Aristos1908 έγραψε:
Καλημερα σας και παλι.. Χθες ειχα συζητηση με ενα φιλο ελληνα της Γερμανιας και μου ειπε να παρω diesel και πως ο νομος περι πετρελαίου δεν ειναι απαγορευτικος καθως ισχύει μονο σε μια κεντρικη οδό σε 2 πολεις..
Αρα θα μου συμφέρει καλυτερα το diesel καθως σε μακρινα ταξιδια θα εχω καλυτερη αποσβεση.
Αρα τωρα θα ψαχτω σε diesel και παλι μια επιλογη ειξαι το ιδιο μοντελο c4 1.6 diesel.
Γενικά αν εχετε να προτείνεται και κατι αλλο πολυ ευχαριστως να ακουσω τις γνωμες σας! Παντα σε αυτοματο σασμαν!
Και κατι τελευταιο.. Το αυτοματο σασμαν του c4 egs ειναι τοσο περιεργο και αργο οσο ειχα διαβασει? Δεν εχω βρει καπου που να περιγράφει αναλυτικά το συγκεκριμένο κιβώτιο. Οσοι έχετε εμπειρια απο το συγκεκριμενο πειτε μ την γνωμη σας! Ευχαριστω και παλι!
Πάντως αν επιλέξεις ντίζελ, μπορείς να πάρεις την facelift έκδοση όπου είναι euro6 και προς το παρόν δεν θα έχεις θέμα πουθενά.
Το κιβώτιο τώρα έχει τα καλά του αλλά και τα κακά του. Πρώτον δεν έχει την αίσθηση βουτύρου και δη των διπλοσυμπλεκτων DSG κλπ. Ωστόσο, μπορεί ο ειδικός τύπος να λέει διάφορα, εγώ όμως μια δυο φορές που οδήγησα μου φάνηκε εξαιρετικό. Είναι σίγουρα πιο γρήγορο από το να είσαι χειροκίνητος, αλλά είπαμε δεν συγκρίνεται με DSG.
Το θετικό του όμως είναι ότι έχει πολύ φθηνές βλάβες, που βέβαια δεν είναι τόσο βλάβες, αλλά κυρίως φυσιολογική φθορά. Μιλάμε για τον ενεργοποιητή ή τον δίσκο πλατό. Κάτι που θα εμφανιστεί στα 150.000-200.000χλμ. Έχουν γίνει εδώ κάποιες αναφορές. Έκαστη εδώ πάει γύρω στα 600-700€ και το ξεχνάς. Μετά έχεις πάλι καινούριο αμάξι.
Το DSG λοιπόν βούτυρο όπως ειπαμε, αλλά εαν σφαλει το κιβώτιο, κάτι που δε θα γίνει από απλή φθορά, αλλά μπορεί να εμφανιστεί και πολύ νωρίς, τότε κλαις. Σε διπλανό φόρουμ έχω συναντήσει παιδιά που έδωσαν μέχρι και 3000€ και το αμάξι δε έστρωνε και εμφανίζονταν άλλοι από κάτω και του έλεγαν "σκέπασε το και πούλησε το όσο είναι νωρίς". Ειδικά στα πρώτα DSG. Αυτό στο λέω για να συγκρίνεις.
Βέβαια στο facelift μοντέλο νομίζω εγκαταλείφθηκε αυτό το κιβώτιο και μπήκε ένα κλασσικό αυτόματο μετατροπέα ροπής το οποίο σαν κωδικό είχε "EAT6" όπως αυτού του κάκτου.
http://www.autoexpress.co.uk/citroen/c4 ... tic-review. Τα ρομποτιζέ είχαν σαν χαρακτηριστικό ETG, EGS ή MCP. Και τα ξεχωρίζεις με το ότι έχουν αυτιά πίσω από το τιμόνι και πολύ κοντό επιλογέα, όπως αυτό
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/13630736/Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk