Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 26 Απρ 2024, 19:32 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Αύγ 2020, 23:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 20 Δεκ 2015, 15:06
Δημοσιεύσεις: 60
Τοποθεσία: Cholargos
Και οι δύο αντικαταστάσεις ήταν εντός εγγύησης, η πρώτη στα 13-15χιλ χλμ και ενω το αυτοκίνητο το είχα 8-9 μήνες λέγοντας μου τότε οτι βάλανε την αναβάθμιση με επανασχεδιασμένη τάπα. Από τότε πέρασαν 2 ανέμελα χρόνια και έχοντας πλέον 45χιλ χλμ ξαναείδα τις τρεις ενδείξεις να ανάβουν μαζί με την διάγνωση να δείχνει πρόβλημα στο μοτέρ της αντλίας. Το 'καλό' ήταν ότι την δεύτερη φορά επισκευάστηκε σε δύο μέρες καθώς η βλάβη είναι 'συνηθισμένη' μου είχαν πει και πλεον υπήρχε στοκ του ανταλλακτικού στην Ελλάδα (☉。☉)! Τότε είχα στείλει επιστολή στην Citroen Hellas για αυτές τις βλάβες των σχεδόν 2500€ και το τι μέλλει γενέσθαι μετά την εγγύηση στην οποία δεν πήρα απάντηση ποτέ

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

_________________
C4 1.6 100 BlueHDI S&S


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Σεπ 2020, 20:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 15 Σεπ 2020, 12:52
Δημοσιεύσεις: 9
Συνεχίζω εδώ το πρόβλημα που ανέβασα σε άλλο topic με τίτλο «Επαναλαμβανόμενο πρόβλημα αντλίας urea σε C4 Cactus diesel» …

Σύντομη περιγραφή:
Το αυτοκίνητο είναι Citroen C4 Cactus Diesel 1.6 BlueHDi με ημερομηνία αγοράς το 2015.
Στα 4,5 χρόνια μετά την αγορά και στα 43.000 km έβγαλε το γνωστό πρόβλημα με την ουρία (ενώ είχε αλλαχθεί η τάπα του ντεπόζιτου σε προγενέστερη ανάκληση). Η αντικατάσταση της αντλίας και του δοχείου καλύφθηκε από την εγγύηση πληρώνοντας μόνο εργατικά (στην αντιπροσωπεία της Ρόδου).

Έναν χρόνο και 2 μήνες μετά την αλλαγή και ενώ το αυτοκίνητο είχε διανύσει επιπλέον 9500 km (μειωμένα λόγω καραντίνας) παρουσίασε το ίδιο πρόβλημα. Αυτή τη φορά το αίτημα για δωρεάν αντικατάσταση απορρίφτηκε από τα κεντρικά της Γαλλίας. Το κόστος επισκευής ανέρχεται τελικά στα 1100 ευρώ.

Σε επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών Citroen στην Αθήνα, δηλώθηκε ότι δεν μπορούν να καλύψουν κάτι. Εάν λέει είχαμε πληρώσει την προηγούμενη αντικατάσταση τότε τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά και πιθανόν να αποφεύγαμε την χρέωση!!!!! Δηλαδή, κάτι του στιλ στις 2 βλάβες η 1 δώρο!

Επικοινώνησα με τον δικηγόρο που αναφέρθηκε στη συζήτηση εδώ μέσα. Πρότεινε εξώδικα στην αντιπροσωπεία της Ρόδου και στα κεντρικά (κόστος 250 ευρώ περίπου) και αργότερα προσφυγή στη γενική γραμματεία καταναλωτών (κόστος 300 ευρώ περίπου). Μου είπε ότι η γενικά γραμματεία επιδικάζει απευθείας πρόστιμα και οι εταιρίες «φοβούνται» την ετυμηγορία της. Θα ήταν βέβαια καλύτερο εάν συγκεντρώνονταν ένας μεγαλύτερος αριθμός περιπτώσεων ώστε να είναι πιο πειστικός ο ισχυρισμός μας.


Είμαι πραγματικά σε δίλλημα: πληρώνω τώρα τα 1100 ευρώ και επισκευάζω άμεσα το αυτοκίνητο με τον κίνδυνο να ξαναπαρουσιάσει το πρόβλημα ή ακολουθώ την παραπάνω διαδικασία με κίνδυνο να μην κερδίσω τίποτα και να χάσω και τα 550 ευρώ; Τι προτείνετε;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Σεπ 2020, 23:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1128
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Στη θέση σου θα προχωρούσα για αρχή με τα εξώδικα, και θα έβλεπα αν χρειαστεί μετά να φτάσουμε στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτών...
Ταυτόχρονα με τα εξώδικα θα απαιτούσα να μας δώσουν εγγράφως όλα όσα λένε προφορικώς, για να γελάσει και η υφήλιος με την όποια αιτιολογία μη κάλυψης και ιδιαίτερα μ' αυτό το "Εάν είχατε πληρώσει την προηγούμενη αντικατάσταση τότε τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά και πιθανόν να αποφεύγατε την χρέωση"...
Πως δηλαδή το λένε αυτό, όταν η προηγούμενη αποκατάσταση έγινε εντός εγγύησης ασυζητητί χωρίς χρέωση (ούτε εργατικά δεν έπρεπε να πάρουν κανονικά!), όταν αποκαθιστούν τόσες τέτοιες περιπτώσεις εκτός εγγύησης λέγοντας κιόλας ότι το κάνουν στα πλαίσια "καλής θέλησης" και "βοήθειας στον πελάτη" (όχι ψιλοχεσμ...οι που δεν μπορούν να βγάλουν σίγουρη ανάκληση με σωστό ανταλλακτικό!), και εν τέλει όταν θρασύτατα βάζουν στην κουβέντα αυτό το παπατζίδικο "πιθανόν"!
Εγγράφως όσα λένε, ενημερώνοντάς τους ότι τα θέλω για τα περαιτέρω αν επιμένουν, άλλωστε τα περιμένει πως και πως όλη η Ευρώπη... :mrgreen

(Τα ξέρει όλα αυτά η μαμά στη Γαλλία σίγουρα; Πολύ ανατολίτικα φαίνονται! Μήπως να μιλήσετε απευθείας μαζί της μπας και τα μάθει και σωθείς;!)

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Σεπ 2020, 00:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3765
Tα πληρώνεις το φτιαχνεις και μετα αγωγή για να τα παρεις πισω και κανενα 200ρι ακόμα για ηθική βλάβη Αναφορά στην προστασία καταναλωτή το κείμενο της αγωγής σου επίσης και στην προστασια καταναλωτή της Γαλλίας. Ενάγεις κατ ευθείαν την σιτροεν γαλλίας χέσε τους έλληνες Δικαιούσε να το κάνεις κανονισμός 1215/12 συμβάσεις καταναλωτών. Αρμοδιο το Δικαστηριο της κατοικίας σου. Αμα είναι Ρόδος Ειρηνοδικείο Ρόδου.
Αμα θες εξωδικο κατ ευθειαν στην Σιτροεν Γαλλίας με επίκληση των διατάξεων για την προστασία του καταναλωτή ΑΥΤΟΙ φερουν το βαρος απόδειξης οτι δεν φταίνε.
Γνωμη μου αμα κανεις εξωδικο κατ ευθειαν Γαλλια σε 1 μηνα θα σε πάρουν και θα σε πουν τραβα φταξω πλερωνουμε εμεις και δεν καταλαβατε καλα.
Ξαναλεω. Χεσε τους Ελληνες. Βλάβη που επισκευαστηκε κιολας.....Και ανακληση ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Σεπ 2020, 22:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 15 Σεπ 2020, 12:52
Δημοσιεύσεις: 9
Ευχαριστώ όλους για την βοήθεια.

Ζήτησα την αντικατάσταση του ντεπόζιτου πληρώνοντας τη ζημιά. Η αντικατάσταση έγινε άμεσα και ο μηχανικός προσπάθησε να μου κάνει μια έκπτωση η όποία όμως ανήλθε τελικά στα 60 ευρώ. Πλήρωσα δηλαδή 1040.

Θα δω για τη συνέχεια...

Ο δικηγόρος θεωρεί ότι θα ήταν σε κάθε περίπτωση χρήσιμο να γίνει οργανωμένα μια καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, με οσο το δυνατόν περισσοτέρους καταγγελλοντες. Το κόστος θα είναι διαχειρίσιμο (της τάξης των 100€, ανάλογα και με τον αριθμό των συμμετεχόντων). Υπάρχει υλικό για το συγκεκριμένο προβλημα και εχει γινει από εκείνον εξωδικο στην PEUGEOT στη Γαλλία, από τον περασμένο Δεκέμβριο, χωρίς όμως ποτέ να του απαντήσουν.Αυτή τη στιγμή έχει 4 πελάτες που ενδιαφέρονται. Αν κάποιος ενδιαφέρεται μπορώ να του στείλω σε προσωπικό μήνυμα τα στοιχεία του δικηγόρου (που βρίσκεται Αθήνα).


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Σεπ 2020, 23:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1081
Ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Κριμα πραγματικα που αναγκαστηκες να πληρώσεις ενα τοσο μεγαλο ποσο. Ποσο μαλλον οταν γνωριζεις απο πρωτο χερι πως πρόκειται για ενα αναξιοπιστο εξάρτημα.

Παμε παρακάτω, 10 μηνες + χωρις απάντηση στο εξωδικο. Κανουνε τους Κινέζους με αλλα λόγια. Αυτο δεν δινει και πολλες ελπιδες, ειδικα οταν εισαι και εκτος εγγυησης. Παρολα αυτά για 100€ εντάξει ισως αξιζει μια συλλογική προσπαθεια. Ποτε δεν ξέρεις.



Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Σεπ 2020, 00:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1128
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Χάθηκε μια μάχη, αλλά έχει μέλλον ο πόλεμος, και μια ήττα δε λέει τίποτα από μόνη της. Να μην υποχωρούμε, και να δούμε και νομικά το θέμα...

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Σεπ 2020, 13:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 15 Σεπ 2020, 12:52
Δημοσιεύσεις: 9
Αν θυμάμαι καλά οι κινητήρες αυτοί έχουν ηλικία γύρω στα 6 έτη. Οπότε τώρα είναι μια κρισιμη περίοδος καθώς πολλά αυτοκίνητα θα βγαίνουν από την 5ετή εγγύηση και η εταιρία θα κληθεί να αποφασίσει τι θα κάνει με αυτές τις περιπτώσεις.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Σεπ 2020, 15:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1128
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Πενταετή εγγύηση έχουν όσοι πετυχαίνουν δωρεάν σε προσφορά ή πληρώνουν για επέκταση εγγύησης, οι πολλοί έχουν μόνο τη βασική διετή.
Η εταιρία (...PSA) έχει κληθεί προ πολλού να δει και να αποφασίσει τι θα κάνει με το θέμα, κι επειδή λύση αξιόπιστη δεν έχει να ανακαλέσει, κατά πως φαίνεται αποφάσισε τι θα κάνει... Όπου δεν την παίρνει θα κάνει γαργάρα και θα επισκευάζει δωρεάν ψελλίζοντας "καλή θέληση" ή "βοήθεια στον πελάτη", κι όπου την παίρνει θα μαζεύει χιλιάρικα επικαλούμενη ληγμένες εγγυήσεις λες και είναι τα (από το πουθενά) χιλιάρικα ένα λογικό έξτρα τακτικό κόστος χρήσης για τον πελάτη.
Τελευταία, όπως δείχνουν τα πράγματα, της άνοιξε η όρεξη να πετύχει ντε και καλά το δεύτερο. Ας της κόψουμε αυτή την όρεξη λοιπόν...

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Σεπ 2020, 19:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 13 Φεβ 2015, 17:39
Δημοσιεύσεις: 587
Τοποθεσία: Αλμυρός
stemi έγραψε:
Ευχαριστώ όλους για την βοήθεια.

Ζήτησα την αντικατάσταση του ντεπόζιτου πληρώνοντας τη ζημιά. Η αντικατάσταση έγινε άμεσα και ο μηχανικός προσπάθησε να μου κάνει μια έκπτωση η όποία όμως ανήλθε τελικά στα 60 ευρώ. Πλήρωσα δηλαδή 1040.

Θα δω για τη συνέχεια...

Ο δικηγόρος θεωρεί ότι θα ήταν σε κάθε περίπτωση χρήσιμο να γίνει οργανωμένα μια καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, με οσο το δυνατόν περισσοτέρους καταγγελλοντες. Το κόστος θα είναι διαχειρίσιμο (της τάξης των 100€, ανάλογα και με τον αριθμό των συμμετεχόντων). Υπάρχει υλικό για το συγκεκριμένο προβλημα και εχει γινει από εκείνον εξωδικο στην PEUGEOT στη Γαλλία, από τον περασμένο Δεκέμβριο, χωρίς όμως ποτέ να του απαντήσουν.Αυτή τη στιγμή έχει 4 πελάτες που ενδιαφέρονται. Αν κάποιος ενδιαφέρεται μπορώ να του στείλω σε προσωπικό μήνυμα τα στοιχεία του δικηγόρου (που βρίσκεται Αθήνα).


Καλά ξεμπερδέματα. Απαράδεκτα πράγματα. Μπορείς να κάνεις και στον συνήγορο του καταναλωτή όπως και οι υπόλοιπη. Δεν έχει και πολύ μεγάλη δύναμη αλλά τους θορυβεί αφού επικοινωνεί μετά με την καταγγελόμενη επιχείρηση.

http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_ReportSample.html

_________________
Βασίλης - C4 Picasso

www.diadrash.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Σεπ 2020, 21:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 15 Σεπ 2020, 12:52
Δημοσιεύσεις: 9
Σας παραθέτω το μήνυμα από τον δικηγόρο ...


Επειδή το πρόβλημα είναι σύνηθες σε ιδιοκτήτες πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων (Blue HDi) του Ομίλου PSA, σκοπός ειναι να γίνει μια ομαδική καταγγελία ενώπιον της Γενικής Γραμματείας καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης, προκειμένου ο όμιλος να αναγκασθεί να πάρει θέση σχετικά με την καταχρηστική και παράνομη πρακτική του να επιλέγει να αντικαθιστά αντλίες και τεπόζιτα ουρίας, πολλές φορές με έξοδα των ιδίων των ιδιοκτητών όταν το αυτοκίνητο είναι εκτός εγγύησης, παρά το γεγονός ότι τελεί σε πλήρη γνώση του γεγονότος ότι τα ως άνω μοντέλα είναι προβληματικά. Αντί ωστόσο, να υπάρξει οδηγία ανάκλησης των εν λόγω μοντέλων ή των εν λόγω ανταλλακτικών, ο όμιλος επιλέγει να "κωφεύει", παριστάνοντας ότι τα περιστατικά είναι σπάνια και να χρεώνει τους ιδιοκτήτες με υψηλά ποσά, χωρίς ποτέ να εγγυάται, ως όφειλε, για την ορθή λειτουργία του νέου τοποθετημένου ανταλλακτικού. Όπως σας έχω ενημερώσει, σχετικά με το ζήτημα αυτό, η PEUGEOT δεν έχει απαντήσει σε εξώδικο που έχω επιδώσει από τον περασμένο Δεκέμβριο στην έδρα της στο Παρίσι και στο Γραφείο Παραπόνων της στο Poissy. Υπό αυτές τις συνθήκες, η υπόθεση είναι "ανοικτή" τόσο για ιδιοκτήτες, τα αυτοκίνητα των οποίων υπέστησαν τη διαδικασία αντικατάστασης των ως άνω ανταλλακτικών, όσο και για αυτούς που η αντικατάσταση εκκρεμεί. Ακολούθως, εφόσον γίνει δεκτό ότι πρόκειται για καταχρηστική πρακτική εκ μέρους του Ομίλου, "ανοίγει" το πεδίο για πολλές περαιτέρω επιλογές (ακόμα και για ανάκληση προϊόντος), ανάλογα με την απόφαση που θα εκδοθεί.
Εξυπακούεται ότι μπορείτε να συμμετάσχετε στην καταγγελία, μπορείτε να κοινοποιήσετε και το mail μου σε όποιον τυχόν ενδιαφέρεται, δοθέντος ότι με βάση το διαχειρίσιμο κόστος, όσοι περισσότεροι συμμετάσχουν, τόσο μεγαλύτερη πίεση θα ασκηθεί.
Ευχαριστώ,


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε stemi για την δημοσίευση του/της: jalbanis
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Σεπ 2020, 23:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Και στο Facebook θεωρώ ότι είναι καλό να μπει αυτό, να κοινοποιηθεί σε όσους περισσότερους γίνεται. Και καλή επιτυχία.

Στάλθηκε από το DUB-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Σεπ 2020, 23:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1128
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Μερικές ερωτήσεις και επισημάνσεις, όχι απαραίτητα για να συζητηθούν εδώ "στον αέρα", αλλά για προεργασία για τις επόμενες επαφές:

stemi έγραψε:
Επειδή το πρόβλημα είναι σύνηθες σε ιδιοκτήτες πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων (Blue HDi) του Ομίλου PSA,

stemi έγραψε:
Όπως σας έχω ενημερώσει, σχετικά με το ζήτημα αυτό, η PEUGEOT δεν έχει απαντήσει σε εξώδικο που έχω επιδώσει από τον περασμένο Δεκέμβριο στην έδρα της στο Παρίσι και στο Γραφείο Παραπόνων της στο Poissy.

Καλώς αναφέρεται στην αρχή στον όμιλο, αλλά η οποιαδήποτε κίνηση στον όμιλο (PSA) θα στρέφεται;
Το εξώδικο αυτό ήταν μόνο για περιπτώσεις με αυτοκίνητα Peugeot ή συμπεριλάμβανε και περιπτώσεις με αυτοκίνητα Citroen;
Αν ήταν κοινό μήπως χρειάζονται ξεχωριστά εξώδικα για Peugeot και Citroen με την ανάλογη συμμετοχή παθόντων ιδιοκτητών;
Μήπως βρήκαν πάτημα και κωφεύουν αν ήταν κοινό και επιδόθηκε μόνο στην Peugeot; Ή εννοεί ότι το έχει επιδώσει στον όμιλο;

stemi έγραψε:
σκοπός ειναι να γίνει μια ομαδική καταγγελία ενώπιον της Γενικής Γραμματείας καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης, προκειμένου ο όμιλος να αναγκασθεί να πάρει θέση σχετικά με την καταχρηστική και παράνομη πρακτική του να επιλέγει να αντικαθιστά αντλίες και τεπόζιτα ουρίας, πολλές φορές με έξοδα των ιδίων των ιδιοκτητών όταν το αυτοκίνητο είναι εκτός εγγύησης, παρά το γεγονός ότι τελεί σε πλήρη γνώση του γεγονότος ότι τα ως άνω μοντέλα είναι προβληματικά. Αντί ωστόσο, να υπάρξει οδηγία ανάκλησης των εν λόγω μοντέλων ή των εν λόγω ανταλλακτικών, ο όμιλος επιλέγει να "κωφεύει", παριστάνοντας ότι τα περιστατικά είναι σπάνια και να χρεώνει τους ιδιοκτήτες με υψηλά ποσά, χωρίς ποτέ να εγγυάται, ως όφειλε, για την ορθή λειτουργία του νέου τοποθετημένου ανταλλακτικού.

stemi έγραψε:
Ακολούθως, εφόσον γίνει δεκτό ότι πρόκειται για καταχρηστική πρακτική εκ μέρους του Ομίλου, "ανοίγει" το πεδίο για πολλές περαιτέρω επιλογές (ακόμα και για ανάκληση προϊόντος), ανάλογα με την απόφαση που θα εκδοθεί.

Πρέπει να αναφερθεί οπωσδήποτε, ότι παρουσίασαν τη βλάβη και τα νέα (έχουν άλλο κωδικό, λένε ότι είναι βελτιωμένα!) δοχεία AdBlue, τεκμηριωμένα με τη συμμετοχή ιδιοκτητών που έχουν αλλάξει δυο φορές δοχείο επειδή παρουσίασε τη βλάβη και το νέο, αν έτσι έχει συμβεί!
Να διεκδικηθεί έτσι απλά μια μαζική ανάκληση υπό αυτές τις συνθήκες που μάλλον δεν υπάρχει ανταλλακτικό εμπιστοσύνης, αναφέροντας γενικά ευπάθεια του δοχείου, μπορεί να μην έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα και να τραβήξει αρκετά η υπόθεση. Αν στο τυπικό μέρος η οποιαδήποτε μαζική ανάκληση εξαρτάται (και) από ενέργειες του δικτύου της εταιρίας, τότε καταλαβαίνουμε τι σημαίνει αυτό.
Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να διεκδικηθεί η κάλυψη με κάθε δυνατό τρόπο των πελατών όποτε παρουσιάζεται η βλάβη, είτε με ανάκληση είτε χωρίς να χρεώνουν τους πελάτες αν δεν είναι σίγουροι για το ανταλλακτικό, και να υποχρεωθούν οι Γάλλοι να το εφαρμόσουν άμεσα.
Ότι κι αν είναι, μαζική ανάκληση ή οδηγία ή "εκτεταμένη εγγύηση"...

stemi έγραψε:
Υπό αυτές τις συνθήκες, η υπόθεση είναι "ανοικτή" τόσο για ιδιοκτήτες, τα αυτοκίνητα των οποίων υπέστησαν τη διαδικασία αντικατάστασης των ως άνω ανταλλακτικών, όσο και για αυτούς που η αντικατάσταση εκκρεμεί.

Εννοεί μόνο ιδιοκτήτες που αντκαταταστάθηκαν τα δοχεία τους και αναγκάστηκαν να πληρώσουν;
Για την όλη τεκμηρίωση της κατασκευαστικής ατέλειας, σίγουρα είναι χρήσιμες στην κίνηση όλες οι περιπτώσεις.

stemi έγραψε:
Εξυπακούεται ότι μπορείτε να συμμετάσχετε στην καταγγελία, μπορείτε να κοινοποιήσετε και το mail μου σε όποιον τυχόν ενδιαφέρεται, δοθέντος ότι με βάση το διαχειρίσιμο κόστος, όσοι περισσότεροι συμμετάσχουν, τόσο μεγαλύτερη πίεση θα ασκηθεί.

Χρειάζεται να διαδοθεί παντού στα club (ιστοσελίδες, κοινωνικά δίκτυα) και της Citroen και της Peugeot, για να το μάθουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι.

stemi έγραψε:
Ευχαριστώ,

Και εμείς ευχαριστούμε! :thumb

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Σεπ 2020, 19:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 03 Αύγ 2015, 18:25
Δημοσιεύσεις: 64
πολυ χρησιμες πληροφοριες!

ειμαι και εγω κατοχος ενος bluehdi c4 του 2016. Αν και δε μου εχει δημιουργηθει καποιο προβλημα παρολο τισ 160.000χλμ αν αποφασισετε να κινηθειτε ομαδικα μπορειτε να με υπολογιζετε.

Μπορει να μην εχω προβλημα μεχρι στιγμης αλλα ποτε δεν ξερεις τι επιφυλασει το μελλον


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 25 Οκτ 2020, 09:42 
Άβαταρ μέλους
Καλημέρα και από εμένα
Αποφασίζω να μοιραστώ την προσωπική μου εμπειρία με το πρόβλημα της ουρίας σε citroen C4 του 2016 (1.6hdi, euro 6, 100hp, 5 manual), μήπως καταφέρω να βοηθήσω κάποιον. Επίσης με αυτό το post μου θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους με βοήθησαν να λύσω το πρόβλημα μου.

Αρχικά το αυτοκίνητο αγοράστηκε από εμένα τον Ιούνιο του 2020 από έμπορο της Κορινθίας. Το αυτοκίνητο είχε στο καντράν 100.000 χλμ (και από ότι φαίνεται πραγματικά), πλήρες bookservice και ηλεκτρονικό αρχείο service, είναι εισαγωγής από Γαλλία και είναι σε άριστη οπτική και λειτουργική κατάσταση. Σκοπός της αγοράς ήταν ένα οικογενειακό αυτοκίνητο που παρέχει (με σειρά προτεραιότητας) ασφάλεια, άνεση, οικονομία και ικανοποιητικές επιδόσεις. Το αυτοκίνητο μετά από έλεγχο από εμένα και μόνο, αγοράστηκε και πέρα από ένα πρόβλημα με πίεση ελαστικών, το οποίο λύθηκε με αντικατάσταση των ελαστικών, δεν είχα αντιμετωπίσει κανένα άλλο ζήτημα. Έγινε και ένα μεγάλο σέρβις από τον μηχανικό μου (όχι αντιπροσωπεία) και ανέλαβε οικογενειακές υποχρεώσεις!

Μετά από 5.000 περίπου χιλιόμετρα συμβίωσης (2.000 εξ αυτών στις θερινές μας οικογενειακές διακοπές), εμφανίστηκε το πρόβλημα της ουρίας, σε μακρινή πόλη από την κατοικία μου. Πρώτη μου κίνηση ήταν να επισκεφτώ την εκεί αντιπροσωπεία της Citroen. Η πρώτη ερώτηση του μηχανικού ήταν εάν το αυτοκίνητο είναι εισαγωγής (χωρίς να καταλάβω το λόγο) και αφού με ενημέρωσαν πως το κόστος διάγνωσης είναι 50€ έγιναν οι απαραίτητες μετρήσεις του δοχείου ουρίας από αυτούς. Τότε με ενημέρωσαν ότι έχει πρόβλημα το δοχείο ουρίας και το κόστος αντικατάστασης είναι περίπου 1100€. Σε μια προσπάθεια μήπως λύσουν το πρόβλημα (και τους ευχαριστώ για αυτό) έγινε ένα update στον εγκέφαλο του δοχείου ουρίας, έσβησαν προσωρινά τα λαμπάκια, όμως άναψαν στην βόλτα δοκιμής με τον μηχανικό. Οπότε πληρώνω και φεύγω για να κάνω 150χιλιόμετρα(επιστροφή στην κατοικία μου), ενώ πλέον έχω ενημέρωση ότι το αυτοκίνητο σε 1100 χιλιόμετρα δεν θα βάζει μπροστά καθόλου, αναμένο το check engine και το λαμπάκι της ουρίας (emissions fault).

Μη μπορώντας να πιστέψω ότι θα αναγκαστώ να δώσω πάνω από 1000€ για μια πλαστική δοσομετρική αντλία - βλακεία που ψεκάζει νεράκι για τους ρύπους και έχοντας καλή σχέση με αυτοκίνητα και τα μηχανολογικά, έκανα διάγνωση της βλάβης με χρήση obd scanner και εντόπισα τον διάσημο κωδικό βλάβης p20e8, για όσους γνωρίζουν. Συζητώντας με φίλο μηχανικό και ζητώντας του βοήθεια, αποφασίσαμε να κάνουμε μαζί ένα έλεγχο στο αυτοκίνητο με ότι δυνατότητες έχουμε, αφού δυστυχώς ο φίλος δεν έχει lexia για διάγνωση (θα του πάρω ένα εγώ δώρο πάντως). Με το που σταμάτησα έξω από το συνεργείο , ως δια μαγείας τα λαμπάκια σβήσανε και το αυτοκίνητο έδειχνε κανονικότατο . Αποφασίσαμε να τσεκάρουμε την γραμμή της ουρίας για τυχών βούλωμα (η ουρία κάνει κρυσταλλώσεις), να δούμε το μπεκ της ουρίας μήπως είναι βουλωμένο και να μετρήσουμε πίεση της αντλίας.

Το μπεκ ήταν σε πραγματικά άριστη κατάσταση, χωρίς καθόλου επικαθίσεις και η γραμμή επίσης ήταν πεντακάθαρη , οπότε βάλαμε το πιεσόμετρο για να παρακολουθούμε την πίεση της αντλίας. Το αυτοκίνητο δούλευε πάνω στο αναβατόριο και η πίεση της αντλίας ήταν άριστη (3-4 bar). Τότε σβήνοντας το αυτοκίνητο παρατηρήθηκε ότι η αντλία δουλεύει ανάποδα για να αδειάσει την γραμμή. Αυτό πιστεύουμε γίνετε για να μην παγώσει η γραμμή σε κρύες συνθήκες, άλλωστε για τον ίδιο λόγο η γραμμή έχει και δύο προθερμάνσεις.
Μετά από κάποιες δοκιμές και πραγματικά χωρίς να μπορούμε να βρούμε τι φταίει , κάναμε μια εκκίνηση του κινητήρα. Τότε ακούσαμε την αντλία να δουλεύει στο δοχείο, όμως η πίεση ήταν μηδενική. Αυτό πολύ απλά σημαίνει ότι η αντλία αντί να σπρώχνει ουρία , προσπαθούσε να τραβήξει!! Μετά από λίγο ήρθε και το γνωστό λαμπάκι… Ξεμπριζόνοντας τον εγκέφαλο της αντλίας και ξαναμπριζόνοντας τον , όλα δούλευαν και πάλι άψογα, χωρίς λαμπάκι και με κανονική πίεση στην αντλία! Μετά από κάμποσες εκκινήσεις του κινητήρα τα ίδια και πάλι. Μηδενική πίεση , αντλία να δουλεύει και λαμπάκι ουρίας. Επομένως καταλήξαμε ότι το πρόβλημα είναι καθαρά λογισμικού. Ο εγκέφαλος της αντλίας της ουρίας τα «χάνει» για κάποιο λόγο και αντί να σπρώχνει, ρουφάει ! Μιλάμε για πρόβλημα λογισμικού, οπότε και σηκώσαμε τα χέρια ψηλά .

Εγώ άρχισα να παίρνω απόφαση τα 1100€, όμως ο φίλος δεν το άφησε έτσι. Ήρθε σε επικοινωνία με την τεχνική υποστήριξη στη Γαλλία, η οποία τον ενημέρωσε ότι για το πλαίσιο μου υπάρχει ανάκληση στο δοχείο ουρίας και τον έστειλε στην τεχνική υποστήριξη της Αθήνας. Εκεί τον ενημέρωσαν για το ίδιο και τον έστειλαν στην πιο κοντινή μας αντιπροσωπεία. Μιλώντας με την ντόπια αντιπροσωπεία κανόνισε να πάει το αυτοκίνητο εκεί. Πράγματι το πήγα και το παρέλαβα με νέο δοχείο μετά από δύο εβδομάδες περίπου, ενημερώνοντας με ότι δεν πληρώνω ούτε για την εργασία!
Έχω παραλάβει λιγότερο από μια εβδομάδα το αυτοκίνητο και είμαι πραγματικά χαρούμενος.

Σίγουρα δημόσια πρέπει να ευχαριστήσω την Citroen Γαλλίας και Ελλάς για τον επαγγελματικό χειρισμό του θέματος, καθώς το αμάξι πιθανότατα είναι εκτός εγγύησης .

Βεβαίως και οφείλω να ευχαριστήσω δημόσια την αντιπροσωπεία Citroen – Βενέρης Α.Ε. (https://www.veneris-citroen.gr/), με έδρα στο Ηράκλειο Κρήτης, και ιδιαίτερα τον συντονιστή της ανάκλησης κ. Ταμπουρατζή Κωνσταντίνο, οποίος ανέλαβε όλη την επικοινωνία με Γαλλία και Αθήνα για την έγκριση και το συντονισμό της ανάκλησης.

Τέλος οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ , στον μηχανικό μου και φίλο μου Ταμπουρατζή Κωνσταντίνο (http://tdp.gr/), με έδρα τον Άγιο Νικόλαο Κρήτης, ο οποίος με υπερβάλλοντα ζήλο και αφιερώνοντας πολύ προσωπικό χρόνο, εντόπισε την βλάβη με βεβαιότητα και έκανε την απαραίτητη επικοινωνία, με το κύρος του μηχανικού, σε δύο διαφορετικές γλώσσες, προσφέροντας μου μια ολοκληρωμένη λύση. Χωρίς αυτόν η ιστορία μου θα τελείωνε στην τρίτη παράγραφο και θα ήμουν άλλος ένας δυσαρεστημένος πελάτης της Citroen.

Πλέον η τοποθέτηση από τον Κωστή ενός παράλληλου εγκεφάλου για κατ’ επιλογή αύξηση ιπποδύναμης του αυτοκινήτου μου έως 40%, είναι το επόμενο μας βήμα. Αυτό θα είναι και το δώρο μου προς το αυτοκίνητο για τα χρήματα που γλύτωσα ! :wrc

Με εκτίμηση,
Κρεμμυδιώτης Διονύσιος


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 5 από 38 [ 561 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 38  Επόμενο



Συναφή θέματα

Δοχείο Adblue citroen c4 cactus bluehdi
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Ακινητοποίηση Xantia για μεγάλο χρονικό διάστημα
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: graphic1970
Απαντήσεις: 3
"Σπάσιμο" χρώματος λόγω...πουλιού
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 48
ΔΕΝ ΣΒΗΝΕΙ ΤΟ CHECK ENGINE ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΗ ΤΗΣ ΒΛΑΒΗΣ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
Ακινητοποίηση
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: xantiamanolis
Απαντήσεις: 2
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 14 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια