Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 18:44 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C3 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 24 Ιούλ 2020, 14:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 03 Νοέμ 2012, 23:25
Δημοσιεύσεις: 19
aenaos15 έγραψε:
Λοιπον παιδια το προβλημα ηταν η βαλβιδα turbo η καπως ετσι.. Κωδικος p1497 -p2562. Κοστος επισκευης 337 ευρω συνολικα με εργασια.

Καλησπέρα φίλε,
μετά την επισκευή ήταν όλα ΟΚ;
Ρωτάω γιατί και σε μένα έβγαλε ακριβώς το ίδιο σφάλμα p1497 -p2562, έγινε αλλαγή της παρακάτω ηλεκτροβαλβίδας (για 2η φορά την πρωτη φορά την άλλαξα περίπου στα 120.000χλμ, τώρα είμαι στα 198.000χλμ) :

https://www.autodoc.gr/meat-doria/7757860

αλλά το πρόβλημα συνεχίζει και μου είπαν ότι μόνο το ανταλλακτικό έχει 355€ χωρίς εργασία.
Σε ρωτάω γιατί ο μηχανικός μου μου είπε ότι μπορεί να αλλάξουμε και την άλλη βαλβίδα (την ακριβή με τα 355€) αλλά αν έχει θέμα η τουρμπίνα,
πάμε για τουλάχιστον άλλα τόσα (350€-500€) ανάλογα με την μάρκα της τουρμπίνας.
Ξέρει κανείς τι αν ισχύει αυτό; Η τουρμπίνα μπορεί να επισκευαστεί ή καλύτερα να πάω για καινούρια;
Το ξέρω ότι προτρέχω, αλλά την μεθεπόμενη εβδομάδα θέλω να φυγω ταξίδι και προβλημάτίζομαι πολύ.
Ευχαριστώ, εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C3 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Ιούλ 2020, 19:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Μάιος 2014, 20:01
Δημοσιεύσεις: 275
Καλησπέρα παιδιά,

γνωρίζει κανείς που μπορεί να βρίσκεται ο αισθητήρας θερμοκρασίας της καμπίνας σε C3 1.4 hdi MY2013 γιατί εντελώς ξαφνικά η αυτόματη λειτουργία του ανεμιστήρα του κλιματισμού δεν έχει καμία λογική σε σχέση με την θερμοκρασία του εσωτερικού;
Μήπως είναι η μαύρη μπίλια στο κέντρο του ταμπλό ανάμεσα στους 2 αεραγωγούς του παρμπρίζ;

Σας ευχαριστώ πολύ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C3 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Ιούλ 2020, 19:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1082
Αυτή είναι.

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C3 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Ιούλ 2020, 19:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Μάιος 2014, 20:01
Δημοσιεύσεις: 275
Σε ευχαριστώ πολύ.
Δεν ξέρω πόσο σημαντικό είναι που μετά την εγκατάσταση του Android multimedia έχει μείνει στον αέρα η φύσα της μαμά οθόνης C+.
Μπορεί να συνδέεται με κάποιο τρόπο η λειτουργία του αισθητήρα εσωτερικής θερμοκρασίας με την μικρή μαμά οθόνη;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C3 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Ιούλ 2020, 20:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1082
Δεν ξέρω τι αλχημείες έχουν γίνει, αν όμως το "εντελώς ξαφνικά" συνέπεσε με την εγκατάσταση της android οθόνης σίγουρα κάτι παίζει. Και το καλώδιο C αν σημαίνει βαθμοί κελσίου ίσως μας δείχνει την αιτία.

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C3 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Ιούλ 2020, 21:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Μάιος 2014, 20:01
Δημοσιεύσεις: 275
Δεν έγινε κάποια ιδιαίτερη αλχημεία είναι η αλήθεια.Βγήκε το RD45 με την μαμά μικρή οθόνη τύπου C+ (είναι η πιο πλούσια εργοστασιακή οθόνη με περισσότερες ενδείξεις σε σχέση με την επίσης εργοστασιακή πιο απλή τύπου Α, δεν έχει να κάνει κάτι με την θερμοκρασία το C+) και κούμπωσε στις μαμά φύσες το Android multimedia με την οθόνη αφής (μαζί με την νέα φάσα του ταμπλό με την μεγάλη τρύπα για μεγάλη οθόνη).
Μάλιστα στην νέα οθόνη απεικονίζονται κανονικά όλες οι πληροφορίες που υπήρχαν και στην μικρή και κάποιες επιπρόσθετες όπως οι ενδείξεις για ανοιχτές πόρτες και πορτμπαγκάζ που δεν έχει δυνατότητα να τις εμφανίσει η απλή μικρή οθόνη.
Απλά η μεγάλη οθόνη πλέον συνδέεται απευθείας με δικά της καλώδια με το Android device και έτσι έχει μείνει στον αέρα η φύσα που τροφοδοτούσε την μαμά μικρή οθόνη.
Ίσως να κουμπώσω στην φύσα δοκιμαστικά ξανά την μικρή οθόνη να δω αν υπάρξει αλλαγή στη λειτουργία του ανεμιστήρα στο mode auto..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C3 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Ιούλ 2020, 23:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1082
Ναι κάνε μια απόπειρα να δεις μήπως.

