Συγγραφέας |
Μήνυμα |
vpafi
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue Δημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Δεκ 2020, 21:45 |
|
Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42 Δημοσιεύσεις: 11784 Τοποθεσία: GoodView City Εικόνες: 3
|
bakevang έγραψε: Ρε συ Γιάννη, ό,τι μα ό,τι και αν σου γράψω, ακόμα και εμπειρικά, μου τα απαντάς όλα με τόσο επιστημονικό τρόπο, είτε για να ενισχύσεις είτε να αντιπαραθέσεις! Έχω για σένα την ίδια απορία που έχω για την Ηλιάνα Παπαγεωργίου... Πώς μπορείς και τα ξέρεις όλα; Τι να πω βρε Γιάννη μου... Εγώ θα σας αλλάξω γνώμη; Βάλτε όσο AdBlue θέλετε! Εγώ όπως το έκανα, έτσι θα συνεχίσω να το κάνω. Και ας λένε το αντίθετο οι νόμοι της υδροστατικής πίεσης... Νομίζω μια χαρά τα λές. Εξάλλου το λέει και το βιβλιαράκι... "Για να μην υπερπληρωθεί το ρεζερβουάρ AdBlue®: – Προσθέστε μεταξύ 10 και 13 λίτρων χρησιμοποιώντας δοχεία AdBlue."
_________________ Godzilla Αμαρτωλός
Ενας σοφός είπε κάποτε: Ρε δεν γαμιέται? Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια. Βαγγέλης
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue Δημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Δεκ 2020, 21:47 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10560 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Κάτι το οποίο δεν γνώριζα και δεν είχα προσέξει! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ συνονόματέ μου! Στάλθηκε από το AC2003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
jalbanis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue Δημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Δεκ 2020, 23:23 |
|
Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52 Δημοσιεύσεις: 1128 Τοποθεσία: Λαμία Εικόνες: 0
|
bakevang έγραψε: Ρε συ Γιάννη, ό,τι μα ό,τι και αν σου γράψω, ακόμα και εμπειρικά, μου τα απαντάς όλα με τόσο επιστημονικό τρόπο, είτε για να ενισχύσεις είτε να αντιπαραθέσεις! Έχω για σένα την ίδια απορία που έχω για την Ηλιάνα Παπαγεωργίου... Πώς μπορείς και τα ξέρεις όλα; Τι να πω βρε Γιάννη μου... Εγώ θα σας αλλάξω γνώμη; Βάλτε όσο AdBlue θέλετε! Εγώ όπως το έκανα, έτσι θα συνεχίσω να το κάνω. Και ας λένε το αντίθετο οι νόμοι της υδροστατικής πίεσης... Φουλάριζες το δοχείο στα κανονικά του 17 λίτρα και σου έβγαζε πρόβλημα και από τότε που περιμένεις να ανάψει λαμπάκι και βάζεις μόνο 10 λίτρα δεν σου ξαναέβγαλε;! Σου είπε κανένας άλλος ότι του συνέβη κάτι τέτοιο; Για να καταλάβω αυτό το "εμπειρικά", δηλαδή... Και, ναι, επί του προκειμένου έχω απαντήσει επιστημονικά, γιατί δεν πατάει πουθενά αυτό το ωραίο της μαστοράτζας που είπες: bakevang έγραψε: Η πίεση της αντλίας όταν γυρίζει το υγρό είναι διαφορετική όταν μέσα έχεις 17 λίτρα και διαφορετική όταν έχεις 10 λίτρα. Και, ποιά είναι αυτή η Ηλιάνα Παπαγεωργίου ρε συ; Δεν την έχω συναντήσει στις σχολές μου και στα συνεργεία... Στο manual της C4, δεν το βρίσκω αυτό που που λέει ο έτερος Βαγγέλης, αλλά βρίσκω επισημασμένο το εξής: C4 Manual έγραψε: ! Σημαντικό: αν το δοχείο για το AdBlue® του αυτοκινήτου σας έχει αδειάσει τελείως - γεγονός που επιβεβαιώνεται από τις προειδοποιητικές ενδείξεις και την αδυναμία εκκίνησης του κινητήρα - πρέπει οπωσδήποτε να συμπληρώσετε τουλάχιστον 3,8 λίτρα (δηλαδή δύο φιάλες των 1,89 λίτρου). Πράγμα που σημαίνει ότι στην ανάγκη βάζοντας τα 3,8 λίτρα σε δοχείο που άδειασε τελείως είμαστε κάτι παραπάνω από το όριο που του ανάβουν τα λαμπάκια, ώστε να κινηθούμε όσο χρειαζόμαστε μέχρι να συμπληρώσουμε κανονικά για να σβήσουν και τα δικά μας λαμπάκια και να ξενοιάσουμε. Άρα, με 3,8 συν 10-13 ίσον ~14~17 λίτρα, δηλαδή είμαστε μια χαρά και με 17 λίτρα συνολικά... Ευάγγελε, 17, να το αφήσω ή θες να βγάλω;
_________________ ◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆ ★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★ ★★★★★★ ★★★★★★
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue Δημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Δεκ 2020, 23:28 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10560 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Γιάννη μου, πήγα να σπάσω το "επιστημονικό" σου κλίμα και το γύρισα στην πλάκα αλλά μάλλον δεν είσαι πολύ άνθρωπος της πλάκας! Βάζετε όσο AdBlue θέλετε! Δικά σας είναι, ό,τι θέλετε να τα κάνετε! Δεν απαντάω ξανά σε συζήτηση με το Γιάννη! Δεν τα βγάζω πέρα!
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
grekoulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue Δημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Δεκ 2020, 23:32 |
|
Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53 Δημοσιεύσεις: 3765
|
Είμαι περήφανος που κάποιοι εδω φορούσαν/φοραν μια καρφίτσα με ένα γραναζακι στο γιακά του γιλέκου τους....
_________________ Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού) Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού) 22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού) 1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)
|
|
|
|
|
jalbanis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue Δημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Δεκ 2020, 23:40 |
|
Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52 Δημοσιεύσεις: 1128 Τοποθεσία: Λαμία Εικόνες: 0
|
bakevang έγραψε: Γιάννη μου, πήγα να σπάσω το "επιστημονικό" σου κλίμα και το γύρισα στην πλάκα αλλά μάλλον δεν είσαι πολύ άνθρωπος της πλάκας! Βάζετε όσο AdBlue θέλετε! Δικά σας είναι, ό,τι θέλετε να τα κάνετε! Δεν απαντάω ξανά σε συζήτηση με το Γιάννη! Δεν τα βγάζω πέρα! Αντιθέτως, είμαι πολύ φίλος της πλάκας, και ενίοτε ρίχνω και μερικές δόσεις της εν μέσω σοβαρών αρκεί να μην υπερισχύει! ΟΚ, μην απαντήσεις, όποτε δεις τέτοια συζήτηση τράβα ασχολήσου μ' αυτή την Ηλιάνα, που δεν μας είπες και ποια είναι και τι-που διδάσκει... grekoulis έγραψε: Είμαι περήφανος που κάποιοι εδω φορούσαν/φοραν μια καρφίτσα με ένα γραναζακι στο γιακά του γιλέκου τους.... Και πολύ καλά κάνεις που είσαι περήφανος, με το δίκιο σου. Σκωπτικά μίλησα, είχα πει πριν για νεοέλληνες "μαστόρους", δεν τσουβαλιάζω τίποτα.
_________________ ◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆ ★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★ ★★★★★★ ★★★★★★
|
|
|
|
|
vpafi
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue Δημοσιεύτηκε: Τετ 16 Δεκ 2020, 16:32 |
|
Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42 Δημοσιεύσεις: 11784 Τοποθεσία: GoodView City Εικόνες: 3
|
grekoulis έγραψε: Είμαι περήφανος που κάποιοι εδω φορούσαν/φοραν μια καρφίτσα με ένα γραναζακι στο γιακά του γιλέκου τους.... Και ένα αεροπλανακι στην μέση. Στάλθηκε από τον πλανήτη Nibiru χρησιμοποιώντας πένα..!
_________________ Godzilla Αμαρτωλός
Ενας σοφός είπε κάποτε: Ρε δεν γαμιέται? Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια. Βαγγέλης
|
|
|
|
|
NEKTARIOS C5
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue Δημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Δεκ 2020, 01:19 |
|
Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47 Δημοσιεύσεις: 13647 Τοποθεσία: Πειραιας Εικόνες: 0
|
Κάτσε να κοιταχτω....
Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ C5 exclusive-C4 vtrs
|
|
|
|
|
KOSTASHATZIS
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue Δημοσιεύτηκε: Παρ 05 Μαρ 2021, 09:37 |
|
Εγγραφή: Παρ 05 Μαρ 2021, 09:31 Δημοσιεύσεις: 6
|
Καλημέρα σε όλους σας Είμαι κάτοχος ενός c4 1,6 blue hdi μοντέλο του 2017. Αρχές της εβδομάδας εμφανίστηκε το πρόβλημα της ουρίας με αναμμένο το check engine και το λαμπάκι της ουρίας (emissions fault). Το πήγα στην αντιπροσωπεία της Citroen στον Γιαννίρη στη Θεσσαλονίκη, εκεί δηλαδή που το πηγαίνω πάντα. Τα service τα έχω κάνει όλα από την αρχή όπως προβλέπονται. Χθες με ενημέρωσαν ότι θα χρειαστεί αλλαγή του δοχείου και μάλλον θα το καλύψει η Citroen λόγω της πενταετούς εγγύησης. Θα επικοινωνήσουν ξανά σήμερα μαζί μου και μόλις έχω νεώτερα θα σας ενημερώσω.
|
|
|
|
|
KOSTASHATZIS
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue Δημοσιεύτηκε: Παρ 05 Μαρ 2021, 19:07 |
|
Εγγραφή: Παρ 05 Μαρ 2021, 09:31 Δημοσιεύσεις: 6
|
Ναι, είμαι εντός εγγύησης. Σήμερα το απόγευμα με ενημέρωσαν τελικά πως το κόστος θα το επιβαρυνθεί η εταιρεία, εγώ όμως θα καταβάλλω τα εργατικά (70 ευρώ συν ΦΠΑ). Διαμαρτυρήθηκα πως δεν υποχρεούμαι να πληρώσω τα εργατικά, όμως μου είπανε πως αυτή είναι η πολιτική της εταιρείας. Σήμερα θα παραγγείλουν το δοχείο από Αθήνα και τη Δευτέρα θα μου το περάσουν. Θα φροντίσω να διευκρινίσω τι θα γίνει στην περίπτωση που μελλοντικά ξαναπαρουσιαστεί πρόβλημα. Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω το εξής μήπως και κάποιος γνωρίζει. Μίλησα με κάποιον μηχανικό που γνωρίζει τέτοιου είδους θέματα και μου είπε πως σε περίπτωση που υποχρεωνόμουν να καταβάλλω το ποσό των 1000 ευρώ για την αντικατάσταση, θα μπορούσα να προβώ σε αποσύνδεση εντελώς του συγκεκριμένου δοχείου από τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου, καθώς το εν λόγω δοχείο δεν προσφέρει τίποτα απολύτως, απλά υπάρχει για τους ρύπους. Θα ήθελα αν κάποιος γνωρίζει το θέμα να μας το επιβεβαιώσει.
|
|
|
|
|
kostask
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue Δημοσιεύτηκε: Παρ 05 Μαρ 2021, 19:37 |
|
Εγγραφή: Κυρ 21 Ιούλ 2013, 15:58 Δημοσιεύσεις: 2442 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη Εικόνες: 0
|
Κατ'αρχήν, καλησπέρα και καλώς ήρθες. Αν αυτός που στο είπε είναι όντως μηχανικός καλύτερα να σταματήσει να εξασκεί το άθλημα. Mόνο που σου είπε ότι δεν προσφέρει τίποτα δείχνει παντελή άγνοια του τρόπου λειτουργίας. Αν είναι έτσι, βγάλε και το dpf...ούτε αυτό προσφέρει τίποτα. Πάντως για βλάβη εντός εγγύησης να σου ζητάνε τα εργατικά είναι μεγάλη βλακεία, μην πω και ξεφτίλα. Ρώτησε τους πόσο εγγύηση έχει το καινούργιο ανταλλακτικό.
_________________ C4 1.6 e-HDI 115 STT MCP
|
|
|
|
|
jalbanis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue Δημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Μαρ 2021, 15:21 |
|
Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52 Δημοσιεύσεις: 1128 Τοποθεσία: Λαμία Εικόνες: 0
|
Καλά το λέμε εμείς, και συμφωνώ ότι έτσι θα 'πρεπε να είναι, να μη πληρώνουμε εργασία σ' αυτές τις περιπτώσεις εντός εγγύησης, αλλά στα "ψιλά γράμματα" όλοι λένε ότι οι εγγυήσεις καλύπτουν μόνο τα κόστη ανταλλακτικών. Θέμα σύμβασης είναι, μέχρι εκεί εμπλέκονται οι κατασκευαστές, από εκεί και πέρα, είναι δουλειά των επιχειρηματιών αντιπροσώπων-επισκευαστών και εναπόκειται στην καλή τους θέληση το αν θα ζητήσουν ή όχι αμοιβή εργασίας και πόση. Το πολύ-πολύ κάθε κατασκευαστής να ορίζει ένα όριο στη σύμβαση βάσει της τιμολογιακής του πολιτικής και του στάτους που επιθυμεί στην αγορά. Σε αρκετές περιπτώσεις, και έχουν αναφερθεί τέτοιες στο εδώ θέμα, δεν πλήρωσαν εργασία οι παθόντες, και αξίζει να το παλεύουμε. Ένα χρόνο εγγύηση έχουν τα ανταλλακτικά, ομοίως και το δοχείο AdBlue. Θα έπρεπε λογικά να έχουν δύο όπως ορίζει η ευρωπαϊκή νομοθεσία για κάθε καινούργιο τέτοιο αγαθό (..."αγαθό"!) από συσκευές έως αυτοκίνητα, αλλά ψάξε "λογικές", σε δουλειά και φαγωμάρες να βρισκόμαστε... KOSTASHATZIS, υπομονή! Ευτυχώς είσαι σε εγγύηση, με το καλό να ξεμπερδέψεις και να χαρείς το αυτοκίνητό σου απροβλημάτιστο στο εξής. kostask έγραψε: Αν αυτός που στο είπε είναι όντως μηχανικός καλύτερα να σταματήσει να εξασκεί το άθλημα. Mόνο που σου είπε ότι δεν προσφέρει τίποτα δείχνει παντελή άγνοια του τρόπου λειτουργίας. Αν είναι έτσι, βγάλε και το dpf...ούτε αυτό προσφέρει τίποτα. +1.000.000.000 εις ...το άπειρον! Από τέτοιους ηθικούς και φυσικούς αυτουργούς τέτοιων εγκλημάτων, μακριά!
_________________ ◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆ ★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★ ★★★★★★ ★★★★★★
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|