Σελίδα 4 από 4

Re: Βλάβη ιμάντα χρονισμού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 18 Σεπ 2015, 23:04
από xantiamanolis
η αποψη μου είναι: αλλαζεις κατι όταν εχει εντοπισθεί φθορα από το συνεργειο και ειδικα στα πρωτα σταδια αναφέρομαι ειδικα στα ταμπουρα των φρενων όπως και στις δισκοπλακες ....
τωρα στο θεμα λιπανσης όταν είναι απαραιτητο σε χλμτρικο οριο (λαδια) η σε χρονικο οριο (παραφλου υγρα φρενων) τα αλλαζεις..
ιμαντες παλι μια από τα ιδια...
τωρα αν θα τα κανεις μια και καλη η κοματιαστα αυτό εχει να κανει με την τσεπη σου αν μπορεις και τα κανεις με την μια εχει καλως....αν δεν μπορεις το προγραμματιζεις σιγα σιγα...
τωρα ο βαγγελεης όπως και γω επειδή εχουμε αυτ/τα με 300.000 κοντα απλα δεν περιοριζόμαστε μονο στα φιλτρολαδιξυδα αλλα και σε κατι παραπανω μετα από ελεγχο και αν χρειαστεί..τωρα αν το αμαξι θα μας αφησει στο δρομο αυτό δεν το ξερει κανεις εστω και αν τα εχεις αλλαξει όλα...δεν ξεκινάς όμως ταξδι όταν ξερει ότι εχεις προβληματακι στην τρομπα βενζίνας η σε πολ/στη η για τα υδρο αν εχεις διαρροη υδραυλικου υγρου...
εκει οι πιθανότητες να σε αφησει είναι πολλες...
δεν θα αλλαξω όμως και το μισο αμαξι για να μην με αφησει στο δρομο προληπτικα...

[Διαγράφηκε]

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 18 Σεπ 2015, 23:05
από xantiamanolis
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω xantiamanolis στις Παρ 18 Σεπ 2015, 23:05.

Re: Βλάβη ιμάντα χρονισμού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Σεπ 2015, 09:28
από ΠΕΤΡΟΣ XSARA II
Μανώλη...φαντάζεσαι να σε αφήσει το άλλο μισό? :P

Re: Βλάβη ιμάντα χρονισμού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Σεπ 2015, 15:00
από xantiamanolis
ΠΕΤΡΟΣ XSARA II έγραψε:
Μανώλη...φαντάζεσαι να σε αφήσει το άλλο μισό? :P

e τοτε θα το αλλαξω και το άλλο μισο :D :D :D :D :D

Re: Βλάβη ιμάντα χρονισμού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Φεβ 2019, 13:34
από surdos
Καλησπέρα σας και καλώς σας βρήκα,

αν και είναι παλιό θέμα, θεώρησα ότι δεν υπήρχε ανάγκη να ανοίξω νέο, αν διαφωνούν οι mods ας πράξουν αναλόγως.

Πριν μια βδομάδα καταστράφηκε εν κινήσει ο ιμάντας χρονισμού και ως φυσικό επακολουθο, "χτύπησε" ο κινητήρας.
1) Έχω ένα C3 diesel του 2010 [C3 II], 1.4, 68 PS, με 150.000 χιλ/τρα, το οποίο έφερα από τη Γερμανία το 2015. Κάθε πότε πρέπει να αλλαχθεί σύμφωνα με το βιβλίο σέρβις ο ιμάντας?
2) Είστε της άποψης να επισκευάσω τον κινητήρα ή να πάω σε άλλον μεταχειρισμένο ? Η αντιπροσωπία εδώ μου ζητά € 1350 για συνολική επισκευή κινητήρα. Η άλλη λύση είναι η αγορά κινητήρα. Οι κινητήρες [ 8HR ] είναι γύρω στα 700, συν 300 για εργατικά, συν λοιπά ανταλλακτικά, τα οποία δεν μπορώ να υπολογίσω επακριβώς πόσο θα κοστίσουν..

Re: Βλάβη ιμάντα χρονισμού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Φεβ 2019, 15:09
από barracuda
φτιάξε τον δικό σου να ξέρεις τι έχεις...εκτός και αν είσαι ταλέντο στα ζάρια η θα το πουλήσεις στο καπάκι αμέσως μετά..ο ιμάντας νομίζω κάθε 120 λέει το βιβλίο...

Re: Βλάβη ιμάντα χρονισμού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Φεβ 2019, 16:03
από grekoulis
Στείλε με PM το vin. Για να δουμε τι λεει το πρόγραμμα συντήρησης. Νομίζω φίλε barracuda ότι λέει 180χλδ σκληρή χρήση, 240 κανονική και 10 χρόνια σε κάθε περίπτωση.
Εάν τα χιλιόμετρα είναι κανονικά και δεν είναι πειραγμένα (επειδή λες για γερμανια) τότε ΙΣΩΣ πρέπει να μπει εγγύηση με την προϋπόθεση ότι έχεις σφραγίδες και σέρβις. Πάντως ξέρω άτομο που αγόρασε μεταχειρισμένο 508 1.6 με 110χλδ πραγματικά απο Πολωνία το πήγαινε στην Peugeot για σερβις και έκοψε ιμάντα στις 150. Το βάλαν εγγύηση.
Ομως, επειδή λες για 2010, εάν το αυτοκίνητο είναι παραγωγής, όχι ταξινόμησης πχ 2009 μάλλον σε πιάνει η 10ετία...

Re: Βλάβη ιμάντα χρονισμού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Φεβ 2019, 19:31
από xantiamanolis
surdos έγραψε:
Καλησπέρα σας και καλώς σας βρήκα,

αν και είναι παλιό θέμα, θεώρησα ότι δεν υπήρχε ανάγκη να ανοίξω νέο, αν διαφωνούν οι mods ας πράξουν αναλόγως.

Πριν μια βδομάδα καταστράφηκε εν κινήσει ο ιμάντας χρονισμού και ως φυσικό επακολουθο, "χτύπησε" ο κινητήρας.
1) Έχω ένα C3 diesel του 2010 [C3 II], 1.4, 68 PS, με 150.000 χιλ/τρα, το οποίο έφερα από τη Γερμανία το 2015. Κάθε πότε πρέπει να αλλαχθεί σύμφωνα με το βιβλίο σέρβις ο ιμάντας?
2) Είστε της άποψης να επισκευάσω τον κινητήρα ή να πάω σε άλλον μεταχειρισμένο ? Η αντιπροσωπία εδώ μου ζητά € 1350 για συνολική επισκευή κινητήρα. Η άλλη λύση είναι η αγορά κινητήρα. Οι κινητήρες [ 8HR ] είναι γύρω στα 700, συν 300 για εργατικά, συν λοιπά ανταλλακτικά, τα οποία δεν μπορώ να υπολογίσω επακριβώς πόσο θα κοστίσουν..

φτιαξε το δικο σου

Re: Βλάβη ιμάντα χρονισμού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Φεβ 2019, 20:29
από surdos
Καλησπέρα και ευχαριστώ για τις απαντήσεις,

Η αντιπροσωπία μου λέει ότι η αλλαγή ιμάντα έπρεπε να γίνει στις 150000 κι έχω 152000. Τι να πώ...
Τελικά κατέληξα να πάρω την φθηνή λύση, καθώς έκλεισα συμφωνία να πάρω τον μεταχειρισμένο κινητήρα 700€ [συμπ. με ότι ανταλλακτικά χρειαστούν] +150 εργατικά. + 50 λάδια σύνολο € 900 τελικό και θα κρατήσω τον δικό μου κινητήρα.
Τώρα αν θα μου βγει τελικά ακριβό το ντίαλ με το τι θα προκύψει ...θα δείξει. Πάντως και ο πωλητής του κινητήρα είναι τοπικός και αν πάθει κάτι σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα περί τους 6 μήνες , θα του τον γυρίσω πίσω

Re: Βλάβη ιμάντα χρονισμού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Φεβ 2019, 21:08
από grekoulis
surdos έγραψε:
Καλησπέρα και ευχαριστώ για τις απαντήσεις,

Η αντιπροσωπία μου λέει ότι η αλλαγή ιμάντα έπρεπε να γίνει στις 150000 κι έχω 152000. Τι να πώ...
Τελικά κατέληξα να πάρω την φθηνή λύση, καθώς έκλεισα συμφωνία να πάρω τον μεταχειρισμένο κινητήρα 700€ [συμπ. με ότι ανταλλακτικά χρειαστούν] +150 εργατικά. + 50 λάδια σύνολο € 900 τελικό και θα κρατήσω τον δικό μου κινητήρα.
Τώρα αν θα μου βγει τελικά ακριβό το ντίαλ με το τι θα προκύψει ...θα δείξει. Πάντως και ο πωλητής του κινητήρα είναι τοπικός και αν πάθει κάτι σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα περί τους 6 μήνες , θα του τον γυρίσω πίσω


το deal εχει νοημα εαν αλλαξεις σετ χρονισμου στον καινουργιο
Αλλιως βραστα

ΥΓ στα είπα και με pm να σου το δώσουν γραπτά αυτό στα 150χλδ και μετα στειλτο γαλλιά να γινει πανυγυρι σου λεω

Re: Βλάβη ιμάντα χρονισμού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Φεβ 2019, 21:45
από aiolos
surdos έγραψε:
Καλησπέρα και ευχαριστώ για τις απαντήσεις,

Η αντιπροσωπία μου λέει ότι η αλλαγή ιμάντα έπρεπε να γίνει στις 150000 κι έχω 152000. Τι να πώ...
Τελικά κατέληξα να πάρω την φθηνή λύση, καθώς έκλεισα συμφωνία να πάρω τον μεταχειρισμένο κινητήρα 700€ [συμπ. με ότι ανταλλακτικά χρειαστούν] +150 εργατικά. + 50 λάδια σύνολο € 900 τελικό και θα κρατήσω τον δικό μου κινητήρα.
Τώρα αν θα μου βγει τελικά ακριβό το ντίαλ με το τι θα προκύψει ...θα δείξει. Πάντως και ο πωλητής του κινητήρα είναι τοπικός και αν πάθει κάτι σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα περί τους 6 μήνες , θα του τον γυρίσω πίσω


Καλά και στα 150 να τον άλλαζες κάποια άλλη δικαιολογία θα έβρισκαν αν είναι αυτής της σχολής. Το πάρκαρες στον ήλιο και ξεράθηκε ξέρω γω...
Ρίσκο η αλλαγή γιατί δεν ξέρεις τι χρήση είχε γίνει. Αλλά αφού το αποφάσισες καλή τύχη.

Re: Βλάβη ιμάντα χρονισμού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Φεβ 2019, 15:08
από Lohias^
Παιδιά να τονίσουμε 2 πράγματα. Καμία αντιπροσωπεία δεν θα καλύψει αστοχία συστήματος χρονισμού έξω από την εγγύηση και ας έχεις κάνει 20.000χλμ.

Όμως πιστεύω ότι όλα κρύβονται πίσω από τα χλμ και το γεγονός ότι μεταχειρισμένα εξωτερικού συνήθως αναγράφουν αρκετά λιγότερα από τα πραγματικά. Για αυτό το λόγο για εμένα είναι νόμος η αλλαγή του σετ μαζί με αντλία σε μεταχειρισμένα.

Το μόνο θετικό είναι πως το κόστος το θεωρώ ανεκτό.

Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Βλάβη ιμάντα χρονισμού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Φεβ 2019, 15:13
από grekoulis
Lohias^ έγραψε:
Παιδιά να τονίσουμε 2 πράγματα. Καμία αντιπροσωπεία δεν θα καλύψει αστοχία συστήματος χρονισμού έξω από την εγγύηση και ας έχεις κάνει 20.000χλμ.


Που το λέει αυτό?
Αν ακολουθείς το πρόγραμμα συντήρησης του κατασκευαστή και μπορείς να το αποδείξεις οτι πράγματι το έκανες π.χ με τιμολόγια κτλπ ή ποιο εύκολο εαν πας μονιμως σε εξουσοδοτημένο δεν μπορούν να σου που τιποτα και υποχρεούνται

Re: Βλάβη ιμάντα χρονισμού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Φεβ 2019, 09:16
από Lohias^
grekoulis έγραψε:
Lohias^ έγραψε:
Παιδιά να τονίσουμε 2 πράγματα. Καμία αντιπροσωπεία δεν θα καλύψει αστοχία συστήματος χρονισμού έξω από την εγγύηση και ας έχεις κάνει 20.000χλμ.


Που το λέει αυτό?
Αν ακολουθείς το πρόγραμμα συντήρησης του κατασκευαστή και μπορείς να το αποδείξεις οτι πράγματι το έκανες π.χ με τιμολόγια κτλπ ή ποιο εύκολο εαν πας μονιμως σε εξουσοδοτημένο δεν μπορούν να σου που τιποτα και υποχρεούνται
Εννοώ αν έχουν παρέλθει τα δύο χρόνια εγγύησης.. Ίσως αν το κυνηγήσεις με δικαστήρια κλπ βρεις δίκαιο, αλλά έτσι απλά δε θα το δεχτούν να το περάσουν σε εγγύηση. Ειδικά αν μιλάμε για αμάξι 8ετιας με 150.000..

Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk