Σελίδα 1 από 2

Citroen C3 Αναρτησεις

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 20 Σεπ 2011, 07:57
από Yannis X
Έχω ένα C3 1600 του 2006. Πρόσφατα άλλαξα αναρτήσεις και ελατήρια. Το αποτέλεσμα ήταν καταστροφικό. Ελατήρια ΑΡΕΧ 3,5 πόντων και το αμάξι έκατσε 5,0 και αναρτήσεις ΚΥΒ. Ότι και να πω για το πόσο χάλια έγινε το αμάξι στο δρόμο είναι λίγο. Ετοιμάζομαι να βάλω 4 Bilstein κίτρινα και να κρατήσω τα ίδια ελατήρια. Έχει κανείς εμπειρία? Θα δουλέψουν σωστά?

Re: Citroen C3 Αναρτησεις

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 20 Σεπ 2011, 18:26
από mobilas
Φιλε ενας συνδυασμος που εχω δοκιμασει σε bmw 316 ομως, και ειναι αψογος απο αποψη κρατηματων και ανεσης... (οσο γινετε βεβαια γιατι ειναι sport το ολο πακετο) ειναι bilstein κιτρινα με eibach ελατηρια. Σε C3 ρωτα το αν ειναι καλη περιπτωση. Παντως τα bilstein ειναι κορυφαια αμορτισερ αλλα ψαξε ποιο ειδος bilstein (εχει διαφορα) σε καλυπτει.

Re: Citroen C3 Αναρτησεις

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 20 Σεπ 2011, 21:38
από Tzakos
Yannis X έγραψε:
Έχω ένα C3 1600 του 2006. Πρόσφατα άλλαξα αναρτήσεις και ελατήρια. Το αποτέλεσμα ήταν καταστροφικό. Ελατήρια ΑΡΕΧ 3,5 πόντων και το αμάξι έκατσε 5,0 και αναρτήσεις ΚΥΒ. Ότι και να πω για το πόσο χάλια έγινε το αμάξι στο δρόμο είναι λίγο. Ετοιμάζομαι να βάλω 4 Bilstein κίτρινα και να κρατήσω τα ίδια ελατήρια. Έχει κανείς εμπειρία? Θα δουλέψουν σωστά?



Αρκεί τα Bilstein,που θα πάρεις να είναι sprint και όχι sport. :thumb

Re: Citroen C3 Αναρτησεις

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Σεπ 2011, 23:19
από makiss8
φίλε εγω στο c3 εβαλα αμορτισερ KYB και ελατηρια ΗR 3,5 . ειναι πολυ καλυτερο το αμαξι σε θεμα κρατηματος, δεν κοπαναει στισ λακουβεσ και το αμαξι δεν εγινε σαυρα.. τα εχω τρεισ μηνεσ το αμαξι εχει χαμιλωσει μονο 2 ποντουσ και κατι δηλαδη ειναι στα τρια δακτυλα τωρα να καταλαβεισ. στο μαγαζι που ειναι φιλος μου ειχε πει μακρια απο blistein θα κοπαναει σαν τρελο ειναι για πιο βαρια αμαξια..

Re: Citroen C3 Αναρτησεις

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Σεπ 2011, 14:38
από Tzakos
Μάκη,εχθρός του καλού,το καλύτερο.....
Bilstein=Respect.

Re: Citroen C3 Αναρτησεις

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Σεπ 2011, 17:21
από makiss8
οτι μου ειπανε σας λεω.. και γω πιστευω οτι τα blistein ειναι κορυφη αλλα σε c3 δεν νομιζω να κανουν..

Re: Citroen C3 Αναρτησεις

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Οκτ 2011, 10:13
από kostas21pgr
Τα bilstein τα κίτρινα σε συνδιασμό με τα H&R είναι θάνατος.Το αμάξι κοπανάει απίστευτα πολύ.Δεν είναι για μέσα στην πόλη.Το έχω οδηγήσει και απλά είναι τραγικό.
Εχετε μάθει όλοι τα bilstein και το έχετε κάνει καραμέλα.Δεν υπάρχουν μόνο αυτά.Επίσης τα H&R δεν είναι τα καλύτερα ελατήρια.Κάθε αμάξι χρειάζεται άλλες αναρτήσεις και άλλη μελέτη.
Για παράδειγμα εγώ στο δικό μου που έβαλα τα ALKO Μotorsport μαζί με τα GM τα ελατήρια 3.5 πόντων,δεν τα αλλάζω με τίποτα.Βγήκαν τα μισά ακριβώς λεφτά από το να έβαζα bilstein με H&R και το αμάξι εκτός του ότι έσφιξε,στην οδήγηση είναι απολαυστικότατο.
Επίσης τα KYB είναι στην κατηγορία των μαμά αμορτισέρ αλλά από μόνα τους είναι σκληρά για το αμάξι μας.Αν τα συνδιάσεις με H&R εκτός του ότι είναι μια απόλυτα λανθασμένη κίνηση γιατί δεν πρόκειται για αμορτισέρ χαμηλώματος, το αμάξι θα το σπάσεις στις λακούβες και όχι τώρα που λες Μάκη ότι δεν κοπανάει.Ασε να περάσει λίγος καιρός,να πατήσουν τα ελατήρια σου και να αρχίσουν να χαμηλώνουν,γιατί τα H&R αυτό παθαίνουν.Μετά όταν θα τερματίζει το αμορτισέρ μπες και γράψε αν είχα δίκιο ή όχι.
Για μένα αν θες bilstein βαλτα αλλά ή με EIBACH ή με GM ελατήρια.Κοίταξε τα ελατήρια να είναι προοδευτικά.

