Η υπόθεση σηκώνει μεγάλη κουβέντα!
Ρίξε μια ματιά στο θέμα που είχα ανοίξει για το C4, το ίδιο είναι...
viewtopic.php?f=34&t=7142Για αρχή πάντως ξεκίνα απο το σημείο του καθρέφτη, γιατί εκεί είναι το μεγαλύτερο μέρος του θορύβου. Στο σημείο ένωσης του καθρέφτη με την πόρτα (τόσο απ΄εξω, όσο κι απο μέσα = λύσιμο πόρτας)
Έπειτα, το καλύτερο "κόλπο" για να εντοπίσεις τις περιοχές είναι η χαρτοταινία! Καλύπτεις απ'έξω με χαρτοταινία π.χ. όλο το πάνω μέρος της πόρτας στο σημείο που ενώνεται με το σασί (άρα μπαίνεις απο την πόρτα του συνοδηγού όπως κατάλαβες!), και κάνεις δοκιμή. Αν δεις οτι δεν ελλατωθεί, κλείνεις και κάποιο άλλο μέρος. Και πάλι δοκιμή... Μέχρι να βρείς το σημείο που σου φέρνει μέσα αέρα. Πρακτικά στο τέλος θα έχεις καλύψει όλη την πόρτα σου με χαρτοταινία (ανοίγματα, τσιμούχες κλπ), και εκεί θα δεις αν υπάρχει διαφορά.
Προσοχή μονο στο οτι, στις δοκιμές που έκανα, ανακάλυψα οτι ερχόταν θόρυβος -και- απο την κολώνα ανάμεσα σε πόρτα-παρπρίζ, γιατί είναι κούφια! Άρα έβγαλα την ταπετσαρία και τη γέμισα με ηχομονωτικό αφρολέξ! Και τέρμα ο θόρυβος...