barimagas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 Cactus Δημοσιεύτηκε: Παρ 08 Ιουν 2018, 22:49 |
|
Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13 Δημοσιεύσεις: 1082
|
Επειδη ειμαι νεος στο φορουμ, ειναι φανερο οτι υπαρχει καποιος οπαδισμος απο το φορουμ στην citroen, καποιος θα ελεγε οτι φοραμε παρωπιδες, ή οτι βλεπουμε το δεντρο και χανουμε το δασος φαση. Ενταξει τα θετικα τα ξερουμε και τα χαιρομαστε καθημερινως, αλλα αν τα αρνητικα χτυπανε τοσο θα πρεπει να αναφερθουν και οχι να σκεπαζονται απο βελουδινες αναρτησεις, αναπαυτικα καθισματα, και ομορφα φωτα led.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ -Γιώργος - C3 1,2 82[color=#008040] -
|
|
|
|
|
cruiser
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 Cactus Δημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Ιουν 2018, 06:13 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58 Δημοσιεύσεις: 2218
|
Να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα . Οι περισσότεροι εδώ μέσα μπορεί να είμαστε φαν της φίρμας , αλλά ΔΕΝ είμαστε Βαγκέληδες... Δηλαδή τα στραβά τα λέμε και αυτό κάνουμε τώρα . Αλλά δεν σημαίνει ότι δεν θα βλέπουμε και τι είναι στραβό και γιατί γίνεται και βέβαια αν το αποδεχόμαστε ή όχι . Αρχικά να απαντήσω στον Χρήστο που κάνει ένα μεγάλο λάθος . Απορεί γιατί οι Κορεάτες έφτασαν τις ευρωπαϊκές εταιρείες . Και ότι φταίνε οι ευρωπαϊκές για αυτό . Δεν είναι έτσι Χρήστο . Οι Κορεάτικες ξεκίνησαν από χαμηλά και είχαν κοινό να πουλήσουν παντού και έτσι προχώρησαν και ανέβηκαν . Αν ήσουν μεγαλύτερος θα θυμόσουνα ότι έτσι ακριβώς έκαναν και οι Ιάπωνες . Ένα ντάτσουν 120 Υ ή μια τογιότα κορόλα του 60 και του 70 δεν συγκρινόταν με ένα Ευρωπαϊκό . Μάλιστα για να προσελκύσουν κοινό είχαν πάντα το ραδιόφωνο στον στάνταρ εξοπλισμό η και καμία ηλεκτρική κεραία και γινόταν χαμός . Αλλά είχαν φύλλα και σούστες και άκαμπτους πίσω για ανάρτηση , βέβαια και τα έσκορτ στα μικρά κυβικά τα ίδια είχαν , αλλά και αυτοί μέσα σε 15 χρόνια έπιασαν τους Ευρωπαίους . Το ίδιο θα κάνουν και οι Κινέζοι αν το θελήσουν . Το βλέπουμε στα κινητά . Εγώ έχω κινητό εδώ και 25 χρόνια . Αρχικά Πανασόνικ , μετά Ζήμενς , μετά που άρχισαν να γίνονται πολλές μάρκες και τα θύματα αγόραζαν τα νόκια , εγώ πήρα Σάμσουνγκ που τότε ήταν στην αρχή . Μετά που έγινε φίρμα η Σάμσουνγκ και ακριβή , πήγα στις Κινεζιές . ZTE , HUAWEI . Όταν έγιναν φίρμες και αυτές πήρα τα Microsoft . Τώρα τα ξαναέκαναν Νόκια , αλλά δεν αλλάζω εύκολα κινητά εδώ και χρόνια αν έχω βολευτεί . Αν λοιπόν ρίξεις λεφτά εύκολα προλαβαίνεις τους άλλους , αφού παίρνεις υπάρχουσα εξέλιξη και δεν δημιουργείς νέα . Αρα δεν φταίει η σιτροέν και η Ευρώπη γενικά που τους πρόλαβαν οι Κορεάτες . Ηταν νομοτελειακό ότι