Συγγραφέας |
Μήνυμα |
nikosk64
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 C-cross (Diesel ή Βενζίνη) Δημοσιεύτηκε: Παρ 22 Οκτ 2021, 10:37 |
|
Εγγραφή: Τετ 20 Οκτ 2021, 09:29 Δημοσιεύσεις: 7
|
Αντε, με το καλό!
_________________ Μετά το πρόβλημα!! αναρτήσεων στο φόρουμ και την απαξίωση απάντησης στο email μου και τις επανειλημμένες προσπάθειες μου για αποχώρηση από το παρόντα club, ζητώ την διαγραφή μου. Νομίζω ότι είναι δικαίωμα μου. Ευχαριστώ πολύ για την φιλοξενία.
Τελευταία επεξεργασία από nikosk64 και Σάβ 13 Νοέμ 2021, 02:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
|
|
|
|
|
Pankon21
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 C-cross (Diesel ή Βενζίνη) Δημοσιεύτηκε: Παρ 22 Οκτ 2021, 11:31 |
|
Εγγραφή: Παρ 28 Φεβ 2020, 09:18 Δημοσιεύσεις: 112
|
nikosk64 έγραψε: Pankon21 έγραψε: Σας ευχαριστώ παιδιά. Σε 3-4 μήνες θα έρθει, οπότε αναμένω. Όταν το πάρεις, σφύρα Για να ετοιμάζομαι και γώ! Για να πώ και γώ μια κουβέντα, ζητησα την γνώμη ξαδερφου μου φορτηγαντζή. 700 ευρώ μου είπε! Και 2μιση να ήταν, πετρελαιο θα έπερνα. Αλλά και η φιλοσοφία του αυτοκινήτου, είναι της άνεσης και του χαλαρου, οπότε ταιριάζει με το πετρελαιο. Πήγα λοιπόν και το παράγγειλα στις 20 Αυγούστου. Αντε, με το καλό! Θα τα πάρουμε μαζί με τα rafale Καλώς να το παραλάβεις. Όλοι στην αναμονή.
_________________ C4 1.4 XT (2007) C4 - CROSS 1.5 BLUEHDI 110 ps SHINE (2022)
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 C-cross (Diesel ή Βενζίνη) Δημοσιεύτηκε: Παρ 22 Οκτ 2021, 16:52 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10560 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Αυτό που το μυαλό του καταναλωτή έχει κολλήσει ότι το πετρέλαιο είναι αργό δεν μπορώ να το καταλάβω......
Σιγά τους κινητήρες με βενζίνη που βγαίνει το C4, και μπορούν να τρέξουν το αμάξωμα τούτο, πολύ.
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 C-cross (Diesel ή Βενζίνη) Δημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Οκτ 2021, 08:34 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5595 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Nαι γιατι ο μεσος καταναλωτής είναι ημιμαθής και αδιάφορος συνήθως. Εχει μείνει σε αυτά που άκουγε πριν 30 χρονια οταν τα diesel έβγαζαν απο 2λιτρους κινητήρες 95 ιππους και ειχαν τελικη 170... Εμένα στην εθνική μονίμως με προσπερνούν C4 diesel που πηγαίνουν αέρα με ροπή και οικονομια, ενω εγω πιάνω τα 130 με το ζορι ασθμαινοντας και βουιζει ο κινητηρας και σε καθε προσπερασμα αντι να κοιταω το σροφομετρο κοιταω το trip computer και τρομαζω απο την καταναλωση... Να προσέχετε τα dieselάκια σας και να τα χαίρεστε! Δυστυχως ο puretech (συμφωνα και με σχετικο βιντεο που ανεβηκε προσφατα) ειναι πολύ προβληματικος. Οσο περνανε τα χρονια θα ακουμε πολύ γκρινια απο τους βενζινοκινητους ιδιοκτητες Πεζώ, Σιτροέν, Οπελ κλπ που φορουνε τετοιους κινητήρες...
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
stefos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 C-cross (Diesel ή Βενζίνη) Δημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Οκτ 2021, 18:30 |
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: Nαι γιατι ο μεσος καταναλωτής είναι ημιμαθής και αδιάφορος συνήθως. Εχει μείνει σε αυτά που άκουγε πριν 30 χρονια οταν τα diesel έβγαζαν απο 2λιτρους κινητήρες 95 ιππους και ειχαν τελικη 170... Εμένα στην εθνική μονίμως με προσπερνούν C4 diesel που πηγαίνουν αέρα με ροπή και οικονομια, ενω εγω πιάνω τα 130 με το ζορι ασθμαινοντας και βουιζει ο κινητηρας και σε καθε προσπερασμα αντι να κοιταω το σροφομετρο κοιταω το trip computer και τρομαζω απο την καταναλωση... Να προσέχετε τα dieselάκια σας και να τα χαίρεστε! Δυστυχως ο puretech (συμφωνα και με σχετικο βιντεο που ανεβηκε προσφατα) ειναι πολύ προβληματικος. Οσο περνανε τα χρονια θα ακουμε πολύ γκρινια απο τους βενζινοκινητους ιδιοκτητες Πεζώ, Σιτροέν, Οπελ κλπ που φορουνε τετοιους κινητήρες... πως εσυ βγαζεις τετοια συμπερασματα για τον puretec... μηπως τα μπερδευεις με τον ecotec. παρακαλω παράθεσε τα παραπονα και τα προβληματα γιατι και εγω σε μια γραμμή μπορω να σου βγαλω αρκετα μοτερ αχρηστα
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 C-cross (Diesel ή Βενζίνη) Δημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Οκτ 2021, 20:00 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5595 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
stefos έγραψε: ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: Nαι γιατι ο μεσος καταναλωτής είναι ημιμαθής και αδιάφορος συνήθως. Εχει μείνει σε αυτά που άκουγε πριν 30 χρονια οταν τα diesel έβγαζαν απο 2λιτρους κινητήρες 95 ιππους και ειχαν τελικη 170... Εμένα στην εθνική μονίμως με προσπερνούν C4 diesel που πηγαίνουν αέρα με ροπή και οικονομια, ενω εγω πιάνω τα 130 με το ζορι ασθμαινοντας και βουιζει ο κινητηρας και σε καθε προσπερασμα αντι να κοιταω το σροφομετρο κοιταω το trip computer και τρομαζω απο την καταναλωση... Να προσέχετε τα dieselάκια σας και να τα χαίρεστε! Δυστυχως ο puretech (συμφωνα και με σχετικο βιντεο που ανεβηκε προσφατα) ειναι πολύ προβληματικος. Οσο περνανε τα χρονια θα ακουμε πολύ γκρινια απο τους βενζινοκινητους ιδιοκτητες Πεζώ, Σιτροέν, Οπελ κλπ που φορουνε τετοιους κινητήρες... πως εσυ βγαζεις τετοια συμπερασματα για τον puretec... μηπως τα μπερδευεις με τον ecotec. παρακαλω παράθεσε τα παραπονα και τα προβληματα γιατι και εγω σε μια γραμμή μπορω να σου βγαλω αρκετα μοτερ αχρηστα Εγω δεν βγάζω συμπεράσματα. https://youtu.be/69vm_Jmz2rMTo ανέβασε ο χρήστης Barimagas σε άλλη ενότητα. Το βασικό μειονέκτημα ειναι ο εμβαπτισμένος σε λάδι ιμάντας εκκεντροφόρων. Με τον καιρό ξεφτιζει και τα ρινισματα πεφτουν μεσα στο καρτερ και καταστρέφουν την αντλία σιγα-σιγα. Ας το καταλάβουμε...Η PSA βγάζει αυτοκίνητα και μοτέρ για μια 5ετία.Μετά ο Θεός βοηθός και βαθειά τσέπη... Πάντως, επειδη εχω οδηγήσει 2-3 φορές μοντέλα της PSA με τον puretech, ειναι οντως εξαιρετικος κινητήρας, μεχρι να αρχισουν τα προβλήματα...
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
makpap483
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 C-cross (Diesel ή Βενζίνη) Δημοσιεύτηκε: Τρί 26 Οκτ 2021, 09:45 |
|
Εγγραφή: Παρ 15 Οκτ 2021, 17:20 Δημοσιεύσεις: 38
|
ποιο Diesel μοτέρ είναι πιο αξιόπιστο στο psa group?
|
|
|
|
|
vpafi
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 C-cross (Diesel ή Βενζίνη) Δημοσιεύτηκε: Τρί 26 Οκτ 2021, 09:58 |
|
Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42 Δημοσιεύσεις: 11783 Τοποθεσία: GoodView City Εικόνες: 3
|
makpap483 έγραψε: ποιο Diesel μοτέρ είναι πιο αξιόπιστο στο psa group? Από DV6C και επάνω. Κατά εμέ. Στα DV6 TED έχουν αναφερθεί προβλήματα. Αν μπεις Wikipedia θα δεις και τις χρονολογίες του κάθε κινητήρα και με ποια σειρά παλαιότητας είναι. "Στάλθηκε από το γραφείο μου στον πλανήτη Nibiru χρησιμοποιώντας πένα"
_________________ Godzilla Αμαρτωλός
Ενας σοφός είπε κάποτε: Ρε δεν γαμιέται? Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια. Βαγγέλης
|
|
|
|
|
stefos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 C-cross (Diesel ή Βενζίνη) Δημοσιεύτηκε: Τρί 26 Οκτ 2021, 18:45 |
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: stefos έγραψε: ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: Nαι γιατι ο μεσος καταναλωτής είναι ημιμαθής και αδιάφορος συνήθως. Εχει μείνει σε αυτά που άκουγε πριν 30 χρονια οταν τα diesel έβγαζαν απο 2λιτρους κινητήρες 95 ιππους και ειχαν τελικη 170... Εμένα στην εθνική μονίμως με προσπερνούν C4 diesel που πηγαίνουν αέρα με ροπή και οικονομια, ενω εγω πιάνω τα 130 με το ζορι ασθμαινοντας και βουιζει ο κινητηρας και σε καθε προσπερασμα αντι να κοιταω το σροφομετρο κοιταω το trip computer και τρομαζω απο την καταναλωση... Να προσέχετε τα dieselάκια σας και να τα χαίρεστε! Δυστυχως ο puretech (συμφωνα και με σχετικο βιντεο που ανεβηκε προσφατα) ειναι πολύ προβληματικος. Οσο περνανε τα χρονια θα ακουμε πολύ γκρινια απο τους βενζινοκινητους ιδιοκτητες Πεζώ, Σιτροέν, Οπελ κλπ που φορουνε τετοιους κινητήρες... πως εσυ βγαζεις τετοια συμπερασματα για τον puretec... μηπως τα μπερδευεις με τον ecotec. παρακαλω παράθεσε τα παραπονα και τα προβληματα γιατι και εγω σε μια γραμμή μπορω να σου βγαλω αρκετα μοτερ αχρηστα Εγω δεν βγάζω συμπεράσματα. https://youtu.be/69vm_Jmz2rMTo ανέβασε ο χρήστης Barimagas σε άλλη ενότητα. Το βασικό μειονέκτημα ειναι ο εμβαπτισμένος σε λάδι ιμάντας εκκεντροφόρων. Με τον καιρό ξεφτιζει και τα ρινισματα πεφτουν μεσα στο καρτερ και καταστρέφουν την αντλία σιγα-σιγα. Ας το καταλάβουμε...Η PSA βγάζει αυτοκίνητα και μοτέρ για μια 5ετία.Μετά ο Θεός βοηθός και βαθειά τσέπη... Πάντως, επειδη εχω οδηγήσει 2-3 φορές μοντέλα της PSA με τον puretech, ειναι οντως εξαιρετικος κινητήρας, μεχρι να αρχισουν τα προβλήματα... το ειδα το βιντεακι πολυ διαφωτιστικο αλλα και στα σχολια απο κατω με google translate φυσικα ο αλλος γραφει "εχω crossland του 10 με αυτο το μοτερ , εχω φτασει 210.000 χλμ και δεν ειχα θεμα..αλλάζω λάδι καθε 10.000" λεει ο ρωσος πως το προβλημα ξεκιναει με την λαθος συντηρηση. ο κατσκευαστης λεει καθε 15-20000 λαδι ενω θελει βαρια καθε 10. το ιδιο ξερω και για τα diesel 1.5 dci. καθε 7500-10000 θελουν αλλαγη λαδιων για τα γνωστα προβληματα. επισης η continental γιαυτο τον λογο εβγαλε ιμαντα βαπτιζομενο που εγγυατε arketa χλμτρα διχως ανγχος https://www.continental-aftermarket.com/en-en/magazine/technology-products/why-our-new-belt-in-oil-runs-for-a-l-o-n-g-time/https://www.continental.com/en/press/press-releases/new-ct1228-timing-belt/και φυσικα μετράει και το 'ελαιο...
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε stefos για την δημοσίευση του/της: ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|