Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 11:57 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: NEOΣ ΚΑΤΟΧΟΣ C4 DIESEL
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Απρ 2013, 21:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 14 Απρ 2013, 20:37
Δημοσιεύσεις: 13
Καλησπερα φιλοι του φορουμ πριν δεκα μερες πηρα το c4 diesel 90hp attraction. Το αυτοκινητο ειναι καταπληκτικο και εχω ενθουσιαστει και ως νεος χρηστης εχω καποιες ερωτησεις:απο την αντιπροσωποια μου ειπαν στα 1500χιλ να παω για αλλαγη λαδιων,στα ποσα χιλιομετρα το ανοιξατε το αυτοκινητο γιατι μεχρι στιγμης το παω πολυ χαλαρα μεχρι 120 και γρηγορες αλλαγες χωρις μεγαλα ανοιγματα στις ταχυτητες επισης στο θεμα καταναλωσης αυτη τη στιγμη κατα μεσω ορο εχει γραψει 4,7λιτρα πολυ καλα πιστευω για εντος και εκτος που το χρησιμοποιω το φουλαρησα για να δω ποσα χιλιομετρα θα μου βγαλει με αυτα που βλεπω υπολογιζω οτι το καθε κουτακι στον δεικτη βγαζει 90 με 100 χιλιομετρα δηλαδη στην καλυτερη περιπτωση 1200χιλ.Αλλα θα ηθελα σαν ποιο παλιοι χρηστες να μου πειτε για την αυτονομια και της καταναλωσεις και το κοστος των servise και οποια αλλη πληροφορια.ευχαριστω


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEOΣ ΚΑΤΟΧΟΣ C4 DIESEL
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Απρ 2013, 22:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 16 Σεπ 2012, 12:27
Δημοσιεύσεις: 1053
Καλοτάξιδο το αμάξι. Ανοιγέ το γραμμικά με εί δυνατόν αλλαγές στορφών. 4,7 για C4 είναι σούπερ.

Τώρα τα λαδάκια καλά είναι να τα αλλάξεις στα 1500 και εαν σε παίρνει άλλαξε και βαλβολίνες. Για να είσαι σίγουρος οτι το Γαλλάκι δεν έφευγε για κανένα Σ/Κ και ξεχάτηκε.

Τώρα η κατανάλωση είναι θέμα ποδιού, το diesel έχει άλλα γούστα θέλει να κινείσαι στις περιοχές ροπής του και χωρίς άσκοπα πλακώματα. ΄Κοίτα να το στρώσεις σχετικά χαλαρά και απο καταναλώσεις θα παίζει απο 5 - 6 λίτρα (στα βαριά της πόλης με κλιματισμούς).

Στο δικό μου C3 1,4 μέσα στην πόλη μου παίζει 5,2 - 5,3. Σε ταξίδια είναι χαλαρά κάτω απο 5 (4,5) . Τώρα υπολόγισε λίγο παραπάνω στο C4 αλλά υπολόγισε ακόμα χαμηλότερη κατανάλωση μόλις περάσεις τις 6-7000 χλμ.

Καλές βόλτες φίλε.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEOΣ ΚΑΤΟΧΟΣ C4 DIESEL
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Απρ 2013, 22:32 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Πολύ καλή κατανάλωση, πρέπει να έχεις ελαφρύ πόδι.

Στα της αλλαγής λαδιών, πολύ σωστά σου είπε ο αντιπρόσωπος για αλλαγή στα 1500-2000χλμ.Μη ξεχάσεις να ζητήσεις και αλλαγή φίλτρου λαδιού όπως και να τονίσεις πως δε πρέπει να σου ρουφήξουν τα λάδια αλλά να στραγγίζουν σωστά και για αρκετή ώρα από το τη τάπα του κάρτερ.

Θεωρώ τουλάχιστον υπερβολή την αλλαγή βαλβολινών σε αυτά τα χιλιόμετρα.



Το -θεωρητικό αρχικό- στρώσιμο του ντιζελοκινητήρα είναι για πολλούς το ακόλουθο: πολλά χιλιόμετρα με μέτριες-υψηλές ταχύτητες (να "κάψει" το μοτέρ) και μετά άστο να κρυώσει εντελώς. 2-3 φορές αυτή η διαδικασία και θα είναι μια χαρά.

Δυστυχώς δεν έχουμε όλοι αυτή τη δυνατότητα οπότε κάνε αυτό που σου είπε ο φίλτατος nbackal.


Καλά χιλιόμετρα :thumb

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEOΣ ΚΑΤΟΧΟΣ C4 DIESEL
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Απρ 2013, 16:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 14 Απρ 2013, 20:37
Δημοσιεύσεις: 13
Ευχαριστω για της απαντήσεις σας να είστε καλα έτσι σκοπεύω να το στρωσω στα 1700 περίπου θα παω για αλλαγη λαδιων και μετα θα το ανοίγω σταδιακά γενικά δουλεύω πολυ τον αυτόματο πιλότο γιατι κανω 60χιλ καθημερινά όπου τα 40 ειναι πάνω στην Εγνατία τώρα σαν μέγιστη καταναλωση ποσο λέτε θα εχει;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEOΣ ΚΑΤΟΧΟΣ C4 DIESEL
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Απρ 2013, 19:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 02 Μαρ 2013, 21:02
Δημοσιεύσεις: 226
anestis έγραψε:
Ευχαριστω για της απαντήσεις σας να είστε καλα έτσι σκοπεύω να το στρωσω στα 1700 περίπου θα παω για αλλαγη λαδιων και μετα θα το ανοίγω σταδιακά γενικά δουλεύω πολυ τον αυτόματο πιλότο γιατι κανω 60χιλ καθημερινά όπου τα 40 ειναι πάνω στην Εγνατία τώρα σαν μέγιστη καταναλωση ποσο λέτε θα εχει;

Εγώ διασχίζω σχεδόν όλο τον περιφερειακό της Θεσσαλονίκης, με ανηφόρες, κατηφόρες, αρκετά αυτοκίνητα και 5-6 φανάρια.
Είμαι στο 5.3 μέσο όρο χωρίς να πω ότι προσέχω ιδιαίτερα. Πάω φυσιολογικά όπως θα πήγαινα με κάθε αυτοκίνητο.
Εσύ ίσως είσαι και λίγο παρακάτω γιατί έχεις αρκετή Εγνατία.

Αν συνεχίσεις με 4.7 θεωρητικά με φουλ ρεζερβουάρ θα βγάζεις 1270χλμ.

_________________
C4 Hdi92 Attraction White


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEOΣ ΚΑΤΟΧΟΣ C4 DIESEL
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Απρ 2013, 19:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 02 Μαρ 2013, 21:02
Δημοσιεύσεις: 226
Πράκτορας έγραψε:
Θεωρώ τουλάχιστον υπερβολή την αλλαγή βαλβολινών σε αυτά τα χιλιόμετρα.

...και μένα με γαργαλάει η αλλαγή στις βαλβολίνες μπας και αλλάξει συμπεριφορά το σασμάν και κουμπώνουν πιο σωστά οι ταχύτητες. Για τί κόστος μιλάμε περίπου??

_________________
C4 Hdi92 Attraction White


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEOΣ ΚΑΤΟΧΟΣ C4 DIESEL
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Απρ 2013, 19:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2013, 19:37
Δημοσιεύσεις: 873
Εικόνες: 0
anestis έγραψε:
Ευχαριστω για της απαντήσεις σας να είστε καλα έτσι σκοπεύω να το στρωσω στα 1700 περίπου θα παω για αλλαγη λαδιων και μετα θα το ανοίγω σταδιακά γενικά δουλεύω πολυ τον αυτόματο πιλότο γιατι κανω 60χιλ καθημερινά όπου τα 40 ειναι πάνω στην Εγνατία τώρα σαν μέγιστη καταναλωση ποσο λέτε θα εχει;

Ανεστη να τη χαιρεσαι την γαλλιδα σου μετα τηναλλαγη των λαδιων αρχισε σταδιακα να ανεβαζεις του ρυθμους σου οχι υπερβολες παν μετρο αριστο.Εχε υπ οψιν σου πως οσο το εργλειο ανοιγει θα πεσει και αλλο η καταναλωση,εγω με 80% αστικο και 20% εθνικη οδο ειμαι στο εκπληκτικο 4,6/100 χλμ βεβαια εχω προσαρμοσει την οδηγηση μου με κριτηριο την οσο το δυνατο μεγαλυτερη οικονομια ,κυριολεκτικα κυνηγαω την καταναλωση,βεβαια μην νομιζεις οτι ειναι δυσκολο αυτο γιατι το αυτοκινητο εχει παρα πολυ καλη ροπη και μπορεις να κινησαι με κανονικους ρυθμους χωρις να πατας σχεδον καθολου το γκαζι.Εαν δεν επιλεξεις το δικο μου στιλ τοτε υπολογιζω οτι επειδη εσυ βρισκεσαι στο 50-50 μικτα δρομολογια η καταναλωση σου θα κυμανθει μεταξυ 4,8 εως 5,2 καπου εκει σε κοβω

_________________
C4 Hdi 90 Attraction Noir BLACK...αμ πως


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Βορειος για την δημοσίευση του/της: anestis
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEOΣ ΚΑΤΟΧΟΣ C4 DIESEL
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Απρ 2013, 19:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2013, 19:37
Δημοσιεύσεις: 873
Εικόνες: 0
panos_thesniki έγραψε:
Πράκτορας έγραψε:
Θεωρώ τουλάχιστον υπερβολή την αλλαγή βαλβολινών σε αυτά τα χιλιόμετρα.

...και μένα με γαργαλάει η αλλαγή στις βαλβολίνες μπας και αλλάξει συμπεριφορά το σασμάν και κουμπώνουν πιο σωστά οι ταχύτητες. Για τί κόστος μιλάμε περίπου??

ειναι παρα μα παρα πολυ νωρις για βαλβολινες υπομονη οταν ερθει εκεινη η ωρα για αλλαγη μεχρι τοτε ελπιζουμε και οτι θα εχει βελτιωθει και το κουμπωμα.

_________________
C4 Hdi 90 Attraction Noir BLACK...αμ πως


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEOΣ ΚΑΤΟΧΟΣ C4 DIESEL
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Απρ 2013, 20:02 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Έχοντας φτάσει κοντά στα 6.000χλμ, όντως έχει βελτιωθεί το κούμπωμα. Κάντε λίγη υπομονή και αν στις 15.000χλμ δεν είστε ευχαριστημένοι, αλλάξτε και τις βαλβολίνες. Κάνα 2 ταξιδάκια ίσως βοηθήσουν σε αυτό πάντως.

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEOΣ ΚΑΤΟΧΟΣ C4 DIESEL
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Απρ 2013, 20:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 14 Απρ 2013, 20:37
Δημοσιεύσεις: 13
Δηλαδη εσεις στα ποσα χιλιομετρα το ανοιξατε στη μεγιστη ταχυτητα;βεβαια η καταναλωση που εχω ειναι με πολυ ηπια οδηγηση και χωρις κλιματισμο δηλαδη με το στρωσιμο του κινητηρα πεφτει και η καταναλωση;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEOΣ ΚΑΤΟΧΟΣ C4 DIESEL
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Απρ 2013, 21:26 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54
Δημοσιεύσεις: 8614
:welc Ανέστη και καλορίζικο!
Η κατανάλωση θα πέσει μόλις ανοίξει ο κινητήρας αλλά μήν περιμένεις ...λίτρα... απλά θα δείς λίγο παρακάτω απο ότι βλέπεις τώρα που είναι καινούριο.
Σ'αυτό θα συμβάλει και το ότι θα μάθεις σε ποιές στροφές του αρέσει να δουλεύει μέρα με τη μέρα, θα συνηθίσεις τις αλλαγές σε χαμηλές στροφές όπως συμβαίνει στα diesel ...και θα βοηθήσει και το λάδι που θα επιλέξεις όταν θα έρθει η ώρα για την πρώτη αλλαγή.
(επίσης μετά την πρώτη αλλαγη λαδιών.... θα ακούσεις και διαφορά στον ήχο του)
Όπως είπαν και τα παιδιά, σιγά σιγά ...σε προσπεράσεις κλπ...θα ανεβάσεις στροφές.
Εγώ μετά τα πρώτα 1000 χλμ το πάτησα στην εθνική 140-150 σε ένα ταξίδι που βιαζόμουν, και μετά τα 5000 χλμ το πήγα τελική.
Δέν θέλει καμία ιδιαίτερη μεταχείριση, ούτως ή άλλως δουλεύει χαμηλά, οπότε δέν υπάρχει περίπτωση να το πιέσεις άσκοπα.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε diesoulas για την δημοσίευση του/της: anestis
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEOΣ ΚΑΤΟΧΟΣ C4 DIESEL
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Απρ 2013, 00:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
υπολογιζε οτι εχεις ενα αυτοκινητο καινουργιο με σφιχτα μεταλλα κοινως αδουλευτο δεν ξερεις τις ανοχες του πενταλ του γκαζιου και εαν προερχεσε απο βενζινα θελει χρονο να συνηθησεις την σωστα οικονομικη οδηγηση του οχηματος παντως μετα απο 3-4000 χλμτρα θα δεις διαφορά σε πολλα πραγματα...

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEOΣ ΚΑΤΟΧΟΣ C4 DIESEL
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Απρ 2013, 17:07 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54
Δημοσιεύσεις: 8614
Κανένας δέν το επιβάλει. Οι περισσότεροι το κάνουμε απο δική μας πρωτοβουλία για μεγαλύτερη προστασία του κινητήρα, να φύγουν τα πρώτα λάδια που ας πούμε "καθάρισαν" τον κινητήρα σε πρώτη φάση.
Αφού έφτασες σχεδόν στα 10000 χλμ μήν προβληματίζεσαι.
Κατα τη δική μου άποψη βάλε (και συνέχισε να βάζεις) ό'τι καλύτερο μπορείς σάν λάδι για το δικό σου κινητήρα. :thumb


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: NEOΣ ΚΑΤΟΧΟΣ C4 DIESEL
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Απρ 2013, 17:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2013, 19:37
Δημοσιεύσεις: 873
Εικόνες: 0
dma έγραψε:
Ρε παιδιά να ρωτήσω κάτι ; εμένα ο αντιπρόσωπος μου είπε να πάω για το πρώτο service και αλλαγή λαδιών φυσικά , στα 10000χλμ !!!
Δεν μου είπε τίποτα για αλλαγή λαδιών στα 1500!
Αυτή τη στιγμή βρίσκομαι στα 8000χλμ με τα λάδια του εργοστασίου !!!!

Παιδια ειμαι μελος και στο my citroen οπου εκει υπαρχει το ψηφιακο της εταιρειας service οπου μου προτεινει αλλαγη λαδιων στα 20000,λογω ιδιαιτερων συνθηκων 2η επιλογη τα 15000 και ο αντιπροσωπος και σε μενα ειπε στα 10000,εγω αποφασισα να αλλαξω στα 10000,σιγουρα το ιδανικο θα ηταν να βαζαμε καινουριο λαδι καθε 1000 χλμπχ αλλα πιστευω οτι τα λαδι ειδικα το πρωτο συνεχιζει να μαζευει και στα 10000 νομιζω οτι οντως ειναι καλα

_________________
C4 Hdi 90 Attraction Noir BLACK...αμ πως


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEOΣ ΚΑΤΟΧΟΣ C4 DIESEL
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Απρ 2013, 21:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Βόρειε,η my citroen το πλήρωσε το αυτοκίνητο,ή εσύ?

Φιλικά,είναι λάθος η σκέψη σου.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 4 [ 49 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

προγραμμα σε citroen c5 1.6 diesel
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C5
Συγγραφέας: xoul
Απαντήσεις: 50
Citroen C4 2014 Diesel - Μου χάνει νερά απ το παγούρι
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Poetfotis
Απαντήσεις: 15
Πρόβλημα Βεντιλατέρ C5 1.6 diesel 2005mod
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Nikos4563
Απαντήσεις: 19
Νερά κάτω από το πιατάκι του συνοδηγού σε c3 2012 diesel
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Περί Service/συνεργείου και κόστος Θεσσαλονίκη (Diesel).
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Ign508
Απαντήσεις: 15
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια