Σελίδα 3 από 4

Re: Βλάβη ιμάντα χρονισμού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Σεπ 2015, 19:14
από Tzakos
grekoulis έγραψε:
bakevang έγραψε:

Τι να πούμε και μεις με τα 1,8 που θέλουμε για μεγάλο σέρβις 600 ευρώ...

k


Μηπως εινα πολλα? Για ανελυσε το...



Μάλλον θές να πεις ότι είναι λίγα,γέροντα.
Για τα αναλώσιμα,μιλάω.

Re: Βλάβη ιμάντα χρονισμού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Σεπ 2015, 19:40
από grekoulis
Μιλάμε για μεγάλο σερβις. Τωρα αμα ο Βαγγελης θελει βα αλλαξει το μισο αυτοκίνητο μαγκια του αλλα δεν προβλεπεται σε μεγαλο σερβις υποχρεωτικης αλλαγη τεντωτηρα δυναμο...εκτος εαν φαγωθηκε αλλα δεν ειναι στα προβλεπόμενα όπως και ολα τα υπολοιπα πλην συγκροτημα ιμαντα και φιλτρα μπουζι υγρα

Re: Βλάβη ιμάντα χρονισμού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Σεπ 2015, 19:52
από Tzakos
Ο Βαγγέλης δεν πάει με το βιβλίο.
Πάει με το μυαλό του,την λογική του και ότι δεν ξέρει ρωτάει.
Γι αυτόν ακριβώς το λόγο,δεν θα μείνει και ποτέ στον δρόμο.

Re: Βλάβη ιμάντα χρονισμού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Σεπ 2015, 20:37
από bakevang
Πιστεύω ότι ο Μάνθος τα είπε όλα!
Δεν βλέπω βιβλία και κτλ., δεν ακούω καν το συνεργείο που είπε να μην αγγίξουμε τα ταμπούρα αφού ακόμη λειτουργούν και έχουν απόδοση...
Το αίσθημα ασφαλείας που νιώθω όμως όταν γυρνάω τη μίζα και φεύγω χωρίς να τσεκάρω τίποτα με 300.000 χλμ στο κοντέρ, είναι άλλο πράγμα.

Οπότε για να μην είμαστε και off topic, george_cc, άποψή μου, άλλαξε σετ χρονισμού, εξωτερικό ιμάντα, αντλία νερού (με τα χρόνια χάνεται η στεγανότητά της) και εννοείται καινούρια αντιψυκτικά. Αν μου επιτρέπεις, άλλαξε και α υγρά φρένων. + λάδια, φίλτρα. Δεν θα χρειαστείς απολύτως τίποτα άλλο.

Στάλθηκε από το T1145 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Βλάβη ιμάντα χρονισμού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Σεπ 2015, 20:55
από plankton69
Tzakos έγραψε:
Ο Βαγγέλης δεν πάει με το βιβλίο.
Πάει με το μυαλό του,την λογική του και ότι δεν ξέρει ρωτάει.
Γι αυτόν ακριβώς το λόγο,δεν θα μείνει και ποτέ στον δρόμο.

Ενώ εμείς που τα αλλάζουμε στο παρα 5, θα μείνουμε στο δρόμο. Είναι μια άποψη κι αυτό...

Sent while my 'Rolla is sleeping...

Re: Βλάβη ιμάντα χρονισμού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Σεπ 2015, 21:39
από Tzakos
Δεν λέγεται άποψη αυτό,λέγεται φυσικό επακόλουθο.

Re: Απ: Βλάβη ιμάντα χρονισμού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 18 Σεπ 2015, 08:33
από plankton69
Tzakos έγραψε:
Δεν λέγεται άποψη αυτό,λέγεται φυσικό επακόλουθο.


Δηλαδή (και με αυτή τη λογική) για να είμαι σίγουρος τώρα, πρέπει στο Corolla να αλλάξω:

-Τα πάντα από φρένα
-Τα πάντα από σύστημα διεύθυνσης
-Να κάνω γενική επισκευή το μοτέρ του
-Να αλλάξω προληπτικά συμπλεκτη/λάστιχα/περιφερειακά συστήματος ανάρτησης/καταλυτη

Για να μην έχω υποψίες όταν πάω βόλτα. Παρότι όλα είναι σε καλή κατάσταση ακόμα...

Και δεν πάω να πάρω το ProCeed GT;;; Πιο οικονομικό θα μου βγει.

Sent while revvin'up my Rolla...

Re: Βλάβη ιμάντα χρονισμού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 18 Σεπ 2015, 13:37
από ΠΕΤΡΟΣ XSARA II
Καλό είναι (εφ'οσον τα οικονομικά το επιτρέπουν) να γίνονται οι αλλαγές στα αναλώσιμα που προβλέπει ο κατασκευαστής κοντά στα χιλιομετρικά όρια (παίζει και
κάποιο ρόλο και η χρήση φαντάζομαι..).
Πάντα οι υπερβολές δεν είναι καλο,τουλάχιστον στην τσέπη :)

Re: Βλάβη ιμάντα χρονισμού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 18 Σεπ 2015, 14:23
από bakevang
@plankton69, φίλε Χρήστο, συγγνώμη αλλά, άλλα λέμε εμείς, άλλα εσύ. Από όσα έχεις προαναφέρει, το μόνο που ανταποκρίνεται στο δικό μου σέρβις, είναι η συντήρηση φρένων. Τίποτα άλλο. Ούτε το σύστημα διεύθυνσης θα αλλάξω, ούτε κινητήρα θα ανοίξω, ούτε συμπλέκτη θα ακουμπήσω. Τα παραείπες...

@Πέτρος, επειδή φαντάζομαι υπερβολή εννοείς την αλλαγή των ταμπούρων, σου λέω τούτο: αν νομίζεις πως ταμπούρα με 300.000 χλμ έχουν την ικανότητα να φρενάρουν ένα αμάξι 1,5 τόνου σε συνδυασμό με δίσκους 266, τότε μάλλον κάπου κάνεις κάποιο λάθος. Η αλλαγή αυτή, πρέπει να γίνει, διαφορετικά κινδυνεύω εγώ και οι γύρω μου.

Στάλθηκε από το T1145 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Βλάβη ιμάντα χρονισμού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 18 Σεπ 2015, 14:31
από ΠΕΤΡΟΣ XSARA II
Πού είδες να γράφω για ταμπούρα???Όχι Βαγγελάκη δεν αναφέρομαι στα ταμπούρα σου!
Αναφέρομαι σε όλα τα άλλα
που πολλοι με το παραμικρό τα αλλάζουν ακόμα και πολύ νωρίτερα απότι λέει ο
κατασκευαστής!
Εννοείται πως τα φρένα είναι θέμα ασφαλεία και με αυτό δεν παίζουμε ούτε αναβάλλουμε!

Re: Βλάβη ιμάντα χρονισμού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 18 Σεπ 2015, 14:36
από bakevang
Όλα τα υπόλοιπα είναι αναλώσιμα που αλλάζονται στο μεγάλο σέρβις. Αν εξαιρέσεις τον τεντωτήρα δυναμό και την τροχαλία αδρανείας που έχει εντοπιστεί μια φθορά και το συνεργείο είπε ότι θα αλλαχτούν.

Στάλθηκε από το T1145 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Απ: Βλάβη ιμάντα χρονισμού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 18 Σεπ 2015, 15:07
από plankton69
Βαγγέλη δεν τα παραλεω, έχω ψύχωση με το σωστό από όταν έγινε η φάση με τη ZX. Αφού το θέλω, πρέπει να το έχω σωστό. Όχι όμως και το ακραίο του Τζακου, δηλαδή ο,τι είναι στο παρά 5 σε αφήνει αμέσως.

Στη δική σου περίπτωση, μπορεί να άφηνα τα πίσω φρένα μέχρι το μικρό σέρβις, ή μέχρι τα επόμενα λάδια, ανάλογα την κατάσταση τους και την τσέπη μου. Ιμάντες κλπ δεν θα τα αναφέρω καν, αν δεν δούλευα πάνω στο αμαξι μου πριν το πάρω θα τα είχα αλλάξει με το καλημέρα.

Στη δική μου περίπτωση, κάποια τα τρεναρω λόγω στρατού και κάποια είναι ακόμα εντάξει. Πχ ήθελε αμορτισέρ, τα έβαλα. Τα ελατηρια όμως, αντέχουν μέχρι να τελειώσει η θητεία μου. Και πάλι, μιλάω εκ του ασφαλούς γιατί ήταν πελάτη μας και ξέρω που πονουσε.

(Επειδή ανέφερα επισκευή, καλώς ή κακώς, μετά από 24 χρόνια τσιμπάει λίγο λάδι. Το τρεναρω και λόγω στρατού, αλλά και γιατί είμαι ανάμεσα στο να επισκευασω / να βάλω μεγαλύτερη μηχανή / να πάρω Citroen ZX.)

Sent while revvin'up my Rolla...

Re: Βλάβη ιμάντα χρονισμού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 18 Σεπ 2015, 15:40
από nonos
Εσυ Χρησταρα μου ZX θα παρεις, μη σπρωχνεις λεφτα στο ακατανομαστο... :rtfm :D

Γενικα..
το πως συντηρεις το αμαξι εχει και σχεση με τη χρηση που γινεται. Ο Βαγγελης γραφει πολλα χιλιομετρα και εξωτερικο και πολυ ταξιδι. Καλα κανει θεωρω. Κι εγω ειμαι της αποψης ν αφηνω κατι που δεν επειγει ή που δε μπορει να με αφησει σε συνδυασμο μαλιστα με την χρηση που κανω τον τελευταιο καιρο απλα οχι και να φτασεις στο αλλο ακρο "αφου παει δεν εχει προβλημα...."
Απλα εγω θα ρωτησω το εξης.. αν επειγει-ποτε και αν εχει ξαναλλαχθει το σετ ιμαντα "αξεσουαρ"-παρελκομενων, για ποιο λογο να πας σε 7λιτρο λαδι και 10λιτρο παραφλου, το τυμπανο των ταμπουρων θελει αλλαγη και γιατι(?), τα 20e για φλατζα ψευτοκαπακου μονο αν ξερναει..

Re: Βλάβη ιμάντα χρονισμού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 18 Σεπ 2015, 19:35
από Tzakos
Όχι όμως και το ακραίο του Τζακου, δηλαδή ο,τι είναι στο παρά 5 σε αφήνει αμέσως

Προφανώς κάτι παραπάνω ξέρεις.

Re: Βλάβη ιμάντα χρονισμού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 18 Σεπ 2015, 20:35
από bakevang
Χρήστο, δεν έχω το χρόνο και την διάθεση να είμαι στο συνεργείο συνεχώς. Εφόσον το αποφάσισα, θα αλλαχτούν τώρα μια και καλή να τελειώνουμε!

Νονέ,
- σετ ιμάντα αξεσουάρ, δεν έχει αλλαχτεί ποτέ. Εκτός από τον ιμάντα εννοείται.
- 7 λίτρα λάδι, στις 20.000-25.000 που θα αλλάξω λάδια, θα τσιμπήσει σίγουρα 1-1,5 λίτρο. + 4,5 λίτρα που παίρνει. Και 1 λίτρο καβάτζα.
- 10 λίτρα αντιψυκτικού γιατί πρέπει να γίνει ολική αλλαγή από παραφλού σε οργανικό αντιψυκτικό, τα οποία δεν πρέπει να αναμιγνύονται μεταξύ τους.
- Αλλαγή ταμπούρων γιατί δεν έχει γίνει καμία απολύτως συντήρηση. Επίσης, εργατικά - ανταλλακτικά για σιαγώνες - κυλινδράκια, έβγαιναν ακριβότερα.
- φλάντζα ψευτοκάπακου ξερνάει (λίγο αλλά ξερνάει) εδώ και 20.000 χλμ.

Στάλθηκε από το T1145 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk