Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Ορφέας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Δεκ 2018, 20:36 |
|
Εγγραφή: Κυρ 24 Απρ 2016, 19:35 Δημοσιεύσεις: 338 Τοποθεσία: Κομοτηνή, Λάρισα
|
Αν μου είχες πει θα είχα πάει σίγουρα, ποιόν έχεις Λάρισα?
_________________ ''BLANCHE''CITROEN C4 1.6 MCP STT AERO PACK
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Δεκ 2018, 21:43 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Στην Λ.Βόλου είναι κάτσε να θυμηθώ και το όνομά του.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
Ορφέας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Δεκ 2018, 22:36 |
|
Εγγραφή: Κυρ 24 Απρ 2016, 19:35 Δημοσιεύσεις: 338 Τοποθεσία: Κομοτηνή, Λάρισα
|
Tzakos έγραψε: Στην Λ.Βόλου είναι κάτσε να θυμηθώ και το όνομά του. Θα σου τηλ. αυτές τις μέρες χρειάζομαι και ζουμιά!
_________________ ''BLANCHE''CITROEN C4 1.6 MCP STT AERO PACK
|
|
|
|
|
Geor_Bap
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Τρί 01 Ιαν 2019, 02:14 |
|
Εγγραφή: Πέμ 26 Μαρ 2015, 12:01 Δημοσιεύσεις: 90
|
Παιδιά λόγω των ημερών και της δυσκολίας να βρω συνεργείο ,κάνω μια πρώτη ερώτηση εδώ μήπως μπορεί κάποιος να βοηθήσει. Το αμάξι ενώ ξεκινάει κανονικά ,μετά από λίγα μέτρα πετάει μήνυμα engine fault repair needed και από το σημείο αυτό και μετά δεν τραβάει. Δηλαδή όσο γκάζι και να δίνω , το αμάξι πάει πολύ αργά. Αν το σβήσω και ξανά ανάψω , τότε πάλι ξεκινάει κανονικά και μετά από λίγο τα ίδια. Να σημειώσω ότι το έκανε μετά από γέμισμα πετρελαίου σε πρατήριο. Για πείτε καμία γνώμη. Υ.Γ Καλή χρονιά σε όλους με υγεία
Στάλθηκε από το SM-N950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
|
|
|
|
|
Lohias^
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Τρί 01 Ιαν 2019, 11:58 |
|
Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23 Δημοσιεύσεις: 5363
|
Geor_Bap έγραψε: Παιδιά λόγω των ημερών και της δυσκολίας να βρω συνεργείο ,κάνω μια πρώτη ερώτηση εδώ μήπως μπορεί κάποιος να βοηθήσει. Το αμάξι ενώ ξεκινάει κανονικά ,μετά από λίγα μέτρα πετάει μήνυμα engine fault repair needed και από το σημείο αυτό και μετά δεν τραβάει. Δηλαδή όσο γκάζι και να δίνω , το αμάξι πάει πολύ αργά. Αν το σβήσω και ξανά ανάψω , τότε πάλι ξεκινάει κανονικά και μετά από λίγο τα ίδια. Να σημειώσω ότι το έκανε μετά από γέμισμα πετρελαίου σε πρατήριο. Για πείτε καμία γνώμη. Υ.Γ Καλή χρονιά σε όλους με υγεία
Στάλθηκε από το SM-N950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Υπάρχει περίπτωση να είναι φίλτρο πετρελαίου. Γενικά πες μας τι χιλιόμετρα έχεις, αν το έχεις απ'καινούριο και τι παίζει με τη συντήρηση σου, αν είσαι τακτικός κλπ. Πάντως αυτό είναι ένα safe mode που μπορεί να είναι από τίποτα έως πολύ σοβαρό. Αν έχεις και πάνω από 150.000χλμ, μπορεί να είναι κάτι που αφορά την τουρμπίνα ή το dpf φίλτρο. Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ Citroen C4 1.6 e-hdi
|
|
|
|
|
nontaskatsaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Τρί 01 Ιαν 2019, 12:20 |
|
Εγγραφή: Παρ 06 Οκτ 2017, 00:09 Δημοσιεύσεις: 647
|
Λοχία δε μπορεί να είναι σάπιο πετρέλαιο;
Στάλθηκε από το CUBOT NOTE Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
|
|
|
|
|
Geor_Bap
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Τρί 01 Ιαν 2019, 12:37 |
|
Εγγραφή: Πέμ 26 Μαρ 2015, 12:01 Δημοσιεύσεις: 90
|
Lohias^ έγραψε: Geor_Bap έγραψε: Παιδιά λόγω των ημερών και της δυσκολίας να βρω συνεργείο ,κάνω μια πρώτη ερώτηση εδώ μήπως μπορεί κάποιος να βοηθήσει. Το αμάξι ενώ ξεκινάει κανονικά ,μετά από λίγα μέτρα πετάει μήνυμα engine fault repair needed και από το σημείο αυτό και μετά δεν τραβάει. Δηλαδή όσο γκάζι και να δίνω , το αμάξι πάει πολύ αργά. Αν το σβήσω και ξανά ανάψω , τότε πάλι ξεκινάει κανονικά και μετά από λίγο τα ίδια. Να σημειώσω ότι το έκανε μετά από γέμισμα πετρελαίου σε πρατήριο. Για πείτε καμία γνώμη. Υ.Γ Καλή χρονιά σε όλους με υγεία
Στάλθηκε από το SM-N950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Υπάρχει περίπτωση να είναι φίλτρο πετρελαίου. Γενικά πες μας τι χιλιόμετρα έχεις, αν το έχεις απ'καινούριο και τι παίζει με τη συντήρηση σου, αν είσαι τακτικός κλπ. Πάντως αυτό είναι ένα safe mode που μπορεί να είναι από τίποτα έως πολύ σοβαρό. Αν έχεις και πάνω από 150.000χλμ, μπορεί να είναι κάτι που αφορά την τουρμπίνα ή το dpf φίλτρο. Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk Στα σέρβις είμαι τακτικοτατος. Φιλτρο πετρελαίου άλλαξα πριν ούτε 500χιλ σε σέρβις που έγινε και έχω 145000 χιλ. Όσο για την τουρμπίνα το σκέφτηκα και εγώ , αλλά όπως έγραψα όταν ξεκινάω και για περίπου 30 δεύτερα δουλεύει κανονικά. Μετά όπως πολύ εύστοχα επισήμανες μπαίνει σε safe mode κλείνει και την τουρμπίνα και δεν πάει βήμα. Να σημειώσω ότι στο καντράν δεν ανάβει το check του κινητήρα. Το μήνυμα πετάει μόνο στην οθόνη του ραδιοφώνου. Στάλθηκε από το SM-N950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Τρί 01 Ιαν 2019, 13:28 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Μονο με πριζωμα θα βγαλεις σοβαρη ακρη, ολα τα αλλα ειναι απκες εικασιες.
Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
Lohias^
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Τρί 01 Ιαν 2019, 18:56 |
|
Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23 Δημοσιεύσεις: 5363
|
nontaskatsaras έγραψε: Λοχία δε μπορεί να είναι σάπιο πετρέλαιο;
Στάλθηκε από το CUBOT NOTE Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Δε υπάρχει περίπτωση με βάση αυτά που γνωρίζω από σάπιο πετρέλαιο να μπει σε safe mode. Μπορεί να το ακούς να χτυπάει, αλλά safe mode δύσκολο. Σίγουρα όπως λέει ο Πράκτορας θέλει μπριζωμα. Επίσης safe mode μπορεί να βγάλει από βλάβη του συστήματος μεταβλητής γεωμετρίας της τουρμπίνας (αν έχει τα 115 αλογα). Χίλια μπορεί... Ωστόσο τη στιγμή που έγινε service και το αμάξι έβγαλε ένα κουσουρι μετά από αυτό, προσωπικά θα το πήγαινα πίσω, για έλεγχο εκ νεου, γιατί μπορεί να μην έχει καθίσει είτε φίλτρο πετρελαίου είτε λαδιού (πιο ύποπτο). Το αμάξι θέλει συνεργείο 100%. Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ Citroen C4 1.6 e-hdi
|
|
|
|
|
Geor_Bap
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Τετ 02 Ιαν 2019, 11:47 |
|
Εγγραφή: Πέμ 26 Μαρ 2015, 12:01 Δημοσιεύσεις: 90
|
Είμαι καθοδόν για συνεργείο. Θα ενημερώσω
Στάλθηκε από το SM-N950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
|
|
|
|
|
Geor_Bap
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Τετ 02 Ιαν 2019, 14:57 |
|
Εγγραφή: Πέμ 26 Μαρ 2015, 12:01 Δημοσιεύσεις: 90
|
Στο παγουρι που παίρνει το υγρό για την καύση σωματιδίων, έχει μια μικρή αντλία που το στέλνει στο φιλτρο. Η αντλία δεν δουλεύει με αποτέλεσμα να έχει μαζέψει βρώμα το dpf και το πρόλαβα οριακά.
Στάλθηκε από το SM-N950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
|
|
|
|
|
kostask
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Τετ 02 Ιαν 2019, 16:13 |
|
Εγγραφή: Κυρ 21 Ιούλ 2013, 15:58 Δημοσιεύσεις: 2442 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη Εικόνες: 0
|
Φαντάζομαι η αντλία πάει πακέτο με το δοχείο του eolys....καλο κουστουμάκι υποθέτω....
_________________ C4 1.6 e-HDI 115 STT MCP
|
|
|
|
|
Azan Gorde
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Τετ 02 Ιαν 2019, 20:06 |
|
Εγγραφή: Τετ 28 Δεκ 2016, 17:16 Δημοσιεύσεις: 1854
|
Geor_Bap έγραψε: Στο παγουρι που παίρνει το υγρό για την καύση σωματιδίων, έχει μια μικρή αντλία που το στέλνει στο φιλτρο. Η αντλία δεν δουλεύει με αποτέλεσμα να έχει μαζέψει βρώμα το dpf και το πρόλαβα οριακά.
Στάλθηκε από το SM-N950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk ρώτησες που μπορεί να οφείλεται η δυσλειτουργία της αντλίας?
_________________ C3 Aircross 120 bluehdi Shine C4 mk II 100 bluehdi Feel C4 mk III shine plus 1,5 bluehdi
|
|
|
|
|
Geor_Bap
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Τετ 02 Ιαν 2019, 22:05 |
|
Εγγραφή: Πέμ 26 Μαρ 2015, 12:01 Δημοσιεύσεις: 90
|
Όντως πάει μαζί με το δοχείο και κοστίζει περίπου 280€. Όσο για την βλάβη , οφείλεται σε αστοχία υλικού. Το κουλό είναι ότι αφού δεν μπορούσα να αφήσω το αμάξι μέχρι να έρθει το ανταλλακτικό (3 μέρες) , βγάλαμε το φιλτρο το καθαρίσαμε και το σενδεσαμε πάλι για να σβήσουμε τη βλάβη . Τότε δούλεψε η αντλία κανονικά , αλλά λογικά θα κολλήσει ξανά. Στάλθηκε από το SM-N950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τελευταία επεξεργασία από Geor_Bap και Τετ 02 Ιαν 2019, 22:21, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|