Σελίδα 1 από 8

16" ή 17" ζάντες?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Απρ 2007, 20:48
από silinde
Καλησπέρα.
Γράφτηκα μόλις σήμερα στο φόρουμ, μια που σήμερα παρήγγειλα το C4 Coupe 1.6 VTRS.
Η πιο σημαντική μου απορία είναι ποια είναι τα αρνητικά και τα θετικά της 16άρας ή 17άρας ζάντας.
Αισθητικά τυχαίνει και μου αρέσει περισσότερο η 16άρα του VTR.
Αυτό που θέλω να μάθω είναι τι προσφέρει η κάθε μία και αν αποφασίσω να βάλω την 16άρα τελικά κατά πόσο γίνεται στην αντιπροσωπεία (κι αν μειώνεται η τελική τιμή έτσι) ή αν πρέπει να παραγγελθεί από γαλλία.
Στη δεύτερη περίπτωση προλαβαίνω να τους ειδοποιήσω, για να μην το στείλουν, γιατί θα φύγει από Αθηνα τη Δευτέρα.
Περιμένω τις γνώμες σας.
Πασχάλης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Απρ 2007, 20:54
από Daravigos Andreas
Με τις 16ρες:
Μικρότερη κατανάλωση
Καλύτερη επιτ΄΄ααχυνση,
Μεγαλύτερη τελική και πιο άνετη,
πολύ λιγοτερα κοπανήματα

Με τις 17ρες:

Επιβαρύνεσαι με όλα τα παραπάνω,
+25-30

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Απρ 2007, 20:58
από silinde
Ευχαριστώ πολύ.
Ξέρεις όμως αν γίνεται να αλλαχθούν στην αντιπροσωπεία τοπικά ή αν πρέπει να το παραγγείλω εκ νέου?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Απρ 2007, 21:10
από LeRoi
Σωστός ο Ανδρέας.Εγώ απλά να προσθέσω,ότι επειδή το C4 είναι ψηλό σαν αυτοκίνητο, η 16άρα μοιάζει 14άρα κατά την ταπεινή μου γνώμη,εκτός αν σκοπεύεις να το χαμηλώσεις!!! Τέλος,αυτό που ρωτάς,σίγουρα γίνεται,αλλά το πιθανότερο είναι να σου δώσουν τις 16άρες,ανταλλαγή με τις 17άρες,χωρίς να πάρεις ούτε φράγκο,αλλά και χωρίς να δώσεις.Με λίγα λόγια τον αντιπρόσωπο τον συμφέρει μία τέτοιου είδους ανταλλαγή,αλλά εσένα δεν ξέρω πόσο :fsss. Απλά ρωτησέ τους,γιατί ούτως ή άλλως η τράμπα θα γίνει στην αντιπροσωπεία και όχι στην Αθήνα.Άν δεν τις έχουν,θα πρέπει να τις παραγείλουν και θα σου φάει και κανα 2 μέρες ακόμα,μέχρι να έρθουν!! Α, και καλορίζικο!!! ΄Αντε και στα δικά μας!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Απρ 2007, 21:22
από silinde
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Θα δω τι μπορώ να κάνω με τον αντιπρόσωπο γι'αυτό το θέμα. Θα πρέπει να τα δω από κοντά για να αποφασίσω μάλλον από αισθητικής άποψης. Από την άλλη οι τακτικές επισκέψεις σε συνεργείο για ζυγοσταθμίσεις και επιπλέον έξοδα δε μου αρέσουν καθόλου.
Καλορίζικο και το δικό σου LeRoi

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Απρ 2007, 22:40
από dekas
τις 17αρες φυσικα θα αφησεις με ενα καλο χαμηλωμα ειναι πανεμορφο καλως να το δεχτεις λοιπον [silinde]....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Απρ 2007, 01:07
από smeta
[quote="Daravigos Andreas"]Με τις 16ρες:
Μικρότερη κατανάλωση
Καλύτερη επιτ΄΄ααχυνση,
Μεγαλύτερη τελική και πιο άνετη,
πολύ λιγοτερα κοπανήματα

Με τις 17ρες:

Επιβαρύνεσαι με όλα τα παραπάνω,
+25-30

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Απρ 2007, 08:55
από Daravigos Andreas
Αν προσέχεις τις λακούβες δεν είναι τόσο συχνές οι επισκέψεις.

Από αισθητικής άποψης οι 17ρες είναι πολύ καλύτερες. Με 16ρες ο θόλος μοιάζει άδειος.

ζαντες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Απρ 2007, 09:16
από Booby
μια φορα που ειχε χιονισει στο χωριο μου και δεν μπορουσα να το ανεβασω σε μια ανηφορα με τιποτα , δανειστικα τις αλυσιδες απο ενα φιλο μου που ειχε διασταση ελαστικων 205-55-16 και ταιριαζαν στα δικα μου 205-50-17 , αρα η περιμετρος παραμένει σχεδον ιδια (1 ιντσα=2,54mm επομενως η διαφορα της μιας ιντσας απο την ζαντα αντισταθμιζεται με το μικροτερο προφιλ ελαστικου 55-50=5mm/2 (επειδη εχουμε κυκλο)=2,5mm)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Απρ 2007, 15:29
από elteo
[quote="Daravigos Andreas"]Με τις 16ρες:
Μικρότερη κατανάλωση
Καλύτερη επιτ΄΄ααχυνση,
Μεγαλύτερη τελική και πιο άνετη,
πολύ λιγοτερα κοπανήματα

Με τις 17ρες:

Επιβαρύνεσαι με όλα τα παραπάνω,
+25-30

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Απρ 2007, 22:17
από silinde
Ρώτησα σήμερα στην αντιπροσωπεία για το θέμα αυτό και μου ζήτησε να του δώσω χρόνο, για να δει τι μπορεί να κάνει. Νομίζω κι εγώ πάντως ότι δεν πρέπει να είναι κάτι ιδιαίτερα δύσκολο, αφού σίγουρα αυτός θα τις πουλήσει αργά ή γρήγορα και με μεγαλύτερο ποσοστό κέρδους.
Κατά τ'άλλα κι εμένα μου φαίνεται πολύ μεγάλη η διαφορά τιμής μεταξύ 16" και 17".
Δεν ξέρω πόσο μεγάλη διαφορά έχει για ένα μέσο οδηγό αυτή η αλλαγή της διάστασης στη ζάντα. Έχει όντως?
Πάντως συνεχίζω να προτιμώ το σχέδιο των Radicale από των Resolfen ;)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Απρ 2007, 23:20
από LeRoi
silinde έγραψε:
Πάντως συνεχίζω να προτιμώ το σχέδιο των Radicale από των Resolfen ;)


Εύλογες οι απορίες σου,αλλά στο παραπάνω ζήτημα θα διαφωνήσουμε. Η Radicale είναι πολύ κοινό σχέδιο σαν ζάντα, ενώ την Resolfen, δύσκολα την συναντάς σαν σχέδιο,οπουδήποτε αλλού!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Απρ 2007, 01:42
από KarlBarks
περιορεξεως .... μπουγάτσα με κιμά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Απρ 2007, 13:10
από elteo
LeRoi έγραψε:
silinde έγραψε:
Πάντως συνεχίζω να προτιμώ το σχέδιο των Radicale από των Resolfen ;)


Εύλογες οι απορίες σου,αλλά στο παραπάνω ζήτημα θα διαφωνήσουμε. Η Radicale είναι πολύ κοινό σχέδιο σαν ζάντα, ενώ την Resolfen, δύσκολα την συναντάς σαν σχέδιο,οπουδήποτε αλλού!


Radicale και ξερό ψωμί... :yhoo :fsss

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Απρ 2007, 18:45
από sparu_c4
σημερα πηγα επιτελους για ζαντες και λαστιχα ζαντες 17παλι απλα περιμενω να μου πει ποτε θα της εχει και τι αποστατες θα βαλουμε τελικα για να ειναι οκ με το οφσετ λαστιχα continetal sport 3 225-45-17 ειναι το καλητερο μετα το 205-50-17 που ειναι ιδιο ενω στο 215-45-17 εχει διαφορα....συμπερασμα οποιος θελει ζαντες ας μου στηλει ενα πμ......