Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Orestis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 - Cactus : Κακός σχεδιασμός;;; Δημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Ιαν 2018, 16:43 |
|
Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28 Δημοσιεύσεις: 1317
|
ες που εκαναν διαπιστωσαν πως πολλοι πελατες της Opel ποτε δεν θα αγοραζαν ενα Peugeot η ενα Citroen. "Αυτο μας λυπει σαν Γαλλους, αλλα ειναι μια πραγματικοτητα που πρεπει να αποδεχθουμε" δηλωσε χαρακτηριστικα.
Νίκο εαν αυτοι οι μανατζαραιοι τωρα το πήρανε χαμπάρι....οταν ο κόσμος το εχει τούμπανο...λεει πολλα
Βεβαια ας μην ξεχνάμε οτι αυτο που το λες ωςDNA ειχε βαθείς τις ριζες του στο γαλλικό κρατικό- συνδικαλιστικό γονιδίωμα Εξακολουθώ να πιστεύω οτι τα εμπορικά ονόματα τέτοιας εμβέλειας και κοςτους δεν τα πετάς στα σκουπίδια αλλα προσπαθείς να τα ανεβάσεις με ποιοτικά στοιχεια στέλνοντας μήνυμα στη αγορά οτι τα εμπιστεύεσαι.Με την πραξη τους αυτη στην ουσία πρώτοι αυτοι προστρέχουν στην απαξίωση αυτων των προϊόντων τους κατι το οποιο δεν κανει καμια άλλη μάρκα αν θυμαμαι καλα,τουλαχιςτον
|
|
|
|
|
barimagas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 - Cactus : Κακός σχεδιασμός;;; Δημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Ιαν 2018, 17:49 |
|
Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13 Δημοσιεύσεις: 1081
|
Άσχετο αλλά ο Δήμος Βερύκιος είχε c4 cactus και τώρα κυκλοφορεί με peugeot 4008.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ -Γιώργος - C3 1,2 82[color=#008040] -
|
|
|
|
|
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 - Cactus : Κακός σχεδιασμός;;; Δημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Ιαν 2018, 18:02 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
barimagas έγραψε: Άσχετο αλλά ο Δήμος Βερύκιος είχε c4 cactus και τώρα κυκλοφορεί με peugeot 4008.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Είδες τι αποκτά κανείς άμα γλύφει τον Κοντομηνά ? Στάλθηκε από το MI MAX 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 - Cactus : Κακός σχεδιασμός;;; Δημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Ιαν 2018, 18:19 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5578 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Ορέστη δικιο εχεις. Εγω απλα ανεφερα αυτα που εχουν πει τα μεγαλα κεφαλια τους και πως σχεδιαζουν το μελλον της φιρμας. Αυτοι ξερουν, αυτοι θα λογοδοτησουν στο τελος στο διοικητικο συμβουλιο. Εμεις οι παλιοι σαφως και καταλαβαινουμε πολυ καιρο τωρα την απαξιωση που υφισταται εκ των εσω η φιρμα αλλα αυτοι ισχυριζονται οτι ετσι επεστρεψαν στην κερδοφορια...
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 - Cactus : Κακός σχεδιασμός;;; Δημοσιεύτηκε: Τρί 16 Ιαν 2018, 21:05 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16604 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
MeddlingMageGR έγραψε: barimagas έγραψε: Άσχετο αλλά ο Δήμος Βερύκιος είχε c4 cactus και τώρα κυκλοφορεί με peugeot 4008.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Είδες τι αποκτά κανείς άμα γλύφει τον Κοντομηνά ? Στάλθηκε από το MI MAX 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 150.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 - Cactus : Κακός σχεδιασμός;;; Δημοσιεύτηκε: Τρί 16 Ιαν 2018, 21:13 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16604 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: Τα Πεζω ηταν παντα πιο εμπορικα και πιο συντηρητικα απο τα Citroen. Γενικα ο κοσμος ο πολυς ειναι επηρεασμενος απο ολη αυτη τη φημη που επικρατουσε πριν χρονια για τα προβληματικα και περιεργα Citroen. Oρέστη σιγουρα παρακολουθουν τα παντα και ολες τις τασεις αλλα ειπαμε η Citroen ειχε και εχει ακομα προβλημα παγκοσμιας αποδοχης απο τον κοσμο λογω παλαιοτερων προβληματων ποιοτητας αλλα και λογω του dna της. Για πολλα χρονια ηταν η μοναδικη πρωτοποριακη εταιρεια και επενδυε σε νεες τεχνολογιες που ομως επειδη δεν ηταν εξελιγμενες ειχαν προβληματα. Επισης ειχαν προβληματα γιατι η Citroen λογω dna ηθελε παντα να παιζει το παιχνιδι αυτο που ειχε στο μυαλο του ο ιδρυτης της. Δηλαδη να προσφερει υψηλη αλλα και χρηστικη τεχνολογια σε χαμηλη τιμη. Αυτο ομως μπορεις μονο να το πετυχεις μακροπροθεσμα με εξελιξη, επιμονη και κεφαλαια. Την ιστορια της διπλης χρεωκοπιας της φιρμας νομιζω την γνωριζουν ολοι οι φιλοι. Ειναι τραγικο οτι για πολλοστη φορα γραφεις ακριβως τα ιδια και 9 στα 10 ειναι αποκυηματα της φαντασιας σου.
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 150.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 - Cactus : Κακός σχεδιασμός;;; Δημοσιεύτηκε: Τρί 16 Ιαν 2018, 21:38 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16604 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Γραφε οτι θελεις οπως λες, αλλα το ακαταλογιστο δε το εχεις γι αυτο να αποδεχεσαι το χωσιμο! Καθε τρεις λεξεις στα ποστ σου τις λεξεις ''προβλημα'', ''ποιοτητα'' και ''προβληματικο'' απο εναν ανθρωπο που δε κραταει αμαξι πανω απο 7ετια και ποτε δε γραφει για προβληματα ουτε και ηταν κατοχος κανενος πολυπλοκου μοντελου... Στο τοπικ του Marmel αφου εγραψες ΑΚΡΙΒΩΣ τα ιδια μετα εγραψες και φαρδια πλατια οτι προβληματα ουδεποτε ειχες Θες να πουμε για ποιοτητα? Ποιες ειναι παραστασεις σου και απο ποιες citroen γιατι προσωπικα παιζει να χω απο 80-90% των μοντελων της ιστορικα... Μπορει και να χω μπει σε 20 xantia ας πουμε απο αστρωτα μεχρι 400.000km. Μετα λες οτι ιστορικα ηταν φτηνος κατασκευαστης κτλπ Που το βρηκες αυτο? Το ξερεις οτι θεωρουνταν PREMIUM κατασκευαστης τιμολογιακα μεχρι να τη πριν καποιες δεκαετιες? Νεες τεχνολογιες και προβληματα επειτα. Λοιπον αυτα που λενε αυτοι που δε ξερουν,τυπου Marmel, ειναι αστειο να τ αναπαραγουν αυτοι που ειναι δω μεσα και εχουν προσβαση σε γνωση και κοινο...
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 150.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
cruiser
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 - Cactus : Κακός σχεδιασμός;;; Δημοσιεύτηκε: Τρί 16 Ιαν 2018, 22:17 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58 Δημοσιεύσεις: 2220
|
Μην αρπάζεστε πάλι .
Πάντως την δεκαετία του 60 η DS ήταν πολύ ακριβό αμάξι και το αγόραζαν πραγματικοί λεφτάδες . Στην παρέα του πατέρα μου , ήταν όλοι νέοι γιατροί τότε που άρχιζαν να έχουν δυνατότητες για αμάξι και αγόραζαν βόλβο και μέρκ μεταχειρισμένα και ένας είχε επιχειρήσεις και καμίνι που έβγαζε τούβλα .
Αυτός είχε πάρει καινούργια DS και μετά που μεγάλωσε πήρε GS .
Αλλες λογικές τότε .
_________________ Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020
|
|
|
|
|
nikos333
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 - Cactus : Κακός σχεδιασμός;;; Δημοσιεύτηκε: Τρί 16 Ιαν 2018, 22:54 |
|
Εγγραφή: Σάβ 04 Φεβ 2012, 19:34 Δημοσιεύσεις: 1186
|
cruiser έγραψε: Μην αρπάζεστε πάλι .
Πάντως την δεκαετία του 60 η DS ήταν πολύ ακριβό αμάξι και το αγόραζαν πραγματικοί λεφτάδες . Στην παρέα του πατέρα μου , ήταν όλοι νέοι γιατροί τότε που άρχιζαν να έχουν δυνατότητες για αμάξι και αγόραζαν βόλβο και μέρκ μεταχειρισμένα και ένας είχε επιχειρήσεις και καμίνι που έβγαζε τούβλα .
Αυτός είχε πάρει καινούργια DS και μετά που μεγάλωσε πήρε GS .
Αλλες λογικές τότε . Όντως και από τα λεγόμενα του πατέρα μου την δεκαετία του 60 η Citroen ήταν η μάρκα των πλουσίων, τουλάχιστον στα Σερρας. Μεγαλογιατροί και βιοτέχνες της εποχής είχαν τον βάτραχο. Βέβαια περάσανε πολλά χρόνια από τότε Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
|
|
|
|
|
grekoulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 - Cactus : Κακός σχεδιασμός;;; Δημοσιεύτηκε: Τρί 16 Ιαν 2018, 23:06 |
|
Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53 Δημοσιεύσεις: 3765
|
Απο την Στιγμή που έχω C5 είναι premium. Τέρμα.
_________________ Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού) Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού) 22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού) 1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)
|
|
|
|
|
zeos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 - Cactus : Κακός σχεδιασμός;;; Δημοσιεύτηκε: Τρί 16 Ιαν 2018, 23:28 |
|
Εγγραφή: Πέμ 19 Μαρ 2015, 17:39 Δημοσιεύσεις: 308
|
Η αδερφή του πατέρα μου είχε στη Γερμανία το GS PALLAS. Το 1982 ή 1983 θα αγόραζε την καινούργια τότε 190E και χάριζε το σιτροέν στον πατέρα μου που είχε τότε ένα Renault 6 TL. Δεν την πήρε ποτέ λόγω της πολυπλοκότητάς της στην συντήρηση. Έλεγε χαρακτηριστικά τότε, αστειευόμενος, ότι ακόμα κι οι βίδες της ήθελαν διαφορετικό κατσαβίδι απ’ ότι όλες οι άλλες βίδες του πλανήτη [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Προφανώς, η σιτροέν έσερνε μια τέτοια ιστορία τότε, σε εποχές που αρκετοί επιδιόρθωναν μόνοι τους απλές βλάβες και στα σιτροέν ήθελαν ειδικά ή ξεχωριστά εργαλεία, πράγμα που τους απέτρεπε από την αγορά της. Βέβαια, όλοι εκθείαζαν την οδική της συμπεριφορά και τα ταξίδια που έκανες με τα σιτροέν!!!!!
Sent from my iPad using Tapatalk
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 - Cactus : Κακός σχεδιασμός;;; Δημοσιεύτηκε: Τρί 16 Ιαν 2018, 23:30 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16604 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Και τι καταλαβε, εμεινε με το 6 επειδη ''βαριοταν ν αλλαξει κατσαβιδι''
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 150.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
zeos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 - Cactus : Κακός σχεδιασμός;;; Δημοσιεύτηκε: Τετ 17 Ιαν 2018, 00:08 |
|
Εγγραφή: Πέμ 19 Μαρ 2015, 17:39 Δημοσιεύσεις: 308
|
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Sent from my iPad using Tapatalk
|
|
|
|
|
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 - Cactus : Κακός σχεδιασμός;;; Δημοσιεύτηκε: Τετ 17 Ιαν 2018, 06:18 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
zeos έγραψε: Η αδερφή του πατέρα μου είχε στη Γερμανία το GS PALLAS. Το 1982 ή 1983 θα αγόραζε την καινούργια τότε 190E και χάριζε το σιτροέν στον πατέρα μου που είχε τότε ένα Renault 6 TL. Δεν την πήρε ποτέ λόγω της πολυπλοκότητάς της στην συντήρηση. Έλεγε χαρακτηριστικά τότε, αστειευόμενος, ότι ακόμα κι οι βίδες της ήθελαν διαφορετικό κατσαβίδι απ’ ότι όλες οι άλλες βίδες του πλανήτη [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Προφανώς, η σιτροέν έσερνε μια τέτοια ιστορία τότε, σε εποχές που αρκετοί επιδιόρθωναν μόνοι τους απλές βλάβες και στα σιτροέν ήθελαν ειδικά ή ξεχωριστά εργαλεία, πράγμα που τους απέτρεπε από την αγορά της. Βέβαια, όλοι εκθείαζαν την οδική της συμπεριφορά και τα ταξίδια που έκανες με τα σιτροέν!!!!!
Sent from my iPad using Tapatalk Είχε δίκιο ο πατέρας σου. Οι βίδες που εννοούσε ήταν οι torx. Που εφευρέθηκαν το 1967 και χρησιμοποιήθηκαν κατά κόρον στην αυτοκινητοβιομηχανία. Στάλθηκε από το MI MAX 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|