θα συνέβαινε . Τα σκληρά πλαστικά ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ με ενοχλούν και εμένα . Γιατί έχω να δω σκληρά πλαστικά από την εποχή του ΖΧ πριν 20+ χρόνια στα αμάξια μου . Ετσι με πειράζει που ο κάκτος και το αιρκρός έχουν σκληρά πλαστικά . Με πειράζει που δεν ανοίγει το πίσω παράθυρο του κάκτου . Επειδή είμαι ορθολογιστής όμως τα θεωρώ όλα θέμα τιμής . Δηλαδή αν ο κάκτος στην τρίτη έκδοση με τα σπέσιαλ καθίσματα και την ανάρτηση είχε 14800 αντί 17800 , τότε θα με πείραζαν πολύ λιγότερα τα πίσω παράθυρα . Γιατί θα έπαιρνα πολύ περισσότερο αμάξι για τα λεφτά του και ούτε οι τσιμούχες θα με ενοχλούσαν . Το ίδιο ισχύει για το αιρκρός . Αν το 110 βενζίνης και το νέο 100 ντίζελ στην πλούσια έκδοση με τα ημιδερμάτινα καθίσματα έκανε αντί για 20-21000 , 17-18000 τότε ελάχιστα θα θυμόμουν τα σκληρά πλαστικά στο ταμπλό και την πλειμομπίλ μάσκα . Από την άλλη έχει μεγάλη πλάκα να δείτε πόσο ο κόσμος γενικά δικαιολογεί την επιλογή του κόντρα στην λογική . Στο θέμα του Τ-ροκ στους 4Τ , έχουμε μεγάλες πλάκες . Αρχικά να πω ότι το αμάξι είναι ίσως μαζί με το Αρτιον αν το λένε ακριβώς έτσι , μακράν τα πιο ωραία αμάξια που έχει κατασκευάσει η γενικά συντηρητική και ψιλοάσχημη Βαγγελιώ... Αλλά για το Τ-ροκ αυτό ισχύει ΜΟΝΟ για το έξω κομμάτι . Μέσα το αμάξι είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. Βαμένο σίδερο στο ταμπλό , σκληρά πλαστικά και βέβαια πολύ υψηλή τιμή ενώ δεν έχει καλύτερους χώρους από το αιρκρός . Αλλά του άλλου του αρέσει και πείθει τον εαυτό του ότι είναι γαμώ τις αγορές . Εχει ξεπετάξει και τα φράγκα της στον ειδικό τύπο η εταιρεία και τρέχουν όλοι . Η σιτροέν κάνει λάθη μάρκετινγκ . Δηλαδή δεν έπρεπε να πει ότι βάζω τον κάκτο αντί για το 4 . Επρεπε να πει , ο κάκτος ωρίμασε και πλέον είναι ένα κροσόβερ σε καλή τιμή με πολλές αρετές και ιδιαίτερες επιλογές . Και να βάλει την τιμή εκεί που πρέπει . Να τονίσει ανάρτηση , καθίσματα , άνεση , αλλά να τονίσει και την επιλογή του χαμηλού βάρους που του δίνει εξαιρετικές επιδόσεις . Οι βενζίνες είναι κάτω από 10 δ. το 0-100 και το ντίζελ κοντά στα 10 δ. Και βέβαια και χαμηλές καταναλώσεις . Όταν έχεις κάνει μια επιλογή που είναι προβληματική , την τονίζεις ώστε να περάσει σαν άποψη . Δεν είμαστε οπαδοί λοιπόν εδώ . Ηρθαμε σε αυτή την εταιρεία γιατί μας έδινε πολλά σε καλές τιμές . Δεν σημαίνει ότι δεν είχαμε λάθη . Τώρα το C4 είναι πλέον σε άριστη κατάσταση , αλλά σε βομβαρδισμένους δρόμους , η πίσω ανάρτηση κοπανάει και τα αμορτισέρ ακούγονται . Στους καλούς δρόμους και τώρα λόγω εκλογών στους δήμους άρχισαν να στρώνουν καινούργια άσφαλτο , δεν ακούς τίποτα . Αλλά το αμάξι φτιάχτηκε για καλούς δρόμους . Μας ενοχλεί όμως και το λέμε . Δεν το κρύβουμε .
_________________ Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 Cactus Δημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Ιουν 2018, 07:43 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5577 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Συμφωνώ και εγω με την ανάλυση του Cruiser. Aλλα σαν απλοι καταναλωτες που δινουμε τα χρηματα μας εχουμε τον τελικο λογο κρισης ενος προιοντος. Το να κανω αναλυση της παγκοσμιας βιομηχανιας το κανω (που το κανω συχνα) οταν καθομαι χαλαρα στον καναπε μου και οχι οταν αδειαζω την τσεπη μου για να αγορασω εναν κακοφινιρισμενο κακτο. Τοτε τα θελω ολα σωστα παντα με λογικη κριση και τι χρηματα εχω δωσει αλλα αυτο δεν σημαινει οτι μπορεις να ανεχτεις ενα τοσο ηλιθιο σφαλμα απο μια εταιρεια 100 χρονων. Θελω να πω οτι ωραια και κατανοητα ολα αυτα περι του κακτου και τη λογικη της μειωσης του κοστους αλλα μεχρι ενα οριο. Οχι φιλε Γαλλε να προσπαθεις να μου πουλησεις κατι που δεν πληρει ουτε την βασικη ποιοτητα συναρμολογησης. Ελεος! Θελω να πιστευω οτι το συγκεκριμενο οχημα ισως ηταν προπαραγωγης και το δωσανε σε χαμηλοτερη τιμη, η ισως ειναι μια παρτιδα που θα γινει καποια ανακληση στο μελλον . Αν ολα βγαινουν απο το εργοστασιο ετσι, τοτε εχουν προβλημα. Για τους νεους φιλους στο φορουμ δηλωνω πως οτι γραφω τα γραφω με καλοπροαιρετη διαθεση κριτικης για την αγαπημενη φιρμα που οδηγω τα αυτοκινητα της (και μονο αυτα) απο την εφηβεια μου μεχρι σημερα. Τα Citroen, υδροπνευματικα και μη μας εχουν ταξιδεψει σαν οικογενεια απειρα χιλιομετρα στην Ελλάδα και το εξωτερικο, απροβληματιστα, οικονομικα, ανετα και με απολυτη ασφαλεια απο το 1977 με την πρώτη μας GS, μεχρι σήμερα. Σε κανενα μοντελο απο ολα αυτα που περασαν απο τα χερια μας δεν ειχαμε ποτε καποιο παρομοιο προβλημα κακοτεχνιας στις στις τσιμουχες, ουτε καν στο ταλαιπωρο ΑΧ της αδερφης μου που κυκλοφορει ακομα απροβληματιστα απο το 1996!
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
cruiser
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 Cactus Δημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Ιουν 2018, 08:37 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58 Δημοσιεύσεις: 2218
|
Είπαμε την αγαπάμε την φίρμα , αλλά δεν ντρεπόμαστε να την κράξουμε .
Περιμένω να δω τις κριτικές για το 5 αιρκρος .
Με τις προδιαγραφές το αμάξι σκίζει . Χώρους , κινητήρες και κιβώτια που δεν χάνουν από κανένα . Εμφάνιση ξεχωριστή που δεν μοιάζει με τίποτα . Και εσωτερικό ωραίο .
Να το δούμε και στον δρόμο .
Εδώ να πούμε μπράβο που τα αδέλφια 3008 , Γκράντλαντ , 5 αιρκρός και το Ντι Ες 7 , είναι τόσο ξεχωριστά και να το συγκρίνουμε με Ατέκα , Τιγκουάν κλπ ...
_________________ Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020
|
|
|
|
|
cruiser
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 Cactus Δημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Ιουν 2018, 09:35 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58 Δημοσιεύσεις: 2218
|
Ενα στατικό τέστ που απαντάει σε πολλά ερωτήματα και ξεκαθαρίζει τις πολιτικές... http://www.largus.fr/actualite-automobi ... 03404.html
_________________ Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 Cactus Δημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Ιουν 2018, 15:21 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16612 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
cruiser έγραψε: Αρχικά να απαντήσω στον Χρήστο που κάνει ένα μεγάλο λάθος . Απορεί γιατί οι Κορεάτες έφτασαν τις ευρωπαϊκές εταιρείες . Και ότι φταίνε οι ευρωπαϊκές για αυτό . Δεν είναι έτσι Χρήστο . Οι Κορεάτικες ξεκίνησαν από χαμηλά και είχαν κοινό να πουλήσουν παντού και έτσι προχώρησαν και ανέβηκαν .
Αν ήσουν μεγαλύτερος θα θυμόσουνα ότι έτσι ακριβώς έκαναν και οι Ιάπωνες . Ένα ντάτσουν 120 Υ ή μια τογιότα κορόλα του 60 και του 70 δεν συγκρινόταν με ένα Ευρωπαϊκό . Μάλιστα για να προσελκύσουν κοινό είχαν πάντα το ραδιόφωνο στον στάνταρ εξοπλισμό η και καμία ηλεκτρική κεραία και γινόταν χαμός . Αλλά είχαν φύλλα και σούστες και άκαμπτους πίσω για ανάρτηση , βέβαια και τα έσκορτ στα μικρά κυβικά τα ίδια είχαν , αλλά και αυτοί μέσα σε 15 χρόνια έπιασαν τους Ευρωπαίους . Το ίδιο θα κάνουν και οι Κινέζοι αν το θελήσουν .
Δεν απορεσα γιατι οι Κορεατες βγαζουν οτι βγαζουν, καυτηριασα οτι η citroen δεν εκανε τα παραπανω βηματα... Τοσο δυσκολο να το καταλαβεις ??? Τα ξερω ολα αυτα που λες. KE30 ειχε ο πατερας μου μετα alfasud και μετα Gs.
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 Cactus Δημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Ιουν 2018, 20:28 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
απορεσα
Είναι δόκιμη η λέξη?
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
SHERIF
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 Cactus Δημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Ιουν 2018, 00:43 |
|
Εγγραφή: Κυρ 11 Δεκ 2016, 00:57 Δημοσιεύσεις: 599
|
Tzakos έγραψε: απορεσα
Είναι δόκιμη η λέξη? Οταν τη λέει ο nonos είναι.
|
|
|
|
|
cruiser
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 Cactus Δημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Ιουν 2018, 07:05 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58 Δημοσιεύσεις: 2218
|
Tzakos έγραψε: απορεσα
Είναι δόκιμη η λέξη? Μπα απλά τον φτιάχνω εύκολα εγώ και νεολογιζεται... Επί της ουσίας όμως είναι πολύ εύκολο όταν είσαι στον πάτο της τεχνολογίας να ανέβης γρήγορα παρά όταν είσαι ψηλά να βελτιώσεις και άλλο.
_________________ Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020
|
|
|
|
|
Orestis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 Cactus Δημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Ιουν 2018, 10:13 |
|
Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28 Δημοσιεύσεις: 1317
|
Όσο ειναι και η λέξη μπόρεσα
Το μπορω και το απορώ κλείνονται παρομοιως γιατι το αρχαίο ρήμα τους ειναι μποραω΅μπορω η άποραω απορώ
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 Cactus Δημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Ιουν 2018, 23:09 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16612 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Tzakos έγραψε: απορεσα
Είναι δόκιμη η λέξη? 30 μερες αφαντος, εμφανιστηκες,μου απευθυνθηκες και σταθηκες στο οτι θεωρω τον Γεωργιαδη καλο χερι... Ολα τα θυμαμαι...
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 Cactus Δημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Ιουν 2018, 23:11 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16612 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
cruiser έγραψε: Tzakos έγραψε: απορεσα
Είναι δόκιμη η λέξη? Μπα απλά τον φτιάχνω εύκολα εγώ και νεολογιζεται... Επί της ουσίας όμως είναι πολύ εύκολο όταν είσαι στον πάτο της τεχνολογίας να ανέβ ης γρήγορα παρά όταν είσαι ψηλά να βελτιώσεις και άλλο. Ν ανεβεις ή ν ανεβης? Τελικα μηπως σ εχω φτιαξει...?
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
cruiser
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 Cactus Δημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Ιουν 2018, 23:39 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58 Δημοσιεύσεις: 2218
|
Οχι απλά ήμουν στο εξοχικό και είχα ξεχάσει να πάρω μαζί και το φορητό και την ταμπλέτα και με το κινητό και την πρεσβυωπία , καταλαβαίνεις....
_________________ Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|