alemao έγραψε:
65αρα στο 1100 ?? Στο Μαζντα 6 φοράω 60αρα. Τζάμπα λεφτά θα δώσεις και θα ζορίζεται και το δυναμό(έτσι μου έχουν πει τουλάχιστον).
Η μαμίσια ήταν 45αρα FIAMM και μου βγαλε 6.5 χρόνια(στο C3). Εδώ και 2.5 χρόνια φοράω μια 50αρα Μαρέλι με 75€ όσο έιχα πάρει και μια BOSCH 45αρα για το Accent.
Μεγάλα λόγια λες Μεγάλε!
Τελικά απο αλλού το περίμενα και απο αλλού μου'ρθε! Έμεινε το c3 της συζύγου (MARELLI 50AH 330EN - 75€ πριν 4 χρόνια απο τοπικό συνεργείο) παρόλο τα 100χλμ καθημερινά. Και φυσικά πάντα μένεις σε αργία... τουλάχιστον ήταν σπίτι και έτσι έβαλα την μπαταρία απο το 6αρι η οποία μετά απο ενα ταξίδι 1975χλμ στο c3 πλέον δεν πέφτει κάτω απο 12.85βολτ την επόμενη μέρα, άρα μάλλον ψιλοσυνήλθε, για να δούμε... Μην αγχώνεστε έβαλα και στο δικό μου μπαταρία! Weber Marelli 60Ah 540EN 60€ με δωρεάν μεταφορικά τα οποία παραλίγο να τα πληρώσω πολύ ακριβά: πάω να πάρω την μπαταρία(μεσημέρι) και βλέπω την κούτα λίγο... υγρή! Την ανοίγω και βλεπω ηλεκτρολύτη. Μετά ακούω και το θεϊκό: εντάξει μη σκας ετσι θα την στείλανε μάλλον, κάτσε να τσιμπήσεις έχω τηγανίσει 14 γαυράκια φτάνουν, δεν φτάνουν ε? ΟΤΙ-ΝΑ-ΝΑΙ!
Η μπαταρία είναι τελικά ανοιχτού τύπου απλά έχει για καμουφλάζ μάυρη κολλητική ταινία στα καπάκια τα οποία παρεπιμπτόντως είναι κόκκινα και κάνουν ωραίο κοντράστ.
Ναι συμπλήρωσα ηλεκτρολύτη και δεν την έστειλα πίσω! Αν μου το έλεγε αυτό κανείς πριν 4 χρόνια θα τον περνούσα για τρελλό. Α! και το κουτί της χωρούσε μόνο αν ξεκολλούσα το αφρολέξ στο εσωτερικό του και έτσι το άφησα εκτός. Μήπως έχει κανείς καμιά ιδέα που να το βάλω?