Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 19:40 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Αγορά C4 μεταχειρισμένου DIESEL/αυτόματο ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Ιουν 2019, 08:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 18 Ιουν 2019, 08:24
Δημοσιεύσεις: 9
Καλημέρα παίδες! Θέλω να αγοράσω ένα C4.. κυρίως γιατί βαρέθηκα τα γιαπωνέζικα σε θέμα άνεσης (σαμαράκια, λακούβες κτλ.).

Έχω βάλει στο στόχαστρο 2 που μου αρέσαν από Αθήνα.. υπόψιν το όχημα θα το δηλώσω και θα το κινώ επαρχία.

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/22630051/

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/21875959/

Ποιά η γνώμη σας! Τι να κοιτάξω, ποιό να πάρω και γιατί!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C4 μεταχειρισμένου DIESEL/αυτόματο ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Ιουν 2019, 09:26 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
arthur7 έγραψε:
Καλημέρα παίδες! Θέλω να αγοράσω ένα C4.. κυρίως γιατί βαρέθηκα τα γιαπωνέζικα σε θέμα άνεσης (σαμαράκια, λακούβες κτλ.).

Έχω βάλει στο στόχαστρο 2 που μου αρέσαν από Αθήνα.. υπόψιν το όχημα θα το δηλώσω και θα το κινώ επαρχία.

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/22630051/

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/21875959/

Ποιά η γνώμη σας! Τι να κοιτάξω, ποιό να πάρω και γιατί!
Γενικά είναι ρίσκο η αγορά τέτοιου αυτοκινήτου από μάντρα, γιατί δεν ξέρεις τα πραγματικά του χιλιόμετρα. Υπάρχει όμως εδώ μέσα το μέλος Dasimo που κάποια στιγμή σκεφτόταν να δώσει το δικό του, λόγω ύπαρξης εταιρικού, και το οποίο έχει 70.000χλμ και το αυτόματο.

Σε κάθε άλλη περίπτωση, θα σου πρότεινα να δεις κάτι πιο κοντά σε χρονολογία, δηλαδή τα μοντέλα facelift https://www.car.gr/22753689?utm_source= ... nt=aggelia

Μη σε ξεγελάει η διαφορά χρημάτων.

Στάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C4 μεταχειρισμένου DIESEL/αυτόματο ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Ιουν 2019, 10:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 18 Ιουν 2019, 08:24
Δημοσιεύσεις: 9
Δεν είναι από μάντρα, από οικογενειάρχες με όλα τα σερβις σε αντιπροσώπους... Δεν μπορώ να διαθέσω πάνω από 11.000€ συνολικά με τα έξοδα μεταβίβασης.. ποια η διαφορά στα δυο αυτά που ξεδιάλυνα; πόσο πολύ παίζει ρόλο ο κινητήρας του '11 με του '14; Αλλάζει κάτι άλλο σε ποιότητα ή φθορά;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C4 μεταχειρισμένου DIESEL/αυτόματο ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Ιουν 2019, 11:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 21 Ιούλ 2013, 15:58
Δημοσιεύσεις: 2437
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 0
Ακριβώς αυτή την αγγελία θα έβαζα και εγώ Σταύρο....πρακτικά καινούργιο αυτοκίνητο με 30% μειωμένη τιμή....
Τι αλλάζει? Ένα όχημα με αυτά τα χιλιόμετρα θα αρχίσει να ζητάει συγκεκριμένα αναλώσιμα όπως eolys,dpf,αμορτισέρ,δίσκο-πλατώ κλπ. Σε βάθος χρόνου -σύντομα μάλιστα- θα φτάσεις να δώσεις παραπάνω για αυτά που μας έστειλες από ότι το ακριβότερο που σου έστειλε ο Σταύρος. Συν το ότι το face lift είναι euro6. Χωρίς παρεξήγηση,κουμάντο στα οικονομικά σου δεν θα σου κάνουμε εμείς....απλά σου θέτουμε συγκεκριμένους προβληματισμούς. :)

_________________
C4 1.6 e-HDI 115 STT MCP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C4 μεταχειρισμένου DIESEL/αυτόματο ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Ιουν 2019, 12:39 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
arthur7 έγραψε:
Δεν είναι από μάντρα, από οικογενειάρχες με όλα τα σερβις σε αντιπροσώπους... Δεν μπορώ να διαθέσω πάνω από 11.000€ συνολικά με τα έξοδα μεταβίβασης.. ποια η διαφορά στα δυο αυτά που ξεδιάλυνα; πόσο πολύ παίζει ρόλο ο κινητήρας του '11 με του '14; Αλλάζει κάτι άλλο σε ποιότητα ή φθορά;
Το 2ο είναι εισαγωγής, το λέει άλλωστε στα σχόλια: "Το αμαξι ειναι απο γαλλια γνησιο με αλουμινενιο καπο". Επίσης μου κινεί την υποψία που τονίζει το αλουμινένιο καπώ. Το ξέρουμε ότι έχει καπώ αλουμινίου, γιατί να το τονίσει; Μήπως επειδή το έχει τρακάρει και αντί για άλλο, οκ του έβαλε πάλι γνήσιο;;;

Τέλος πάντων, μείνε μακρυά από το 2ο και από οποίο άλλο βλέπεις και έχει μπλε καντράν (ή τέλος πάντων επιλογές χρώματος) χωρίς να είναι exclusive. Ελλάδα ηρθαν λίγες exclusive και σπάνια συναντάμε σε αγγελίες. Τα περισσότερα έρχονται από έξω και αν είναι αμάξι 7 χρόνων μπορεί να έχει εύκολα 300.000χλμ. Μείνε λοιπόν μακριά, γιατί όταν θα σου ζητήσει μπεκ-αντλια-dpf-eolys, το πακέτο θα πάει αρκετά παραπάνω από τα 2000€.

Το άλλο τώρα με τα ανοιχτά χρώματα στο εσωτερικό είναι σε δελεαστική τιμή (κάπως ύποπτο αυτό), αν και τα χλμ (εφόσον πάλι δεν είναι πειραγμενα) είναι αρκετά. Αλλιώς είναι το αμάξι να έχει 50.000χλμ και αλλιώς 180.000χλμ. τα 2-3000€ δεν είναι τίποτα.

Στάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C4 μεταχειρισμένου DIESEL/αυτόματο ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Ιουν 2019, 19:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 28 Δεκ 2016, 17:16
Δημοσιεύσεις: 1853
πολύ σωστά σου τα είπαν τα παιδιά, καλύτερα να κάνεις την υπέρβαση και να προχωρήσεις στην αγορά ενός ph2 euro 6 όπως αυτό της Ω παρά να μπλέξεις με εισαγωγής αμφιβόλου κατάστασης και χλμ, τα οποία να είσαι σίγουρος ότι σύντομα θα σου ζητήσουν πολύ περισσότερα!

_________________
C3 Aircross 120 bluehdi Shine
C4 mk II 100 bluehdi Feel
C4 mk III shine plus 1,5 bluehdi


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C4 μεταχειρισμένου DIESEL/αυτόματο ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Ιουν 2019, 20:41 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Yπάρχει πολύ δέλεαρ με τα diesel αλλα καλύτερα να είναι απο γνωστο που ξερεις ποσα χιλιόμετρα πραγματικά έχει. Ισως αυτο της Ω να είναι καλύτερη αγορά απο άλλα εισαγόμενα. Οπως είπαν και οι προλαλήσαντες το κοστος μπέκ-αντλία-dpf-eolys ειναι πολύ υψηλό...Θέλω να πω δηλαδή μη μας ξεγελάει οτι θα παρουμε ενα ντιζελάκι εστω με πολλά χιλιομετρα και σε χαμηλη τιμη και καθαρισαμε με το κοστος μετακινησης. Η σωστή συντηρηση των συγχρονων ντιζελ κοστιζει και πονάει πολύ...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C4 μεταχειρισμένου DIESEL/αυτόματο ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Ιουν 2019, 21:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 18 Ιουν 2019, 08:24
Δημοσιεύσεις: 9
Με έχετε απογοητεύσει με όλα αυτά και νιώθω μπερδεμένος.. σκέφτηκα το diesel για οικονομία.. αντί να πάρω βενζίνη και να το κάνω μετατροπή σε υγραέριο.. τι να κάνω να έχω οικονομία στο καύσιμο και σε λογικές τιμές τα ανταλλακτικά του γιατί το να δώσω 2-3 χιλιάρικα σε ανταλλακτικά στα εόμενα 3 χρόνια είναι κοροϊδία... ποια βηματα να κάνω στον έλεγχο της κατάστασης του οχήματος και με βάση το ιστορικό του από την αντιπροσωπεία στα σέρβις του και τον έλεγχο από π.χ. spotmechanic να καταλήξω αν είναι συμφέρουσα αγορά ένα diesel τελικά και ιδιαίτερα ένα μεταχειρισμένο με πάνω από 100-120 χιλιάδες χλμ.?????????????


