Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 18 Απρ 2024, 18:47 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Σεπ 2019, 13:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1128
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
klaklap063 έγραψε:
Σε c4 hatchback ακούω ένα καπ καπ να έρχεται από πίσω... Ξέρουμε τι είναι ;;;

Ο Kondilopoulos είναι που σου χτυπάει συγκαταβατικά την πλάτη... :P
Μα!... Το να ακούς "καπ καπ" δεν είναι ιδιαίτερο πρόβλημα αυτού του μοντέλου για να μπορεί κάποιος που το έχει να σου πει! Μπορεί να ακούσει "καπ καπ" ο οποιοσδήποτε άνθρωπος στον κόσμο με το οποιοδήποτε αυτοκίνητο! Μπορεί να είναι από το πιο απλό (εξάρτημα ή εταζέρα ή πόρτα ή κάθισμα που έχει χαλαρώσει, ρεζέρβα ή εργαλειοθήκη ή πυροσβεστήρας που "χορεύει" κλπ) μέχρι το πιο σοβαρό σε μηχανικό μέρος ή στην εξάτμιση ή στην ανάρτηση. Ακόμη και στα λάστιχα πετραδάκι καλά σφηνωμένο ή καρφί που αφήνει πολύ λίγο αέρα να χάνεται, μπορεί να είναι! Σημασία έχει αν το ακούς συνεχόμενα ή σε οποιαδήποτε ανωμαλία του δρόμου ή μόνο σε συνεχόμενες ανωμαλίες ή πως και πότε τέλος πάντων.
Σε κάθε περίπτωση, ξεκινάς τσεκάροντας μόνος σου από τα απλά ανοίγοντας και ανασηκώνοντας ότι ανοίγει και σηκώνεται, και καλού-κακού επειδή αγόρασες αυτοκίνητο στο σακί το πας και σε ένα συνεργείο της προκοπής να σου το σηκώσουν για ένα λεπτομερή έλεγχο στα μηχανικά μέρη και στην ανάρτηση. Από το οποιοδήποτε πληκτρολόγιο, αποκλείεται να βρεις άκρη. Ξεκίνα, τώρα! :) :thumb

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Σεπ 2019, 13:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 13 Φεβ 2015, 17:39
Δημοσιεύσεις: 587
Τοποθεσία: Αλμυρός
klaklap063 έγραψε:
Σε c4 hatchback ακούω ένα καπ καπ να έρχεται από πίσω... Ξέρουμε τι είναι ;;;

Στάλθηκε από το LDN-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Μόνο αυτό δεν σου έχει τύχει...
Εικόνα
Με δόση χιούμορ... :D

_________________
Βασίλης - C4 Picasso

www.diadrash.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Σεπ 2019, 13:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Αύγ 2019, 08:56
Δημοσιεύσεις: 46
Πραγματικά.... Έχω την αίσθηση ότι είναι αυτό το χτύπημα που έχουν όλα. Το top mount ;;;;καλά το λέω;

Στάλθηκε από το LDN-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Σεπ 2019, 10:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 30 Νοέμ 2018, 22:35
Δημοσιεύσεις: 20
Ήθελα να ρωτήσω το εξής...
Τον blue hdi κινητήρα από ποιας χρονολογίας μοντέλα τον συναντάμε στο C4?
Νομίζω από το 2015, αλλά αν έχετε κάτι πιο συγκεκριμένο σε μήνα;

Στάλθηκε από το Mi MIX 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Σεπ 2019, 20:19 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
tsagod έγραψε:
Ήθελα να ρωτήσω το εξής...
Τον blue hdi κινητήρα από ποιας χρονολογίας μοντέλα τον συναντάμε στο C4?
Νομίζω από το 2015, αλλά αν έχετε κάτι πιο συγκεκριμένο σε μήνα;

Στάλθηκε από το Mi MIX 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Γενικά είναι το μοντέλο facelift, αλλά εγώ θα έλεγα πιο σίγουρα για 2016, ή τέλος πάντων τέλη 2015

Στάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Σεπ 2019, 09:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 30 Νοέμ 2018, 22:35
Δημοσιεύσεις: 20
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.

Ήθελα επίσης να ρωτήσω , στον κινητήρα hdi 1.6 η διαφορά ανάμεσα στα 92 άλογα και 115 είναι μεγάλη;

Φαντάζομαι εντός πόλης θα είναι ιδανικό αλλά σε ταξίδι θα είναι οκ;

Έχω τώρα το C4 1.6 2007 coupe vtrs 109 αλογα.



Στάλθηκε από το Mi MIX 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Σεπ 2019, 11:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1128
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
tsagod έγραψε:
Τον blue hdi κινητήρα από ποιας χρονολογίας μοντέλα τον συναντάμε στο C4?
Νομίζω από το 2015, αλλά αν έχετε κάτι πιο συγκεκριμένο σε μήνα;

Τoν BlueHDI τον συναντάμε πρώτη φορά το 2014 στη C4 Cactus, κατευθείαν με την παρουσίαση του μοντέλου. Στη C4 τοποθετήθηκε όταν έγινε το facelift του μοντέλου το 2015, που παρουσιάστηκε τον Ιανουάριο και μέσα στο έτος κυκλοφόρησε σε όλες τις αγορές.

tsagod έγραψε:
Ήθελα επίσης να ρωτήσω , στον κινητήρα hdi 1.6 η διαφορά ανάμεσα στα 92 άλογα και 115 είναι μεγάλη;
Φαντάζομαι εντός πόλης θα είναι ιδανικό αλλά σε ταξίδι θα είναι οκ;

Ως κάτοχος της C4 BlueHDI 100, θα πω ότι στα ταξίδια με μεσαίο-μεγάλο φορτίο ζηλεύω συχνά τους ίππους και τη ροπή του BlueHDI 120 κινητήρα και θέλω να τον είχα επιλέξει. Το "ΟΚ" είναι σχετικό αναλόγως του οδηγικού στυλ και με τι αρκείται ο καθένας, αλλά εγώ προσωπικά θεωρώ αναλογικά την έκδοση 115 καταλληλότερη, και νομίζω ότι και οι αριθμοί επιβεβαιώνουν ότι η 90άρα έκδοση είναι πολύ λίγη για τα βάρη της C4.

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Σεπ 2019, 20:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Προσοχή μεγάλη! Έχουν κυκλοφορήσει και C4 mk2 facelift με Euro 5 κινητήρα!!!

jalbanis έγραψε:
Ως κάτοχος της C4 BlueHDI 100, θα πω ότι στα ταξίδια με μεσαίο-μεγάλο φορτίο ζηλεύω συχνά τους ίππους και τη ροπή του BlueHDI 120 κινητήρα και θέλω να τον είχα επιλέξει. Το "ΟΚ" είναι σχετικό αναλόγως του οδηγικού στυλ και με τι αρκείται ο καθένας, αλλά εγώ προσωπικά θεωρώ αναλογικά την έκδοση 115 καταλληλότερη, και νομίζω ότι και οι αριθμοί επιβεβαιώνουν ότι η 90άρα έκδοση είναι πολύ λίγη για τα βάρη της C4.


Το 100άρι το BlueHDi, με πλήρες φορτίο είναι επαρκέστατο με τον όρο ότι δεν κοιτάς το trip και ότι το έχεις πατημένο στο λαιμό.
Τουλάχιστον έτσι κάνω εγώ.

Το Euro 5 με τους 115 ίππους είναι πραγματικά "άπιαστο". Ακόμα και από το Euro 6 με τα 120 άλογα, είναι πιο γρήγορο.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Σεπ 2019, 23:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1128
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
bakevang έγραψε:
Προσοχή μεγάλη! Έχουν κυκλοφορήσει και C4 mk2 facelift με Euro 5 κινητήρα!!!

Σωστό! Όπου και όσο όμως κι αν έχω ψάξει, σε άρθρα του ειδικού τύπου Ιανουάριο έως Μάρτιο του 2015 μόλις παρουσιάστηκε και σε καταλόγους προδιαγραφών, πουθενά δεν αναφέρουν την C4 II facelift με κινητήρα Euro 5 στη γκάμα! Παντού με τους BlueHDI 100-120-150 τη δίνουν, προφανώς βάσει της πληροφόρησης από το κατασκευαστή.
Υποθέτω ότι η PSA, ή δεν μπορούσε να καλύψει αμέσως με την παραγωγή των Euro 6 κινητήρων όλη τη γκάμα της και τοποθέτησε σε κάποιες C4 II facelift κινητήρες Euro 5 από το απόθεμα, ή απλά το έκανε να διώξει από το απόθεμα τους Euro 5 που θα της έβγαιναν πλεονασματικοί. Πάντως, όπως και να έγινε, μάλλον έγινε "ανεπισήμως" και οι Euro 5 facelift δεν πήγαν σε premium αγορές.

bakevang έγραψε:
Το 100άρι το BlueHDi, με πλήρες φορτίο είναι επαρκέστατο με τον όρο ότι δεν κοιτάς το trip και ότι το έχεις πατημένο στο λαιμό.
Τουλάχιστον έτσι κάνω εγώ.

Δεν είπα σε καμία περίπτωση ότι είναι ανεπαρκής η BlueHDI 100! Συμφωνώ υπό όρους επαρκή (...οριακά) τη βλέπω κι εγώ κατά τη γνώμη μου.
Να είσαι σε ΠΑΘΕ σε Εγνατία και λοιπούς αυτοκινητόδρομους με πλήρες φορτίο, να την πατήσεις στο λαιμό με πόδι ή με cruise και θα σε πάει μια χαρά! Αλλά σε κάτι επαρχιακούς και σε κάτι παλιές εθνικές με πλήρες φορτίο, και να 'σαι σε τίποτα ανηφόρες π.χ. Καλαμπάκα-Παναγιά και να την κρατάς ζωντανή με το κιβώτιο, και ακόμη πιο ζόρικα να σου τύχει μπροστά νταλίκα και να θες να την προσπεράσεις και να 'σαι ξανά στο ρεύμα σου με ασφάλεια πριν την επόμενη τυφλή στροφή, εκεί είναι που "ζηλεύεις" όπως είπα τα παραπάνω κότσια της 120άρας.
Η προσωπική μου άποψη είναι ότι για την C4 II και την C4 II facelift ο 115άρης και ο 120άρης είναι αντίστοιχα οι επαρκέστατοι κινητήρες για όσους (οικογενειάρχες και μη) μετακινούνται με μεγάλα φορτία, με τις μικρότερες και τις μεγαλύτερες διαθέσιμες ιπποδυνάμεις να διευρύνουν τη γκάμα ώστε να ικανοποιεί τους πάντες από τους συντηρητικούς έως τους σπορτίφ οδηγούς.

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Σεπ 2019, 19:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Το Euro 5 με τους 115 ίππους είναι πραγματικά "άπιαστο". Ακόμα και από το Euro 6 με τα 120 άλογα, είναι πιο γρήγορο.

Το γιατί το ξέρεις?

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Σεπ 2019, 20:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Tzakos έγραψε:
Το Euro 5 με τους 115 ίππους είναι πραγματικά "άπιαστο". Ακόμα και από το Euro 6 με τα 120 άλογα, είναι πιο γρήγορο.

Το γιατί το ξέρεις?
Δεν είναι τόσο πνιγμένο όσο το Euro 6 για τους ρύπους;

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Σεπ 2019, 19:29 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Tzakos έγραψε:
Το Euro 5 με τους 115 ίππους είναι πραγματικά "άπιαστο". Ακόμα και από το Euro 6 με τα 120 άλογα, είναι πιο γρήγορο.

Το γιατί το ξέρεις?
Για πες γέροντα.....

Στάλθηκε από τον πλανήτη Nibiru χρησιμοποιώντας πένα..!

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Σεπ 2019, 01:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 23 Σεπ 2019, 00:32
Δημοσιεύσεις: 5
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Καλημερα και καλώς σας βρήκα..
Είπα να μην ανοίξω καινουργιο θέμα "νέος κάτοχος c4" γι'αυτό και γράφω εδώ μιας και βλέπω ότι είναι γενική συζήτησηε πρόσφατες απαντήσεις.
Εδώ και 1 μήνα περίπου είμαι κάτοχος πλέον ενός c4 e-hdi 115 μοντ.2012 SST ημιαυτόματο..
Μόνο θετικά έχω να πω μέχρις στιγμής για το αμάξι αυτό ξεκινώντας από οδηγική συμπεριφορά και απόλαυση άνεσης ταξιδιού,πολύ δυνατά φρένα ,πληθώρα ηλεκτρονικών ,gps.,ένα start & stop σκέτη τρέλα και γενικότερα πάρα πολύ καλή πρώτη εντύπωση.
Έφτασε η ώρα για το 1ο μου σέρβις οπότε θα χρειαστώ μια βοήθεια για να μη πιαστώ κορόιδο πιο πολύ αλλά για να ξέρω και με τι έχω να κάνω μιας και 1η φορά μπαίνω σε diesel λημέρια.
Το αμάξι αν και έχει 200k ειναι από 1ο χέρι,με πλήρες ιστορικό σε αντιπροσωπεία θεσσνικης φαίνεται πολύ καλοσυντηρημενο. Έχει αλλάξει dpf πριν 8k ,μαζί με ιμάντα σετ λουριά και αντλία νερού. Το ερώτημα μου είναι?
1) τι λάδια φίλτρα κτλ του βάζουμε?total 0-30 βάζει η αντιπροσωπεία? Από φίλτρο μόνο το μαμά?
2) με το σασμάν τι γίνεται που είναι ημιαυτόματο?χρειάζεται κάτι έξτρα σε συντήρηση?μη μας πάθει και τπτ?
3) πετρέλαιο βάζω το καλό..χρειάζεται να βάζω και κανένα πρόσθετο σε κάθε γέμισμα?
4) σκέφτομαι να κάνω ένα carbonoff. Να το κάνω ή να βάλω κανένα καθαριστικό στα λάδια πριν την αλλαγή?
5) πριν λίγες μέρες είδα διαροή στο δοχείο eolys το οποίο έχουν γεμίσει στο προηγούμενο σέρβις?υπάρχει περίπτωση να έσπασε η απλά να μην έκλεισε καλά η τάπα?χάνει από την πάνω μεριά όπως το είδα.λαμπακι δεν μου έβγαλε. Σε περίπτωση αλλαγής δοχείου αληθεύει ότι φτάνει το 400αρι με το υγρό μαζί?

Συγνώμη άμα σας κούρασα εκ των προτέρων.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Σεπ 2019, 08:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 21 Ιούλ 2013, 15:58
Δημοσιεύσεις: 2442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 0
Αν διαβάσεις προσεκτικά το παρόν νήμα,κανένας μας σχεδόν δεν εμπιστεύεται τις αντιπροσωπείες της Θεσσαλονίκης.
Για το κιβώτιο,εγώ θα άλλαζα σίγουρα βαλβολίνες και θα του έκανα μια εκμάθηση/αρχικοποίηση.
Πρόσθετα,αραιά και που για τον φόβο των Ιουδαίων.
Το δοχείο πρόσεξε το...δεν έχει 400,σίγουρα πολλά παραπάνω.

_________________
C4 1.6 e-HDI 115 STT MCP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Σεπ 2019, 08:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Καλώς μας ήρθες και καλοτάξιδο το διαμαντάκι!
1) Το Euro 5, παίρνει και 5W30 (PSA B71 2290) και 0W30 (PSA B71 2312). By default όλα τα συνεργεία βάζουν σε αυτό, 5W30, λόγω τιμής. Ζήτησε να σου βάζουν 0W30. Άποψή μου, το καλύτερο που μπορείς να κάνεις.
2) Φυσικά και χρειάζεται συντήρηση. Βαλβολίνες έχει αλλάξει ποτέ το αυτοκίνητο; Η Citroen λέει ότι έχει βαλβολίνες filled for life. Αν δεν τις έχει αλλάξει ποτέ, άμεσα αλλαγή με βαλβολίνη ιξώδους 75W (PSA B71 2316 - PSA B71 2317). Προσοχή, να πληρούνται οι προδιαγραφές. Τέλος, κάνε μια εκμάθηση κιβωτίου, αν δεν έχει κάνει πρόσφατα. Θα είναι μεγάλο δώρο στο συμπλέκτη σου!
3) Εάν είσαι σίγουρος για την προέλευση πετρελαίου, βάζεις αραιά και που (περ. κάθε 4Κ-5Κ) ένα καθαριστικό Common Rail για diesel.
4) Τίποτα μην βάζεις στα λάδια. Ούτε carbonoff. Με τόσους αισθητήρες που έχει το αμάξι, θεωρώ ότι είναι ιδιαιτέρως επίφοβο.
5) Δεν γνωρίζω. Πρέπει να το δει συνεργείο. Ναι, είναι αρκετά ακριβό.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 863 από 888 [ 13312 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 860, 861, 862, 863, 864, 865, 866 ... 888  Επόμενο



Συναφή θέματα

Αγορά μεταχειρισμένου Diesel
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Tuning module για C4 HDI (Diesel)
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: Skiner
Απαντήσεις: 45
Θορυβος στο ρελαντί citroen c3 diesel 1400 2014
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 0
Αντιμυκησιακο c3 diesel
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anna Rapti
Απαντήσεις: 1
c3 diesel
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: lunadark
Απαντήσεις: 15
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