Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 00:32 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μελλοντική Citroën C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Αύγ 2018, 23:33 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Ευτυχως υπαρχει πληθωρα επιλογων για ολα τα γουστα. Σκεφτειτε οτι αλλοι πληρωνουν για Polo κ Fabia. Μεγαλη παρηγορια οποιαδηποτε αλλη επιλογη...χαχαχαχα!

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μελλοντική Citroën C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Αύγ 2018, 23:50 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Πάντως σε όλα τα ford η έκδοση st-line τα κάνει πολύ πιο αντρικά κατά την γνώμη μου με πολύ πιο ωραίους προφυλακτήρες και ζάντες.

Στάλθηκε από το Lenovo A7010a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μελλοντική Citroën C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Αύγ 2018, 03:59 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Συμφωνω.

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μελλοντική Citroën C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Αύγ 2018, 06:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
Αρκεί να δούμε και πόσο κάνουν όμως τα St-line... :hmm

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μελλοντική Citroën C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Αύγ 2018, 07:21 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 14 Απρ 2009, 19:53
Δημοσιεύσεις: 7471
Τοποθεσία: Βόλος
+1000
Πάντως επειδή κοιτάξαμε για την αδερφή μου και τον ανταγωνισμό το υπάρχον fiesta στην st line έκδοση ήταν σχετικά όμορφο αλλιώς χάλασε σε αρκετό βαθμό η σχεδίαση. Τα προηγούμενα από το 2007 και μετά μου αρέσουν. Πάντως ήταν πολύ πιο ακριβό από το c3

Sent from my RNE-L21 using Tapatalk

_________________
Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts
ΕικόναΕικόνα
My Citroen C4


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μελλοντική Citroën C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Αύγ 2018, 10:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 14 Σεπ 2015, 18:02
Δημοσιεύσεις: 3506
Ένα Shine Bluehdi 100Hp κάνει 17+. Ένα Fiesta St-line 120Hp κάνει και αυτό 17+.
Και του C3 του λείπουν 20 άλογα, 1 ταχύτητα, αυτόματο φρενάρισμα, ημιαυτόματο παρκάρισμα κλπ.
Εμένα και τα 2 ακριβά μου φαίνονται.
Αλλά δεν ξερω τι κάνουν οι αντιπρόσωποι. Οι τιμές αυτές είναι καταλόγου.

Και βέβαια το 208 είναι απλά πανάκριβο χωρίς λόγο. Το Diesel αγγίζει τα 20 χιλιάρικα.
Στη βενζίνη 110 Ηp κάνει 16+ και έχει και αυτόματο φρενάρισμα με επιπλέον 450€.

_________________
2002 Xsara 1.6 16v Exclusive (18/01/2002 - 21/08/2018)
2016 C4 1.6 BlueHdi 120 S&S (4/06/2016- )
MY2019 Ford Fiesta ST-line (12/10/2018-)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μελλοντική Citroën C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Αύγ 2018, 10:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
To 100 είναι ντίζελ και δεν του λείπει καμία ταχύτητα πλέον . Το 120 τι είναι ντίζελ ?

Αργότερα θα το κοιτάξω αναλυτικότερα .

Πάντως εμείς κλείσαμε το 82άρι i touch με νάβι , κάμερα , αισθητήρες , διχρωμία με 12900 με τα πάντα όλα μέσα και 5 χρόνια εγγύηση . Και με 6.2 προδιαγραφές και σταρτ-στοπ .

Το αντίστοιχο φιέστα πόσο να κάνει άραγε ?

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μελλοντική Citroën C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Αύγ 2018, 10:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 14 Σεπ 2015, 18:02
Δημοσιεύσεις: 3506
Και το Fiesta είναι 1.5 diesel. Όλα καλύπτουν το Euro 6b.

Δεν ξέρω την αντίστοιχη έκδοση του itouch. Oύτε ξέρω που τοποθετείται η itouch ανάμεσα σε live - feel - shine.
Σε τιμή καταλόγου πρέπει να παίζει στα 14. Ίσως και 14+.
Πάντως η τιμή του C3 ακούγεται πολύ δελεαστική.

Και από ότι βλέπω έφεραν και χειροκίνητα 6άρια κιβώτια. Ενώ ο Configurator δεν τα έχει.
Ούτε τα 1500άρια Bluehdi έχει, ενώ τα έχουν φέρει.
Τώρα κάτι κάνουμε.

_________________
2002 Xsara 1.6 16v Exclusive (18/01/2002 - 21/08/2018)
2016 C4 1.6 BlueHdi 120 S&S (4/06/2016- )
MY2019 Ford Fiesta ST-line (12/10/2018-)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μελλοντική Citroën C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Αύγ 2018, 10:59 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Οτι κ να κανεις, βαλε ενα οικονομικο οριο κ παρε αυτο που σου αρεσει περισσοτερο, περα απο στοιχεια κ αριθμους.

Στο λεω με πειρα αγορας ανω των 8 ολοκαινουριων αυτοκινητων τα τελευταια 15 χρονια.

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μελλοντική Citroën C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Αύγ 2018, 12:27 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 14 Απρ 2009, 19:53
Δημοσιεύσεις: 7471
Τοποθεσία: Βόλος
+1000
Επισης είναι απαραίτητη η βόλτα από τις αντιπροσωπείες. 1.2 110 βενζίνη η shine σε μαύρο βγήκε κλειδί 15500 και με παραγγελία από το μηδέν. Not bad που λένε και στο Ρετζικι [emoji23][emoji23]. Αντίθετα στην Ford οι τιμές ήταν σε όλες τις εκδόσεις αρκετά πάνω από τον κατάλογο. Τον λόγο δεν τον ξέρω αφού άφησα να τα γυρίσουν όλα ο γαμπρός και η αδερφή μου ώστε να πάμε μαζί να κλείσουμε το c3 (έχετε καταλάβει η αδερφή μου ότι δει να γραφει c3 το θέλει)

Sent from my RNE-L21 using Tapatalk

_________________
Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts
ΕικόναΕικόνα
My Citroen C4


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μελλοντική Citroën C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Αύγ 2018, 13:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 14 Σεπ 2015, 18:02
Δημοσιεύσεις: 3506
Αν είναι και πάνω από Κατάλογο να πάνε να @@@@ Σιγά μη δώσω μια περιουσία για σουπερμίνι.
Το 208 το κοίταξαν ? Εκει οι τιμές πως ήταν? Γιατί από κατάλογο σωθήκαμε.
Προφανώς η βόλτα από αντιπροσωπείες είναι απαραίτητη. Συνήθως οι τιμές είναι κάτω από του καταλόγου.

Εν τω μεταξύ στο C3 μπήκε και το Active city braking.
Tουλάχιστον στο εξωτερικό. Πότε θα έρθει Ελλάδα δεν ξέρω.
Δημήτρη παρουσίαση του C3 έχεις κάνει κάπου ? Τουλάχιστον όσον αφορά τον κινητήρα με ενδιαφέρει.

_________________
2002 Xsara 1.6 16v Exclusive (18/01/2002 - 21/08/2018)
2016 C4 1.6 BlueHdi 120 S&S (4/06/2016- )
MY2019 Ford Fiesta ST-line (12/10/2018-)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μελλοντική Citroën C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Αύγ 2018, 13:47 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Κ στα 208 παιζουν καποιες εκπτωσεις καθως κ νεες εξοπλιστικα εκδοσεις . Οτι ειπε ο Μητσος ισχυει, μονο με βολτα μαθαινεις την αληθεια.

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μελλοντική Citroën C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Αύγ 2018, 14:19 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 14 Απρ 2009, 19:53
Δημοσιεύσεις: 7471
Τοποθεσία: Βόλος
johnis έγραψε:
Αν είναι και πάνω από Κατάλογο να πάνε να @@@@ Σιγά μη δώσω μια περιουσία για σουπερμίνι.
Το 208 το κοίταξαν ? Εκει οι τιμές πως ήταν? Γιατί από κατάλογο σωθήκαμε.
Προφανώς η βόλτα από αντιπροσωπείες είναι απαραίτητη. Συνήθως οι τιμές είναι κάτω από του καταλόγου.

Εν τω μεταξύ στο C3 μπήκε και το Active city braking.
Tουλάχιστον στο εξωτερικό. Πότε θα έρθει Ελλάδα δεν ξέρω.
Δημήτρη παρουσίαση του C3 έχεις κάνει κάπου ? Τουλάχιστον όσον αφορά τον κινητήρα με ενδιαφέρει.
Έγραψα το καλοκαίρι 350 χιλιόμετρα στρωσίματος. Γι αυτό και δεν άνοιξα κάποιο θέμα μιας και νομίζω ακόμα δεν έχω δει τίποτα. Αλλά ίσως μπορώ να εκφέρω μια γνώμη αν θέλεις να με ρωτήσεις κάτι. Το 208 δεν το είδε καθόλου αυτή την φορά και ίσως φταίει και η αντιπρόσωπος του Βόλου που όταν είχαμε πάει την προηγούμενη φορά που είχε ακόμα το i10 μας μιλούσε υποτιμητικά - προσβλητικά για την επιλογή μας στο i10 (από τις λίγες φορές που έχω μιλήσει απότομα) και το έπαιρνε ανταλλαγή 3000 ευρώ (σε 36 ώρες στο car πουλήθηκε 4800!). Επίσης της φαινόταν πολύ μικρό σαν αμάξι.

Sent from my RNE-L21 using Tapatalk

_________________
Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts
ΕικόναΕικόνα
My Citroen C4


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μελλοντική Citroën C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Σεπ 2018, 22:07 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
Παιδιά για μένα τα renderings είναι τελείως άκυρα. Καταρχήν είναι διαφορετικά. Το μεν πρώτο έχει σαν βάση ακριβώς την παρούσα C4. Παρατηρείστε τα κοψίματα στο πλάι και χαμηλά στην ποδιά μπροστά. Η μούρη μου αρέσει. Το δεύτερο φέρνει περισσότερο στο Tipo της Fiat. Πολύ μετριοπαθείς γραμμές για να είναι Citroen. Ειδικά ο προφυλακτήρας μοιάζει να είναι από Passat ή κάποιο VW ξέρω γω. Ενώ στην αρχή μπορώ να πω ότι με πήγε στο C4L που πωλείται στην Κίνα.

Επί της ουσίας, μάλλον είναι φαντασία κάποιων ανθρώπων που απλά την εξέφρασαν όπως ήθελαν. Επίσης ο αρθρογράφος από εκείνα που διάβαζα μου φάνηκε κάπως άσχετος και πολύ κουραστικός με όλες τις αναλύσεις επί σκέψεων κλπ κλπ.. Πράγματα χωρίς ουσία. Εγώ πάντως πιστεύω ότι μπορεί ο Cactus να πάει για σύνταξη, αλλά να δούμε ένα C4 Aircross, που θα παίξει μπάλα στο C segment. Δύσκολα θα δούμε hatchback, γιατί η C4 Β7 δε τα πήγε καλά στις πωλήσεις (παρά το ότι είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο), ενώ πλέον ο όμιλος έχει το 308 και το Astra που παίζουν καλή μπάλα στην Ευρώπη. Όλα όμως είναι θεωρίες.

Στο δια ταύτα τώρα και όσον αφορά τη σύγκριση με άλλες εταιρείες. Νομίζω πως η αυτοκίνηση πλέον είναι εκεί που την ήθελαν οι πριν 30-40 χρόνια οραματιστές. (για την ευρωπαϊκή αγορά) Το επίπεδο όλων των εταιριών είναι σε εξαιρετικά υψηλό επίπεδο. Η απόκτηση ενός αυτοκινήτου με εξωπραγματικό εξοπλισμό για κάποτε, πλέον είναι πιο εφικτή από ποτέ. Οι νέες τεχνολογίες (adaptive cruise control, εξελιγμένα esp, αποφυγή εμποδίων, αυτόματο φρενάρισμα κλπ κλπ) είναι προσιτές σε όλες τις μάρκες και όχι μόνο στην S Classe της MB. Επίσης σχεδόν όλες οι εταιρίες έχουν τρομερά εξελιγμένους δυνατούς και οικονομικούς συνάμα κινητήρες.

Δεν λέω ότι είναι όλα το ίδιο, αλλά ότι πλέον όλοι είναι σε καλό επιπεδο και δύσκολα θα πεις ποιος είναι ο καλύτερος. Σήμερα λοιπόν ανάλογα με το βαλάντιο του ο καθένας μπορεί να επιλέξει αυτό που του αρέσει και δύσκολα θα απογοητευτεί σε πολλά. Η επιλογή μάλιστα έχει να κάνει περισσοτερο με την αισθητική παρά με οτιδήποτε άλλο.

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μελλοντική Citroën C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Σεπ 2018, 22:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 14 Σεπ 2015, 18:02
Δημοσιεύσεις: 3506
Skotis έγραψε:
Έγραψα το καλοκαίρι 350 χιλιόμετρα στρωσίματος. Γι αυτό και δεν άνοιξα κάποιο θέμα μιας και νομίζω ακόμα δεν έχω δει τίποτα. Αλλά ίσως μπορώ να εκφέρω μια γνώμη αν θέλεις να με ρωτήσεις κάτι. Το 208 δεν το είδε καθόλου αυτή την φορά και ίσως φταίει και η αντιπρόσωπος του Βόλου που όταν είχαμε πάει την προηγούμενη φορά που είχε ακόμα το i10 μας μιλούσε υποτιμητικά - προσβλητικά για την επιλογή μας στο i10 (από τις λίγες φορές που έχω μιλήσει απότομα) και το έπαιρνε ανταλλαγή 3000 ευρώ (σε 36 ώρες στο car πουλήθηκε 4800!). Επίσης της φαινόταν πολύ μικρό σαν αμάξι.


Από αντιπαθητικό πωλητή δεν αγοράζω τίποτα. Το ίδιο κάναμε με το C4. Το πήραμε από αυτόν που ασχολήθηκε περισσότερο και ήταν ευγενέστατος.
Την προηγούμενη επιλογή δεν την ενδιαφέρει έτσι και αλλιώς. Άλλη είναι η δουλειά της.
Ουσιαστικά ήθελα να ρωτήσω πως σου φάνηκε ο κινητήρας, ο θόρυβος στην καμπίνα, οι δονήσεις, αν καταλαβαίνεις οτι είναι τρικύλινδρος. Τέτοια ψιλοπράγματα.
Πχ ο Nfu έχει μηδενικές δονήσεις στην καμπίνα (με πολλά χιλιόμετρα όπως τον ξέρω τουλάχιστον).
Επίσης είναι με 5άρι ή 6άρι ? Επειδή το πήρατε πάνω στη μετάβαση σε 6άρι.
Λένε οτι το 5άρι κιβώτιο είναι μακρύ και έχει "κενά". Δεν ξέρω αν είδες κάτι τέτοιο.
Πάντως όντως είναι μακρύ. Από ότι είδα η 4η στις 3500 στροφές έχει 140 χιλιόμετρα (στο περίπου).
Προσπαθώ να ζυγίσω αν αυτό είναι καλό ή κακό. Δεν είναι πολεμική μηχανή για να έχει κοντές σχέσεις, αλλά μήπως είναι πολύ μακριές?
Δεν έχουμε άλλον εδω με εμπειρία από e-THP, έστω και μικρή. :)

_________________
2002 Xsara 1.6 16v Exclusive (18/01/2002 - 21/08/2018)
2016 C4 1.6 BlueHdi 120 S&S (4/06/2016- )
MY2019 Ford Fiesta ST-line (12/10/2018-)


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 5 [ 65 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο



Συναφή θέματα

citroen peg
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: HLIAS PEIRAIA
Απαντήσεις: 2
ΚΑΝΤΡΑΝ ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΡΓΑΝΩΝ CITROEN SAXO VTS 1.4 75HP 2003
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: nicktoyas
Απαντήσεις: 2
Θορυβος στο ρελαντί citroen c3 diesel 1400 2014
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 0
Συνεργειο για citroen c2 με γνωσεις σε βελτιωσεις!!!!
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: cobra
Απαντήσεις: 5
Αμορτισερ CITROEN C4 2008
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: xristoskout
Απαντήσεις: 7
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