Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Κυρ 19 Μάιος 2024, 17:41 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C3 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 17 Ιούλ 2013, 23:31 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54
Δημοσιεύσεις: 8614
:thumb :salute


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C3 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Ιούλ 2013, 03:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 03 Ιούλ 2012, 21:56
Δημοσιεύσεις: 67
Παρέλαβα κι εγώ το c3 1,4hdi attraction και με 2000κμ στη πλάτη έχω να πω τα εξής:
Ποιότητα καλή για αυτοκίνητο της κατηγορίας
Κατανάλωση έχω 4.5λτ/100κμ
Συμπεριφορά μέχρι τα 90κμ/ω είναι ασφαλές απο κει και πάνω κατά τη γνώμη μου υπάρχει πρόβλημα εδώ να τονίσω οτι εννοώ σε οδήγηση σε επαρχιακό με στροφές κλπ και όχι σε εθνική
Απο επιδόσεις το περίμενα χειρότερο(σε ροπή θυμίζει μετριο 16αρι βενζινοκίνητο)
Φρένα ικανοποιητικά
Χώροι καλοί για τη κατηγορία
ΔΕΝ εχει τασάκι(αγόρασα απτην αντιπροσωπεία 30ε ενα που είναι σαν κυπελλο αλλα δεν εχει που να σταθεί) , ΔΕΝ έχει αναπτήρα , ΔΕΝ έχει ποτηροθήκες.Και ναι βάλανε ένα κάρο κέρατα αλλα δε βάλανε ποτηροθήκες-τασάκι-αναπτήρα και πριν βρεθεί κάποιος να πει οτι μπορώ να τα βάλω σαν πρόσθετα ας θυμηθεί πρώτα οτι τους έσκασα κοντά 13000ε
Ο συναγερμός που έκανε δώρο η αντιπροσωπεία είναι τελείως αηδία αφού σχεδόν κάθε φορά που θα πάω να το κλείσω βαράει,το πήγα στην αντιπροσωπέια και του ρυθμίσανε την ευαισθησία και ντάξει το φτίαξανε τώρα δε βαράει κάθε φορά αλλά κάθε δεύτερη......Ξέχασα να πώ οτι ούτε πάνω στο κλειδί τον έβαλαν και πρέπει να κουβαλάς το κομπιουτεράκι του συναγερμού με το κλειδί δεμένα με ΚΛΙΠΣΑΚΙ οπως μου το έδωσε η αντιπροσωπεία.
ΟΙ αισθητήρες παρκαρίσματος δουλέυουν καλά
Τέλος είναι ενα αυτοκινητάκι με το οποίο ούτε με 140 ταξιδεύεις,ούτε τρένο είναι,ούτε γκαζάτο που λένε πολλοι...αλλά είναι ένα όχημα που θα σε πάει απο το σημείο Α στο σημείο Β οικονομικά και λίγο ποιό άνετα απτα υπόλοιπα της κατηγορίας.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C3 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Ιούλ 2013, 09:20 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54
Δημοσιεύσεις: 8614
Κλοτάξιδο φίλε, να το χαρείς! :clap :clap
Η ποιότητα κύλισής του είναι ένα σκαλί (να μήν πώ δύο...) πάνω απο κάποια άλλα της κατηγορίας που έχω μπεί (corsa, Yaris) και ο λόγος είναι οι μαλακές του αναρτήσεις, και η αυξημένη ηχομόνωση κατα 200% σε σχέση με το προηγούμενο C3.
Συμβάλει και ο όμορφος εσωτερικός του χώρος που ειδικά για τους μπροστά επιβάτες είναι άπιαχτος, και σου φτιάχνει τη διάθεση.