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C4 μεταχειρισμένου DIESEL/αυτόματο ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Ιουν 2019, 22:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
arthur7 έγραψε:
Με έχετε απογοητεύσει με όλα αυτά και νιώθω μπερδεμένος.. σκέφτηκα το diesel για οικονομία.. αντί να πάρω βενζίνη και να το κάνω μετατροπή σε υγραέριο.. τι να κάνω να έχω οικονομία στο καύσιμο και σε λογικές τιμές τα ανταλλακτικά του γιατί το να δώσω 2-3 χιλιάρικα σε ανταλλακτικά στα εόμενα 3 χρόνια είναι κοροϊδία... ποια βηματα να κάνω στον έλεγχο της κατάστασης του οχήματος και με βάση το ιστορικό του από την αντιπροσωπεία στα σέρβις του και τον έλεγχο από π.χ. spotmechanic να καταλήξω αν είναι συμφέρουσα αγορά ένα diesel τελικά και ιδιαίτερα ένα μεταχειρισμένο με πάνω από 100-120 χιλιάδες χλμ.?????????????

Κανονικά, αν είχες δει προσεκτικότερα με τη σειρά τις απαντήσεις των φίλων παραπάνω, δεν θα έπρεπε να είχες απογοητευτεί από αυτές!
Καλώς σκέφτηκες το diesel, και αυτοί δεν προσπάθησαν να σε αποτρέψουν! Αντιθέτως, συμφώνησαν να προχωρήσεις σε αγορά της C4 αφού σου αρέσει, απλά θέλησαν να σου επισημάνουν τι μπορεί να σου προκύψει αν δελεαστείς από χαμηλές αρχικές τιμές και βάσει αυτών προχωρήσεις σε αγορά φτηνού μεταχειρισμένου εισαγωγής. Στο οποίο, ότι έλεγχο και να κάνεις πριν, δεν γίνεται για πρακτικούς λόγους να είναι τόσο ενδελεχής για να σου πει σε τι ακριβώς κατάσταση είναι μηχανικά. Να το πας σε έναν καλό γνώστη μηχανικό εμπιστοσύνης, να το δει μέσα-έξω γύρω-γύρω πάνω-κάτω, να το βάλει σε ένα διαγνωστικό και να δει πέντε πράγματα, να το ακούσει και να το οδηγήσει μια βόλτα, και να σου πει μια εν πολλοίς γενική γνώμη "ναι" ή "όχι", ναι αυτό μπορείς να το κάνεις. Να σου εξασφαλίσει όμως με διάγνωση στην περίπτωση που πει "ναι" στην αγορά αν και πότε θα σου μείνει από "χοντρά" πανάκριβα ανταλλακτικά, αυτό δεν θα μπορεί να σου το πει. Εγώ δε προσωπικά, για τα διάφορα spotmechanicοειδή που όλα τα σφάζουν και όλα τα μαχαιρώνουν, κρατάω πολύ μικρό καλάθι... Αυτό που λέει και το όνομα κάνουν, σποτάρουν σε πολλά σημεία αλλά τρέχα βρες τι καταλαβαίνουν και τι μας λένε κι εμάς για διάγνωση... Οπότε...
...καλά σου είπαν και οι από πάνω, και συμφωνώ μαζί τους, κοίτα να δώσεις κάτι παραπάνω για ένα νεότερο μεταχειρισμένο C4 (όπως π.χ. αυτό που έχει τώρα προς πώληση η επίσημη αντιπροσωπεία Ωμέγα) που θα 'ναι εξ αρχής με εγγύηση θα 'ναι ελληνικής κυκλοφορίας και με σίγουρα χιλιόμετρα, και αν θα 'ναι και Euro 6 ακόμη καλύτερα έτσι που οδεύουν οι περιβαλλοντικές πολιτικές γιατί θα 'σαι με λιγότερες επιβαρύνσεις στο άμεσο μέλλον. Παρά να πληρώσεις μια χαμηλή αρχική τιμή και μετά να αρχίσει να ζητάει αυτά που σου είπαν και οι φίλοι και πιθανότατα να σου κοστίσει και παραπάνω στην τελική όσο θα το έχεις. Κι αν δεν σου βγαίνει με τίποτα το βαλάντιο και αναγκαστικά επιμένεις σε τέτοια τάξη τιμής και παλαιότητας, ε, τότε ψάξτο υπομονετικά να βρεις από ιδιώτη και όχι από μάντρα, δίνοντάς σου και τα παραστατικά αγοράς που θα πιστοποιούν πρώτη κυκλοφορία στην Ελλάδα και το βιβλίο service πλήρως ενημερωμένο έχοντας κάνει όλες ανεξαιρέτως τις προβλεπόμενες συντηρήσεις ανά χιλιόμετρα-έτη σε επίσημα/εξουσιοδοτημένα/εξειδικευμένα συνεργεία.
Ανακεφαλαίωση των παραπάνω έκανα στην ουσία, για να σε ξεμπερδέψω και ξε-απογοητεύσω! Εύχομαι το καλύτερο στην έρευνά σου και να το χαρείς απροβλημάτιστο ότι πάρεις τελικά... ;)

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε jalbanis για την δημοσίευση του/της: arthur7
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C4 μεταχειρισμένου DIESEL/αυτόματο ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Ιουν 2019, 00:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 18 Ιουν 2019, 08:24
Δημοσιεύσεις: 9
@ jalbanis - Κατατοπιστικός και ξεκάθαρος.. ευχαριστώ για το ρεζουμέ. Αυτό θα έκανα κι εγώ (που αναφέρες να κοιτάξω σε ιδιώτη με τις σφραγίδες σέρβις και το ιστορικό του οχήματος από την αντιπροσωπεία), αλλά η αρχική μου έγνοια και ερώτηση συγκεκριμένα ήταν τι θα κερδίσω από έναν κινητήρα του '14 σε σχέση με τον παλαιότερο του '11 εκτός τα 18 ευρώ παραπάνω τέλη κυκλοφορίας.. είναι πιο αντοχής; πιο αξιόπιστος; μήπως οι κινητήρε μέχρι του '12 βγάζανε μηχανικά προβλήματα; αυτό θέλω να έχω μια πληροφόριση.. και έπειτα όσον αφορά τα χλμ. ρε να πάρει είναι diesel(!) είναι φτιαγμένο για πολλαπλάσια χλμ. σε σχέση με την βενζίνη! Με ενδιαφέρει να υπολογίσω για παράδειγμα αυτά που δεν ξέρω, ότι π.χ. στα 185.000 χλμ στο επόμενο μεγάλο σέρβις αλλάζω 1,2,3,4,5 πράγματα που κάνουν 1000,2000,3000,4000 ευρώ κι εγώ δεν ξέρω... οκ κι έχω να αλλάξω στα 200.000 χλμ π.χ. μπεκ-αντλια-dpf-eolys γιατί να μην πάω σε εκειδικευμένο μηχανικό για Citroen να μου τα βάλει ιμιτασιόν της Bosch που βλέπω κάτι τιμές 250, 130, 150, 200 κτλ. πάντως στη χειρότερη αν τα μαζέψω δεν πάνε πάνω από 1000 ευρώ με εργασία!!! Που κάνω λάθος διορθώστε με παρακαλώ να πάρω μια απόφαση!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C4 μεταχειρισμένου DIESEL/αυτόματο ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Ιουν 2019, 03:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
arthur7 έγραψε:
...αλλά η αρχική μου έγνοια και ερώτηση συγκεκριμένα ήταν τι θα κερδίσω από έναν κινητήρα του '14 σε σχέση με τον παλαιότερο του '11 εκτός τα 18 ευρώ παραπάνω τέλη κυκλοφορίας.. είναι πιο αντοχής; πιο αξιόπιστος; μήπως οι κινητήρε μέχρι του '12 βγάζανε μηχανικά προβλήματα; αυτό θέλω να έχω μια πληροφόριση..

Σίγουρα όσο νεότερος είναι ένας κινητήρας, τόσο πιο έμπιστος είναι, αφού η Citroen (όπως κάθε κατασκευαστής) φροντίζει να λύνει στην πορεία όσα προβλήματα παρουσιάζονται είτε λόγω "παιδικών ασθενειών" είτε λόγω παρελκομένων/υποσυστημάτων συνεργαζόμενων κατασκευαστών. Για αυτόν καθαυτό τον συγκεκριμένο diesel κινητήρα της C4, δεν υπήρξαν θέματα και δεν έχεις να φοβάσαι κάτι και να σε απασχολεί το "2011 ή 2014", αφού υπήρχε από την C4 πρώτης γενιάς έχοντας λυμένα τα "παιδικά" θέματα και είναι όλα τα χρόνια από τους κορυφαίους της πιάτσας.
Όμως άλμα τεχνολογικό, είναι η αναβάθμισή του σε Euro 6 στις C4 (facelift) BlueHDI από το 2015 και μετά, όπου εκεί θα έχεις μακροπρόθεσμα μεγαλύτερο όφελος. Και σαν λειτουργία, αλλά και σαν κόστος, το οποίο σύντομα ΔΕΝ θα είναι της τάξης των ψιλοαμελητέων 18 ευρώ που λες.
Ήδη μελετούν τα τζιμάνια μας με τι κλίμακα θα υπολογιστούν και πόσα ευρώ θα καταλήξουν ανά τάξη ρύπων τα τέλη κυκλοφορίας του 2020 που θα πληρώσουμε τον ερχόμενο Δεκέμβρη, και για να 'μαστε στο όριο να μην επαναστατήσουμε, και για να προσαρμοστούν κατά τας επιταγάς της μαμάς Ευρώπης στα νέα πρότυπα WLTP. Και πέρα από τα νέα τέλη κυκλοφορίας, πιθανοί είναι και εδώ οι περιορισμοί κάποια στιγμή στην κυκλοφορία diesel παλαιότερης τεχνολογίας εντός των μεγάλων αστικών κέντρων, όπως ήδη γίνεται ανά την Ευρώπη.
Επομένως, το "2011 ή 2014" σχεδόν αμελητέα διαφορά κόστους έχει, αλλά το 2011 και το 2014 με το 2015+ μπορεί σύντομα να έχει αρκετή έως πολύ μεγάλη διαφορά και σε κόστος και σε ευχρηστία.

arthur7 έγραψε:
...και έπειτα όσον αφορά τα χλμ. ρε να πάρει είναι diesel(!) είναι φτιαγμένο για πολλαπλάσια χλμ. σε σχέση με την βενζίνη!

Αυτό τώρα, εδώ που έχουμε φτάσει τεχνολογικά, ισχύει λιγότερο σε σχέση με κάμποσα χρόνια πριν.
Αλλά εντάξει, μετράει πολύ το ότι φθορές και καταναλώσεις είναι όντως μικρότερες συν το ότι με τις παρούσες πολιτικές της αγοράς καυσίμων το diesel είναι φθηνότερο καύσιμο, χωρίς όμως τίποτα να 'ναι σίγουρο για τις τιμές και για το μέλλον. Ήδη σε χώρες του εξωτερικού, λόγω και των περιβαλλοντικών πολιτικών εκτός από τις "βαριάντες" των πετρελαιάδων, η τιμή του diesel έχει εξισωθεί με της βενζίνης και κάπου-κάπου είναι και ακριβότερο...

arthur7 έγραψε:
Με ενδιαφέρει να υπολογίσω για παράδειγμα αυτά που δεν ξέρω, ότι π.χ. στα 185.000 χλμ στο επόμενο μεγάλο σέρβις αλλάζω 1,2,3,4,5 πράγματα που κάνουν 1000,2000,3000,4000 ευρώ κι εγώ δεν ξέρω... οκ κι έχω να αλλάξω στα 200.000 χλμ π.χ. μπεκ-αντλια-dpf-eolys γιατί να μην πάω σε εκειδικευμένο μηχανικό για Citroen να μου τα βάλει ιμιτασιόν της Bosch που βλέπω κάτι τιμές 250, 130, 150, 200 κτλ. πάντως στη χειρότερη αν τα μαζέψω δεν πάνε πάνω από 1000 ευρώ με εργασία!!! Που κάνω λάθος διορθώστε με παρακαλώ να πάρω μια απόφαση!

Στα επόμενα service που λες μετά τα χιλιόμετρα που θα έχει όταν το αγοράσεις, υπό θεωρητικές συνθήκες βάσει των προδιαγραφών της μαμάς Citroen (και κάθε αυτοκινητιστικής μαμάς), μπεκ και αντλία ΔΕΝ πρέπει να αλλάξεις. Αυτά δεν είναι στα προβλεπόμενα προς αλλαγή, δεν είναι αναλώσιμα, όπως είναι π.χ. οι ιμάντες. Στα χιλιόμετρα που λες, αυτά είναι βλάβες.
Τα DPF και eolys είναι αναλώσιμα και μάλιστα ακριβά, αλλά αυτά με διαγνωστικό μπορεί να σου πει ο μηχανικός πόσο φραγμένο και πόσο καταναλωμένο είναι αντίστοιχα. Και πέρα από αυτά, υπάρχουν ένα σωρό άλλα υποσυστήματα, π.χ. τουρμπίνα και καταλύτης και αυτόματο έξυπνο κιβώτιο και... και... και...
Αν αγοράσεις ένα αυτοκίνητο diesel εισαγωγής σαν αυτά που έδειξες, άντε βρες άκρη με μαντεψιές, αν πριν από σένα είχε τα 180K χιλιόμετρα που βλέπεις ή 380K, αν είναι ήδη αλλαγμένα μπεκ αντλίες κλπ με ιμιτασιόν που φαίνονται "κούκλες" αλλά έχουν ήδη πολλά ψωμιά φαγωμένα, τι λιπαντικά του έβαζαν πριν, με τι στυλ οδηγικό πορεύτηκε. Και άντε βρες με τσεκαρίσματα που ΔΕΝ γίνονται προ αγοράς σε όλα αυτά τα ενδότερα, αν και πόσο είναι ταλαίπωρα, και πότε θα σου ζητήσουν αλλαγή. Και αν συνυπολογίσεις ότι όσο και να προσέχουμε που βάζουμε καύσιμα στη χώρα μας παραμένει ρουλέτα το θέμα "καύσιμο", τότε καταλαβαίνεις ότι μετά από μια τέτοια αγορά πορεύεσαι κάνοντας σταυρούς και δεήσεις για να μη σου τύχουν βλάβες

Ξαναλέω, και μ' αυτό κλείνω ζητώντας και συγγνώμη για το κατεβατό, κοίτα καλύτερα για C4 ελληνικό με πλήρη παραστατικά και αρχεία συντήρησης, ει δυνατόν 2015+ μοντέλο.
Εδώ ταιριάζει η ρήση "παπούτσι από τον τόπο σου". Που ακόμη και μπαλωμένο να είναι, αν το μπάλωμα είναι καμωμένο με αποδείξεις σε συνεργείο Citroen, το αυτοκίνητο θα 'ναι εκατό φορές πιο έμπιστο από αυτά τα εισαγόμενα των αγγελιών με τα φλου χιλιόμετρα και τα φρου-φρου των φουλ εξοπλισμών. Με σταυροκοπήματα και δεήσεις, και ταϊζοντας την Bosch και τους αντιγραφείς της, δεν ζει κανένας, ιδίως κάποιος που πάει σε Citroen για να ησυχάσει το κορμί του από γιαπωνέζικα κατσίκια... :)

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C4 μεταχειρισμένου DIESEL/αυτόματο ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Ιουν 2019, 08:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 28 Μάιος 2013, 19:22
Δημοσιεύσεις: 1563
Τοποθεσία: Κιάτο Κορινθίας
Εικόνες: 0
Φίλε μου όπως λέει και μια παροιμία το φτηνό βγαίνει δυό φορές ακριβότερο.
Εξηγώ, άλλο Euro 5 άλλο 6, άλλο 2011 άλλο 2016, άλλο 25000 χλμ άλλο 185000 χλμ, άλλο Ελληνικό άλλο
εισαγωγής κ.λ.π.
Δεν ξέρω τα οικονομικά σου αλλά να ξέρεις οτι βγαίνει πάντα πιο πάνω απο
οτι υπολογίζεις σε ένα πιο παλιο μοντέλο ανεξαρτήτου μάρκας, σε βάθους χρόνου.

_________________
C3 1.6 e-hdi Eco Chic
http://stergiopoulosmeat.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C4 μεταχειρισμένου DIESEL/αυτόματο ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Ιουν 2019, 09:10 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
arthur7 έγραψε:
@ jalbanis - Κατατοπιστικός και ξεκάθαρος.. ευχαριστώ για το ρεζουμέ. Αυτό θα έκανα κι εγώ (που αναφέρες να κοιτάξω σε ιδιώτη με τις σφραγίδες σέρβις και το ιστορικό του οχήματος από την αντιπροσωπεία), αλλά η αρχική μου έγνοια και ερώτηση συγκεκριμένα ήταν τι θα κερδίσω από έναν κινητήρα του '14 σε σχέση με τον παλαιότερο του '11 εκτός τα 18 ευρώ παραπάνω τέλη κυκλοφορίας.. είναι πιο αντοχής; πιο αξιόπιστος; μήπως οι κινητήρε μέχρι του '12 βγάζανε μηχανικά προβλήματα; αυτό θέλω να έχω μια πληροφόριση.. και έπειτα όσον αφορά τα χλμ. ρε να πάρει είναι diesel(!) είναι φτιαγμένο για πολλαπλάσια χλμ. σε σχέση με την βενζίνη! Με ενδιαφέρει να υπολογίσω για παράδειγμα αυτά που δεν ξέρω, ότι π.χ. στα 185.000 χλμ στο επόμενο μεγάλο σέρβις αλλάζω 1,2,3,4,5 πράγματα που κάνουν 1000,2000,3000,4000 ευρώ κι εγώ δεν ξέρω... οκ κι έχω να αλλάξω στα 200.000 χλμ π.χ. μπεκ-αντλια-dpf-eolys γιατί να μην πάω σε εκειδικευμένο μηχανικό για Citroen να μου τα βάλει ιμιτασιόν της Bosch που βλέπω κάτι τιμές 250, 130, 150, 200 κτλ. πάντως στη χειρότερη αν τα μαζέψω δεν πάνε πάνω από 1000 ευρώ με εργασία!!! Που κάνω λάθος διορθώστε με παρακαλώ να πάρω μια απόφαση!
Ο Jalbanis σου τα είπε όμορφα και ωραία. Συνοψίζοντας, πρέπει να πούμε ότι δεν ξέρουμε τι μπορεί να βγάλει το κάθε αμάξι. Μπορεί (μη γένοιτο) αύριο και το δικό μου να βγάλει μπεκ ή αντλία, αυτό δεν το ξέρουμε.

Είδαμε όμως εδώ μέσα πως έχουν σκάσει κάποιες περιπτώσεις με αλλαγή μπεκ, συνήθως καθαρισμός dpf και συμπλήρωση eolys. Η αντλία είναι κάτι πολύ πολύ σπάνιο και αν έχει εκεί θέμα το αμάξι τότε είτε έχει ένα σωρό χλμ, είτε κάτι άλλο σοβαρό, οπότε την αφήνουμε.

Εγώ θα κλείσω λέγοντας σου να δεις αυτοκίνητα ιδιωτών που σίγουρα ΔΕΝ έχουν έρθει από έξω. Αυτό το τονίζω, γιατί οι μαντραδες φέρνουν ότι φθηνότερο (αρα και λιωμένο) υπάρχει από έξω για να αυξήσουν το κέρδος τους. Για να το διαπιστώσεις μόνος σου κάνε μια βόλτα στο mobile.de ή το autoscout. Θα δεις ότι υπάρχουν C4 με 100.000χλμ ή και λιγότερα με λίγα χρήματα σχετικά. Όμως αυτές δεν έχουν κέρδος για τους εμπόρους εδώ. Τι να μπει ο άλλος στον κόπο να φέρει ένα αμάξι που θα του στοιχίσει 8.000-9.000€ για να το πουλήσει 10.000€;; Όχι βέβαια! Θα φέρει κάποιο από εκείνα που έχουν 300.000-350.000χλμ και κοστίζουν 3.500€ και έχουν ΑΨΟΓΟ εσωτερικό. Θα του κοστίσει άλλα 1500€ να το ψιλομαζεψει και να το φέρει και θα το πουλήσει 10.000€ (ή και 9.900€ που είναι ακόμη πιο δελεαστικό) και θα λέει ότι έχει "141.219χλμ". Κι εσύ από έξω αυτό θα βλέπεις, αλλά εκείνος θα έχει υπερδιπλασιασει το κέρδος του, ενώ εσύ θα έχεις αναλάβει ένα σημαντικό ρίσκο του "τι θα βγάλει;". Μπορεί να μη βγάλει και τίποτα, αλλά... είπαμε ότι τα χλμ είναι χλμ... Εδώ ένα παράδειγμα. Ταξινόμηση 02/2013, 288.000χλμ, κόστος 4.000€ εκει https://m.mobile.de/auto-inserat/citroe ... ml?ref=srp

Σε κάθε περίπτωση είμαστε εδώ όπως μπορούμε να βοηθήσουμε.

Στάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C4 μεταχειρισμένου DIESEL/αυτόματο ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 30 Ιουν 2019, 07:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 18 Ιουν 2019, 08:24
Δημοσιεύσεις: 9
Καλημέρα πιστοί Citroenάκιδες! Ερώτηση ασφαλείας.. είναι καλύτερο στο όχημα να έχει εντοπισμό GPS ή να χρησιμοποιεί "μπρελόκ" με επαφή (keyless);


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C4 μεταχειρισμένου DIESEL/αυτόματο ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 30 Ιουν 2019, 12:05 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
arthur7 έγραψε:
Καλημέρα πιστοί Citroenάκιδες! Ερώτηση ασφαλείας.. είναι καλύτερο στο όχημα να έχει εντοπισμό GPS ή να χρησιμοποιεί "μπρελόκ" με επαφή (keyless);
Άλλο το ένα άλλο το άλλο. Με το πρώτο το βρίσκεις ,μαζί με οποιαδήποτε άλλη λειτουργία έχει το σύστημα (αν δεν έχουν βρει πρώτα τον tracker και τον έχουν ξηλώσει) και με το δεύτερο ίσος , λέω ίσος τους κάνεις την ζωή λίγο πιο δυσκολη μέχρι να σου το πάρουν.

Στάλθηκε από τον πλανήτη Nibiru χρησιμοποιώντας πένα..!

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 28 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

diesel tuning box
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: pasmania
Απαντήσεις: 1
ΑΓΟΡΑ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΓΙΑ GRAND PICASSO 2010
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: ΜΗΛΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Απαντήσεις: 7
Citroen C3 diesel 75hp 2017 Αυξηση καταναλωσης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anastasia
Απαντήσεις: 2
Γενική συζήτηση για C4 Diesel
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: azzazel
Απαντήσεις: 13300
Απόψεις για αγορά C3
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: mitsmall
Απαντήσεις: 35
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια