Συγγραφέας |
Μήνυμα |
nik0laus
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 - Cactus : Κακός σχεδιασμός;;; Δημοσιεύτηκε: Τετ 17 Ιαν 2018, 08:06 |
|
Εγγραφή: Τετ 26 Δεκ 2012, 17:53 Δημοσιεύσεις: 1221
|
Kι εγώ μαζί με τον grekoulis , πριμιουμίλα κάργα .
_________________ Άντε και καλή μας Βούτα
www.historic-mini.gr
|
|
|
|
|
vil
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 - Cactus : Κακός σχεδιασμός;;; Δημοσιεύτηκε: Τετ 17 Ιαν 2018, 08:32 |
|
Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35 Δημοσιεύσεις: 4428 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη Εικόνες: 3
|
Το GS-GSA με ένα Τ10, γερμανοπολυγωνο 13, 17, 21 το εκανες φυλλο και φτερο ...... τωρα για ποια ειδικα εργαλεία μιλατε και ποια torx δεν καταλαβαινω.... όσο για την συντήρηση του ήταν "πολυπλοκη" γιατι την εποχη του GS και του DS τα περισσοτερα συνεργεια ασχολούνταν με κουτια που ειχαν 4 ροδες και τιμονι, και τα περισσοτερα "μαστόρια" ηξεραν να δουλευουν με σφυρι και κοπιδι, τουλάχιστον στην Ελλαδα. στο δικο μας GS 1220 club convecteur,(ημιαυτόματο 3 ταχυτήτων) σε εξουσιοδοτημένο Citroen στη Θεσσαλονίκη το 1976, κατάστρεψαν το κιβωτιο όταν στο service αντι για το ειδικο λαδι του εβαλαν SAE90.
_________________ Βασίλης AX Gti
|
|
|
|
|
barracuda
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 - Cactus : Κακός σχεδιασμός;;; Δημοσιεύτηκε: Τετ 17 Ιαν 2018, 09:55 |
|
Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48 Δημοσιεύσεις: 5966 Τοποθεσία: Ιωάννινα Εικόνες: 3
|
θυμάμαι όταν δούλευα σε συνεργείο 15 χρονών για να βγάλεις το μοτέρ στο gs έπρεπε πρώτα να βγεί η μετώπη και με γερανάκι να τραβήξεις όλο το μοτέρ μπροστά..!
_________________ DS3 THP
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 - Cactus : Κακός σχεδιασμός;;; Δημοσιεύτηκε: Τετ 17 Ιαν 2018, 10:09 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5580 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Ειχαμε αλλάξει με τον πατέρα μου στο GS μονοι μας ενα καλοκαιρι τους ιμαντες των εκκεντροφορων αφου ξηλωσαμε μεθοδικα ολο το εμπρος τμημα φαναρια, μασκα, προφυλακτηρα και εσωτερικη μετωπη. Ηταν μια εμπειρια-σχολειο για εμενα!
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 - Cactus : Κακός σχεδιασμός;;; Δημοσιεύτηκε: Τετ 17 Ιαν 2018, 10:24 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
barracuda έγραψε: θυμάμαι όταν δούλευα σε συνεργείο 15 χρονών για να βγάλεις το μοτέρ στο gs έπρεπε πρώτα να βγεί η μετώπη και με γερανάκι να τραβήξεις όλο το μοτέρ μπροστά..! Το αυτο κ για συμπλεκτη! Και κατι τελευταιο, αν κ το εχω ξαναγραψει: μεσα '70, τα 2 ακριβοτερα της κατηγοριας τους ηταν τα GS κ Alfasud. Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
grekoulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 - Cactus : Κακός σχεδιασμός;;; Δημοσιεύτηκε: Τετ 17 Ιαν 2018, 11:15 |
|
Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53 Δημοσιεύσεις: 3765
|
nik0laus έγραψε: Kι εγώ μαζί με τον grekoulis , πριμιουμίλα κάργα . Σε ευχαριστώ. Ο Παπάς κάνει τα ράσα...
_________________ Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού) Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού) 22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού) 1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)
|
|
|
|
|
cruiser
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 - Cactus : Κακός σχεδιασμός;;; Δημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Ιαν 2018, 08:09 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58 Δημοσιεύσεις: 2223
|
http://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosm ... rma-ta-suvΣε αυτό το άρθρο έχουμε πολλές απαντήσεις . Το γκρούπ πάει καλά και μάλιστα φέτος είναι σίγουρο ότι θα πάει ακόμα καλύτερα . Ο λόγος είναι ότι το 2017 η Σιτροέν είχε ουσιαστικά 3 μοντέλα . Μόνο τον κοινό Ασσο , το 3 άρι και το πικάσσο . Το ελυζέ πουλιέται σε λίγες αγορές της Ευρώπης , το 4 ήταν στα τελευταία του , το 5 σταμάτησε και δεν βγήκε νέο , 3 αιρκρός βγήκε στο τέλος της χρονιάς και γά....σε με σχεδόν 40000 πωλήσεις , το 5αιρκρός μόνο στην Κίνα και μόνο στο τέλος της χρονιάς , ενώ ο κάκτος πρακτικά αλλάζει εντελώς και αυτό είναι αρνητικό για τις πωλήσεις του παλιού μοντέλου . Την νέα χρονιά με C1 , C3 , C3 aircross , C4 elyze , C4 cactus , C4 picasso και C5 aircross θα έχει πραγματικά γεμάτη γκάμα , ενώ θα της λείπουν άλλα 2 μοντέλα τουλάχιστον . Ακόμα θα αρχίσει να δουλεύει και DS με το DS7 crossback και το νέο DS3 crossback .
_________________ Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 16 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|