Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 11:52 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 Cactus
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Ιουν 2018, 05:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
Χρήστο στην Ολλανδία και στο Βέλγιο , αν και έχω να πάω πάνω από 10 χρόνια , τα αγόραζαν πολύ τα γαλλικά .

Επί της ουσίας πράγματι είναι φτηνιάρικο το κάκτους και έχει και το θέμα με τα πίσω παράθυρα και βέβαια σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να αντικαταστήσει το 4 ούτε σε χώρους .

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 Cactus
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Ιουν 2018, 15:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1082
Kαι ομως το δερματινο τιμονι στο c3, στις πισω μερος που δενουν οι κλωστες, στην μια μερια ειναι πολυ λασκα οι κλωστες, τοσο δυσκολο ηταν να τις σφιξει η μοδιστρα. Επισης ο αεραγωγος του οδηγου ειναι πολυ λασκα, και παει οπως βγαινει ο αερας, στριβει μονος του προς τα πανω και μενει μονιμα εκει.
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
To παράδοξο Χρήστο είναι οτι τα κατώτερα (σε κατηγορια και μεγεθος) C3 και C3 Aircross δεν εχουν τετοιες κακοτεχνιες... :hmm :(


Στάλθηκε από το ONEPLUS A5000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 Cactus
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Ιουν 2018, 21:28 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Με ολα αυτα τα χαζα προβληματα των συγχρονων Citroen, εγω σαν απλος καταναλωτης γιατι να μην στραφω αλλου? Ας πούμε σε Κορεάτες που κάποτε τους κοροιδεύαμε? Ρητορική ερώτηση... :angr
Ευτυχώς υπάρχουν ακόμα αρκετοι γενικοι κατασκευαστές που σέβονται περισσότερο τον πελάτη τους απο την Citroen... :angr

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 Cactus
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Ιουν 2018, 22:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1082
Να φανταστεις απο κορεατη ηρθα και καποια βασικα πραγματακια μου λειπουν, οπως 40 εκατοστα βαθος μεγαλο ντουλαπακι συνοδηγου και δεν εχει ενα λαμπακι που αντε να τους κοστισει 5€, βαζω το χερι μεσα το βραδυ και ψαχνω... πολυ σπαστικο. Το αλλο σπαστικοτερο οι χοιρολαβες οροφης, οποιος μπει μεσα το πρωτο που κοιταει. Μεχρι και οι υαλοκαθαριστηρες αν και ειναι σιλικονης ειναι μαπα, εργοστασιακοι και καθαριζουν χαλια.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 Cactus
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Ιουν 2018, 00:08 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Με ολα αυτα τα χαζα προβληματα των συγχρονων Citroen, εγω σαν απλος καταναλωτης γιατι να μην στραφω αλλου? Ας πούμε σε Κορεάτες που κάποτε τους κοροιδεύαμε? Ρητορική ερώτηση... :angr
Ευτυχώς υπάρχουν ακόμα αρκετοι γενικοι κατασκευαστές που σέβονται περισσότερο τον πελάτη τους απο την Citroen... :angr
Γιατί οι Γαλλίδες είναι βιτζιοζες και με αρέσουν παρά τα τερτιπια τους!!

Για μένα είναι αρνητικά αυτά που λέτε, αλλά αν όλα αυτά τα ξεχνάς μετά από το άνετο ταξίδι που θα σου προσφέρει, ίσως τελικά δεν έχουν και τόσο σημασία. Δε χρυσωνουμε το χάπι, αλλά ας δούμε τι θέλεις για να αγοράσεις κάτι αντίστοιχο από τις άλλες φίρμες. Έτσι, αν δε το φυσάς, μάλλον δεν αξίζει.

Πάντως γενικά Ευρώπη δε φαίνεται να τους απασχολεί ούτε το πώς θα είναι σε 5 χρόνια, αφού αυτοί τα δίνουν στην 4ετια.

Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 Cactus
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Ιουν 2018, 00:08 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Με ολα αυτα τα χαζα προβληματα των συγχρονων Citroen, εγω σαν απλος καταναλωτης γιατι να μην στραφω αλλου? Ας πούμε σε Κορεάτες που κάποτε τους κοροιδεύαμε? Ρητορική ερώτηση... :angr
Ευτυχώς υπάρχουν ακόμα αρκετοι γενικοι κατασκευαστές που σέβονται περισσότερο τον πελάτη τους απο την Citroen... :angr
Γιατί οι Γαλλίδες είναι βιτζιοζες και με αρέσουν παρά τα τερτιπια τους!!

Για μένα είναι αρνητικά αυτά που λέτε, αλλά αν όλα αυτά τα ξεχνάς μετά από το άνετο ταξίδι που θα σου προσφέρει, ίσως τελικά δεν έχουν και τόσο σημασία. Δε χρυσωνουμε το χάπι, αλλά ας δούμε τι θέλεις για να αγοράσεις κάτι αντίστοιχο από τις άλλες φίρμες. Έτσι, αν δε το φυσάς, μάλλον δεν αξίζει.

Πάντως γενικά Ευρώπη δε φαίνεται να τους απασχολεί ούτε το πώς θα είναι σε 5 χρόνια, αφού αυτοί τα δίνουν στην 4ετια.

Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 Cactus
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Ιουν 2018, 06:47 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Λοχία μου ολα εχουν σημασια. Και μην ξεχνας, δεν αναφερομαι στη C4 που εχεις, ουτε στη DS4 που εχω, τα οποια ειναι εξαιρετικα για αυτο που ειναι και δεν εχουν πουθενα προχειρα φινιρισματα η κατασκευαστικες ατελειες. Μιλαω για την μετα το 2012 εποχη της Citroen που αλλαξαν εντελως τη φιρμα και προσφερουν στον κοσμο ολα αυτα τα φθηνιαρικα κακτακια με πιασαρικο περιτυλιγμα.Σε τελικη αναλυση, δεν ανεχομαι τετοιες φθηνοκατασκευες και τετοια αντιμετωπιση απο μια ιστορικη φιρμα που καποτε ηταν πρωτοπορος και διαόλε εχει πλεον 100 χρονια ιστορια. Και βεβαια βγαζω το καπελο σε κατασκευαστες που με ελαχιστη εμπειρια καταφερνουν να προσφερουν αξιοπρεπεις κατασκευες σε ολους τους τομεις στον συγχρονο καταναλωτη. Ελπιζω μεχρι το 2020 να εμφανισθουν καποια αξιολογα μοντελα απο την Citroen και τοτε ισως με μεταπεισουν. Μεχρι τοτε ομως ψηφιζω δαγκωτο Κορέα! Μα θα μου πεις υπαρχει και η αδελφη Πεζω με εξαιρετικα αυτοκινητα. Ναι αλλα δεν ξεχνω οτι αυτη η φιρμα τελικα κατεστρεψε την Citroen. Εχω την αισθηση οτι και με την Οπελ το ιδιο θα κανει...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 Cactus
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Ιουν 2018, 07:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
Βρισκόμαστε σε μία μεταβατική περίοδο της αυτοκινητοβιομηχανίας που αλλάζουν τα πάντα .

Η μείωση ή και το τέλος του ντίζελ , οι μικροί τούρμπο βενζίνης που είναι οικονομικοί στις νόμιμες ταχύτητες και στην πόλη , αλλά και χωρίς μεγάλο φορτίο και τα υβριδικά έως αμιγώς ηλεκτρικά που πληθαίνουν .

Το δεύτερο κομμάτι είναι η αυτόνομη οδήγηση που συνέχεια εξελίσσεται .

Όταν διαβάζουμε ότι το 2022 δηλαδή μόλις σε 3,5 χρόνια μεγάλο μέρος των αυτοκινήτων θα είναι υβριδικά και αυτόνομα , σημαίνει ότι κάποιοι που θα αγοράσουν αμάξια συμβατικά σε αυτή την περίοδο θα βρεθούν προς το τέλος της επόμενης δεκαετίας με αμάξια που ίσως δεν θα τα θέλει κανείς , ενώ αυτά ίσως δεν θα έχουν αποσβεστεί ακόμα .

Το αυτοκίνητο είναι ένα δημόσιο καταναλωτικό αγαθό με την έννοια ότι κινείται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ σε δημόσιους χώρους και έτσι έχει χαρακτηριστικά που άπτονται πολιτικών , κοινωνικών και οικονομικών διαχειρίσεων εκ μέρους του κράτους ή και των υπερεθνικών μορφωμάτων .

Οι εταιρείες φτιάχνουν αμάξια για όλο τον κόσμο . Στην Δύση έχουμε πολλά αμάξια και σε πολλά σημεία συνεχή μποτιλιαρίσματα που εμποδίζουν την παραγωγή και την οικονομία .

Τα αυτόνομα αυτοκίνητα θα λύσουν πολλά προβλήματα της Δύσης σε αυτό το κομμάτι . Θα σε πηγαίνει στην δουλειά σου και μετά μόνο του θα πηγαίνει να παρκάρει κάπου πιο έξω από την πόλη και θα έρθει να σε πάρει μετά . Θα σε πηγαίνει στον αυτοκινητόδρομο με σταθερή ταχύτητα και απόσταση 0,50-1,00 μ. από το μπροστινό του , οπότε η χωρητικότητα του δρόμου θα αυξηθεί και τα μποτιλιαρίσματα θα μειωθούν .

Ηδη βλέπουμε προσπάθειες για ηλεκτροκίνητα , όπως τα τρένα , φορτηγά σε μεγάλους δρόμους , όπου με παντογράφο θα παίρνουν ρεύμα από καλώδιο και έτσι θα χρησιμοποιούν τον κινητήρα λιγότερο .

Τι σημαίνουν όλα αυτά ? Μα ότι οι προτεραιότητες αλλάζουν , γιατί η ιδιωτικότητα του αυτοκινήτου μειώνεται .

Και μην κοιτάτε την Ελλάδα που με τα βουνά και τα νησιά μπορείς να βρείς εκατοντάδες διαδρομές που θα είσαι μόνος σου . Κοιτάξτε την Ολλανδία που σε ελάχιστα σημεία μπορείς να το κάνεις .

Αυτή είναι η ουσία πλέον .

Αρα τα αμάξια θα πρέπει να έχουν όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα που βοηθάνε στην αυτόνομη οδήγηση και ελάχιστα θα ενδιαφέρουν οι αρμοί στις πόρτες .
Να έχεις άνετα καθίσματα για να περνάει η ώρα σου όσο ταξιδεύεις αλλά ΔΕΝ οδηγείς και άνετη ανάρτηση ώστε να μην χύνεται ο καφές ή το αναψυκτικό σου .

Τα άλλα τα ξεχνάμε .

Εχοντας οδηγήσει 7ψήφιο αριθμό χλμ τα τελευταία 41 χρόνια σε Ελλάδα και εξωτερικό , έχω ζήσει την μεγάλη αλλαγή που έχει πλέον έλθει στην χώρα μας με την ολοκλήρωση του δικτύου αυτοκινητοδρόμων .

Σήμερα μπορείς να πας σε όποιο σημείο θέλεις της ηπειρωτικής χώρας και για το 80-100 % του ταξιδιού σου θα είσαι σε αυτοκινητόδρομο .
Αυτό σημαίνει ότι θέλεις άνετο και οικονομικό αμάξι , αλλά μετρίων επιδόσεων , αφού τα προσπεράσματα γίνονται άνετα , ενώ το όριο ταχύτητας είναι σχετικά χαμηλό .

Το 3 αιρκρός για παράδειγμα με τα νέα κιβώτια και τον νέο ντίζελ , έχει 0-100 το μικρό βενζίνης 10 δ. και το μικρό ντίζελ 10.8 .

Αρα από επιδόσεις στο νόμιμο τμήμα ταχυτήτων δεν θα έχω κανένα πρόβλημα ακόμα και με πλήρες φορτίο και με κλιματισμό .

Τώρα στο θέμα των λεπτομερειών ποιότητας , σε τιμές αυτοκινήτων κάτω των 20000 € , αλλά και πάνω από αυτήν όπως βλέπουμε με το Τ-ροκ , η σημασία στο κόστος δίνεται αλλού .

Με αυτά που γράφω δεν θέλω να δικαιολογήσω τον κάκτο , ακόμα και το 3 ή το αιρκρος , αλλά επειδή παλιά είχαμε τα γκόλφ που δεν φρέναραν , αλλά έκλεινε βαριά η πόρτα και τωρα η ΦΒ βγάζει το Τ-ροκ με σκληρά πλαστικά , μάλλον έχουμε κάποιες μεγάλες αλλαγές που δεν τις καταλαβαίνουμε ακόμα .

Οσο για τους Κορεάτες , η αύξηση της τιμής που έχουν κάνει στα αυτοκίνητα , δεν επιτρέπουν να έχουν μεγάλες πωλήσεις , ακόμα και στην Ελλάδα , ενώ στην Ευρώπη είναι αμελητέες ποσότητες . Δείτε το Στόνικ που πράγματι είναι ενδιαφέρον πόσο χαμηλές πωλήσεις έχει .

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 Cactus
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Ιουν 2018, 07:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 03 Απρ 2016, 10:34
Δημοσιεύσεις: 360
Πράγματι αυτό το stonic έχει έρθει στην Ελλάδα;Γιατί ακόμα δεν έχω δει ούτε ένα.Αντίθετα με το aircross που συχνά-πυκνά το βλέπω.Νομίζω την ίδια περίοδο είχαν έρθει.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 Cactus
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Ιουν 2018, 09:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
Εχει έρθει από τον Σεπτέμβρη . Και εγώ στον δρόμο έχω δει μόνο 2 . Τώρα τελευταία δεν βλέπω και πολλά Αρόνα , ενώ αιρκρος βλέπω πιο συχνά τις τελευταίες μέρες .

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 Cactus
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Ιουν 2018, 10:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1082
Επειδη ειμαι στην γυρα, πιο πολλα trok βλεπω καθημερινα, και μου αρεσει περισσοτερο απο ολα.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 Cactus
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Ιουν 2018, 18:57 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Lohias^ έγραψε:
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Με ολα αυτα τα χαζα προβληματα των συγχρονων Citroen, εγω σαν απλος καταναλωτης γιατι να μην στραφω αλλου? Ας πούμε σε Κορεάτες που κάποτε τους κοροιδεύαμε? Ρητορική ερώτηση... :angr
Ευτυχώς υπάρχουν ακόμα αρκετοι γενικοι κατασκευαστές που σέβονται περισσότερο τον πελάτη τους απο την Citroen... :angr
Γιατί οι Γαλλίδες είναι βιτζιοζες και με αρέσουν παρά τα τερτιπια τους!!

Για μένα είναι αρνητικά αυτά που λέτε, αλλά αν όλα αυτά τα ξεχνάς μετά από το άνετο ταξίδι που θα σου προσφέρει, ίσως τελικά δεν έχουν και τόσο σημασία. Δε χρυσωνουμε το χάπι, αλλά ας δούμε τι θέλεις για να αγοράσεις κάτι αντίστοιχο από τις άλλες φίρμες. Έτσι, αν δε το φυσάς, μάλλον δεν αξίζει.

+οο
Αλλα ειναι αυτο που πολλακις εχω πει και πεφταν να με φανε δω μεσα.. Εχει αλλαξει αρδην το αγοραστικο κοινο της citroen. Πας απο κορεατικο σε citroen πια και κοιτας ντουλαπακια κτλπ. Λες και υπηρχε ανθρωπος που θα κοιταγε καποτε ταυτοχρονα elantra και xantia ή sephia και zx... Η εστω c4 mk1 και το αντιστοιχο κορεατικο. Ακομα και πριν μια 15ετια η μερα με τη νυχτα ηταν. Απλα η citroen εμεινε ν ακολουθει και να μη βγαζει αυτοκινητα που διακρινονται συνολικα ή να ειναι premium οπως οριστηκε εκ λανσαρισματος η φιρμα.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 Cactus
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Ιουν 2018, 19:44 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Λοχία μου ολα εχουν σημασια. Και μην ξεχνας, δεν αναφερομαι στη C4 που εχεις, ουτε στη DS4 που εχω, τα οποια ειναι εξαιρετικα για αυτο που ειναι και δεν εχουν πουθενα προχειρα φινιρισματα η κατασκευαστικες ατελειες.

Νίκο μου έχουν ατέλειες και προχειρότητες τα αυτοκίνητά μας, όμως κάθε ανθρώπινη κατασκευή άλλωστε, που αν θέλεις στις αναλύω μια προς μια.

Πιστεύω όμως ότι πρέπει να εστιάζουμε στις καινοτομίες και στα θετικά και ζυγίζοντας με βάση τα αρνητικά να αποφασίζουμε.

Θα κλείσω λέγοντας πως δεν είναι τα πράγματα ή 0 ή 1. Κάθε άνθρωπος έχει διαφορετικές προτεραιότητες και ανάλογα με αυτές, επιλέγει εκείνο το αγαθό που τον καλύπτει περισσότερο και πάντα σε σχέση με αυτό που δύναται να αποκτήσει.


Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 Cactus
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Ιουν 2018, 20:20 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Ρε παιδια μην μπερδευομαστε παλι και μην δινουμε συγχωροχαρτι στη φιρμα επειδη ειμαστε φιλοι της.
Σχολιαζουμε το εξης με αφορμη την κακη εφαρμογη της τσιμουχας στο παραθυρο του Κακτου στις φωτο που ανεβασε ο Χρηστος. Ειναι τοσο δυσκολο να συμφωνησουμε οτι αυτη η κακη εφαρμογη, κακο φινιρισμα , οπως θελετε πειτε το δεν επρεπε να υπαρχει σε μια Citroen του 2018? Ολα αυτα για τα οποια κολλησε τη ρετσινια του προβληματικου αυτοκινητου η Citroen τα παλια χρονια, ξαναγυριζουν? Αν ειναι ετσι και δεν μπορουν να κατασκευασουν σε λογικο κοστος ενα σωστο σε ολα του αυτοκινητο, τοτε πλησιαζει η ωρα που θα κλεισουν. Αν δεν μπορουν, η αγορα θα τους γυρισει την πλατη και θα κλεισουν. Ετσι ειναι και ετσι λειτουργει ο ανταγωνισμος. Δεν μπορουμε να λεμε οτι ελα μωρε τωρα δεν πειραζει, εχει αλλα καλα το αμαξι... Σημερα η αγορα ειναι απαιτητικη και πολυ καλα πληροφορημενη και δεν συγχωρει τετοιες προχειροτητες. Νομιζω μιλαμε για τα προφανη και ενα απο αυτα ειναι (και για μενα πολυ σοβαρο) η κατασκευαστικη αρτιοτητα που απαιτω απο εναν κατασκευαστη με ιστορια 100 χρονων. Aν ειναι να μη μας ενδιαφερει αν τα χρηματα που δινουμε πιανουν τοπο, εμενα αυτο με ξεπερναει.

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 Cactus
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Ιουν 2018, 21:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 03 Απρ 2016, 10:34
Δημοσιεύσεις: 360
Ας κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου... και να πω ότι μπορεί το συγκεκριμένο να έχει αυτό το ελάττωμα.Δεν λέω ότι δεν έχει ελαττώματα ο νέος cactos, άλλωστε τα έχουμε αναφέρει όλοι.Απλά λέω ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μπορεί από το εργοστάσιο να έχει αυτό το αρνητικό στοιχείο με τις τσιμούχες.Πρέπει να κοιτάξουμε και τα υπόλοιπα για να βγάλουμε ένα πιο ασφαλές συμπέρασμα.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 5 από 7 [ 103 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενο



Συναφή θέματα

Citroen C4 Cactus 1.2i Feel 2016
Δ. Συζήτηση: Παρουσιάσεις Αυτοκινήτων Χρηστών
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 14
C4 - Cactus : Κακός σχεδιασμός;;;
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 66
Νέο Citroen C4 Cactus με Grip Control
Δ. Συζήτηση: Δ.Τ. Citroen Hellas
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 0
C4 Cactus
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Κωστας Παπ.
Απαντήσεις: 0
Οθονη c4 cactus
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Ckalan
Απαντήσεις: 0
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 15 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια