Συγγραφέας |
Μήνυμα |
demkat1
|
Θέμα δημοσίευσης: Πρόβλημα κινητήρα (?) Δημοσιεύτηκε: Τετ 29 Φεβ 2012, 16:08 |
|
Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20 Δημοσιεύσεις: 211 Τοποθεσία: Αθήνα
|
Καλησπέρα σε όλους, C3 exclusive 2004, χθες το βραδάκι (28/2) σε μια εκκίνηση από φανάρι η μηχανή έσβησε...δεν έδωσα σημασία. Σήμερα το πρωί, παραλιακή, σταθερή ροή ~70 km/h, ξαφνικά αρχίζουν τα ρεταρίσματα, σαν να είχε χαθεί ο ένας κύλινδρος. Κράτησε 5 δευτερόλεπτα μετά όλα ΟΚ. Το μεσημέρι τα πράγματα σοβάρεψαν. Κάποια ρεταρίσματα στο ρελαντί, μετά συνεχίστηκαν σε όλο το εύρος των στροφών και τελικά άναψε το λαμπάκι του κινητήρα. Η αίσθηση τώρα ήταν ότι "έλειπαν" 2 κύλινδροι. Σταμάτησα. Το άφησα 2-3 λεπτά ξανάβαλα μπροστά, τα ίδια. . Μετά από 2 κμ περίπου το αυτοκίνητο άρχισε να ...σκάβει άσφαλτο. Όλα έδειχναν εντάξει και το πρόβλημα δεν ξαναεμφανίστηκε για μισή ώρα (20 κμ). Καμμιά ιδέα?
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα κινητήρα (?) Δημοσιεύτηκε: Τετ 29 Φεβ 2012, 17:58 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8103 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
πολαπλασιαστης μηπως?να ξερεις οτι συντομα θα σε αφησει εαν ειναι αυτο....μπριζωσετο κσι κοιτα τι βλαβες εχει καταγραψει..
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα κινητήρα (?) Δημοσιεύτηκε: Τετ 29 Φεβ 2012, 19:38 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16612 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Θα συμφωνησω με το Μανωλη.. Απο τη περιγραφη ,πολλαπλασιαστης πρεπει να ναι.
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
demkat1
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα κινητήρα (?) Δημοσιεύτηκε: Τετ 29 Φεβ 2012, 20:15 |
|
Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20 Δημοσιεύσεις: 211 Τοποθεσία: Αθήνα
|
Ωχ1 για την απάντηση του xantiamanolis. Ωχ2 για την απάντηση του nonos.
Γενικά, Ώωωωωωωχ τίποτα πιό αισιόδοξο?
Χμμμ. Η τιμή (σε δυό τύπους που βρήκα) είναι ~60 και ~95€. Δεν είναι και τόσο ακριβά αν σκεφτεί κανείς ότι το μοτεράκι του κλαπέτου στον εξαερισμό έχει 150!!!
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα κινητήρα (?) Δημοσιεύτηκε: Τετ 29 Φεβ 2012, 22:31 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Επιτρέψτε μου να διαφωνήσω,για αντλία καυσίμου το κόβω εγώ.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
demkat1
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα κινητήρα (?) Δημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Μαρ 2012, 14:10 |
|
Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20 Δημοσιεύσεις: 211 Τοποθεσία: Αθήνα
|
Λοιπόν, 1. βενζίνα δεν μυρίζει. 2. Για αντλία βενζίνης να πω ότι έχει μια βάση, αλλά γιατί να "ρετάρει". Θα έλεγα ότι πιό φυσιολογικό είναι να κόψει, έστω κιαν μετά επανέλθει (με κάποιο χτύπημα κλπ) 3. Ναι, και εγώ συμφωνώ για το μπρίζωμα, δεν είναι όμως κρίμα για π.χ. ένα φίλτρο βενζίνης να πάμε μάστορα? Θα βλέπουμε εφιάλτες στον ύπνο μας (που λέει ο λόγος). 4. Σήμερα η "παράσταση" ίδια με χτες. Μα 99,5% ίδια. Το πρωί πήγα καλά (εδώ είναι η διαφορά). Το μεσημέρι για 2 περίπου Km ρετάρισμα, δισταγμός, λαμπάκι, buzzer κλπ, μέχρι το ίδιο ακριβώς σημείο (+- 100 μέτρα!!!!!). Μετά πάλι όλα εντάξει για τα υπόλοιπα 20 Km.