Η οδήγηση μετά τα 90 σε επαρχιακό πιστεύω ότι είναι ασφαλής, απλώς θα σου πάρει λίγο καιρό ακόμη να συνηθίσεις τιςμαλακές αναρτήσεις.
Δέν με έχει τρομάξει πουθενά, γέρνει αλλα στρίβει. Αυτό που σε κουράζει όταν θέλεις να τρέξεις, είναι ότι δέν έχει τη δύναμη για προσπεράσεις που είχαμε συνηθίσει ίσως απο προηγούμενα αυτοκίνητα που είχαμε.

Στη ροπή και στην κατανάλωση συμφωνούμε απόλυτα. :thumb :D

Το τασάκι ήταν και για μένα σκέτη εκμετάλευση, το πλήρωσα 60 ευρώ με τη βάση του, και στην ουσία δέν καπνίζουμε στο αυτοκίνητο.
Το έχω εκεί να θυμάμαι τη ,@λ@κία μου και να βάζω τα ψιλά για τα διόδια. Θα έπρεπε να είχαμε πάρει ένα ίδιο απο τα praktiker με 7 ευρώ.
(Σκέφτομαι μάλιστα να το πουλήσω σε κανέναν που το θέλει.... :angr )

Συναγερμούς και αισθητηρες δέν έβαλα (δέν ήθελα, άλλωστε μόνο τα πατάκια μου έκαναν δώρο), να προσέξεις την σειρήνα του συναγερμού γιατί στο μέλος simos εκεί που την τοποθέτησαν, του έλιωσε απο θερμοκρασία. Περισσότερα θα σου πεί ο ίδιος.

