Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ]
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ΦΙΛΙΠΠΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ C4 DIESEL Δημοσιεύτηκε: Κυρ 13 Ιουν 2021, 18:46 |
|
|
Αγαπητοί φίλοι του φόρουμ καλησπέρα σας. Ενδιαφέρομαι να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο c4 diesel. Διάβασα αρκετά στο φόρουμ και ενώ είχα σχηματίσει την καλύτερη εικόνα για το αυτοκίνητο πλέον προβληματίζομαι. Αιτία...τα προβλήματα στο σύστημα ουρίας. Κατά κύριο λόγο ενδιαφέρομαι για όχημα ελληνικής αντιπροσωπείας, έως 80.000 χιλιόμετρα, μετά το facelift και είτε με το μοτέρ e hdi με 115 ίππους (προκειμένου να αποφύγω το προαναφερθέν τεχνικό ζήτημα) είτε το bluehdi με 120 δίχως βέβαια να έχω αποκλείσει την έκδοση με τους 100 ίππους. Σχεδόν το σύνολο βέβαια των προς πώληση οχημάτων είναι αυτά προδιαγραφών euro 6. Κάθε βοήθεια/ άποψη / πληροφορία μου είναι πολύτιμη. Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας. Φίλιππος
|
|
|
|
|
kostask
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ C4 DIESEL Δημοσιεύτηκε: Κυρ 13 Ιουν 2021, 19:05 |
|
Εγγραφή: Κυρ 21 Ιούλ 2013, 15:58 Δημοσιεύσεις: 2442 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη Εικόνες: 0
|
Λογικά σε αυτά τα χιλιόμετρα αν υπήρχε πρόβλημα έχει ήδη αλλαχθεί και θα υπάρχει το ανάλογο παραστατικό. Από την άλλη, επειδή το έχουν βγάλει αρκετά δεν σημαίνει ότι θα το βγάλουν όλα.
_________________ C4 1.6 e-HDI 115 STT MCP
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ C4 DIESEL Δημοσιεύτηκε: Κυρ 13 Ιουν 2021, 21:29 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16608 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Αν μπορείς προσανατολισου σε euro 5 ehdi.. έχει δυστυχώς αυξημένες πιθανότητες να ζητήσει το συγκεκριμένο πράγμα το blueHdi ακόμα και αν έχει αντικατασταθεί ήδη μια φορά.. συνήθως ειμαι αισιόδοξος με οτιδήποτε ακούγεται-συμβαινει αλλά εδώ μιλάμε για κάτι στο οποίο φαίνεται ακόμα να μην έχει δοθεί οριστική λύση
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
cbamak1
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ C4 DIESEL Δημοσιεύτηκε: Κυρ 13 Ιουν 2021, 23:30 |
|
Εγγραφή: Κυρ 07 Ιούλ 2019, 22:16 Δημοσιεύσεις: 22
|
Σαν αυτοκίνητο είναι πάρα πολύ καλό. Το πρόβλημα με την αλλαγή όμως του ρεζερβουάρ της ουρίας μαζί με τα σχετικά εξαρτήματα είναι περίπου 1.000€+ εκτός εάν το καλύψει η Citroen. Το θέμα με το e-hdi έγκειται στο γεγονός ότι είναι ήδη μια γενιά πίσω ( euro 5 ) και έτσι όπως κυνηγάνε τα diesel δεν ξέρω εάν θα μπορεί να κυκλοφορεί στη Αθήνα σε λίγα χρόνια. Οδεύουμε ήδη προς το euro 7 πρότυπο το οποίο είναι ιδιαίτερα αυστηρό ως προς τους ρύπους.
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ C4 DIESEL Δημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Ιουν 2021, 09:13 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16608 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Πραγματικα αν και εφόσον συμβει αυτό που λες θα συμβει σε πολλα χρονια θεωρω. Ιστορικα διαρρεουν τέτοιες ''μελλοντικες εξελιξεις' για να σπρωχνουν τον κοσμο προς ότι θελουν να προωθησουν με σκοπο και αυτό να το χτυπησουν μολις πουλησει αρκετα. Από τις εποχες που εριξαν τα τελη στα 2λιτρα και μετα τα πηραν πισω, τις αλλαγες με το φορο πολυτελειας, μετα εδωσαν κινητρα να πωληθουν μικρα τουρμπακια με την απορσυρση του '09 και μετα εσπρωξαν προς τα ντιζελ euro 5. Ακομα και αν δεχθούμε ότι άλλες χωρες θα τρεξουν τέτοιες αποφασεις πολύ πιο γρηγορα στην Ελλαδα υπαρχει καλως η κακως μια χρονοκαθυστερηση. Πολύ πιθανο όπως και στα μικρα τουρμπακια βενζίνης και στα τελη των 2λιτρων που πηγαν 660 εδώ και χρονια να δουμε και τα τελη των euro 5 να αυξάνονται λιγο σε καποια φαση ως και παλι εμμεσο τροπο να σε σπρωξουν να το αλλαξεις, αλλα αυτή η αυξηση δε θα είναι καταστροφικη. Αν μια αυξηση της ταξης των 100e όμως δεν αντεχεται τοτε μαλλον κοιταει ο φιλος λαθος αυτοκίνητα τιμολογιακα κατα την αποψη μου.
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
jalbanis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ C4 DIESEL Δημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Ιουν 2021, 13:50 |
|
Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52 Δημοσιεύσεις: 1128 Τοποθεσία: Λαμία Εικόνες: 0
|
Νομίζω ότι δεν είναι τόσο μονοσήμαντο και αποκλειστικό κριτήριο το AdBlue και η πιθανότητα βλάβης στο δοχείο με 1000+ ευρώ κόστος.
Αν, ΑΝ, όπως είπε ο Φίλιππος, επιμείνει στα όρια που έχει θέσει για αυτοκίνητο μέχρι 80000 km και ελληνικής 1ης κυκλοφορίας χωρίς παρέκκλιση από αυτά ή έστω με λίγο περισσότερα χιλιόμετρα, και βρει τέτοιο 120άρι BlueHDI, η αγορά του θεωρώ ότι είναι μονόδρομος!
Αν βρει ελληνικό 115άρι e-HDI με αντίστοιχα πραγματικά κι όχι πειραγμένα χιλιόμετρα (...γίνονται κι εδώ Ελλάδα αυτά, όχι μόνο στα εισαγωγής!) με τη συντήρηση κομπλέ, τότε, ναι εξαιτίας βραχνά δοχείου, ας προτιμήσει το 115άρι e-HDI. Αλλά θα βρει; Με δεδομένο ότι τα τελευταία 115άρια e-HDI έφυγαν από τις αντιπροσωπείες τέλος 2015 με αρχές 2016, είναι σχεδόν απίθανο να βρει.
Με ένα πολλαπλάσιων χιλιομέτρων 115άρι e-HDI, μπορεί να γλυτώνει από την πιθανότητα (όχι βεβαιότητα) της πανάκριβης βλάβης του δοχείου AdBlue, αλλά ελλοχεύουν ένα σωρό άλλες πανάκριβες (είτε μεμονωμένα, είτε σε σούμα) βλάβες που μπορεί να αντιμετωπίσει. Ιδίως, αν σκεφτούμε ότι με την κατάσταση των καυσίμων στην Ελλάδα, σε diesel αυτοκίνητο, ακόμη κι αν το βιβλίο του αυτοκινήτου δείχνει πραγματικά χιλιόμετρα και ευλαβική συντήρηση, δεν μπορεί να υπάρχει καμία βεβαιότητα για την πραγματική κατάσταση πέρα από το "by the book" και για το τι μπορεί να ξεφυτρώσει ανά πάσα στιγμή.
