barimagas έγραψε:
Γνωστος μου πριν αρκετα χρονια ειχε παρει ενα c3 απο τον απο πανω αναφερομενο και τελικα βρηκαν οτι είχε κατεβασμενα χιλιόμετρα. Ο αγοραστής εβαλε δικηγόρο, και κερδισε μια τετραδα καινούργια αμορτισερ. Κατα τ'αλλα στην Ελλαδα, οχι μόνο στην citroen, τα δικαιώματα της εγγύησης πρεπει να τα διεκδικήσεις, είτε με φασαρια ειτε ψάχνοντας αντιπροσωπο με ανθρωπινο προσωπο. Στην τελικη εκτιμας μια εταιρια-αντιπροσωπεια απο το aftersale. Μια πωληση με μια έκπτωση λιγο-πολυ ολοι θα κανουν. Το θεμα ειναι η υποστήριξη.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το after sales service είναι ένας σημαντικός παράγοντας για την αγορά ενός αυτοκινήτου και για την επιλογή του συνεργείου.
Θα πρέπει οι κάθετες μονάδες να επενδύουν στη σωστή υποστήριξη μετά την πώληση με την κατάλληλη πάντα εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού τους.
Η οποιαδήποτε ανακρίβεια λέγεται σε πελάτη από λειτουργό της εταιρείας, έχει τελικά αρνητική απήχηση στην ίδια την εταιρεία. Το τελευταίο θα πρέπει να το προσέξουν ιδιαίτερα!!