Επιλογή έκδοσης Citroen C4 Hdi 92
Δημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Μαρ 2013, 22:07
Καλησπέρα και από μένα.
Πρώτο μήνυμα στο forum και πρώτη επαφή με οτιδήποτε αφορά την Γαλλική αυτοκίνηση. Ως παραδοσιακός λάτρης των ιταλικών αυτοκινήτων τα τελευταία 15 χρόνια, αποφάσισα για πρώτη φορά να εμπιστευτώ την Citroen. Φυσικά για να μην κοροϊδευόμαστε ο κύριος λόγος που με ώθησε προς τα εκεί ήταν η ομολογουμένως εκτός συναγωνισμού τιμή του συγκεκριμένου μοντέλου (σε συνάρτηση με τον εξοπλισμό του). Από εκεί και πέρα όμως διαπίστωσα εξαιρετική βελτίωση στην ποιότητα κατασκευής και έχοντας δει από κοντά τα περισσότερα ανταγωνιστικά αυτοκίνητα της κατηγορίας, μπορώ να πω με σιγουριά ότι είναι μέσα στις 2-3 ποιοτικότερες επιλογές.
Στην κατηγορία των μικρομεσαίων diesel και με μπάτζετ 15000-16000 χιλιάδων είχα 4 επιλογές:
1) Skoda Rapid (αποκλείστηκε γιατί η μεσαία έκδοση είναι αρκετά φτωχή στο μάτι, έχει παράξενο σχήμα καθώς είναι μακρύ και στενό, ενώ ξεφεύγει ελαφρώς πάνω από τις 16.000 ευρώ)
2) Renault Megane (μου φάνηκε πολύ καλό κατασκευαστικά αλλά οι χώροι του ήταν αρκετά περιορισμένοι)
3) Hyundai i30 (αν και είχε πολύ καλές κριτικές στα review και το θεωρούν άμεσα συναγωνίσιμο με GOLF-FOCUS, δεν διαπίστωσα από κοντά κάτι τέτοιο, τουλάχιστον στην έκδοση comfort. Επίσης το port baggage του αν και έχει στα χαρτιά την ίδια χωρητικότητα με το C4, θα ορκιζόμουν ότι είναι 30 λιτρα μικρότερα. Στα θετικά ο πολύ ήσυχος κινητήρας και το 6αρι σασμάν.)
4) Citroen C4 (το μοναδικό πράγμα που μου έκανε αρνητική εντύπωση είναι το διπλό κοντέρ, αναλογικό και ψηφιακό και η έλλειψη δείκτη θερμοκρασίας. Από εκεί και πέρα και ένα 6αρι σασμάν στην έκδοση των 92hp θα ήταν καλοδεχούμενο)
Αφού λοιπόν έγινε η επιλογή του αυτοκινήτου, έπρεπε να προχωρήσω στην επιλογή της έκδοσης και αυτό θα γίνει την Δευτέρα το πρωί.
Trend Plus ή Attraction? Με κάποιες μικρές εκπτώσεις από την αντιπροσωπεία, το μεν πρώτο μου βγαίνει 14800 κλειδί, ενώ η έκδοση Attraction θα μου κοστίσει 16.000.
Παρόλο που καλύπτει τις ανάγκες μου η έκδοση trend plus καθώς διαθέτει σχεδόν τα πάντα, δεν μπορώ να αποφασίσω αν αξίζει να προχωρήσω στην επόμενη έκδοση και να δαπανήσω τα έξτρα 1200 ευρώ.
Συγκεκριμένα με τα σημερινά δεδομένα η Attraction έχει επιπλέον της Trend plus διζωνικό κλίμα, δερμάτινο τιμόνι-χειρόφρενο, Bluetooth usb, τεμπέλη, καλύτερα υφάσματα καθισμάτων και οσφυική υποστήριξη, αισθητήρες φωτός-βροχής, μνήμη στο cruise control, καθρέφτη με προσαρμοζόμενη φωτεινότητα, διακοσμητικά χρωμίου μέσα και έξω, τεμπέλη, συρτάρι στο κάθισμα, φωτιζόμενα αλεξήλια, δύο κλειδιά τύπου DS4 (διαφορετικά από τις trend plus), οθόνη τύπου C , φιμέ τζάμι στον χώρο αποσκευών (έχουν αφαιρεθεί τα φιμέ στους πίσω επιβάτες) και ίσως μου διαφεύγουν και 1-2 λεπτομέρειες.
Τίποτα από τα παραπάνω δεν είναι ζωτικής σημασίας για μένα, αν και όλα θα ήταν καλοδεχούμενα. Υπάρχει ένας προβληματισμός για τα πολλά ηλεκτρονικά και την κακή φήμη που ακολουθεί την Citroen στο κομμάτι αυτό και είναι ένα θέμα που με προβληματίζει στο να πάω στην Attraction (αισθητήρες, διζωνικό κλίμα κτλ.). Περισσότερο από όλα έχω φόβο για τον κλιματισμό καθώς πάντα θεωρούσα το A/C με τον αναλογικό τρόπο διαχείρισης της θερμοκρασίας καλύτερο.
Ποια έκδοση μου προτείνεται να επιλέξω? Αξίζει τα επιπλέον 1200 ευρώ η Attraction?
Πρώτο μήνυμα στο forum και πρώτη επαφή με οτιδήποτε αφορά την Γαλλική αυτοκίνηση. Ως παραδοσιακός λάτρης των ιταλικών αυτοκινήτων τα τελευταία 15 χρόνια, αποφάσισα για πρώτη φορά να εμπιστευτώ την Citroen. Φυσικά για να μην κοροϊδευόμαστε ο κύριος λόγος που με ώθησε προς τα εκεί ήταν η ομολογουμένως εκτός συναγωνισμού τιμή του συγκεκριμένου μοντέλου (σε συνάρτηση με τον εξοπλισμό του). Από εκεί και πέρα όμως διαπίστωσα εξαιρετική βελτίωση στην ποιότητα κατασκευής και έχοντας δει από κοντά τα περισσότερα ανταγωνιστικά αυτοκίνητα της κατηγορίας, μπορώ να πω με σιγουριά ότι είναι μέσα στις 2-3 ποιοτικότερες επιλογές.
Στην κατηγορία των μικρομεσαίων diesel και με μπάτζετ 15000-16000 χιλιάδων είχα 4 επιλογές:
1) Skoda Rapid (αποκλείστηκε γιατί η μεσαία έκδοση είναι αρκετά φτωχή στο μάτι, έχει παράξενο σχήμα καθώς είναι μακρύ και στενό, ενώ ξεφεύγει ελαφρώς πάνω από τις 16.000 ευρώ)
2) Renault Megane (μου φάνηκε πολύ καλό κατασκευαστικά αλλά οι χώροι του ήταν αρκετά περιορισμένοι)
3) Hyundai i30 (αν και είχε πολύ καλές κριτικές στα review και το θεωρούν άμεσα συναγωνίσιμο με GOLF-FOCUS, δεν διαπίστωσα από κοντά κάτι τέτοιο, τουλάχιστον στην έκδοση comfort. Επίσης το port baggage του αν και έχει στα χαρτιά την ίδια χωρητικότητα με το C4, θα ορκιζόμουν ότι είναι 30 λιτρα μικρότερα. Στα θετικά ο πολύ ήσυχος κινητήρας και το 6αρι σασμάν.)
4) Citroen C4 (το μοναδικό πράγμα που μου έκανε αρνητική εντύπωση είναι το διπλό κοντέρ, αναλογικό και ψηφιακό και η έλλειψη δείκτη θερμοκρασίας. Από εκεί και πέρα και ένα 6αρι σασμάν στην έκδοση των 92hp θα ήταν καλοδεχούμενο)
Αφού λοιπόν έγινε η επιλογή του αυτοκινήτου, έπρεπε να προχωρήσω στην επιλογή της έκδοσης και αυτό θα γίνει την Δευτέρα το πρωί.
Trend Plus ή Attraction? Με κάποιες μικρές εκπτώσεις από την αντιπροσωπεία, το μεν πρώτο μου βγαίνει 14800 κλειδί, ενώ η έκδοση Attraction θα μου κοστίσει 16.000.
Παρόλο που καλύπτει τις ανάγκες μου η έκδοση trend plus καθώς διαθέτει σχεδόν τα πάντα, δεν μπορώ να αποφασίσω αν αξίζει να προχωρήσω στην επόμενη έκδοση και να δαπανήσω τα έξτρα 1200 ευρώ.
Συγκεκριμένα με τα σημερινά δεδομένα η Attraction έχει επιπλέον της Trend plus διζωνικό κλίμα, δερμάτινο τιμόνι-χειρόφρενο, Bluetooth usb, τεμπέλη, καλύτερα υφάσματα καθισμάτων και οσφυική υποστήριξη, αισθητήρες φωτός-βροχής, μνήμη στο cruise control, καθρέφτη με προσαρμοζόμενη φωτεινότητα, διακοσμητικά χρωμίου μέσα και έξω, τεμπέλη, συρτάρι στο κάθισμα, φωτιζόμενα αλεξήλια, δύο κλειδιά τύπου DS4 (διαφορετικά από τις trend plus), οθόνη τύπου C , φιμέ τζάμι στον χώρο αποσκευών (έχουν αφαιρεθεί τα φιμέ στους πίσω επιβάτες) και ίσως μου διαφεύγουν και 1-2 λεπτομέρειες.
Τίποτα από τα παραπάνω δεν είναι ζωτικής σημασίας για μένα, αν και όλα θα ήταν καλοδεχούμενα. Υπάρχει ένας προβληματισμός για τα πολλά ηλεκτρονικά και την κακή φήμη που ακολουθεί την Citroen στο κομμάτι αυτό και είναι ένα θέμα που με προβληματίζει στο να πάω στην Attraction (αισθητήρες, διζωνικό κλίμα κτλ.). Περισσότερο από όλα έχω φόβο για τον κλιματισμό καθώς πάντα θεωρούσα το A/C με τον αναλογικό τρόπο διαχείρισης της θερμοκρασίας καλύτερο.
Ποια έκδοση μου προτείνεται να επιλέξω? Αξίζει τα επιπλέον 1200 ευρώ η Attraction?