Τα τελευταία 100άρια και 120άρια BlueHDI, έφυγαν από τις αντιπροσωπείες τέλος 2018 (Μάιο 2018 σταμάτησε η παραγωγή της C4II) ίσως και αρχές 2019. Και τα 120άρια, είναι εξαιρετικά κατά πολύ ανώτερα αυτοκίνητα από τα 115άρια e-HDI, και σε επιδόσεις, και σε απόδοση-οικονομία, και σε δυνατότητες με την στάνταρ οθόνη πολλαπλών λειτουργιών. Αξίζει ακόμη και ένα 100άρι BlueHDI τελευταίας παραγωγής, για τους ίδιους λόγους συγκριτικά ως προς τους πιθανούς κινδύνους βλάβης και ως προς τον εξοπλισμό, όχι ως προς τις επιδόσεις.
Ως προς το θέμα του δοχείου, αν το αυτοκίνητο έχει αλλάξει ήδη δοχείο AdBlue ησυχάζεις κάπως από τον βραχνά, κι αν είναι και σε 5ετή εγγύηση, έχεις ακόμη μια σκοτούρα λιγότερη. Επίσης, η PSA τελευταία έχει δώσει "γραμμή" στις αντιπροσωπείες ανά την Ευρώπη, ότι καλύπτει με δωρεάν αντικατάσταση δοχείου αυτοκίνητα μέχρι 5ετία ή 90000 km. Αυτό το τελευταίο, σημαίνει ότι σημαίνει, από εκεί και πέρα είναι να μη σου τύχει, και αγώνας μεγάλος όπως έχουμε πολυσυζητήσει στο τόπικ της βλάβης του δοχείου. Αλλά έχοντάς τα υπόψη, είναι ας πούμε δυο ακόμη "συν" στην περίπτωση που βρούμε "κελεπούρι" τελευταίας παραγωγής με λίγα χιλιόμετρα.
Όσο για τη σιγουριά ότι τα Euro 5 δεν κινδυνεύουν ακόμη από περιορισμούς και απαγορεύσεις λόγω πειβαλλοντικών μέτρων, νομίζω είναι λάθος. Τα diesel (ακόμη και στην Ελλάδα μας που όλα έρχονται με καθυστέρηση) είναι πια στην 3η θέση των πωλήσεων πίσω από τα βενζινοκίνητα και τα ηλεκτρικά-υβριδικά, η αγορά "εξυπηρετήθηκε" τα τελευταία χρόνια από τους νομοθέτες όσο ήθελαν οι αυτοκινητοβιομηχανίες για να μεταβούν πιο ομαλά στις νέες τεχνολογίες, το Euro 7 είναι προ των πυλών, οπότε, μην αποκλείετε καθόλου κατά περίπτωση και υψηλά τέλη και περιορισμούς και κάθετες απαγορεύσεις κυκλοφορίας τα αμέσως επόμενα χρόνια.
Γι' αυτό είπα στην αρχή, αν βρεθεί 120άρι BlueHDI με τόσο λίγα πραγματικά εξακριβωμένα χιλιόμετρα και ελληνικό, είναι μονόδρομος.
_________________ ◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆ ★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★ ★★★★★★ ★★★★★★
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε jalbanis για την δημοσίευση του/της: thodoris20vt
|
|
|
|
|
thodoris20vt
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ C4 DIESEL Δημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Ιουν 2021, 16:27 |
|
Εγγραφή: Πέμ 10 Ιουν 2021, 04:26 Δημοσιεύσεις: 40
|
Φίλιππε Καλησπέρα. Τα Citroen σαν αμάξια δεν τα γνωρίζω, αλλά θα σου πω γενικός την άποψη μου για το πετρέλαιο .
Εάν δεν κάνεις αρκετέ κμ το χρόνο 30.000 και πάνω δεν θα σου πρότεινα την επιλογή κινητήρα πετρελαίου και θα σου παραθέσω τα επιχειρήματα μου παρακάτω.
1. Ακριβότερο σαν αγορά καινούργιο ή μη. 2. Ακριβότερη συντήρηση προγραμματισμένη . 3. Εάν βγει ζημιά δίνεις αρκετέ περισσότερα χρήματα από ότι στην βενζίνη . 4. Η μόδα πλέον πετρέλαιο στις ( αυτοβιομηχανίες) αρχίζει και γυρνάει την πλάτη στο πετρέλαιο και κοιτάει βενζίνη , ηλεκτροκίνητα , φυσικό αέριο και συνδυασμός αυτών. 5. Η διαφορά ανάμεσα σε τιμή λίτρου βενζίνης και πετρελαίου είναι πολύ μικρή. 6. Τα καινούργια αμάξια πλέον είναι αρκετά οικονομικά . 7. Μην μας φανεί περίεργο τσεκούρωμα σε τέλη κυκλοφορίας στα πετρέλαια σε λίγα χρόνια. Δεν μπαίνω στην διαδικασία να σου πω τώρα για euro 5 , 6 , 7 και δεν ξέρω τι , απλά κάτσε και δες εάν πραγματικά το πετρέλαιο αξίζει με βάση βέβαια την χρήση σου.
Εύχομαι καλή αγορά και φυσικά καλή και σωστή επιλογή !
|
|
|
|
|
kostask
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ C4 DIESEL Δημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Ιουν 2021, 19:11 |
|
Εγγραφή: Κυρ 21 Ιούλ 2013, 15:58 Δημοσιεύσεις: 2442 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη Εικόνες: 0
|
Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω έστω μερικά.... 1. Δεν ισχύει πάντα και πολλές φορές η διαφορά τιμής είναι ας πούμε αμελητέα. 2. Από που προκύπτει αυτό? 3. ΑΝ προκύψει...αν όμως προσέχεις που βάζεις πετρέλαιο και είσαι τυπικός στη συντήρηση μειώνεις δραστικά τις πιθανότητες σοβαρής βλάβης. 4. Δεν είναι ακριβώς μόδα, απλά πρέπει το κοπάδι (καταναλωτές) να αλλάξει ρότα για να κερδίζουν οι εταιρείες πολύ περισσότερα. 5. 1,55 με ένα 1,25 δεν το λες και αμελητέα διαφορά. 6. Συμφωνώ ότι πλέον καίνε πολύ λιγότερο αλλά την οικονομία του πετρελαίου ούτε στα όνειρα τους. Στην καλύτερη περίπτωση η διαφορά στο κόστος είναι 40-50% 7. Αυτό είναι μια πιθανότητα, όπως είναι πιθανότητα η επιβάρυνση όλων των οχημάτων με ΜΕΚ.
_________________ C4 1.6 e-HDI 115 STT MCP
|
|
|
|
|
ΦΙΛΙΠΠΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ C4 DIESEL Δημοσιεύτηκε: Τρί 15 Ιουν 2021, 18:57 |
|
|
Καλησπέρα σας! Αρχικά θέλω να ευχαριστήσω έναν έναν προσωπικά όσους αφιερώσατε χρόνο να μου απαντήσετε στην ερώτησή μου. Είχα και εν μέρει εξακολουθώ να έχω εξαιρετική εικόνα για το c4. Ως προς την κλάση ρύπων - μένω στην επαρχία αν και συχνά βρίσκομαι στην Αθήνα και δεν θα με απασχολούσε ιδιαίτερα μία αύξηση των τελών κυκλοφορίας για τα euro 5. Δυστυχώς όμως για εμένα το να περιμένω να βρώ όχημα με τον e-hdi κινητήρα ελληνικό και με λίγα χιλιόμετρα είναι μάλλον ουτοπικό αν και για λίγο βρέθηκα πολύ κοντά σε μία τέτοια (μοναδική θα έλεγα) περίπτωση. Αναφορικά με το euro 6 μοτέρ δεν επιθυμώ να μπω σε περιπέτειες με λιγότερο ή περισσότερο πιθανή τη βλάβη του συστήματος ουρίας. Κατόπιν των ανωτέρω ήδη προσανατολίζομαι σε άλλα αυτοκίνητα και ο Θεός βοηθός. Διαβάζοντας αρκετά τις 2 τελευταίες εβδομάδες της συζητήσεις στο φόρουμ αυτό θέλω να πώ ότι αφενός βρήκα όλες, μα όλες τις πληροφορίες που ήθελα και οι απαντήσεις/ συμβουλές σας έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην επιλογή μου, αφετέρου δε για έναν κάτοχο citroen ή για έναν ενδιαφερόμενο αγοραστή το φόρουμ αυτό είναι θησαυρός. Σας ευχαριστώ πολύ και πάλι. Φιλιππος
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ C4 DIESEL Δημοσιεύτηκε: Τετ 16 Ιουν 2021, 12:49 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16608 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
ΦΙΛΙΠΠΟΣ έγραψε: Καλησπέρα σας! Αρχικά θέλω να ευχαριστήσω έναν έναν προσωπικά όσους αφιερώσατε χρόνο να μου απαντήσετε στην ερώτησή μου. Είχα και εν μέρει εξακολουθώ να έχω εξαιρετική εικόνα για το c4. Ως προς την κλάση ρύπων - μένω στην επαρχία αν και συχνά βρίσκομαι στην Αθήνα και δεν θα με απασχολούσε ιδιαίτερα μία αύξηση των τελών κυκλοφορίας για τα euro 5. Δυστυχώς όμως για εμένα το να περιμένω να βρώ όχημα με τον e-hdi κινητήρα ελληνικό και με λίγα χιλιόμετρα είναι μάλλον ουτοπικό αν και για λίγο βρέθηκα πολύ κοντά σε μία τέτοια (μοναδική θα έλεγα) περίπτωση. Αναφορικά με το euro 6 μοτέρ δεν επιθυμώ να μπω σε περιπέτειες με λιγότερο ή περισσότερο πιθανή τη βλάβη του συστήματος ουρίας. Κατόπιν των ανωτέρω ήδη προσανατολίζομαι σε άλλα αυτοκίνητα και ο Θεός βοηθός. Διαβάζοντας αρκετά τις 2 τελευταίες εβδομάδες της συζητήσεις στο φόρουμ αυτό θέλω να πώ ότι αφενός βρήκα όλες, μα όλες τις πληροφορίες που ήθελα και οι απαντήσεις/ συμβουλές σας έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην επιλογή μου, αφετέρου δε για έναν κάτοχο citroen ή για έναν ενδιαφερόμενο αγοραστή το φόρουμ αυτό είναι θησαυρός. Σας ευχαριστώ πολύ και πάλι. Φιλιππος Αν σου αρεσει το αυτοκινητο αυτό κανε υπομονή και παρακολουθα αγγελιες. Και όταν βρεθει θελει γρηγορες και οργανωμένες κινησεις επιτοπιου και τεχνικου ελεγχου. Όλα βρίσκονται και μαλιστα από προσωπικη εμπειρια βρίσκεται και ελληνικο euro 5 e-hdi 115 στα χιλιόμετρα που θελεις.
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
gtsip
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ C4 DIESEL Δημοσιεύτηκε: Παρ 30 Ιούλ 2021, 21:15 |
|
Εγγραφή: Τετ 19 Νοέμ 2014, 12:27 Δημοσιεύσεις: 30 Τοποθεσία: Πατρα
|
Επειδη ψαχνω για μεταχειρισμενο diesel C4 Cactus τελευταιας 4ετιας, ποια ηταν η τιμη του σαν καινουριο? το 2018? το 2019? Ηταν παρομοια με την τιμη του νεου C4 cross?
|
|
|
|
|
Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ]
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|