Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 16:33 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 12 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Λαμπακι Check engine
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Σεπ 2009, 12:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 17 Μάιος 2009, 11:06
Δημοσιεύσεις: 15
Εχω ενα C3 μοντελο δεκεμβριος 2002.Αυτη τι στιγμη εχο 195000 χιλιομετρα και ειμαι ευχαριστημενος γιατι δεν εχει βγαλει κανενα προβλημα εκτος ενος εκνευριστικου <προβληματος>.
Γυρο στα 180000 χλμ αναψε το λαμπακι check engine.Το αποτελεσμα ηταν να λειτουργει κανονικα ο κινητηρας αλλα να καιει περισοτερη βενζινη.Το παω σε ενα συνεργειο,το βαζει στον διαγνωστηκο (Universal) και διχνει μειωμενη αποδοση καταλυτη και πρωτο αισθητηρα λ.Αλλαζω τον αισθητηρα με εναν Universal σβηνει και το λαμπακι με το διαγνωστικο και ολα καλα.
Μετα απο ενα μηνα σπαει η εξατμιση ακριβως μετα τον καταλυτη.Κανω 40 χλμ μεχρι τον εξατμισα οπου και την κολλαω.Την αλλη μερα αναβει το check engine.Καμια αλλαγη στην λειτουργεια του κινητηρα η στην καταναλωση.Ελεγχω με universal διαγνωστικο και παλι μειωμενη αποδοση καταλυτη και πρωτος αισθητηρας λ.Σβηνει την βλαβη και μετα απο 1 βδομαδα και 500 χλμ παλι τα ιδια.Αλλαζω τον καινουριο universal αισθητηρα λ με ενα μεταχειρισμενο απο C3.Μετα απο μια βδομαδα παλι τα ιδια.Αφου επαναλειφθηκε το ιδιο 5-6 φορες,αλλαζω και τον δευτερο αισθητηρα λ με εναν γνησιο μεταχειρισμενο.Καμια αλλαγη.Ελεγχω καυσαερια και τα βγαζει καλυτερα απο οταν ειχε 50000 χλμ.
Να αναφερω εδω οτι ο καταλυτης ειχε αλλαχτει στις 120000 χλμ λογο οτι απο καμενη φλαντζα κεφαλης περασε νερο και τον κατεστρεψε!?
Αυτη την στιγμη το αυτοκινητο λειτουργει κανονικα χωρις κανενα προβλημα αλλα με το λαμπακι αναμενο.
Μηπως να το πηγαινα στην citroen να το βαλει στον LEXIA και να σβησει την βλαβη?
Παντως ψαχνω μεταχειρισμενο καταλυτη να τον βαλω πανω μηπως ετσι σβησει η βλαβη!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαμπακι Check engine
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Σεπ 2009, 19:55 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Δλδ σου βγαζει "καλα" καυσαερια, χωρις περιεργα νουμερα? Μηπως με την ηλεκτροκολληση σου εκαψε τιποτα? Γιατι κανονικα πρεπει να αφαιρεσεις τον θετικο πολο της μπαταριας, οταν κανεις ηλεκτροκολλησεις....... Γιατι και ο "καινουριος λ" μαλλον καηκε απο αυτο. Μηπως πρεπει να το βαλεις σε διαγνωστικο να δεις τι βγαζει τωρα σφαλμα και αναβει το τσεκ?
Εμενα μου ειχε αναψει στο Xantia το τσεκ, επειδη καηκε ενας καινουριος Bosch που εβαλα, μεσα σε 1 μηνα!! Το σφαλμα που εβγαζε, ηταν "αδυναμια ρυθμισης πλουσιου μιγματος". Και εγω εχω αλλαξει καταλυτη, αλλα δεν κανει τετοια...... Δεν νομιζω να ειναι απο αυτον....

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαμπακι Check engine
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Σεπ 2009, 08:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 17 Μάιος 2009, 11:06
Δημοσιεύσεις: 15
ειχε βγει ο πολος πριν την ηλεκτροσυγκοληση.
και μετα την αλλαγη και τον 2 αισθητηρων (αφου ειχε κολληθει η εξατμιση) το διαγνωστηκο ελεγε μειωμενη αποδοση καταλυτη και πρωτος αισθητηρας λ οπως και την τελαιυταια φορα που το ελενξα πριν 15000 χλμ περιπου


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαμπακι Check engine
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Σεπ 2009, 08:54 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Αν μετρησεις καυσαερια, τα νουμερα ειναι φυσιολογικα για το συγκεκριμμενο αυτοκινητο :? Η τιμη του "λ" στα καυσαερια μεταβαλλεται "φυσιολογικα" μεταξυ 0.97-1.03, δλδ πλουσιο-φτωχο :?

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαμπακι Check engine
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Σεπ 2009, 07:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 17 Μάιος 2009, 11:06
Δημοσιεύσεις: 15
Η τιμη του αισθητηρα ειναι 1,013


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαμπακι Check engine
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Σεπ 2009, 08:37 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Ειναι οριακα πανω απο το πλουσιο, μεσα στο ορο του φτωχου........ Η τιμη αυτη μρταβαλλεται, η παραμενει σχεδον σταθερη στην τιμη αυτη :?
Αν ειναι σταθερη, δεν διορθωνει ο 1ος "λ".

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαμπακι Check engine
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Σεπ 2009, 12:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 17 Μάιος 2009, 11:06
Δημοσιεύσεις: 15
Την τιμη αυτη την πηρα απο το χαρτι της καρτας καυσαεριων.Δεν πρεπει να ειναι ο αισθητηρας γιατι ειναι ο τριτος κατα σειρα που εχω αλλαξει


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαμπακι Check engine
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Οκτ 2009, 20:44 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Τι να σου πω...... δεν μπορω να σκευτω κατι αλλο..... ;)

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαμπακι Check engine
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Οκτ 2010, 01:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ 2007, 11:56
Δημοσιεύσεις: 112
Τοποθεσία: xanthi
Τελικά τι έγινε ρε παιδιά με τους αισθητήρες? Αλήθεια γιατί έχει δύο? Το δικό μου 1100 του ΄02 έχει 1, δύο έχουν τα μοντέλα >΄05... Οπως εξιστορησα και σε άλλο θέμα κάποτε είχα κάποια θεματάκια με το τσεκ εντζιν(!) και αφου έστρωσε
μόνο του με τον καιρό(citroen) παρατήρησα μια σταδιακή αύξηση κατανάλωσης από 6.5-7 σε 7.5-8 λιτρα/100χλμ. Έτσι πήρα την απόφαση και άλλαξα τον αισθητήρα λ bosch με ένα ntk απο ebay μισή τιμή, περίπου 53€ και ώ του θαύματος η κατανάλωση γύρισε στα παλιά κάλα επίπεδα, με αποτέλεσμα να τον αποσβέσω σε χρόνο dt!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαμπακι Check engine
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Οκτ 2010, 06:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
φιλε mrbell ,
η εξατμηση εσπασε μετα τον καταλητη και πριν απο τον δευτερο "λ" ;
Αν ναι τοτε δες μηπως δεν εχει γινει σωστη κολλιση και χανει απο εκει και μπερδευει τον δευτερο "λ". :scratch

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαμπακι Check engine
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Οκτ 2010, 07:04 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
o λαμδα βασιλη ειναι φυσιολογικος μεχρι 1.030 το 0.97 ειναι υπερβολικο.το μονο που μπορεις να κανεις εινα να τσεκαρεις αν εχει σπασει η πολαπλη σου το ηδιο προβλημα αντιμετοπιζα και εγω σε ενα 206,και σιγουρα εναν ελενχο σφαλματων με λεξια και μια αρχικοποιηση αισθητηρων πανω κατω και πεταλουδας.οι unuversal αισθητηρες δεν ειναι οτι καλητερο γιατι εχουν σχεδιαστει να δουλευουν με πολες ωμικες αντιστασεις οποτε ποτε δεν κανουν ακριβως την δουλεια τους.αν σου ειναι δησκολο να πας σε λεξια κανονισε σε μια σηναντιση να το μετρισουμε

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε zxpanos για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαμπακι Check engine
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Οκτ 2010, 10:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 17 Μάιος 2009, 11:06
Δημοσιεύσεις: 15
Αν προσεξα καλα πρεπει να εχει ενα ραγισμα η πολλαπλη διπλα στον λ,αλλα δεν δειχνει να υπαρχει μαυριλα ωστε να δικαιολογει απωλεια καυσαεριων και μπερδεμα του αισθητηρα.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 12 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Engine Coolant Temp High
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Belos
Απαντήσεις: 4
Λαμπακι μηχανης Saxo
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
System managment engine faulty
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Manos
Απαντήσεις: 64
Ένδειξη Check Engine
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: spiros
Απαντήσεις: 7
ESR/ASP System Faulty - Engine fault Repair needed
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: gkra
Απαντήσεις: 0
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