Το αυτοκίνητο θα το δείς και θα ζωηρέψει λίγο,μόλις αρχίσει και ανοίγει η μηχανή του κοντά στα 10.000 χιλιόμετρα.
Μή φανταστείς μεγάλη διαφορά, αλλα θα είναι αισθητή. ;)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C3 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Ιούλ 2013, 10:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 21:43
Δημοσιεύσεις: 1895
Το θεμα με τα μαλακα αμορτισερ εχει ξανατεθεί, αλλωστε και οι μετρησεις του Drive στην αλλαγη λωριδας του C4 αποδυκνυουν οτι ολα ειναι περισσοτερο ζητημα αισθησης και οχι ουσιας. Εγω κατα τυχη πιεσα προχθες το αμάξι μεσα στο "τραπέζι" της ροπής και μου εδωσε μαζεμενη ολη την ισχύ( χρειαστηκε να περασω με "βαθυ" πορτοκαλι κατηφορικο φαναρι μεσα σε δεξια στροφη, το αμαξι οχι μονο ακουσε αλλα μου εκανε εντυπωση ο διακριτικος και κομψος τροπος που το ESP με κρατησε μεσα στην στροφη. Να αναφερω εδω οτι το ιδιο ακριβως φαναρι το κανω και με BMW Ε90 και το ESP και η συμπεριφορα του αυτοκινητου δεν ειναι καθολου κομψη η διακριτικη.
Στον καινουργιο φιλο ομως δινω ενα δικαιο. Οταν πηρα το C4 και οδηγωντας το χωρις να το ξερω σε καποια στροφη το φοβηθηκα το κρατησα και πηγε να γινει μαμάκια! Το προβλημα ειναι ομως οτι εγω το φοβηθηκα, το προβλημα ηταν οτι εγω δεν εμπιστευτηκα το αμαξι και σε αυτο συνεισφερε πολυ η μαλακη αισθηση του αναρτωμενου βαρους.
Επισης ενα λαθος που κανουμε ολοι οταν μιλαμε για οδικη συμπεριφορα ειναι οτι ταυτιζουμε την συμπεριφορα του αναρτωμενου βαρους που στηριζεται στα ελατηρια με το μη αναρτωμενο που στηρίζεται στα αμορτισέρ. Τα Γαλλικα αυτοκινητα εχουν δυο κόσμους . Ο ενας ειναι η σχεση του αυτοκινητου με τον δρομο και αυτο εχει να κανει σχεση με το setup της αναρτησης και των αμορτισέρ , συνηθως εξαιρετικη συμπεριφορά. Ο δευτερος Κοσμος ειναι το αναρτωμενο βαρος που στηριζεται στα ελατηρια και εχει να κανει με την αισθηση και την άνεση που ειναι παλι εξαιρετικη στα Γαλλικα. Αν δειτε το συγκριτικο του Megane 1.5 dci με τα υπολοιπα αυτοκινητα στο Drive τελος του 2012 θα δείτε οτι ειναι με διαφορα το πιο ανετο και παραλληλα κερναει "τσαγάκια" ολα τα γερμανικά. Αυτο ειναι French Setup. Τα Σαξοραλα εχουν και απιστευτη συμπεριφορα και απιστευτη αίσθηση....βασικος λογος ειναι η ελλειψη των ελατηριων στους υστερουντες βραχίονες. Το εχουν κανει επιστημη οι Γαλλοι , απλως οι υπολοιποι δεν το ακταλαβαινουν. Μολις βεβαια οδηγεις ενα Γερμανικο καθημερινα μεσα στην πολη και εισαι σαν αρρωστος το καταλαβαινεις αυτο μπαινωντας σε ενα Γαλλικό και οδηγωντας το μερικες ημερες -Μου εχει κανει φοβερη εντυπωση η Ρενω σε αυτο το κομμάτι, που πιστευω ότι ειναι μακρα μπροστά- Μην φοβαστε τις Γαλλιδες σας πατηστε της και χαρειτε της!
Να σας πω επισης οτι σε τεστ των 2λιτρων diesel C4, Golf 7 και Μεγκαν το C4 βγαινει τελευταιο συνολικα αλλα με διαφορα ο καλυτερος χιλιομετροφαγος στις εθνικες οδούς, πραγμα που γενικα ισχύει. Τωρα πια με βρισκω συχνα πυκνα να ταξιδευω συστηματικα και για ωρα με 160-170 στην εθνικη πολυ ευκολα και ξεκουραστα, τα αυτοκίνητα αυτα πανε πολυ καλα αλλα δεν μπορουν να το μεταδωσουν αρχικα στον οδηγο τους ειναι θεμα αμοιβαιας εμπιστοσυνης στην αρχη.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C3 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Ιούλ 2013, 17:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 03 Ιούλ 2012, 21:56
Δημοσιεύσεις: 67
Φίλε diesoula έχεις απόλυτο δίκιο για τις προσπεράσεις..Προσωπικά τις προσπεράσεις τις έχω ξεχάσει,πήγα και πήρα 2 ποτηροθήκες και κάθε φορά που θα μπώ μέσα φροντίζω να έχω το καφέ μου και μουσική τις αρεσκείας μου ,μόνο έτσι τη παλεύω.Σε κάτι ποστ πιο πίσω είχες γράψει οτι σου μαθαίνει μόνο του το αμάξι να πηγαίνεις χαλαρά και αυτό ισχύει.Απο κεί και πέρα οταν το αγοράζαμε ξέραμε οτι εχει 70ατια αρα μη ζητάμε και πολλά.Στο χρόνο να αντέξει και απο κει και πέρα όλα ταλλα....Θεωρώ ότι αν κάποιος μάθει να οδηγεί σε diesel(εννοώ να είναι το πρώτο του αμάξι) δε πρόκειται να αγοράσει ποτε βενζίνα, απτην άλλη του μέσου-νευρικού στο τιμόνι-γκαζοφονιά έλληνα οδηγού που έμαθε σε βενζίνα ώρες ώρες του λοίπουν πράγματα με τα diesel.To ίδιο παθαίνω κι εγω΄με το τουλουμπάκι απτην αλλη ομως όταν βλέπω τα 4,5λτ/100 ρίχνω ένα χαμόγελο και του χαιδευω το ταμπλό..Τέλος κατά την γνώμη μου είναι μια πάρα πολύ καλη επιλογή για κάποιον που θέλει να κάνει τη δουλειά του


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C3 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Ιούλ 2013, 17:53 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54
Δημοσιεύσεις: 8614
lef89 έγραψε:
Φίλε diesoula έχεις απόλυτο δίκιο για τις προσπεράσεις..Προσωπικά τις προσπεράσεις τις έχω ξεχάσει,πήγα και πήρα 2 ποτηροθήκες και κάθε φορά που θα μπώ μέσα φροντίζω να έχω το καφέ μου και μουσική τις αρεσκείας μου ,μόνο έτσι τη παλεύω.Σε κάτι ποστ πιο πίσω είχες γράψει οτι σου μαθαίνει μόνο του το αμάξι να πηγαίνεις χαλαρά και αυτό ισχύει.Απο κεί και πέρα οταν το αγοράζαμε ξέραμε οτι εχει 70ατια αρα μη ζητάμε και πολλά.Στο χρόνο να αντέξει και απο κει και πέρα όλα ταλλα....Θεωρώ ότι αν κάποιος μάθει να οδηγεί σε diesel(εννοώ να είναι το πρώτο του αμάξι) δε πρόκειται να αγοράσει ποτε βενζίνα, απτην άλλη του μέσου-νευρικού στο τιμόνι-γκαζοφονιά έλληνα οδηγού που έμαθε σε βενζίνα ώρες ώρες του λοίπουν πράγματα με τα diesel.To ίδιο παθαίνω κι εγω΄με το τουλουμπάκι απτην αλλη ομως όταν βλέπω τα 4,5λτ/100 ρίχνω ένα χαμόγελο και του χαιδευω το ταμπλό..Τέλος κατά την γνώμη μου είναι μια πάρα πολύ καλη επιλογή για κάποιον που θέλει να κάνει τη δουλειά του


...ούτε εγώ (με τις σημερινές συνθήκες) πρόκειται να ξανακοιτάξω βενζίνη, και οφείλεται στο ότι έχω συμπαθήσει πολύ τη ροπή και τη χαμηλόστροφη λειτουργία του diesel κινητήρα και μου αρέσει, με ηρεμεί!
Πιστεύω μετά απο μερικούς μήνες, θα είσαι ακόμα πιό ενθουσιασμένος με το τουλουμπάκι σου!

...όσο αφορά τη δεύτερη επισήμανση στο πόστ σου.... παρ'όλο που δέν έχω αρχίσει χαδάκια ακόμα... :P :D :D :D ...είμαι κι εγώ απόλυτα ευχαριστημένος και κάθε μέρα και πιό πολύ απο το αυτοκίνητό μου. :agree :thumb


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C3 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Ιούλ 2013, 19:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 04 Ιούλ 2013, 17:28
Δημοσιεύσεις: 39
Τοποθεσία: Χαλάνδρι
diesoulas έγραψε:
...ούτε εγώ (με τις σημερινές συνθήκες) πρόκειται να ξανακοιτάξω βενζίνη, και οφείλεται στο ότι έχω συμπαθήσει πολύ τη ροπή και τη χαμηλόστροφη λειτουργία του diesel κινητήρα και μου αρέσει, με ηρεμεί!
Πιστεύω μετά απο μερικούς μήνες, θα είσαι ακόμα πιό ενθουσιασμένος με το τουλουμπάκι σου!

...όσο αφορά τη δεύτερη επισήμανση στο πόστ σου.... παρ'όλο που δέν έχω αρχίσει χαδάκια ακόμα... :P :D :D :D ...είμαι κι εγώ απόλυτα ευχαριστημένος και κάθε μέρα και πιό πολύ απο το αυτοκίνητό μου. :agree :thumb



.... Αντε, άντε, με κάτι τέτοια με φέρατε εδώ που με φέρατε! :). Αντε τώρα εγώ να μπορέσω να αντέξω τις 5 - 6 μερούλες (εργάσιμες :sad ) που έμειναν μέχρι να παραλάβω.

Τέλος της ερχόμενης εβδομάδας (ελπίζω) .... παραλαμβάνω..... χεχεχε..... :shift

_________________
41 + 1 .... αλλά DIESEL!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C3 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Ιούλ 2013, 19:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 07 Δεκ 2011, 21:49
Δημοσιεύσεις: 2130
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
αντε με το καλο φιλε μου :clap :clap

_________________
Η όραση ανήκει σε όλους ενώ η αντίληψη σε λίγους!!!
Citroen Xsara -Citroen C3- Citroen Ds3


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε simos για την δημοσίευση του/της: C3CLIGO
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C3 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Ιούλ 2013, 19:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 16 Σεπ 2012, 12:27
Δημοσιεύσεις: 1053
Όπως έγραψσ έκανα σήμερα ενα ταξίδι αστραπή Αθήνα Αρτα Αθήνα. Οδήγηση σβέλτη και με πλακώματα. Έδειξε 4,6 λίτρα ανα 100 με το κλίμα στους 26.

Θα συμφωνήσω με τον lef89. Σε επαρχιακό δρόμο με εγκάρσιες ανωμαλίες / νεροφαγώματα αμα μπείς ψυχωμένα σε στροφιλίκι σε τρομάζει αρκετά με τον τρόπο που αποσβένει τις ανωμαλίες και τις ταλαντώσεις που περνάει στο σασί. Θέλει λίγο ιδιαίτερο τρόπο στο στρίψιμο αλλά όντως Clio RS δεν είναι και δεν είναι αυτός ο σκοπός του.

Σε θέμα προσπεράσεων με 14500 χλμ πλέον, έχει ανοίξει ευχάριστα το μοτέρ σε κάτι ανηφόρες έκανα άνετα προσπεράσεις χωρίς άγχος ενω μέχρι τις 5000 χλμ ήταν ψόφιο απελπιστικά. Τώρα τα 68 άλογα φαίνονται για περισσότερα.

Γενικά το αυτοκινητάκι είναι μια πολύ τίμια επιλογή και απίστευτο value for money, Και κάνει μια χαρά ταξίδι, και απο ηχομόνωση είναι άψογο και ξεκουραστο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C3 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Ιούλ 2013, 20:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20857
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Θα παρακαλούσα να προσέχουμε με τι συγκρίνουμε την τουλούμπα.
Ειδικά όχι με σοβαρά αυτοκίνητα(Clio RS).
Χάθηκαν τα γερμανικά κουβαδάκια?
Άκου CLIO RS......απλά ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ!!!!!!!

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C3 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Ιούλ 2013, 21:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 16 Σεπ 2012, 12:27
Δημοσιεύσεις: 1053
Μάνθο εαν το σύγκρινα με το STi μου θα ήταν απευθείας αφορισμός. :lol

Εντάξει το τουλουμπάκι δεν έχει το κράτημα ενός εμμμμμμ ..... επςςς .... VW bora. :laugh
ή Passat CC :laugh :laugh :laugh

Νομίζω το μάζεψα κάπως.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C3 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Ιούλ 2013, 21:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20857
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Είσαι στο σωστό δρόμο καλέ μου. :thumb

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C3 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Ιούλ 2013, 00:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 12 Ιαν 2013, 16:57
Δημοσιεύσεις: 74
Πρόσεξα χθες και σήμερα ενώ όταν άνοιγα μηχανή μέχρι τωρα έσβηνε ακαριαία το μπλε που δείχνει κρύο κινητήρα ότι πλέον θέλει 1,5 λεπτό για να σβήσει χθες και σήμερα τουλάχιστον. Εγώ σε αυτή τη περίπτωση το αφήνω κάνα λεπτό και ξεκινάω η περιμένω να σβήσει γιατί στο manual γράφει απλά ότι οδηγώ χαλαρά μέχρι να σβήσει