Re: Citroen C3 Αναρτησεις

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 05 Οκτ 2011, 12:13
από alemao
BILSTEIN RULEZ! KYB RESPECT! LOL θα πω κι εγώ αλλά όχι για το ότι δεν συμφωνώ αλλά γιατί θα πρέπει να βρούμε τι συνδυασμός
ταιριάζει όχι μόνο στο αυτοκινητό μας αλλά κυρίως στο στυλ οδηγήσεως μας. Εβαλα ΚΥΒ απλά μαυρα και απογοητεύθηκα καθώς είναι πιο σκληρά από τα μαμά(BOGE?) ενώ τα ψιλοχάνουν και σε κάποιες λακούβες σε στροφές όπου το c3 στα νιατα του με 165/70 περνούσε σα βράχος! Στο Accent είχα βάλει BILSTEIN μαύρα με HR 2.5-3.5 ΕΚ. και το αυτοκίνητο ήταν προοδευτικό αλλά τα αμορτισέρ τα παίξανε μετά απο 10.000χλμ+. Μια μέρα ανεβαίνω σε ίδιο αυτοκίνητο με HR αλλά με MONROE REFLEX και ΜΟΜΟ 15άρες(εγώ 14αρες σιδ.) Έπαθα Σοκ! Το αμάξι ήταν το ίδιο σφιχτό αλλά δεν κοπανούσε πουθενά ενώ του έχουν βγάλει και πάνω από 30-40.000χλμ. Τα μαύρα BILSTEIN αγόρασε τις προάλλες φίλος με c3 1.4 και οι κριτικές του ίδιες με τις δικές μου για τα KYB. Ετσι θα πω κι εγώ την καραμέλα ότι bilstein,KYB,EIBACH κλπ ίσως να είναι θεικά σε κάποια BMW κλπ αλλά στα ταπεινά αυτοκινητά μας δεν ταιριάζουν για καθημερινή οδήγηση. Τα ALKO MOTORSPORT δεν τα ξέρω αλλά τα απλά τα έβαλε ο κουμπάρος μου σε Μάζντα 3 μετά απο θετικές αξιολογήσεις σε φόρουμ και δικαιώθηκαμε: καλύτερα σε άνεση από τα μαμά σε μισή τιμή(το 3 είναι ήδη αρκετά σφιχτό οπότε δεν ψαχναμε κάτι πιο σπορ). DE CARBON για C3 υπάρχουν άραγε? GM ελατήρια πρώτη φορά ακούω...

Re: Citroen C3 Αναρτησεις

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 05 Οκτ 2011, 13:24
από kostas21pgr
Φίλε alemao, όταν λέμε για bilstein δεν εννοούμε τα μαύρα.Τα μαύρα τα bilstein είναι made in Turkey,δεν μιλάμε καν γι αυτά και με τα κίτρινα είναι μέρα με τη νύχτα. Τα κίτρινα ναι είναι πολύ καλά αμορτισέρ για αρκετά αυτοκίνητα όχι όμως για όλα και δεν είναι ότι καλύτερο υπάρχει.

Επίσης το δικό μου το C3 φορούσε από τη μάνα του κάτι άσχετα ούτε θυμάμαι πως τα λένε.
Αν θες να κινηθείς στα εργοστασιακά πλαίσια ή βάζεις monroe τα οποία είναι αρκετά μαλακά, ή πας στην καλή και οικονομική λύση που είπες για τα ALKO τα μαύρα,ή δίνεις κάτι παραπάνω και πας σε SACHS ή BOGE τα οποία είναι η ίδια εταιρία απλά τα πλασάρει με 2 διαφορετικά ονόματα.

Αυτό που είπες ότι τα αμορτισέρ τα παίξανε σε 10.000 χλμ είναι πολύ λογικό καθώς πήγες και έβαλες ελατήρια χαμηλώματος σε αμορτισέρ που δουλεύουν σε πολύ μεγαλύτερη διαδρομή.

Αυτά που φοράω εγώ είναι τα ALKO τα ΜΟΤΟRSPORT είναι κίτρινα, χοντρομπούκαλα και είναι για χαμήλωμα.Τα μαύρα στο MAZDA δεν έχουν καμία σχέση με αυτά.Αυτά που φοράω είναι αυτά:

Εικόνα

Για όσους γνωρίζουν από αναρτήσεις, η ALKO κατασκευάζει τις KW variant ρυθμιζόμενες και μη.

Να και μια απόδειξη:
Εικόνα

Τα decarbon που λες έχω διαβάσει ότι τα φοράνε πολλά peugeot και είναι καλά.
Υπάρχουν πολλά ελατήρια και μάρκες στην αγορά που δεν γνωρίζουμε.

Σήμερα βρήκα και το παρακάτω.Αν δεν είχα βάλει ανάρτηση θα το έπαιρνα με κλειστά μάτια.

http://www.ebay.co.uk/itm/RACELAND-COIL ... 0632233576

Εικόνα

Re: Citroen C3 Αναρτησεις

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 05 Οκτ 2011, 21:06
από alemao
Τα κατέβασε στα £179.00 και έχει και BEST OFFER... Ρωτησες κόστος (αν στελνει) για Ελλάδα? Περιέργο, πολύ χαμηλή τιμή για coilover αν και έχει καλό feedback. Δεν είπα ΠΟΤΕ ότι είμαι γνωστης περί αναρτήσεων απλά ανέφερα κι εγώ τις λιγοστές εμπειρίες μου. Οπως λένε κι οι φίλοι αμερικάνοι "ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟΥΣ Κ@ΛΟΥΣ: ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟ ΕΝΑΝ!". Και όσο για αυτο το made in xxx σηκώνει και αυτό πολύ συζήτηση. Τα ALKO δεν είναι όλα γερμανικά, έχει και ισπανικά. Τα δε bilstein ήταν made in germany όπως και τα GOODYEAR VENTURA που φορούσα στο ACCENT και ήταν ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ!

Re: Citroen C3 Αναρτησεις

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Δεκ 2011, 13:01
από alex23
Μια απορία: το αυτικίνητο έχει 30.000χλμ (c3 1100 '07) και στον έλεγχο που έγινε στο κτεο τα αμορτισέρ είχαν 50% απόδοση. Δεν είναι λίγο νωρίς να χάσουν την μισή απόδοσή τους;

Re: Citroen C3 Αναρτησεις

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Δεκ 2011, 13:12
από Blanc
Αν θελει καποιος, μπορει και μεσα σε 5.000km να αχρηστευσει αμορτισερ! :D
Το μονο που πρεπει να κανει ειναι να επισκευτει ολες τις ερχομενες λακουβες και σαμαρακια προς το μερος του, καθως και να στριβει το αυτοκινητο σα να ειναι στην πιστα των Μεγαρων σε οποιαδηποτε στροφη συναντησει ακομα και φορτωμενος.
Κοινως, σιδεροφαγος!

Εξαρταται πως ηταν αυτα τα 30.000km απο θεμα οδηγησης σου.

Το ιδιο ισχυει και για αλλα αναλωσιμα, λαστιχα, τακακια κτλ...ευκολα τα καταστρεφεις αν θες.
Τα km ειναι παντα ενδεικτικα για ολα αυτα, αν η οδηγηση του αυτοκινητου ειναι σε νορμαλ πλαισια.

Re: Citroen C3 Αναρτησεις

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Δεκ 2011, 12:26
από Tzakos
:agree :agree :agree

Ήξερα οτι η Θήβα βγάζει όμορφες,αλλά τελικά βγάζει και έξυπνους. :thumb

Re: Citroen C3 Αναρτησεις

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Δεκ 2011, 19:43
από aiolos
alex23 έγραψε:
Μια απορία: το αυτικίνητο έχει 30.000χλμ (c3 1100 '07) και στον έλεγχο που έγινε στο κτεο τα αμορτισέρ είχαν 50% απόδοση. Δεν είναι λίγο νωρίς να χάσουν την μισή απόδοσή τους;


Μπορεί να το θεωρήσεις αυτονόητο, αλλά όταν τα μέτρησες είχες σωστή πίεση στα λάστιχα;

Re: Citroen C3 Αναρτησεις

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιαν 2012, 13:49
από alex23
Τα λάστιχα είχαν τη σωστή πίεση. Τώρα όσο αφορά την οδήγηση τι να πω; τα περισσότερα χιλιόμετρα τα κάνει η κοπελιά μου. Έχω την γνώμη ότι οδηγεί προσεκτικά. Τέλως πάντων. Έχω διαπιστώσει ότι το αυτοκίνητο είναι ευάλωτο στους πλευρικούς ανέμους.. Πια αμορτισέρ να βάλω για μεγαλύτερη ευστάθεια;