Για ψαχτειτε πρωτα με αυτα:
billaras έγραψε:
zxpanos έγραψε:
επιδει το εχω φαει με το κουταλι και χτες ειχα και στο μαγαζι ενα 1.6 με τα ηδια προβληματα εινε σημαντικο και βασικο σε καθε σηντηρηση να κανεις reeset στον επιλογεα και στο συστημα του σημπλετη για να ηπαρχει μεγαλη διαρκεια του δισκου.
zxpanos έγραψε:
κανονικα πρεπει να την κανουν σε καθε service αλα εινε χρονοβορα,βεβεα αντε βγαλε ακρη
Καπου νομιζω ειχε αναφερει καποιος (δεν θυμαμαι αν ηταν ο Πανος
), για το αν κανει πολλα χιλιομετρα σε πολη, καλο θα ηταν να κανει επαναρυθμιση σε καθε λαδια. Και το εχω δει και σε καποιο site του εξωτερικου.
billaras έγραψε:
Οσο για το κιβωτιο, το Sensodrive δεν ειναι σαν τα συμβατικα κιβωτια με μετατροπεα ροπης, και υδραυλικη πιεση λαδιου για την αλλαγη σχεσεων. Ειναι ενα καυκαλο ακι σωθηκα απο ενα συμβατικο 5ταχυτο κιβωτιο, απλα αντι να σου εχει τον συμπλεκτη στο πατωμα, εχει ενα βηματικο κινητηρα που πιεζει αυτος το συμπλεκτη, και στις σχεσεις αντι για να μετακινεις εσυ τον μοχλο, τις ιδιες ακριβως διαδρομες κανουν 2 διαφορετικα ηλεκτρομαγνητικα μοχλικα. Εχει και φυσικα και εναν εγκεφαλο διαχειρσης τους. Αν του αφαιρεσεις το ρευμα, χανει την μνημη του, επισης πρεπει καθε 10000 το πολυ που θα αλλαζεις π.χ. λαδια κινητηρα, αν το χωνεις στην πολη συχνα, θα πρεπει να επαναρυθμιζεις το διακενο στον συμπλεκτη.
billaras έγραψε:
Ακομα καισ ε αντιπροσωπεια να πας, και εξουσιοδοτημενο, αν δεν τους πιες στα λαδια και το σερβις να σου κανουν ξανα εκμαθηση του κιβωτιου, απλα αυτοι δεν θα βγουν χαμενοι αφου θα σου παρουν το λιγοτερο στο 1000αρικο... Επισης οσο μενει απρογραμαμτιστο, εχει λαθος διακενο, το οποιο τρωει τον συμπλεκτη προορα ή στραβα, κανοντας τον να θερμαινεται, και ζοριζει και τα μοχλικα τα οποια τελικα καποιο/καποια καιγονται ή παθαινουν ζημια.
Επισης δειτε μηπως χρειαζεται ενημερωση λογισμικου η μοναδα BSI και ο εγκεφαλος του κιβωτιου και της μηχανης.