Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Κυρ 15 Δεκ 2019, 20:31 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Βλάβη ιμάντα χρονισμού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Οκτ 2010, 11:24 
Άβαταρ μέλους
Καλημέρα σε όλους!

Δυστυχώς χθες το βράδυ, ταξιδεύοντας, λίγο έξω από το Μεσολόγγι, είχα μια περιπέτεια με το Citroen C3 1.4 (2004).

Η ιστορία μέχρι στιγμής έληξε με τη φόρτωση του αυτοκινήτου από την express service και την επιστροφή μου τα ξημερώματα στην Αθήνα με το ΚΤΕΛ και... την ουρά στα σκέλια.
Έχω την εντύπωση όμως πως η πραγματική περιπέτεια θα αρχίσει από Δευτέρα...

Οι άνθρωποι της οδικής βοήθειας μου είπαν πως 100% είναι ιμάντας χρονισμού και πάμε για βαλβίδες, κλπ. κλπ....

Έχω κάνει όλα τα σερβις, το τελευταίο στα 80.000 km πριν ακριβώς ένα χρόνο (σήμερα έχει 97.000 km). Επίσης για κάθε άλλο πρόβλημα παρουσιάστηκε στο ενδιάμεσο, πάντα απευθυνόμουν στην ίδια αντιπροσωπεία της Citroen.

Η ερώτησή μου λοιπόν: δεν θα έπρεπε να είχε αλλαχτεί ο ιμάντας σε κάποιο από τα σέρβις που έκανα;

Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βλάβη ιμάντα χρονισμού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Οκτ 2010, 12:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1576
Τοποθεσία: ΝΙκαια
Το βιβλιο συντηρησης του οχηματος σου καθε ποτε λεει οτι χρειαζεται?
Συνηθως ο ιμαντας αλλαζεται καθε 60000km η καθε 4 χρονια οποιο ληξη πρωτο.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βλάβη ιμάντα χρονισμού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Οκτ 2010, 12:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2832
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
στα 60.000 ειναι ο ιμάντας. Δες στο βιβλιαράκι του σερβις σου, τι σερβις σου εκαναν σε αυτα τα χλμ. Και αν θυμασαι ποσο πληρωσες.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βλάβη ιμάντα χρονισμού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Οκτ 2010, 12:17 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14112
Εικόνες: 3
:agree στο παραπανω.
Δες στο βιβλιο συντηρησης τι εχουν αλλαξει...και αν δε το χουν αλλαξει να αναλαβουν τις ευθυνες τους! Τα 97.000km ειναι πολλα για να μην εχει αλλαχτει ο ιμαντας εστω μια φορα!
Το ποσό του ιμαντα ειναι αστειο.

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βλάβη ιμάντα χρονισμού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Οκτ 2010, 12:31 
Άβαταρ μέλους
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για το ενδιαφέρον σας.

Το βιβλιαράκι του σέρβις μου το είχαν χάσει στο πρώτο σέρβις που έκανα (πάντα στην ίδια αντιπροσωπεία).
Τότε με διαβεβαίωσαν πως αυτοί καρτάνε αρχείο και για μένα την ίδια ισχύ έχουν οι αποδείξεις. Οπότε με αυτές πορεύομαι.

Το 1ο σέρβις ήταν το 2007 και πρέπει να ήταν στα 30-40.000km (δεν θυμάμαι ακριβώς).
Το 2ο σέρβις πέρυσι (Σεπτέμβριος 2009), στα 80.000, με αλλαγή φίλτρου λαδιών, ροδέλλα τάπας, αντ/ση τακάκια, κ.α. ψιλά. Πουθενά ιμάντας. Το κόστος ήταν 180€

Επίσης μέσα στο χρόνο που πέρασε άλλαξα βιντιλατέρ (κάηκε!) και δίσκο-πλατώ!

Μάλιστα, επειδή το αυτοκίνητο είναι της γυναίκας μου, η οποία κινείται συνέχεια με το μωρό, σε κάθε επίσκεψή μου τους έλεγα πως ό,τι χρειάζεται να το φτιάξουμε, με όποιο κόστος και αν έχει, γιατί όπως καταλαβαίνετε σε καμμία περίπτωση δεν ήθελα να μείνει στη μέση του δρόμου...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βλάβη ιμάντα χρονισμού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Οκτ 2010, 13:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2832
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
jimmym έγραψε:

Το 1ο σέρβις ήταν το 2007 και πρέπει να ήταν στα 30-40.000km (δεν θυμάμαι ακριβώς).
Το 2ο σέρβις πέρυσι (Σεπτέμβριος 2009), στα 80.000, με αλλαγή φίλτρου λαδιών, ροδέλλα τάπας, αντ/ση τακάκια, κ.α. ψιλά. Πουθενά ιμάντας. Το κόστος ήταν 180€


Εχεις ενα πολύ μεγάλο μερίδιο ευθύνης Τζιμη.
Σέρβις κάνουμε κάθε 10.000χλμ.
Ανα 10.000χλμ αλλάζεις λάδια μαζί με φίλτρο λαδιού.
Ανα 30.000 αλλάζεις φίλτρα αέρος, φίλτρο καμπίνας, μπουζί.
Ανα 60.000 μαζί με όλα τα αποπάνω αλλάζεις ιμάντες, βαλβολίνες, υγρά φρένων.

Φίλτρα αέρος και καμπίνας και μπουζί, είναι πολύ φτηνά και μπορεις ανα 20 ή ακόμα κ ανα 10 να τα αλλάζεις. Κακο δεν κάνεις, καλό κάνεις.

Αμα του το πάς εσυ στα 80.000, θα σου κάνει το σέρβις των 80. Δλδ λάδια, φίλτρα. Θεωρεί οτι στα 60 έκανες αλλαγή ιμάντα.

Γιατι δεν του το πήγες στα προηγούμενα χλμ που έκανες ?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βλάβη ιμάντα χρονισμού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Οκτ 2010, 13:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20
Δημοσιεύσεις: 181
Τοποθεσία: Αθήνα
Φίλε καταρχήν τα ...συλλυπητήριά μου.
:agree στην προηγούμενη απάντηση.
Βέβαια το ότι έχει χαθεί το βιβλιαράκι του service δεν απαλλάσσει κανέναν, ούτε το συνεργείο (μετά το 1ο έπρεπε να σου πει ότι το επόμενο είναι στις 60000, ενώ στο δεύτερο έπρεπε να είχε δει ότι δεν είχε γίνει το 60000) ούτε όμως και τον ιδιοκτήτη που μπορούσε να έχει βρει ένα δεύτερο βιβλιαράκι ή να έχει ρωτήσει τόσο καιρό.
Η αλλαγή στον ιμάντα γίνεται τυπικά στα 60000. Σαν υλικό ο ιμάντας αντέχει θεωρητικά μέχρι τις 120000, όλοι όμως συστήνουν ότι δεν χρειάζεται να πιέζει κανεις καταστάσεις ειδικά όταν η αλλαγή είναι πολύ φθηνή (σε σχέση με τη ζημιά που προκύπτει στο σπάσιμο).


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βλάβη ιμάντα χρονισμού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Οκτ 2010, 14:21 
Άβαταρ μέλους
Σας ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σας, πόσω μάλλον που πάντα θέλω να είμαι δίκαιος στις διεκδικήσεις μου. Αλλά επειδή δεν είμαι ειδικός στα αυτοκίνητα, τα οποία για μένα δεν είναι κάτι παραπάνω από ένα πολύ σημαντικό εργαλείο της δουλειάς και της καθημερινότητάς μου, η γνώμη σας είναι πολύ σημαντική για να καταλάβω το ρεαλιστικό δικό μου μερίδιο ευθύνης και αυτό της αντιπροσωπείας!

@MeddlingMageGR και demakt1
Το αυτοκίνητο το πήραμε μεταχειρισμένο στα 20.000km, από την ίδια αντιπροσωπεία, με εγγύηση και με όλα τα σέρβις.

Μετά από κάθε σέρβις ρυθμίζουν ένα μετρητή και συνέχεια σε ειδοποιεί πως π.χ. σε 7.000 km έλα για σέρβις.
Αυτό φαίνεται στο ταμπλό κάθε φορά που παίρνει μπρος το αυτοκίνητο. Πάντα το πηγαίναμε πριν μηδενίσει.

Φυσικά, λάδια άλλαζα σε λιγότερα από 10.000km, αλλά για τα υπόλοιπα, αν μου πει π.χ. ο γιατρός σε εξέτασα, είσαι μια χαρά, έλα σε 1 χρόνο πάλι, εννοείται πως θα φταίω αν περάσουν 3 χρόνια, αλλά γιατί να πάω στους 6 μήνες εφόσον αισθάνομαι καλά;

Καταλαβαίνετε φυσικά πως οι αναλογίες είναι σχετικές, αλλά όταν απευθύνεσαι στον ειδικό και εξουσιοδοτημένο, περιμένεις πως πρέπει να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και εσύ απλά να ακολουθείς κατά γράμμα αυτά που θα σου πει, και αν παρατηρήσεις κάτι "περίεργο" να απευθυνθείς άμεσα σε αυτόν.

Εγώ είμαι πολιτικός μηχανικός. Αν έρθεις να σου χτίσω το σπίτι (παλιές καλές εποχές...) και κάνω λάθος τους στατικούς υπολογισμούς θα σου πω πως φταις εσύ που δεν με ρώτησες αν έκανα τους τάδε στατικούς ελέγχους ή θα έπρεπε να ξέρεις πόσο πυκνά μπαίνουν οι συνδετήρες;Γι' αυτό δε με πληρώνεις;

Αν ο τεχνικός σου πει να κάνεις συντήρηση στον ηλιακό σε 2 χρόνια, γιατί να τον καλέσεις στον 1 χρόνο αν έχεις ζεστό νερό;

Γι' αυτό δεν υπάρχουν οι ειδικοί; Μήπως κάνω κάπου λάθος στο συλλογισμό μου; Πως θα έπρεπε να ξέρω πως έπρεπε να είχε γίνει σερβις στα 60 και να έχει αλλαχτεί ο ιμάντας;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βλάβη ιμάντα χρονισμού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Οκτ 2010, 14:33 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 15058
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Πες μας σε παρακαλω και το ονομα της αντιπροσωπιας... :guns Το κλασσικο κολπο οτι χαθηκε το book service...Το book service το βαλανε σε καποιο αλλο μεταχειρισμενο c3 ποιος ξερει με ποσα χιλιομετρα και το παρουσιασαν για "φρεσκο"..Σε ολες τις αντιπροσωπιες ανεξαρτητως μαρκας ως δια μαγειας χανονται τα book service..
Σε καταλαβαινω απολυτα.. :cry Απλα δε σου αλλαξαν ποτε τον ιμαντα απ οτι καταλαβαινω.. :angry :guns

_________________
Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 217.000km
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 201.000km


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βλάβη ιμάντα χρονισμού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Οκτ 2010, 14:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2832
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
Η πληροφορία του οτι "ανα 60.000 αλλάζουμε ιμάντα" είναι μια πληροφορία ευρέως διαδεδομένη στους κατόχους αυτοκινήτων που διαθέτουν ιμάντα (όμοια με αυτή της αλλαγής των λαδιών), και ουδεμία σχέση έχει με τους στατικούς υπολογισμούς ενος πολιτικού μηχανικού η οποια εκτός του οτι είναι εξειδικευμένη γνώση, αφορά τον πολιτικό μηχανικό και μόνο.
Αλλα με έχεις μπερδέψει λίγο. Στην αρχή μας είπες οτι έχεις κάνει μόνο 2 σέρβις, και τώρα λές οτι αλλάζεις λάδια σε λιγότερο απο 10.000χλμ.
Τις αλλαγές αυτές, που τις έκανες? Τις έκανες στο συνεργείο απ οπου πήρες το αυτοκίνητο? Στο βιβλιαράκι του σέρβις το κατέγραψες? Το κάθε "μικρό" σέρβις δε λέει φυσικά μόνο "αλλαγή λαδιών", αλλα λέει και άλλους 25 ελέγχους που πρεπει να κάνεις (λάδωμα θυρών, έλεγχος χειροφρένου, έλεγχος στάθμης νερών, έλεγχος κρεμαργιέρας, έλεγχος λαμπτήρων, έλεγχος αμορτισέρ, έλεγχος συμπλέκτη και άλλα τέτοια). Και ο τεχνικός βάζει τσεκ σε καθε ένα απο αυτά.

Με λίγα λόγια : Αν έχεις σφραγίδα και υπογραφή με ό,τι έκανε το συνεργείο στο σέρβις των 60.000, είσαι καλυμμένος. Αν η σελίδα είναι λευκή τότε είναι υπ'ευθύνη σου.

Και κάτι ακόμα... το κλειδάκι, δεν το λαμβάνει κανεις υπόψην. Τον χιλιομετρητή κοιτάνε όλοι.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βλάβη ιμάντα χρονισμού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Οκτ 2010, 14:55 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14112
Εικόνες: 3
jimmym ο συλογισμος σου ειναι απολυτως σωστος!
Οκ υπαρχουν ατομα που ασχολουνται λιγο παραπανω με το αυτοκινητο τους και ειναι καπως πιο ψαγμενα, οπως επισης υπαρχουν και ατομα πιο ψαγμενα στο ψαρεμα, στο σκι, στα pc.
Aυτο δε σημαινει οτι μπορει καποιος που θελει να ονομαζεται επαγγελματιας, να σε εκμεταλευτει. (Συμβουλεψου το τοπικ αυτο: viewtopic.php?f=5&t=58 ισως βρεις αληθειες μεσα!)

Τωρα τα βασικα οκ τα ξερεις περι λαδιων-φιλτρων κτλ που ειναι ζωτικης σημασιας για το αυτοκινητο σου, για τα υπολοιπα συμβουλευεσαι τον οδηγο συντηρησης παντα, τον οποιο να ζητησεις απο το συνεργειο αυτο. Ας σου δωσουν εναν αλλον και ας ξεκινησεις απο κει που εισαι ενα ιστορικο συντηρησης. Να τον απαιτησεις! Τον εχασαν? Τι παει να πει χαθηκε? Μη το αφησεις ετσι!

Το αυτοκινητο ελπιζω να μη σου στοιχησει πολυ, παντως ψαξου λιγο με τα επισημα συνεργεια...βρες την εξυπηρετηση που σε κανει να νοιωθεις ασφαλης εσυ.

MeddlingMageGR έγραψε:
Με λίγα λόγια : Αν έχεις σφραγίδα και υπογραφή με ό,τι έκανε το συνεργείο στο σέρβις των 60.000, είσαι καλυμμένος. Αν η σελίδα είναι λευκή τότε είναι υπ'ευθύνη σου.

Εδω νομιζω και γω οτι ειναι ευθυνη αποκλειστικα δικη σου, για το συγκεκριμενο και μονο!
Μετα απο καθε σερβις τσεκαρεις απλα, ακομα και μη εχοντας ιδεα απο αυτοκινητα, τι αλλαγες/ελεγχους προτεινει το εργοστασιο στα χιλιομετρα που εισαι και τι αλλαγες/ελεγχους εκαναν αυτοι!
Γι αυτο παμε σε επισημα συνεργεια, γιατι θεωρηται οτι εχουν μια αλφα οργανωση και εξυπηρετηση, αλλιως μπορω να παω και στο συνεργειο της γειτονιας μου που φτιαχνει αυτοκινητα απ ολες τις μαρκες.

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βλάβη ιμάντα χρονισμού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Οκτ 2010, 15:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4467
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Την απάτη που λέει ο nonos δεν την είχα σκεφτεί. Πολύ πιθανό να είναι αυτό. Σε κάθε περίπτωση πάντως θα έπρεπε να σου βρουν ενα άλλο για να ξέρεις και εσυ τι χρειάζεται. Γι αυτό υπάρχει το βιβλίο. Δεν το θεωρώ λογικό να ξέρει ο καθένας πότε πρέπει να αλλάζει ιμάντα. Το βλέπω και απο τους φίλους και γνωστούς μου που οι περισσότεροι δεν το ξέρουν.
Το κλειδάκι κανονικά σου λέει τα μεγάλα service. Στις 30, 60 κλπ. Κάτι λάθος θα έγινε αν έφτασες στα 80 για το 2ο μεγάλο.

Το βασικό πρόβλημα όμως είναι οτι δεν είχες το βιβλίο. Προφανώς αυτοί δεν έκατσαν να κοιτάξουν τι έχεις κάνει (και δεν μπορούν να ξέρουν αν ενδιάμεσα το έχεις πάει αλλού) οπότε στα 80 σου έκαναν τα σχετικά των 80 και τον ιμάντα που είναι στα 60 δεν τον άλλαξαν.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βλάβη ιμάντα χρονισμού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Οκτ 2010, 15:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2832
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
aiolos έγραψε:
Το κλειδάκι κανονικά σου λέει τα μεγάλα service. Στις 30, 60 κλπ. Κάτι λάθος θα έγινε αν έφτασες στα 80 για το 2ο μεγάλο.


Τα είπες όλα. Αν ακολουθείς το κλειδάκι, και αυτό μετράει λάθος τα μεγάλα σέρβις, την πάτησες. Μπορει να ξέχασαν να σου ρυθμίσουν το κλειδάκι. Θα χάσεις τους ιμάντες σου επειδη αυτοι δεν ρύθμισαν ενα γ@#@$%νο ηλεκτρονικό κλειδάκι ?
Γι αυτο λέω οτι τα χιλιόμετρα πρέπει να κοιτάς, και όχι αυτες τις βλακείες.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βλάβη ιμάντα χρονισμού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Οκτ 2010, 15:24 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20735
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Παιδες εχω την εντυπωση,οτι τον Τζιμη τον μπερδευουμε πολυ.
Φιλε Τζιμη 1.Δεν ξερεις αν το auto σου ειχε 20.000 χλμ,οταν το πηρες.
2.Τα 60000 χλμ που λεει το βιβλιο service μαρκετινγκ της citroen.
3.To δικο σου μοτερ πανω σε αλλη μαρκα auto αλλαζει στις 120.000 χλμ
4.Η εκαστοτε αντιπροσωπεια δεν ειναι ποτε με το μερος του πελατη,γι αυτο εχω ξελλαρυγκιαστει απο αυτο εδω το foroum ,οχι στις καθετες μοναδες(δεν υπαρχει η ανθρωπινη σχεση και η ΑΝΘΡΩΠΙΑ).
5.Εχω αλλαξει μεχρι τωρα 19 αυτοκινητα και δεν εχω παει ποτε σε καθετη.Τι παει να πει,οτι χανω την εγγυηση μου?Απλα ξερω τον νομο της ευρωπαικης ενωσης απο εξω.Η μηπως εγω δεν χρειαστηκα εγγυησεις λογω προβληματων.
6.Εδω στο club εχω καταλαβει οτι υπαρχουν τουλαχιστον 2 μηχανικοι αυτοκινητων.Αυτοι δεν μπορουν να φτιαχνουν τα auto μας?Η μηπως ο καθε πιτσιρικος που μαςαλλαζει λαδια στην καθετη ειναι καλυτερος απο τον Πανο π.χ?
Sorry για το μεγαλο post αλλα βλεποντας κατι τετοια ειλικρινα ΑΗΔΙΑΖΩ.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βλάβη ιμάντα χρονισμού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Οκτ 2010, 16:55 
Άβαταρ μέλους
Παιδιά με συγχωρείτε πολύ για την απουσία μου. Χρειαζόμουν οπωσδήποτε λίγο ύπνο! ;)

Nonos, αν παίζεται τέτοιο κόλπο, ενώ μέχρι πριν λίγο μπορεί να ένοιωθα άσχετος, πράγμα όχι κακό, τώρα αρχίζω να νοιώθω βλάκας!Πολύ κακό!
Φυσικά, εφόσον δεν έχω επικοινωνήσει ακόμα με την αντιπροσωπεία, δεν ξέρω τι αντιμετώπιση θα έχω. Οπότε ας μη κάνω σαν το ανέκδοτο με το γρύλλο...