Ερωτήματα : Πόσα km βγάζει η αντλία βενζίνης (εμπειρικά)? Το δικό μου έχει 92000 Παίζει να λαδώνει μπουζί?
Φίλτρο βενζίνης υπάρχει? Αν ναι σε ποιό σημείο είναι ? (έψαξα όλη τη δρομολόγηση και δεν το βρήκα).
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα κινητήρα (?) Δημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Μαρ 2012, 22:40 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8103 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
demkat1 έγραψε: Λοιπόν, 1. βενζίνα δεν μυρίζει. 2. Για αντλία βενζίνης να πω ότι έχει μια βάση, αλλά γιατί να "ρετάρει". Θα έλεγα ότι πιό φυσιολογικό είναι να κόψει, έστω κιαν μετά επανέλθει (με κάποιο χτύπημα κλπ) 3. Ναι, και εγώ συμφωνώ για το μπρίζωμα, δεν είναι όμως κρίμα για π.χ. ένα φίλτρο βενζίνης να πάμε μάστορα? Θα βλέπουμε εφιάλτες στον ύπνο μας (που λέει ο λόγος). 4. Σήμερα η "παράσταση" ίδια με χτες. Μα 99,5% ίδια. Το πρωί πήγα καλά (εδώ είναι η διαφορά). Το μεσημέρι για 2 περίπου Km ρετάρισμα, δισταγμός, λαμπάκι, buzzer κλπ, μέχρι το ίδιο ακριβώς σημείο (+- 100 μέτρα!!!!!). Μετά πάλι όλα εντάξει για τα υπόλοιπα 20 Km.
Ερωτήματα : Πόσα km βγάζει η αντλία βενζίνης (εμπειρικά)? Το δικό μου έχει 92000 Παίζει να λαδώνει μπουζί?
Φίλτρο βενζίνης υπάρχει? Αν ναι σε ποιό σημείο είναι ? (έψαξα όλη τη δρομολόγηση και δεν το βρήκα). κοιτα η αντλια βενζινας η δικια μου εβγαλε 180.000 την αλλαξα προληπτικα γιατι βουλωσαν οι σιτες που εχει πριν η αντλια πρακτικα εαν δεν ειχα αυτο το προβλημα ακομα με αυτην θα ημουν στο ξαρα του πατερα μου προφανως καπου η εβαλε βενζινα στο παρελθον βουλωσε το φιλτρο οποτε καηκε ή ηταν η ωρα της στα 120.000 χλμτρα να σημειωσω οτι και τα 2 αυτοκινητα φορανε ακριβως την ιδια αντλια και στις 2 περιπτωσεις αλλαχτηκε και το φλοτερ δηλαδη ολο συστημα και αυτο λογω της τιμης που ειναι κανα 140αρι και μαρκα vdo siemens φιλτρο βενζινας μπορει και να μην εχει αλλα εαν εχει αλλαξετο καθε 10.000 χλμτρα εγω ετσι κανω και στα 2 αυτοκινητα
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα κινητήρα (?) Δημοσιεύτηκε: Παρ 02 Μαρ 2012, 09:19 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Αν ειναι το C3 facelift ή το νεο. τοτε δεν εχει. Και νομιζω και τα πρωτα δεν ειχαν αλλα δεν ειμαι σιγουρος. Αλλαχτε μπουζι, και βαλτε στα δικα του νουμερα και προδιαγραφες. Εχει τυχει σε 1,6 16ν 206 να του εχουν βαλει ο,τι να ειναι μπουζι με κοντοτερο λαιμο σπειρωμα, και δεν ειχε καθολου καλη καυση, με ρεταρισματα κτλ κτλ. Το νερο στο κυκλωμα ψυξης πεφτει ή δνε εχεις θεμα;
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
demkat1
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα κινητήρα (?) Δημοσιεύτηκε: Παρ 02 Μαρ 2012, 14:27 |
|
Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20 Δημοσιεύσεις: 211 Τοποθεσία: Αθήνα
|
billaras έγραψε: Το νερο στο κυκλωμα ψυξης πεφτει ή δνε εχεις θεμα; Γουστάρω πονηρή ερώτηση! Όχι, δεν έχω ούτε πτώση νερού, ούτε φούσκωμα, και τα λάδια είναι Οκ (δλδ δεν σκέφτομαι τη φλάτζα). Και η αντλία αρχίζει να μη λέει. Σήμερα μουλάρωσε. Το λαμπάκι του κινητήρα δε σβήνει καθόλου. Θα ρίξω μια ματιά στα μπουζί και πάω για μπρίζωμα. 16:00 μπουζί εντάξει. Διάκενο 0.8 - 0.85. Ελαφρά κατάλοιπα κάπνας (θεωρώ φυσιολογικό στις συνθήκες που είμαστε). Μπουζί πάνω στις πίπες (γείωση, καλώδια), μιζιά -> όλα έχουν σπινθήρα. Αντλία βενζίνης 3,5 bar σε "λειτουργία", εντάξει. υποψιάζομαι το μοτεράκι της πεταλούδας γιατί : με βγαλμένο το σωληνάκι αναθυμιάσεων από λαιμό (πριν την πεταλούδα) και εισαγωγή (τσουτσουνάκι μετά την πεταλούδα) η μηχανή παίρνει μπροστά. Βάζοντας το σωληνάκι στη θέση του η μηχανή σβήνει (δλδ εκτιμώ ότι το μοτεράκι δεν ανοίγει την πεταλούδα ώστε να να κρατήσει τις στροφές). Έμεινε το μπρίζωμα, αύριο πρωί.
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα κινητήρα (?) Δημοσιεύτηκε: Παρ 02 Μαρ 2012, 19:37 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
AΑΑΑ, εχεις 1,4 νατιζατο και οχι ηλεκτρογκαζο; Ψαξε αρχικα πανω στην πολλαπλη εισαγωγης σου, στο αριστερο μισο εχει ενα ορθογωνιο φυσακι και ενα εξαρτημα με μια βιδα 10mm. Ειναι ο αισθητηρας ατμοσφαιρικης πιεσης-υποπιεσης εισαγωγης και θερμοκρασιας αερα. Βγαλε το και ψεκασε το με καθαριστικο καρμπυρατερ αρχικα. Δες αν συνελθει. Επισης κουνα το καλωδιο και το φυσακι την ωρα που δουλευει το μοτερ να δεις αν αλλαζει συμπεριφορα. Αν ολα καλα αυτα, μετα θα σου πω για την πεταλουδα.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
demkat1
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα κινητήρα (?) Δημοσιεύτηκε: Παρ 02 Μαρ 2012, 19:51 |
|
Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20 Δημοσιεύσεις: 211 Τοποθεσία: Αθήνα
|
billaras έγραψε: AΑΑΑ, εχεις 1,4 νατιζατο και οχι ηλεκτρογκαζο; Ψαξε αρχικα πανω στην πολλαπλη εισαγωγης σου, στο αριστερο μισο εχει ενα ορθογωνιο φυσακι και ενα εξαρτημα με μια βιδα 10mm. Ειναι ο αισθητηρας ατμοσφαιρικης πιεσης-υποπιεσης εισαγωγης και θερμοκρασιας αερα. Βγαλε το και ψεκασε το με καθαριστικο καρμπυρατερ αρχικα. Δες αν συνελθει. Επισης κουνα το καλωδιο και το φυσακι την ωρα που δουλευει το μοτερ να δεις αν αλλαζει συμπεριφορα. Αν ολα καλα αυτα, μετα θα σου πω για την πεταλουδα. Κάτσε τώρα γιατί με μπέρδεψες. Πότε είπα εγώ ότι είναι ντιζάτο? (κάνε μια παράθεση αν θέλεις γιατί μάλλον έχουμε λάθος λεξιλόγιο). Ηλεκτρόγκαζο είναι. Συμπληρώνω : Πάντως, στην αριστερή (όπως κυττάμε) βίδα στήριξης του πολ/στή, υπάρχει ένα εξάρτημα (θα το έλεγα διάφραγμα - φούσκα υποπίεσης) που η μιά του μεριά πάει στο "τσουτσουνάκι που είπα και η άλλη μάλλον στο θόλο του τροχού. Αυτό εννοείς? Off topic πρόβλημα : πώς ανεβαίνει φωτο?
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 14 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|