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C3 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Ιούλ 2013, 01:51 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14095
Εικόνες: 3
Μια χαρα τα λεει το manual, απο τη στιγμη που οι στροφες του κινητηρα θα κρατηθουν σε χαμηλα επιπεδα, ξεκινας χαλαρα και μεχρι να ερθει στη θερμοκρασια λειτουργιας πηγαινεις με αυτο τον τροπο. Απο τη στιγμη που πιασει τη θερμοκρασια λειτουργιας του, κανε οτι θες...βαρα κοφτες, σκιστο κτλ...κρυο ποτε!
Δεν αφηνουμε στο ρελαντι το αυτοκινητο για να ζεσταθει, αυτα τα εκαναν τον προηγουμενο αιωνα. Ακομα και στη ΖΧ μου υπαρχει χαρακτηριστικη εικονα στο manual με ενα πουπουλο που ακουμπα το πενταλ του γκαζιου. Ξερουν πολυ καλα τι γραφουν.

Τωρα το λαμπακι εκανε 1 λεπτο να σβησει γιατι ειδε ο αισθητηρας λιγο πιο χαμηλη θερμοκρασια ισως περιβαλλοντος. Το χειμωνα ισως ειναι πιο πολυ ωρα αναμενο, αναλογα την περιοχη και το κλιμα. Φυσιολογικο το βρισκω. Μην ανησυχεις.

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: Γενική Συζήτηση C3 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Ιούλ 2013, 10:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 12 Ιαν 2013, 16:57
Δημοσιεύσεις: 74
Blanc έγραψε:
Μια χαρα τα λεει το manual, απο τη στιγμη που οι στροφες του κινητηρα θα κρατηθουν σε χαμηλα επιπεδα, ξεκινας χαλαρα και μεχρι να ερθει στη θερμοκρασια λειτουργιας πηγαινεις με αυτο τον τροπο. Απο τη στιγμη που πιασει τη θερμοκρασια λειτουργιας του, κανε οτι θες...βαρα κοφτες, σκιστο κτλ...κρυο ποτε!
Δεν αφηνουμε στο ρελαντι το αυτοκινητο για να ζεσταθει, αυτα τα εκαναν τον προηγουμενο αιωνα. Ακομα και στη ΖΧ μου υπαρχει χαρακτηριστικη εικονα στο manual με ενα πουπουλο που ακουμπα το πενταλ του γκαζιου. Ξερουν πολυ καλα τι γραφουν.

Τωρα το λαμπακι εκανε 1 λεπτο να σβησει γιατι ειδε ο αισθητηρας λιγο πιο χαμηλη θερμοκρασια ισως περιβαλλοντος. Το χειμωνα ισως ειναι πιο πολυ ωρα αναμενο, αναλογα την περιοχη και το κλιμα. Φυσιολογικο το βρισκω. Μην ανησυχεις.


Οκ ναι κι εγώ φυσιολογικό το βρήκα απλά επειδή πολλοί γράφουν ότι ένα λεπτό το αφήνουν πριν ξεκινήσει για να ζεσταθεί σκέφτηκα αν όντως ανάβει και η ένδειξη μήπως είναι καλύτερα να περιμένεις να σβήσει πρώτα. Μια χαρά τότε


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 192 από 297 [ 4448 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195 ... 297  Επόμενο



Συναφή θέματα

Θορυβος στο ρελαντί citroen c3 diesel 1400 2014
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 0
Δοκιμή νέου C3 1.6 Diesel 100hp Feel SST
Δ. Συζήτηση: Δοκιμές Club
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 0
Γενική Συζήτηση C4 MK2
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: nonos
Απαντήσεις: 918
Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: MeddlingMageGR
Απαντήσεις: 586
ΝΕΟ CITROEN C3 DIESEL 2017 - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΛΙΑ ΠΡΟΣΘΕΤΟΥ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: dimitrissal123
Απαντήσεις: 32
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια