Σελίδα 1 από 1 [ 5 Δημοσιεύσεις ]
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Dion
|
Θέμα δημοσίευσης: C4 Diesel 110 (112) μετά από 19k km Δημοσιεύτηκε: Τρί 08 Οκτ 2013, 16:00 |
|
Εγγραφή: Δευτ 02 Ιούλ 2012, 20:01 Δημοσιεύσεις: 12
|
Γεια χαρά! Με το περί ου ο λόγος πλησιάζω τα 20k km και νομίζω ότι έχω μια καλή εικόνα που θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας. Λοιπόν, Το μόνο ζήτημα ήταν ότι κρέμασε η πλαφονιέρα πάνω απ΄τον καθρέφτη, η αντιπροσωπεία χρειάστηκε μια βδομάδα να καταλάβει τι ήταν (έβγαλαν φωτογραφίες και επικοινώνησαν με Γαλλία, μου είπαν) και 10 λεπτά να την ξανακουμπώσουν. Άλλαξα λάδια στα 10k (στα 15 είναι η πρόταση του κατασκευαστή) θα αλλάξω και στα 20k και από τα 30 θα ακολουθώ την πρόταση του κατασκευαστή. Έχω προσθέσει μισό λίτρο λάδι πριν από την πρώτη και άλλο τόσο πριν από τη δεύτερη αλλαγή. Όλα τα χιλιόμετρα έχουν γίνει με shell V από πρατήριο Μυρτεα, το ίδιο πάντα, δεν με προβληματίζει αφού η αυτονομία βγαίνει 1100+ km, ακόμα και όταν η πρόβλεψη αυτονομίας είναι κάτω από 900. Η κατανάλωση είναι σταθερά 5 L/100km, από τα 5k km και μετά, πριν ήταν λίγο πιο κάτω γιατί το πήγαινα σαφώς αργότερα (να στρώσει το χρυσό μου...) Άνετο (9/10) καλή ποιότητα κύλισης (9/10) καλά κρατήματα (9/10) και κατευθυντικότητα. Πολύ καλά φρένα. Αbs και esp έχουν ενεργοποιηθεί μόνο σε πάγο. Δεν με προβληματίζει η όπισθεν, δεν έχει τρίξει ποτέ! Τα προσπεράσματα είναι απλή υπόθεση, ακόμα και με 6η, τηρουμένων των αναλογιών. Το clima του διακριτικό και πολύ καλό. Γενικά αρχοντικό ταξείδι, σε κάθε είδος - ασφάλτινου - δρόμου και υψηλές μέσες ταχύτητες. Οταν βλέπω ανοιχτές καμπύλες το πάω πιο γρήγορα από την προηγούμενη ευθεία, έτσι για να παίξω λίγο μαζί του. Θα ήθελα καλύτερη ποιότητα στο ηχοσύστημα (6/10 για τα αυτιά μου, τα καλομαθημένα σε βιολιά και κοντραμπάσσα) Φορτίζω το κινητό μου απ' ευθείας στο usb του και το συνδέω με bluetooth στο ηχοσύστημα, που δεν το βλέπει πάντα αμέσως. Οι εξωτερικοί καθρέφτες σφυρίζουν από 40 και πάνω, μέχρι τα 80, που τους καλύπτουν πια οι άλλοι αεροδυναμικοί θόρυβοι. Τους ακούω μόνο με ανοιχτά παράθυρα. Έχετε καμιά ιδέα πώς θα απαλλαγώ; Όταν αφήνω γκάζι γύρω στις 2000 στροφές ακούω από τη μηχανή ένα θόρυβο (τακ τακ τακ) σαν αυτό που έκαναν μια φορά κι έναν καιρό οι αρύθμιστες βαλβίδες. Θεωρώ ότι είναι κάποια βαλβίδα εκτόνωσης του υπερσυμπιεστή. Θα μπορούσε κάποιος να με διαφωτίσει; Είναι το τρίτο citroen και πάνω κάτω το 10ο στη σειρά των αυτοκινήτων που απόκτησα και μπορώ να πω το καλύτερο ως τώρα. Γεια σας και πάλι
|
|
|
|
|
Βορειος
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 Diesel 110 (112) μετά από 19k km Δημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Οκτ 2013, 17:19 |
|
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2013, 19:37 Δημοσιεύσεις: 873 Εικόνες: 0
|
...αχ 110 τελος παντων καλα ειμαστε και μεις οι 92αρηδες,φιλε dion εχω φτασει τα 12600 χλμ και ειδικα μετα την τοποθετηση τον καινουριων δισκων καθε μερα γινεται και καλυτερο μαλακωσαν και οι ταχυτητες,το θεμα με τον θορυβο δεν νομιζω να λυνεται θα πρεπει να αλλαξει ο προσανατολισμος του καθρεπτη πραγμα αδυνατο.Αυτα
_________________ C4 Hdi 90 Attraction Noir BLACK...αμ πως
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 Diesel 110 (112) μετά από 19k km Δημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Οκτ 2013, 19:29 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Δία,αφού τίς δύο πρώτες φορές συμπλήρωσες λάδι,μην ακολουθείς τα του κατασκευαστή(αλλαγή στίς 15.000 χλμ),με την πρόταση του Έλληνα αντιπροσώπου. Εάν θέλεις τέτοια,ή μεγαλύτερα διαστήματα αλλαγών,πήγαινε σε κάτι που να αντέχει.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
Σελίδα 1 από 1 [ 5 Δημοσιεύσεις ]
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|