινούριου λαδιού (άρα αλλάζουμε τα ανακατεμένα λάδια με βάση τις ώρες λειτουργίας του παλιότερου).
3. Η Citroen λέει, για τον συγκεκριμένο κινητήρα, ότι θέλει αλλαγή λαδιόύ κάθε 30.000 km ή, άν το αυτοκίνητο λειτουργεί σε "ειδικές συνθήκες", κάθε 20.000 km ή 1 έτος. Δεν κάνει διάκριση άν πρόκειται για την 1η αλλαγή λαδιού ή για την 10η (σε 200.000 km δηλαδή). Δεν έγινε δηλαδή τεχνικό έγκλημα επειδή το αυτοκίνητο έπιασε τα 17.000 km χωρίς αλλάγή αλλά με ανακάτεμα πλήρως ισοδύναμων λαδιών από τεχνική άποψη


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση λαδιού κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 30 Μάιος 2010, 23:37 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Μα σου λεμε οτι παρολο που το Shell εχει το ιδιο ιξωδες με το αντιστοιχο TOTAL και παρολο που εχει τις ιδιες προδιαγραφες με αυτο, εχει την ταση να καταναλωνεται απο τον κινητηρα. ΓΙατι τοτε τα ELF ή τα TOTAL δεν τρογονται απο το μοτερ, ενω τα Shell ή τα BP καταναλωνονται; Δεν αναμασω ουτε εγω ουτε και ο Νικος τιποτα, η εμπειρια μας τα εδειξε αυτα και η τριβη μας με το θεμα. Τωρα το τι γραφουν οι εταιριες στα εντυπα τους δεν με ενδιαφερει. Γιατι οταν βλεπω ενα αμαξι με 10000-12000 ενω τα Elf δεν τα καταναλωνε καθολου, ετρωγε τα Shell Helix Ultra σαν βενζινη, και χτυπουσαν οι βαλβιδες λες και δεν εβαλα λαδια καθολου μεσα........κατι δειχνει αυτο. Και δεν ειναι μονο αυτο.Το ιδιο γινεται και με τις βαλβολινες. Βαζω Elf στο Renault του πατερα μου και κουμπωνει μια χαρα, βαζω αλλη μαρκα κολλαγαν οι 2α και η 3η και μερικες φορες κρυο δυσκολευε και την 1η. Μιλαω για το ιδιο ιξωδες 75W80. Το ιδιο και με τις TOTAL στο Xantia. Εβαζα UNIL OPAL 75W80 διαλυονταν και μαυριζαν πριν τις 16000 χιλιομετρα. Εβαλα Motorex 75W80, τα εκλασαν στις 2500-3000 χιλιομετρα. Βαζω TOTAL ή ELF και κουμπωνει σαν βουτυρο για πανω απο 20000 χιλιομετρα και μειωνεται και ο θορυβος τις οπισθεν και του διαφορικου σε σχεση με τις αλλες βαλβολινες. Τι αλλο να πω...... Και ολα αυτα χωρις την χρηση προσθετων.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση λαδιού κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 31 Μάιος 2010, 08:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 10 Δεκ 2009, 00:19
Δημοσιεύσεις: 178
Τοποθεσία: Αθήνα
Παιδιά, αν μου επιτρέπετε:

Ο κινητήρας 1.6 VTi ειναι σχεδιασμένος από τη BMW, είναι αντίστοιχης αντίληψης με τους 1.6Τ.

Η κατανάλωση λαδιού στις προδιαγραφές προβλέπεται να είναι μεγαλύτερη από αυτή που έχει ο φίλος μας.
Επομένως, αδικα παραπονιέται αφού ο ίδιος ο κατασκευαστής το γράφει.

Πέραν αυτού, είναι έγκλημα να αλλάξεις λάδια στις 30.000χλμ και μπουζί στις 40.000 ή 60.000 χλμ που γράφει το manual.
Πολύ περισσότερο σε ένα νέο μοτέρ, που έχει έρθει με λάδια στρωσίματος από το εργοστάσιο.

Μπορείς να το κάνεις και να ζητήσεις τα ρέστα όταν το μοτέρ σου γίνει σαν μη-πω-τι (που θα γίνει σίγουρα μέχρι τότε).
Αλλά με την υποστήριξη που παρέχουν οι ελληνικές αντιπροσωπείες του group PSA, καλύτερα να μη ρισκάρεις να
φτάσεις σε αυτό το σημείο.

Τώρα είτε Shell, είτε total, είτε Castrol, είτε οτιδήποτε φουλ συνθετικό σε 5W30 (που είναι η επίσημη ρευστότητα για αυτό τον κινητήρα),
θα το κάψει αργά ή γρήγορα. Απλώς ίσως να υπάρχει μικρή απόκλιση ανάμεσα στους διαφορετικούς τύπους λαδιών.

_________________
http://www.etuners.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση λαδιού κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 31 Μάιος 2010, 14:04 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
salex έγραψε:
Πέραν αυτού, είναι έγκλημα να αλλάξεις λάδια στις 30.000χλμ και μπουζί στις 40.000 ή 60.000 χλμ που γράφει το manual.
Πολύ περισσότερο σε ένα νέο μοτέρ, που έχει έρθει με λάδια στρωσίματος από το εργοστάσιο.

Μπορείς να το κάνεις και να ζητήσεις τα ρέστα όταν το μοτέρ σου γίνει σαν μη-πω-τι (που θα γίνει σίγουρα μέχρι τότε).
Αλλά με την υποστήριξη που παρέχουν οι ελληνικές αντιπροσωπείες του group PSA, καλύτερα να μη ρισκάρεις να
φτάσεις σε αυτό το σημείο.

Τώρα είτε Shell, είτε total, είτε Castrol, είτε οτιδήποτε φουλ συνθετικό σε 5W30 (που είναι η επίσημη ρευστότητα για αυτό τον κινητήρα),
θα το κάψει αργά ή γρήγορα. Απλώς ίσως να υπάρχει μικρή απόκλιση ανάμεσα στους διαφορετικούς τύπους λαδιών.


:agree Συμφωνω απολυτα. Οσο ομως για την αποκληση...................υπαρχει υπερ-τρομακτικη διαφορα.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση λαδιού κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 31 Μάιος 2010, 15:50 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
οι προδιαγραφες ειναι ακριβως ηδιες στα ληπαντικα που αναφερες αλα η κατασκευη διαφορετικη.ειναι σαν να φιαχνεις κεφτεδακια βαζεις τα ηδια πραγματα μεσα αλα με διαφορετικες ποσοτιτες η τροπο μαγηρεματος και εχεις 2 ηδια πραγματα τελιως διαφορετικα μεταξη τους.ειναι καλο να μην φτανεις 30.000 με τα ηδια λαδια γιατι μετα τα 10000 θα εχεις μεγαλη καταναλωση και καταπονηση κηνητηρα.μην ξεχνας οτι οι μετρισεις γινοντε σε ηδικες σηνθικες και οχι μεσα σε συνθικες κινισεις γιατι 30.000 στο κεντρο της αθηνας ειναι 3000 ωρες λητουργιας και 30.000 στην εθνικη 200 ωρες λητουργιας.εκει παει και το ανα χρονο και γενικα δεν ειναι εξοδο να δινεις 60 ευρω για μια αλαγη λαδιων καθε 10.000 αφου εχεις το κεφαλι σου υσιχο.οσο αφορα τις μαρκες θα διαφονισω καθετα αφου καθε μοτερ δουλευει καλητερα με σηγκεκριμενη μαρκα

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 10 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Σβήσιμο κινητήρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: vasim
Απαντήσεις: 49
αλαγη κινητηρα
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 8
Κατανάλωση
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4 Picasso
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 85
Τύπος φίλτρου λαδιού σε μοτέρ 1.1
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Λυχνία (αυτοδιάγνωσης) κινητήρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 3
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