Εννοείται πως το δικό μου μερίδιο ευθύνης είναι πολύ σημαντικό, κυρίως γιατί έδειξα απόλυτη εμπιστοσύνη ως προς τη σωστή διαχείριση του αρχείου του αυτοκινήτου. Όταν με διαβεβαιώνουν πως αυτοί κρατάνε αρχείο με τα service, νόμιζα οτι σημαίνει πως ξέρουν τι service έχει γίνει.

Φίλε MeddlingMageGR, μιλώντας για service εννοώ τα "μεγάλα". Για αλλαγές λαδιών κλπ., έδινα ιδιαίτερο βάρος να γίνονται στην ώρα τους, αλλά χωρίς να επιδιώκω να είναι οπωσδήποτε στην αντιπροσωπεία. Για παράδειγμα, τώρα το καλοκαίρι επειδή η οικογένεια ήταν για αρκετό καιρό στην ιδιαίτερη πατρίδα μας, έκανα εκεί την αλλαγή λαδιών γιατί ήταν κοντά στα 10.000 km. Το ό,τι δεν είχε καεί η μηχανή του αυτοκινήτου μάλλον δείχνει πως τουλάχιστον τα λάδια τα αλλάζαμε. :D

Αλλά δεν είναι διαφορετικό αυτό από το να μην έχει αλλαχτεί ο ιμάντας;

Και σε κάθε περίπτωση, από τη στιγμή που από υπαιτιότητα δική τους και αφέλεια (όπως είναι προφανές) δική μου δεν τηρούνταν το βιβλιαράκι service, και το ήξεραν πως για κάθε πρόβλημα απευθυνόμουν σε αυτούς (αναφερόμενος στον Αίολο), δεν θα έπρεπε να μου πουν πως "κοίτα φίλε, έπρεπε να είχε αλλαχτεί ο ιμάντας";Πόσω μάλλον που πάντα τόνιζα πως το ζητούμενο το δικό μου με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι να "μη μείνει" και πάντα τους έλεγα να αλλαχτεί ότι είναι απαραίτητο ανεξαρτήτως κόστους;

Το επαγγελματικό μου αυτοκίνητο, το πηγαίνω στον "Πάνο" της γειτονιάς μου (όπως λέει ο Μ.Μ.) που είναι μεγάλο αστέρι, ξέρω και εμπιστεύομαι 15 χρόνια. Το αυτοκίνητο της γυναίκας μου όμως... ας έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο ;)

Στην τελική, ιδιαίτερα όταν ακριβοπληρώνουμε, γι' αυτό δεν το κάνουμε βρε παιδιά; Για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο!

Μ.Μ. έχεις απόλυτο δίκιο! Προσπαθώ να ξεμπερδευτώ και να βγάλω μια άκρη πως πρέπει να χειριστώ το θέμα! Από την εμπειρία σας τι βλέπετε πως μπορεί να γίνει; Παιδιά, σας ευχαριστώ πολύ για τη συμβολή σας και το χρόνο σας!

ΥΓ. ΧΙΛΙΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ για το μεγάλο post!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 4 [ 59 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

Κοατος αλλαγής ιμάντα χρονισμού με τρόμπα νερού σε SAXO VTS
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: zeon44
Απαντήσεις: 8
Σοβαρή βλάβη C2 VTR1.6
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
Βλαβη LCD οθόνης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: babis79st
Απαντήσεις: 1
Service C4 60.000km - Αλλαγή ιμάντα;
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: fadeaway
Απαντήσεις: 21
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron