Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 25 Απρ 2024, 09:21 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γιατι δεν θα ξανα παρω Citroen
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Αύγ 2014, 16:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28
Δημοσιεύσεις: 1317
Από κει και πέρα, συμφωνώ απόλυτα με ds3_ncl: τα turbo θέλουν κάποια έξτρα συντήρηση. Ό,τι γλιτώνουμε από ιμάντες, το δίνουμε σε σωληνάκια.


Οπως και να ναι οταν ενα καινούργιο σου βγάζει πρόβλημα λογικό ειναι να ξενερωνεις .επεισης το να αλλάζεις δυο αντλίες στον μήνα !
Σε τούρμπο είχα το 440 βολβο. Το έκανα πάνω από 200000 εκ των οποίων τα περισσότερα τσιτα αλλα πέρα από ενα τακτικό σέρβις στην τουρμπίνα garret δεν έβγαλε kαν ενα από τα προβλήματα που αναφέρονται..
Πέραν αυτού ένας σημαντικός παράγοντας στα τούρμπο ειναι ότι πολλοί μπαίνουν στον πειρασμό να αυξήσουν την πίεση για μεγαλύτερη ισχνή και επιδόσεις,αυξάνοντας τον κίνδυνο βλαβών.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ολα καλα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Αύγ 2014, 16:21 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Διάβασα τα σχόλια, δε διάβασα τα προβλήματα που ο φίλος διέγραψε.

Αντλία καυσίμου σε κάποιες παρτίδες C4 ήταν ελαττωματικές, έτυχε ίσως και στην αλλαγή. Αν βάζουμε "μπεντζίνα" από τον Κυρ Μάκη που χρόνια το έχει το τσαρδί στο ρημαδοTHP μας, αυτά θα είναι στο πρόγραμμα.

Τα κολάρα επίσης δεν ήταν κορυφαίας ποιότητας και καλό θα ήταν να αλλαχθούν με κάποια επώνυμα και ποιοτικά. Άλλωστε υποφέρουν και αυτά στις θερμοκρασίες (ψηλές και χαμηλές) της χώρας μας.

Όσο για τη μπαταρία, ε οκ, δε σχολιάζω.


Γενικώς θεωρώ σοφό να διαβάζουμε σχόλια χρηστών και ιδιοκτητών πριν αγοράσουμε το οτιδήποτε, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για αυτοκίνητο. Ειδικά δε αν είναι νέο μοντέλο ή μοτέρ, όλες οι παιδικές ασθένειες έχουν υψηλή πιθανότητα να συμβούν.


Δε προσπαθώ να δικαιολογήσω τη μάρκα, αυτή είναι η πραγματικότητα όμως.

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ολα καλα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Αύγ 2014, 16:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
Φιλε δεν εχουμε καμια διαθεση να σε κατηγορησουμε για κατι! Απλα σου λεμε οτι πολλα απο αυτα που γραφεις ειναι φυσιολογικα! Εχω ασχοληθει με τις περισσοτερες μαρκες που εχουν τουρμπο και η συντηρηση και τα πρπβληματα που ανεφερες ειναι παραπανω γι αυτο σου λεω παρε ατμοσφαιρα να ξενοιασεις! Και εκει ομως αν δεν ειναι με Καδενα υπολογισε ενα 300 αρι τουλαχιστον παραπανω για καθε 90000 κμ η 4 χρονια που θελουν ιμαντα χρονισμο και αντλια νερου!

Δεν συμφωνω οτι ηταν υπερβολικα τα πραγματτα που χρειαστηκες, τη γνωμη μου σου λεω! Καλο θα ταν να μην εσβηνες το ποστ ωστε οι αγοραστες αυτων των μοτερ να ηταν υποψιασμενοι


Sent from my iPhone -driving DS3

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ολα καλα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Αύγ 2014, 16:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13
Δημοσιεύσεις: 1541
Ενταξει δοθηκε η εντυπωση οτι δεν συμμεριζομαστε του ανθρωπου την στεναχωρια. Δεν αντιμετωπησε και λιγα, θα μπορουσαν καλλιστα να μην του ειχαν τυχει. Κι εγω στην θεση του θα αναθεματιζα την μαρκα που θα με παιδευε.

_________________
1.4 - 102 hps VTRS
Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line
Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ολα καλα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Αύγ 2014, 17:21 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41
Δημοσιεύσεις: 17279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 10
Οταν διάβασμα το θέμα, δεν πίστεψα λεπτό ότι οι απαντήσεις θα μπορούσαν να είναι προκλητικές.
Τελικά επαληθεύτηκα, καθώς με περισσή ευγένεια, αξιοπρέπεια και θάρρος, πολλοί του είπαν "Ναι, μην ξαναπάρεις, γιατί δεν πέρασες και λίγα" και πολλοί προσπάθησαν να του εξηγήσουν κάποια πράγματα, καθώς η υπερβολή δε χρειάζεται στις μέρες μας.

Δεν βρίσκω το λόγο να παρεξηγηθεί, δεν αντιμετώπισε σχόλια του τύπου "Τα Citroen μαμάνε, τράβα πάρε Golf" και εν τέλει, δε βρίσκω το λόγο να επεξεργαστεί το σχόλιό του, λες και στην τελική δεν εννοούσε όλα αυτά, αλλά ήθελε να κάνει λίγο ντόρο.

Με αυτόν τον τρόπο, τα προβλήματα που αντιμετώπισε δε θα γίνουν γνωστά σε μελλοντικούς αγοραστές, τυχαία και μη. Εάν υπήρχε ένα σχόλιο το οποίο περιέγραφε όλα τα στραβά του εν λόγω κινητήρα, τυχαία και μη, ήταν αυτό. Εφόσον αλλοιώθηκε, λέμε όλα καλά ή τι άλλο?

Όταν γράφουμε κάτι, έχουμε το θάρρος και το γράφουμε και το υπερασπιζόμαστε μέχρι τέλους. Πόσο μάλλον όταν διαβάζεις από κάτω πράγματα που σου δίνουν δίκιο ή προσπαθούν να σε βοηθήσουν.

Ελπίζω φίλε άλλο κακό να μη σε βρει και να πάρεις το αυτοκίνητο που μετά από 10 χρόνια θα πεις "Ναι, άξιζε". Ετσι λέω και εγώ μετά από 15 χρόνια και μισό εκατομμύριο χιλιόμετρα με μια παλιόγρια Xantia.

Αν θα ξαναέπερνα Citroen?
Tην ίδια την Citroen θα έπαιρνα, εάν μπορούσα.
:salute

_________________
Εικόνα

Citroën Xantia II 1.8i 16V
Citroën C2 by Loeb no.0299

"Life is too short to drive boring cars"


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ολα καλα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Αύγ 2014, 19:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
gerolikos282 έγραψε:
Εσβησα την δημοσιευση γιατι απο αυτα που διαβασα πιο κατω ηταν αδικος κοπος. Τωρα δεν νομιζω πως παιζει ρολο ποσο αμαξια πηρε ο καθενας που αναφερεται πιο κατω η ισως το ποσο βγηκε σε κοστος η οχι οι τυχων αστοχιες.

το θεμα ειναι αλλου


λοιπον παιδια να στε καλα ευχαριστω (αν θελουν οι MOD ας το σβησουν το θεμα μην πιανει κ χωρο)


τωρα εδω παει η υπογραφη καποιου μελους του GCC ,και με το συμπάθιο βέβαια,
"ο έξυπνος παραδέχεται,ο πονηρός δικαιολογείται,ο βλάκας επιμένει "

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: Ολα καλα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Αύγ 2014, 20:47 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
linker έγραψε:
Οταν διάβασμα το θέμα, δεν πίστεψα λεπτό ότι οι απαντήσεις θα μπορούσαν να είναι προκλητικές.
Τελικά επαληθεύτηκα, καθώς με περισσή ευγένεια, αξιοπρέπεια και θάρρος, πολλοί του είπαν "Ναι, μην ξαναπάρεις, γιατί δεν πέρασες και λίγα" και πολλοί προσπάθησαν να του εξηγήσουν κάποια πράγματα, καθώς η υπερβολή δε χρειάζεται στις μέρες μας.[…]

[…]Δεν βρίσκω το λόγο να παρεξηγηθεί, δεν αντιμετώπισε σχόλια του τύπου "Τα Citroen μαμάνε, τράβα πάρε Golf" και εν τέλει, δε βρίσκω το λόγο να επεξεργαστεί το σχόλιό του, λες και στην τελική δεν εννοούσε όλα αυτά, αλλά ήθελε να κάνει λίγο ντόρο.[…]

[…]Πόσο μάλλον όταν διαβάζεις από κάτω πράγματα που σου δίνουν δίκιο ή προσπαθούν να σε βοηθήσουν.

[…]Ελπίζω φίλε άλλο κακό να μη σε βρει και να πάρεις το αυτοκίνητο που μετά από 10 χρόνια θα πεις "Ναι, άξιζε". Ετσι λέω και εγώ μετά από 15 χρόνια και μισό εκατομμύριο χιλιόμετρα με μια παλιόγρια Xantia.

Κρατάω εκείνα που πραγματικά μου έκαναν ιδιαίτερη αίσθηση. Δημήτρη, νομίζω ότι τα περιέγραψες όλα, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Νομίζω, όλα τα παιδιά, που έχουν επαφή με τον εν λόγω κινητήρα, προσπάθησαν να συμμεριστούν το πρόβλημα του ανθρώπου, όμως η απογοήτευση του, φάνηκε μεγαλύτερη από την συμπαράσταση που του προσφέρθηκε.

Από την μία πλευρά καταλαβαίνω την απογοήτευση και παράλληλα τον θυμό ενός ανθρώπου, που έχει προβλήματα με ένα καινούριο (σχετικά) αμάξι. Από την άλλη έπεσε στο κενό η προσπάθεια του Μάκη (ds3_ncl) και των υπολοίπων παιδιών που έσπευσαν να βοηθήσουν άμεσα, προκειμένου να βρουν λύση, αλλά και να τον καθησυχάσουν, καθώς τα προβλήματα ήταν σχετικά μικρής έκτασης και κυρίως γνωστά και διαδεδομένα.

Θεωρώ, πως η πρόληψη επιτυγχάνεται, εφόσον είμαστε σωστά ενημερωμένοι και κάνουμε μετά από συστάσεις προληπτική συντήρηση με ακρίβεια.

Έτσι λοιπόν μόνο, θα φτάσουμε στο σημείο να έχουμε ένα αμάξι μετά από 15 χρόνια, και να είναι σε κατάσταση όπως η "γριά" που λες.. Που εγώ την βλέπω και θαυμάζω πρώτα τους κατόχους της και ασφαλώς μετά αυτή. Γιατί τελικά, όλα είναι στο χέρι μας. Ασφαλώς υπάρχει και ο παράγοντας "ατυχία/αστοχία", αλλά μετά το πράγμα πάει στο "ότι προσέχεις σε προσέχει".

Τέλος, για να είμαστε και ρεαλιστές, δεν υπάρχουν αξιόπιστα αμάξια, με την έννοια ότι δεν θα βγάλουν ΠΟΤΕ μια βλάβη, ή δεν θα παρουσιάσουν μια δυσλειτουργία. Από την άλλη, υπάρχουν εταιρείες που ισχυρίζονται αυτό το (φύσει αδύνατον) πράγμα. Και αυτό το πληρώνει ο πελάτης πολύ-πολύ ακριβά. Και εν τέλει αποδεικνύεται "άνθρακας ο θησαυρός". Παραδείγματα δεν χρειάζεται να αναφέρουμε, καθώς γνωρίζουμε όλοι μας. Η Citroën, για καλό μας και προς τιμήν της, δεν εντάσσεται σε αυτές. Σέβεται την τσέπη του πελάτη της. Χωρίς αυτό σε καμία περίπτωση να σημαίνει ότι πουλάει "σάπιο" πράγμα. Απλά δεν αισχροκερδεί.

ΥΓ. Γνωρίζω πως είμαι ο τελευταίος που πρέπει να μιλήσει εδώ, καθώς είμαι κάτοχος Citroen 6 μήνες και για 17500χλμ μόνο μέχρι στιγμής. Όμως έχω ξεκαθαρίσει το θέμα των "υπέρ-αξιόπιστων" Ιαπώνων και Γερμανών, καθώς η οικογένεια μόνο προς τα εκεί στρεφόταν (μέχρις ότου δια "μαχών" πρωτοπόρησα!! χαχα).. Έτσι, έχω ουκ ολίγα παραδείγματα (και μερικά χοντρά) "αξιοπιστίας", που ασφαλώς και δεν χρειάζεται να αναφερθώ..

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: Ολα καλα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Αύγ 2014, 20:48 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
Νταμπλ ποστ

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Τελευταία επεξεργασία από Lohias^ και Πέμ 21 Αύγ 2014, 20:54, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ολα καλα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Αύγ 2014, 22:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8107
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
vil έγραψε:
gerolikos282 έγραψε:
Εσβησα την δημοσιευση γιατι απο αυτα που διαβασα πιο κατω ηταν αδικος κοπος. Τωρα δεν νομιζω πως παιζει ρολο ποσο αμαξια πηρε ο καθενας που αναφερεται πιο κατω η ισως το ποσο βγηκε σε κοστος η οχι οι τυχων αστοχιες.

το θεμα ειναι αλλου


λοιπον παιδια να στε καλα ευχαριστω (αν θελουν οι MOD ας το σβησουν το θεμα μην πιανει κ χωρο)


τωρα εδω παει η υπογραφη καποιου μελους του GCC ,και με το συμπάθιο βέβαια,
"ο έξυπνος παραδέχεται,ο πονηρός δικαιολογείται,ο βλάκας επιμένει "

πιο από τα 3 ισχυει βασιλη?

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ολα καλα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Αύγ 2014, 23:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
Ο νοών νοεί το , Μανωλιο!!!

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γιατι δεν θα ξανα παρω Citroen
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Αύγ 2014, 13:22 
Σε σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16605
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
ΠΕΤΡΟΣ XSARA II έγραψε:
Χρήστο...μπαταρίες,σωληνάκια,αισθητήρες και άλλα ανταλλακτικά είναι αναλώσιμα!

Διαφωνω.
Αναλωσιμα ειναι τα υλικα τριβης,τα παντως τυπου ελαια ενος αυτοκινητου,τα παντως τυπου φιλτρα ,οι λαμπες, η μπαταρια σωστα :thumb και οι ιμαντοκινησεις.
Δε ξερω κανενα book service να λεει αλλαγη κολλαρου ψυγειου,τουρμπινας - αισθητηρα esp ανα 50.000km.. αλιμονο μας..

Πανω κατω θυμαμαι πως ηταν το πρωτο πσοτ του θεματος.. κατανοητη η αντιδραση.. και φυσικα κανεις δεν ειναι υποχρεωμενος να ξαναγορασει citroen αν δεν εμεινε ικανοποιημενος. Ισως λιγο υπερβολικος ο δημιουργος του θεματος αλλα μεχρι εκει.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ολα καλα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Αύγ 2014, 15:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
Αναλωσιμα χρηστο οταν μιλαμε για εγγυησεις εχεις δικιο οτι ειναι αυτα! Οπως και δισκοι τακακια , συμπλεκτης και αμορτισερ μετα απο καποια κμ!

Με λιγα λογια αναλωσιμα ειναι οτιδηποτε μπορει να χαλασει και ο χρηστης του αμαξιου οταν το κακομεταχειριζεται! Πχ συμπλεκτης!

Απο την αλλη σωληνες και γυρω γυρω ειναι περιφερειακα που μπορουν να χαλασουν ανα πασα στιγμη και απο αστοχια υλικου!

Στο μπλοκ κινητηρα αν τα εχεις κανει ολα σωστα και στην αντιπροσωπεια , ακομη και μεχρι 100 000 κμ η 5 χρονια , το εργοστασιο μπορει να σε καλυψει λογω βλαβης


Sent from my iPhone -driving DS3

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ολα καλα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Αύγ 2014, 15:48 
Σε σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16605
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Προς τι το ποστ αφου συμφωνεις μαζι μου? :hmm

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ολα καλα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Αύγ 2014, 16:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
Ναι ρε χρησταρα ειπα οτι εχεις δικιο και απλα προσεθεσα και τα υπολοιπα και λιγο πιο αναλυτικα ωστε να μην μπερδευοναστε


Sent from my iPhone -driving DS3

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: Ολα καλα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Αύγ 2014, 18:27 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:36
Δημοσιεύσεις: 5915
Τοποθεσία: Π.Φαληρο
Σαν πρωιν κάτοχος Citroen έχω να πω πως για μενα το κακό όνομα σε αυτή την εταιρεια την βγάζουν τα λεγόμενα "ελληνικά μαστορια" δεν το μετανοιωσα που το πηρα και στα 8 χρόνια που το είχα η μονη πραγματική βλάβη που μου έβγαλε χωρίς να οφείλεται κάποιου αλλου κακό χερι ηταν ένας θερμοστάτης...


Στάλθηκε από το A1-810 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

_________________
Να είσαι καλά και να μας προσέχεις από εκεί ψηλά....
ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΤΡΑΝΗΣ 04/12/1981 - 27/03/2010
http://www.youtube.com/watch?v=3yFJfgvglnA


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 3 [ 33 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Καλά είναι δυνατόν να μην έχει?
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C3
Συγγραφέας: Μπιπ Μπιπ
Απαντήσεις: 39
Gearbox faulty, depollution system faulty, αλλά όλα καλά
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: karas
Απαντήσεις: 43
Αξιοπιστία: πόσο καλά τα πάει το group PSA ;;
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: Πράκτορας
Απαντήσεις: 27
δεν περνει καλα της ταχυτητες ειναι σκληρες
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 8
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