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C3 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Οκτ 2020, 13:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 03 Νοέμ 2012, 23:25
Δημοσιεύσεις: 19
Καλησπέρα σε όλη την παρέα.
Μιας και φτάσαμε αισίως τα 200.000 klm, γνωρίζει κανείς το κόστος για αλλαγή, δίσκου, πλατώ και ρουλεμαν; (ανταλλακτικά συν εργασία).
Για το C3 DIESEL 1.4 με τα 68ps του 2012.
Ευχαριστώ, εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C3 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Οκτ 2020, 21:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 16 Σεπ 2012, 12:27
Δημοσιεύσεις: 1053
Καλησπέρα, θεωρητικά ο OEM κωδικός είναι ο 1607870480
Μια γρήγορη ματιά

https://www.antallaktikaonline.gr/oen/1607870480

Το κόστος εργασίας δεν νομίζω να είναι τραγικό , υπάρχουν συνεργεία στο φόρουμ (Δρακωνάξης, Πάνος Λυκούδης , Παυλίδης) στην Αθήνα. Θα σε διαφωτίσουν τα παιδιά απο εδώ, ή τα ίδια τα συνεργεία.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε nbackal για την δημοσίευση του/της: allareas
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C3 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιαν 2021, 19:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 19 Ιούλ 2009, 19:11
Δημοσιεύσεις: 18
Καλησπέρα σε όλους. Έχω να ποστάρω πάρα πολύ καιρό, αλλά 8,5 χρόνια το C3 δεν έχει δώσει καμιά αφορμη. Ένα λαστιχάκι φρένων στο δεξί τροχό το 2015 μόνο.

Το θέμα είναι με το DPF. βγάζει μήνυμα ότι είναι βουλωμένο. Άλλαξα το EOLYS στα 160.000, έγινε πάλι ρύθμιση του ψεκασμού, όμως δεν είναι όπως πριν. Μία φορά το μήνα περίπου ανάβει λαμπάκι. Όποτε χρειάζεται να το κάνω 30-40 χιλιόμετρα για να σβήσει.
Μου είπε όμως ο μηχανικός που το πηγαίνω, ότι από τη στιγμή που έχει μπει το EOLYS και έχει ρυθμιστεί ο ψεκασμός δεν έπρεπε να βγάζει βλάβη. Τα συγκεκριμένα είναι ψιλό-ελαττωματικά, καθώς πέφτουν υπολείμματα το καταλύτη πάνω στους αισθητήρες και ανάβει το λαμπάκι.

Με μία πατέντα όμως (λέει ο μηχανικός), τοποθέτηση ενός δίσκου ανάμεσα στο καταλύτη και το dpf το πρόβλημα λύνεται μία για πάντα. 400 ευρώ κοστίζει αντί για 1.500 που κάνει το καινούργιο.

Τώρα τα ερωτήματα είναι δύο. Όποιος έχει χρόνο, γνώση και διάθεση, τον Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

1) Ισχύει ότι εφόσον βάλεις EOLYS και το ρυθμίσεις σωστά, το φίλτρο δεν βουλώνει και η ένδειξη είναι λανθασμένη (οπότε κυκλοφορούμε άφοβα και μία φορά το μήνα κάνω 40 τα χιλιόμετρα να σβήνει το λαμπάκι) ;

2) Έχει δοκιμάσει κανείς την πατέντα ;


-----------
Ένας περήφανος κάτοχος C3 1.4 HDI 68 ps


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C3 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιαν 2021, 21:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Καλησπέρα και καλωσήρθες ξανά!

1) Το φίλτρο DPF δεν καθαρίζει ποτέ τέλεια 100% με τις αναγεννήσεις που κάνει το αυτοκίνητο, πάντα ένα μικρό ποσοστό 1%-2% της ποσότητας που είχε πιάσει παραμένει καλά-καλά κολλημένο και εγκλωβισμένο στις "κυψελίδες" του μετά από κάθε καθαρισμό μέσω αναγέννησης. Οπότε, νομοτελειακά, αθροίζονται αυτές οι κατακρατούμενες ποσότητες και κάποια στιγμή θα φράξει σε βαθμό που δεν είναι πια λειτουργικό και χρειάζεται οπωσδήποτε αντικατάσταση.
Το eolys, δεν είναι μαγικό ελιξίριο αθανασίας! Εκχύεται στο καύσιμο, και βοηθάει να γίνεται η κάθε αναγέννηση σε μικρότερες θερμοκρασίες. Στις υλοποιήσεις χωρίς eolys απαιτείται θερμοκρασία 600-650 βαθμών για να ξεκινήσει αναγέννηση, ενώ με eolys μπορεί να ξεκινήσει και με 400-450 βαθμούς. Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι ακόμη και όταν κινούμαστε εντός πόλης μπορεί να γίνει αναγέννηση, όχι μόνο έξω σε ανοιχτό δρόμο με πιο "ζορικους" ρυθμούς οδήγησης. Δηλαδή, όσο το δυνατόν συχνότερες πλήρεις αναγεννήσεις και κατά συνέπεια και μακροζωία του DPF.
Οι αναγεννήσεις γίνονται όταν ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου εντοπίσει ότι το DPF έχει φράξει σε βαθμό 40-45%, αυτό κάνει τη δουλειά του και εμείς στις περισσότερες περιπτώσεις δεν το καταλαβαίνουμε. Όταν φτάσουμε στο αμήν και δεν επαρκούν οι αναγεννήσεις, είναι πια φραγμένο στο 80% και βάλε, και αυτό πάει να πει ότι ή πέρασαν τόσα πολλά χρόνια που λίγο-λίγο έφτασε να φράξει τόσο ή ότι κάτι από τα παραπάνω δεν λειτουργεί σωστά και ευθυνόμαστε κι εμείς στον όποιο βαθμό.
Σίγουρα δυσλειτουργίες και λάθος ενδείξεις μπορεί να υπάρξουν, αλλά τις εντοπίζουν και τις επιδιορθώνουν, δεν θα σου προτείνουν "πατέντες".
Σημαντικό ρόλο στο πόσο θα κρατήσει το DPF, παίζουν, εκτός από το να είναι κομπλέ από eolys και σωστές ρυθμίσεις το αυτοκίνητο, πρώτον και το να γίνονται ολοκληρωμένες οι αναγεννήσεις όσο τακτικά αντιλαμβάνεται ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου ότι πρέπει να γίνουν κι όχι να το φτάνουμε στο όριο εμείς νομίζοντας ότι ξεμπερδέψαμε μια φορά το μήνα με το λαμπάκι, δεύτερον το σωστό καύσιμο γιατί και η νοθεία και η παραμέληση των δεξαμενών στα πρατήρια πάνε σύννεφο, και τρίτον τα σωστά λιπαντικά που πρέπει να είναι πάντα όχι μόνο του ιξώδους αλλά και των προδιαγραφών (εγκρίσεων) της κάθε αυτοκινητοβιομηχανίας, εν προκειμένω της (PSA) Citroen.

2) Η εν λόγω "πατέντα", είναι πολύ απλά η κατάργηση του DPF συν τον κατάλληλο επαναπρογραμματισμό του αυτοκινήτου, τόσο πάει κανά 400άρι πάνω-κάτω. Πλάκα (δίσκος) εκεί δεν μπαίνει, εκτός και κάτι δεν καταλάβαμε κι ας μας εξηγήσει ο τύπος πως στο εν σειρά σύστημα DPF-καταλύτη μπαίνει πλάκα ανάμεσα που θα κόβει τη ροή των καυσαερίων. Εντάξει, κατάργηση εννοεί, αλλά δεν θέλει να σου το πει έτσι αυτός ο μηχανικός γιατί μάλλον είναι κατά βάθος οικολόγος και θα το κάνει με πόνο καρδιάς... ... ...

Η κατάργηση του DPF, με τα σημερινής τεχνολογίας αυτοκίνητα και καύσιμα, και με το όγκο κυκλοφορίας στις σύγχρονες υπερκορεσμένες αστικές περιοχές, και γενικώς στον πλανήτη, είναι έγκλημα κατά του εαυτού μας και των συνανθρώπων μας, και όλου του οικοσυστήματος.

Ψάξε και δοκίμασε να κάνεις έναν καλό καθαρισμό του DPF, υπάρχουν επαγγελματίες γι' αυτό. Ψάξε και σε ένα άλλο συνεργείο, μήπως υπάρχουν δυσλειτουργίες σε αισθητήρες και λάθος ενδείξεις. Και λάβε υπόψη και το λογικό, στα οκτώμισι χρόνια που έχεις το αυτοκίνητο, μάλλον είναι ένα αναμενόμενο κόστος η αντικατάσταση DPF, ιδίως αν έχεις κάνει πολλά χιλιόμετρα, και πολλά από αυτά αστικά, που σε αυτή την περίπτωση λέμε ότι μια χαρά σε έβγαλε. Από εκεί και μετά, κρίνε και κάνε ότι σε φωτίσει ο θεός...

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C3 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιαν 2021, 21:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 15 Μαρ 2017, 10:18
Δημοσιεύσεις: 404
Τοποθεσία: Αθήνα
+1000 στον προλαλήσαντα.

Ένας καλός καθαρισμός DPF από εξειδικευμένο συνεργείο κοστίζει 180-220€ και στο καθαρίζει σχεδόν σε εργοστασιακά επίπεδα.
Το κόστος αντικατάστασης με γνήσιο είναι περίπου +/- 1.000€
Το κόστος αντικατάστασης με ημιτασιόν είναι περίπου +/- 400€.
Τα βάζεις κάτω, σκέφτεσαι τα συν και τα κατά και αποφασίζεις.
Αλλά προς Θεού μην αφαιρείτε/φράσετε/παρακάμπτετε (όπως θες πες το) τα DPF σας. Δε μας φταίνε σε τίποτα τα παιδιά μας!

_________________
:)

Citroen C3 1.6 BlueHDi 100 S&S Shine (2017) - 100hp/254Nm
Kia Rio 1.4 CVVT Cosmic (2011) - 109hp/137Nm


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C3 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιαν 2021, 21:47 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
+1000


Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C3 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιαν 2021, 07:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 19 Ιούλ 2009, 19:11
Δημοσιεύσεις: 18
Είναι εντάξει ο τύπος. Μου έχει πει και τις κανονικές λύσεις. Το καθάρισμα όμως το είπε 400-500 όχι 180-200 (Δεν το κάνει αυτός).

Πάντως χθες που διάβασα το εγχειρίδιο του κατασκευαστή γράφει απλά ότι αν ανάψει το λαμπάκι το πηγαίνεις συνεχόμενα με +60 χλμ μέχρι να σβήσει.

Πιο καλό μου φαίνεται αυτό, από να πηγαίνεις 120 με τετάρτη.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C3 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιαν 2021, 09:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Αν ήταν "εντάξει" ο τύπος, θα σου είχε πει μόνο τις κανονικές λύσεις...
Και τις τιμές, παραφουσκωμένες σου τις είπε... Αλλά OK, τι Ελλαδιστάν είμεθα ακόμη, να μη βγάλουμε με το παραπάνω το κατιτίς μας, ε;!

Ενδεικτικά, aftermarket DPF του C3 σου: https://www.autodoc.gr/exartimata-aftokiniton/filtro_soatidion-10418/citroen/c3/c3-ii/33395-1-4-hdi-70

(Τα 60 km/h είναι το min, οι αναγεννήσεις γίνονται στο τσακ-μπαμ σε πιο σβέλτους ρυθμούς. Και, να βρίσκεις όσους κάνουν οι ίδιοι αυτό που θες!)

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 295 από 297 [ 4448 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 292, 293, 294, 295, 296, 297  Επόμενο



Συναφή θέματα

Στρώσιμο καινούριου κινητήρα diesel
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Manolis
Απαντήσεις: 26
Γενική συζήτηση Saxo MK2
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Saxo
Συγγραφέας: agiorgitis
Απαντήσεις: 14
γενικη συζητηση
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
C2 diesel ανεβασμα στροφων κατα την αλλαγη ταχυτητας
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: alex_c2_diesel
Απαντήσεις: 3
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια