Re: Βλάβη ιμάντα χρονισμού
Δημοσιεύτηκε: Παρ 18 Σεπ 2015, 23:04
η αποψη μου είναι: αλλαζεις κατι όταν εχει εντοπισθεί φθορα από το συνεργειο και ειδικα στα πρωτα σταδια αναφέρομαι ειδικα στα ταμπουρα των φρενων όπως και στις δισκοπλακες ....
τωρα στο θεμα λιπανσης όταν είναι απαραιτητο σε χλμτρικο οριο (λαδια) η σε χρονικο οριο (παραφλου υγρα φρενων) τα αλλαζεις..
ιμαντες παλι μια από τα ιδια...
τωρα αν θα τα κανεις μια και καλη η κοματιαστα αυτό εχει να κανει με την τσεπη σου αν μπορεις και τα κανεις με την μια εχει καλως....αν δεν μπορεις το προγραμματιζεις σιγα σιγα...
τωρα ο βαγγελεης όπως και γω επειδή εχουμε αυτ/τα με 300.000 κοντα απλα δεν περιοριζόμαστε μονο στα φιλτρολαδιξυδα αλλα και σε κατι παραπανω μετα από ελεγχο και αν χρειαστεί..τωρα αν το αμαξι θα μας αφησει στο δρομο αυτό δεν το ξερει κανεις εστω και αν τα εχεις αλλαξει όλα...δεν ξεκινάς όμως ταξδι όταν ξερει ότι εχεις προβληματακι στην τρομπα βενζίνας η σε πολ/στη η για τα υδρο αν εχεις διαρροη υδραυλικου υγρου...
εκει οι πιθανότητες να σε αφησει είναι πολλες...
δεν θα αλλαξω όμως και το μισο αμαξι για να μην με αφησει στο δρομο προληπτικα...
τωρα στο θεμα λιπανσης όταν είναι απαραιτητο σε χλμτρικο οριο (λαδια) η σε χρονικο οριο (παραφλου υγρα φρενων) τα αλλαζεις..
ιμαντες παλι μια από τα ιδια...
τωρα αν θα τα κανεις μια και καλη η κοματιαστα αυτό εχει να κανει με την τσεπη σου αν μπορεις και τα κανεις με την μια εχει καλως....αν δεν μπορεις το προγραμματιζεις σιγα σιγα...
τωρα ο βαγγελεης όπως και γω επειδή εχουμε αυτ/τα με 300.000 κοντα απλα δεν περιοριζόμαστε μονο στα φιλτρολαδιξυδα αλλα και σε κατι παραπανω μετα από ελεγχο και αν χρειαστεί..τωρα αν το αμαξι θα μας αφησει στο δρομο αυτό δεν το ξερει κανεις εστω και αν τα εχεις αλλαξει όλα...δεν ξεκινάς όμως ταξδι όταν ξερει ότι εχεις προβληματακι στην τρομπα βενζίνας η σε πολ/στη η για τα υδρο αν εχεις διαρροη υδραυλικου υγρου...
εκει οι πιθανότητες να σε αφησει είναι πολλες...
δεν θα αλλαξω όμως και το μισο αμαξι για να μην με αφησει στο δρομο προληπτικα...