Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τρί 16 Απρ 2024, 08:48 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Ιούλ 2020, 19:08 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
https://www.youtube.com/watch?v=mTCqjnmBtE8

Ενδιαφέρουσα και αποτελεσματική τεχνολογια με ακριβές βλάβες... Τουλάχιστον οσοι την εχετε , θεωρητικα ρυπαινετε ελαχιστα...
Ξερω πονάει το χιλιάρικο, αλλά ας ελπισουμε οτι ολα γινονται για καθαροτερη ατμοσφαιρα που θα αναπνέουν τα παιδια και τα εγγονια μας...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Ιούλ 2020, 19:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1128
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
cbamak1, γιατί άλλο, για λόγους κόστους είναι ενσωματωμένα, για να είναι το φθηνότερο δυνατό και να μην ανεβάζει την τιμή του αυτοκινήτου!

Ένας λόγος παραπάνω, που όλα τα μαραφέτια του δεν είναι δικής τους κατασκευής, αλλά άλλων εξειδικευμένων κατασκευαστών. Και δεν αφορά μόνο την PSA αυτό, αφορά και τις υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες, που τραβάνε λίγο-πολύ (έως πολύ-πολύ) τα ίδια με τις AdBlue υλοποιήσεις. Όλοι γενικώς εξαρτώνται από τις έτοιμες λύσεις των υποκατασκευαστών, έχοντας βάλει βέβαια (...ουσιαστικά τρασταρισμένα!) και ένα πλαφόν κόστους ανάλογα με την κατηγορία του μοντέλου που εξοπλίζουν. Οπότε, για τη δική μας κατηγορία, για τις μικρότερες, και για τις αμέσως επόμενες, αυτό το μπούγιο-πονοκέφαλος είναι η Euro 6 μοίρα.
Ψάχνοντας, βρήκα περιπτώσεις με αστοχίες και σε Mercedes και σε BMW και σε άλλα των "καλύτερων" οικογενειών. Είδα όμως π.χ. στις υλοποιήσεις πανάκριβων Mercedes να αλλάζουν μόνο αντλία ή μόνο επιμέρους ηλεκτρονικά, με κόστος και ακριβότερο από το δικό μας των all-in-one "ταπεινών" Citroen, επειδή ακριβώς οι υλοποιήσεις είναι ακριβότερες και δεν είναι all-in-one. Το ίδιο είδα σε περιπτώσεις ακριβών BMW, αλλά έπεσα και σε περιπτώσεις BMW σειράς 1 που άλλαξαν δοχείο, πράγμα που σημαίνει ότι δεν χρησιμοποιούν τις ίδιες υλοποιήσεις σε όλες τις κατηγορίες.

Όπως είπα, τη "σιωπηρή" ανάκληση την εφαρμόζουν όλοι, όχι μόνο η PSA. Η PSA εκ πείρας είναι "φιλική" και καλύπτει σχεδόν όλες τις περιπτώσεις.
Είπες για την περίπτωση να έχει λήξει η βασική διετής εγγύηση. Μα, αυτό σου είπα πριν! Εμένα είχε λήξει, από τον Μάιο του 2019. Αλλά στείλαμε ότι ζήτησαν οι Γάλλοι που να πιστοποιεί την τακτική συντήρηση (παραστατικά, data, ξερωγώ τι άλλο) και μου άλλαξαν δοχείο χωρίς να το πληρώσω. Πλήρωσα μόνο 139 ευρώ εργασία, και μου έκαναν κιόλας και κάποιους άλλους ελέγχους που ζήτησα αφού ήταν το αυτοκίνητο στο συνεργείο.
Δες πάλι τι έγραψα πριν για τη "σιωπηρή" ανάκληση. Έτσι αντιμετωπίζουν οι δικοί μας όλους τους ιδιοκτήτες που παθαίνουν αυτή τη βλάβη.

Τέλος πάντων, μάλλον την πάτησαν όλοι, κι εμείς μαζί, με μια εξεζητημένη τεχνολογική λύση που όσο πιο πολύ κοιτάνε να ρίξουν το κόστος της τόσο πιο μπελάς αποδεικνύεται. Βάλε και το ότι στα χρόνια των μοντέλων μας, είναι ακόμη σε "παιδική" ηλικία και αντιμετωπίζουμε τις παιδικές της ασθένειες, οπότε άστα. Και πάλι καλά, φτηνά τη γλυτώνουμε. Ελπίζω να μη μας ξαναβγεί μόνο... Και έχουμε τίποτα άλλα, με άλλες λογικές...

( :suspi Κύριε Νίκο μας τι εννοείς, αφού το εξηγήσαμε! Πονάει το χιλιάρικο, αλλά -καλώς- το έχουν αναλάβει οι πανάκριβα τεχνολογούντες... :mrgreen )

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Ιούλ 2020, 20:55 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Tιποτα παραπάνω δεν εννοώ Γιάννη απο όλα οσα εξαιρετικά εξήγησες. Απλά βρήκα το επεξηγηματικο βιντεο και ειπα να το δουμε για το εκπαιδευτικο του θέματος!
Ειναι γεγονος οτι στη διαρκεια συμβιωσης μας με ενα αυτοκινητο μας διαφευγει συχνα οτι εχουμε να κανουμε με ενα πολυσυνθετο εργαλειο υψηλης τεχνολογιας με δεκαδες χιλιαδες εξαρτηματα που προερχονται απο διαφορους κατασκευαστες. Εξαρτηματα που αναλογα με το κοστος καθε μοντελου εχουν και αυτα διαφορα κοστους, ποιοτητας και αξιοπιστιας. Σαφως και εδω παιζει ρολο η πολιτικη after sales του καθε κατασκευαστη αλλα δεν ζουμε σε εναν κοσμο αγγελικα πλασμενο...Ευχομαι ξένοιαστες διαδρομες απο δω και στο εξης αγαπητε cbamak1.

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Ιούλ 2020, 21:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1081
@jalbanis
Δεν λέω, σιωπηλη η ανάκληση, αλλά αν εσύ με τα το πέρας της εγγύησης, λόγω οικονομικων έκανες τα σέρβις όχι σε εξουσιοδοτημένο, ή πες πως πιάνανε τα χέρια σου και τα έκανες μόνος σου, μετά τι θα έλεγες όταν πλήρωνες το χιλιάρικο από την τσέπη σου;

Ότι φταις εσύ ή η πονηρή Citroen που έχει *υπολογίσει" μετα τα δύο χρόνια ή 60000 εγγύησης ότι θα σκάσει η βλαβη και σου λέει σιωπηλη-μουλωχτη η ανακληση "μήπως και γλυτώσω περιστατικα";;

Γιατί θα μπορούσε να σου δώσει και 100.000χμ εγγύηση δωρεαν όχι με πληρωμή όπως και άλλοι κατασκευαστές που δίνουμε μεγάλες εγγυήσεις. Αλλά δεν την δίνει αφού για μένα αλλά και για αυτή θα μπει μέσα από τις βλάβες.



Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 03 Ιούλ 2020, 02:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1128
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
barimagas,

Αν έκανα τα σέρβις εκτός δικτύου σε μη εξουσιοδοτημένο, θα τα είχα (όπως τα είχα πάντα σε ανάλογες περιπτώσεις με παλιότερα αυτοκίνητα) περασμένα κανονικά στο βιβλίο με σφραγίδες και με τα παραστατικά κρατημένα, οπότε βάσει νόμου δεν θα μπορούσαν να μου πουν τίποτα. Αν επιχειρούσαν να μη με καλύψουν, δεν θα μασούσα. Πέτυχα ψάχνοντας το θέμα και τέτοια περίπτωση στην Αγγλία, που τελικά τον κάλυψαν. Βάσει νόμου, πρέπει να κάνουμε τα σέρβις όποτε και όπως ορίζουν, όχι όμως υποχρεωτικά στα δίκτυά τους.
Αν έπιαναν τα χέρια μου και τα έκανα μόνος μου, θα έλεγα το πολύ απλό και ρεαλιστικό, ότι ατύχησα με τη βλάβη αλλά τουλάχιστον γλύτωσα χρήματα με όσα έκανα εγώ αγοράζοντας τα υλικά και βάζοντας προσωπική εργασία, περίπου μία η άλλη. Έτσι κι αλλιώς, θα ήμουν εκτός νομικών καλύψεων, κανονικότατα οφσάιντ. Έχουν απόλυτο δίκιο όταν τους καλείς να σου καλύψουν κάτι, να απαιτούν η προγενέστερη συντήρηση να πιστοποιείται από αδειούχο μηχανικό και να είναι αυτή που ορίζουν! Εντάξει, μη το *μπιπ* κιόλας! Να κάνω τον πολυμήχανο, να μη δίνω του αγγέλου μου ...φράγκο, και εκεί που δεν τα καταφέρνω μόνος μου να τους πιάσω κι από το λαιμό να μη πληρώσω! Ούτε από τους συμβατικούς όρους της σχέσης πωλητή-αγοραστή καλύπτεται αυτό, ούτε ηθικά καλύπτεται κατά τη γνώμη μου, ούτε και για παρτίδες αγίων μιλάμε. Δεν είναι καν επί του θέματος ερώτηση κανονικά αυτό...

Για τη συγκεκριμένη βλάβη πάντως, που είχα διαβάσει πράγματα και πριν την πάθω, κι ακόμα περισσότερα όταν την έπαθα, δεν νομίζω ότι ξέρουν και οι ίδιοι οι Γάλλοι με τέτοια ακρίβεια πότε και γιατί παρουσιάζεται, για να κάνουν και τις βαριάντες που λες και να 'χουν υπολογίσει χρόνους και χιλιόμετρα. Στατιστικές ενδείξεις έχουν, αλλά μη νομίζεις ότι αρκούν για να είναι και τόσο πονηροί στο θέμα. Σε κάποιες περιπτώσεις, δεν τα παίζει καν η αντλία, αλλά περιφερειακό ηλεκτρονικό, αισθητήρες μοντιουλάκια παπαράκια κλπ. Σε πολλούς, όπως και σε μένα, βγαίνει η βλάβη εκεί μεταξύ 25-30-35 χιλιάδων χιλιομέτρων, δηλαδή στους περισσότερους σε χιλιόμετρα εντός της βασικής διετούς εγγύησης, οπότε την πληρώνουν εξ ορισμού οι Γάλλοι. Δεν βγαίνει εκεί; Βγαίνει αργότερα και σε περισσότερα χιλιόμετρα εκτός βασικής εγγύησης; Σου λένε, πιστοποίησέ μας τη συντήρηση και σου καλύπτουμε το ανταλλακτικό. Πάπαλα δηλαδή, τι άλλο να κάνουν, κι αυτοί με τις ασθένειες του "euroπαιδιού" παλεύουν ψιλοχαμένοι. Δεν πιστεύω με τίποτα ότι με γνώμονα αυτή την ευπάθεια κανονίζουν τις εγγυήσεις τους.

Ε, τώρα γενικότερα που θέτεις το θέμα, δεν αντιλέγω ότι η πολιτική τους είναι σφιχτή στις εγγυήσεις, αλλά δεν κάνουν και τίποτα πολύ διαφορετικό από αυτό που κάνουν όλοι οι άλλοι Ευρωπαίοι. Και η Citroen, με επέκταση πληρωτέα δουλεύει, και βγάζει και τακτικές καμπάνιες με πενταετίες και 100K χιλιόμετρα, στα δε ακριβά της μοντέλα τις δίνει και από "εύκολα" αν διαπραγματευτείς την αγορά έως από μόνη της στάνταρ.
Ούτε, νομίζω, μπορεί να πει κανένας ότι βγάζουν τα αυτοκίνητά της τέτοιες και τόσες βλάβες που φοβάται να δώσει εγγυήσεις! Τι να πουν και οι πελάτες της γερμανικής "αριστείας", που αν δεν έπαιρναν κανά έτος και χιλιόμετρο παραπάνω εγγύηση, θα κατέρρεε το "ανώτερο" σύμπαν τους ψυχοπλακώνοντάς τους ανήκεστα... :P

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 03 Ιούλ 2020, 15:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1081
Ωραία αυτά που επιχειρηματολογησες, αλλά δεν μπορώ να παρω το μέρος τους.

Αφού βλέπουν ότι χαλάει σε τέτοια κλιμακα, ε ας κάνουν ανάκληση. Εγώ δηλαδή σαν πελάτης τι φταίω να μείνει το αμάξι στην μέση του πουθενά, να χάσω την δουλειά μου ή να χαλάσουν οι διακόπες μου;; Και να έχεις πράματα και οικογένεια στο δρόμο να περιμένει την οδική. Είναι ή δεν είναι αναξιόπιστο το αυτοκίνητο με αυτά τα δεδομένα; Δεν μιλάω για οποιαδήποτε βλάβη που αναπασα στιγμή μπορεί να συμβεί αλλά για κάτι που σκάει σαν πυροτέχνημα σε κάθε γειτονα...

Και μόνο στην σκέψη ότι αύριο ίσως κάπου θα με αφησει, θα αρρωσταινα.

Αν δηλαδή δεν ήταν δοχείο ουρίας και ήταν αερόσακος takata δεν θα έκαναν ανακληση; Φυσικά και θα έκαναν! Απλά στην πρώτη περίπτωση τους βολεύει ότι γλυτωσουν, χωρίς να νοιάζονται για τον πελάτη που θα περιμενει την οδική.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Ιούλ 2020, 08:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1128
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Μαζί σου Γιώργο! Ούτε το μέρος τους παίρνω, ούτε διαφωνώ με σένα.
Ανάκληση όμως κάνουν όταν έχουν λύση σίγουρη, οριστική, που όποιο στοιχείο αντικαταστήσουν μαζικά να τους κοστίσει μεν πολύ αλλά να μη ξαναπαρουσιάσει πρόβλημα στο μέλλον και αναγκαστούν να αναλάβουν ξανά κόστος αντικατάστασης. Εκτός και είναι θέμα ασφαλείας υπερεπείγον όπως π.χ. με τους αερόσακους που είπες, οπότε τσακίζονται να βρουν λύση και οι αυτοκινητοβιομήχανοι και οι κατασκευαστές των υποσυστημάτων, και ανακαλούν άμεσα με την πρώτη διαθέσιμη βελτίωση.
Φοβάμαι ότι σ' αυτό εδώ το θέμα δεν είναι καθόλου σίγουροι για τα βελτιωμένα δοχεία, γι' αυτό και το πάνε λάου-λάου "σιωπηρά" με οδηγίες κλπ κι ότι-όποτε-όσο τους προκύψει. Είπαμε, εξεζητημένη πολύπλοκη τεχνολογία, που κι αυτοί ακόμη τη "μαθαίνουν", στο σβέρκο μας...

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 07 Ιούλ 2020, 07:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 23:23
Δημοσιεύσεις: 297
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Εικόνες: 0
Peugeot 308 1.6 bluehdi 120hp eat6 allure του 2016 με 29.500χλμ. καινούριο το αγόρασα μου έβγαλε και εμένα πρόβλημα με το δοχείο,την παρασκευή βράδυ μήνυμα βλάβης κινητήρα,μετά ένδειξη service και urea,σαββάτο η ένδειξη urea αναβόσβηνε και μου έβγαλε μήνυμα emission fault 1100km ,σήμερα το πήγα αντιπροσωπεία γιατί είναι στην εγγύηση ακόμη για 1 χρόνο και περιμένω πόρισμα και πότε θα επισκευαστεί.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Ιούλ 2020, 11:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 23:23
Δημοσιεύσεις: 297
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Εικόνες: 0
isi έγραψε:
Peugeot 308 1.6 bluehdi 120hp eat6 allure του 2016 με 29.500χλμ. καινούριο το αγόρασα μου έβγαλε και εμένα πρόβλημα με το δοχείο,την παρασκευή βράδυ μήνυμα βλάβης κινητήρα,μετά ένδειξη service και urea,σαββάτο η ένδειξη urea αναβόσβηνε και μου έβγαλε μήνυμα emission fault 1100km ,σήμερα το πήγα αντιπροσωπεία γιατί είναι στην εγγύηση ακόμη για 1 χρόνο και περιμένω πόρισμα και πότε θα επισκευαστεί.

Μετά από 6 ημέρες στην αντιπροσωπεία ήρθε το ανταλλακτικό νέο δοχείο (ντεπόζιτο ουρίας) άλλος κωδικός από τον αρχικό,αλλάχτηκε όλα στην εγγύηση μέσα δεν πλήρωσα τίποτα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Ιούλ 2020, 20:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 28 Δεκ 2016, 17:16
Δημοσιεύσεις: 1853
isi έγραψε:
isi έγραψε:
Peugeot 308 1.6 bluehdi 120hp eat6 allure του 2016 με 29.500χλμ. καινούριο το αγόρασα μου έβγαλε και εμένα πρόβλημα με το δοχείο,την παρασκευή βράδυ μήνυμα βλάβης κινητήρα,μετά ένδειξη service και urea,σαββάτο η ένδειξη urea αναβόσβηνε και μου έβγαλε μήνυμα emission fault 1100km ,σήμερα το πήγα αντιπροσωπεία γιατί είναι στην εγγύηση ακόμη για 1 χρόνο και περιμένω πόρισμα και πότε θα επισκευαστεί.

Μετά από 6 ημέρες στην αντιπροσωπεία ήρθε το ανταλλακτικό νέο δοχείο (ντεπόζιτο ουρίας) άλλος κωδικός από τον αρχικό,αλλάχτηκε όλα στην εγγύηση μέσα δεν πλήρωσα τίποτα.
Τέλος καλό όλα καλά λοιπόν. Αντε καλά χιλιόμετρα να έχεις από εδώ και πέρα και ας είναι το τελευταίο πρόβλημα.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
C3 Aircross 120 bluehdi Shine
C4 mk II 100 bluehdi Feel
C4 mk III shine plus 1,5 bluehdi


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Azan Gorde για την δημοσίευση του/της: isi
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 15 Ιούλ 2020, 16:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 03 Αύγ 2015, 18:25
Δημοσιεύσεις: 64
και εγω εχω το ιδιο θεμα....

κατοχος c4 του 2017 με 120000 χλμ .
Ειμαι πολυ ευχαριστημενος με το αυτοκινητο ωστοσο απο εχθες το απογευμα μου εχει αναψει το λαμπακι ueria - engine light - service και μηνυμα στην οθονη engine need to be repaired...

Τι μπορει να ειναι? να σημειωσω οτι το ειχα ακινητο για 1 μηνα και χθες του εκανα μια καλη βολτα σε ανοιχτο δρομο ωστοσο το σφαλμα παραμενει...
επισης δε μου εχει βγαλει καποιο μηνυμα με χιλιομετρα που δε θα μπορω να εκινησω το αυτοκινητο οπως διαβασα σε διαφορα φορουμ.
ειμαι εκτος εγγυησης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 15 Ιούλ 2020, 18:38 
Άβαταρ μέλους
Καλησπερα φιλε μου,

εχω ακριβως το ιδιο προβλημα με ενα C4 που αγορασα τον Ιουνιο του 2017, και εχει ΜΟΛΙΣ 9.000 χιλιομετρα. Τελικα, βρηκατε ακρη με αυτο το προβλημα, και πως το αντιμετωπισατε?

Ευχαριστω πολυ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 15 Ιούλ 2020, 20:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1128
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Α! Δεν πάμε καλά! Σα να 'χει πέσει επιδημία!
Όταν βρω άπλα χρόνου, θα κάνω πάλι μια βόλτα να δω τι γίνεται και ανά τας Ευρώπας, μπας και μιλάμε για πανδημία!
Και υπάρχει μια ακόμη περίπτωση με C4 αγορασμένη Αύγουστο του 2017, εκτός εγγύησης πια, μιλήσαμε με τον άνθρωπο και σύντομα πιστεύω θα έχουμε νέα του εδώ.

cit86 και PAPADOPOULOUGRIGORIA, δείτε από την αρχή το θέμα εδώ και θα δείτε μαζί με γενικότερες πληροφορίες για αυτή την ευπάθεια τι κάναμε και πως ξεμπερδέψαμε οι παθόντες αναλόγως την περίπτωση.
Αλλά πρέπει να πάτε στο συνεργείο σας, να δείτε τι διάγνωση θα βγάλουν και τι θα σας πουν για την αποκατάσταση. Μπορεί να μην είναι ακριβώς αυτή εδώ η περίπτωση, κάποιες φορές υπάρχει βλάβη μόνο σε αισθητήρα και με αλλαγή του λύνεται το θέμα με πολύ λιγότερα χρήματα.
Και πείτε μας κι εμάς στο κλαμπ να μάθουμε τι αποκομίσατε. Μετά, αναλόγως τι θα μας πείτε για τις εξελίξεις, μπορούμε να συζητήσουμε... :hmm

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Ιούλ 2020, 09:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 03 Αύγ 2015, 18:25
Δημοσιεύσεις: 64
jalbanis έγραψε:
Α! Δεν πάμε καλά! Σα να 'χει πέσει επιδημία!
Όταν βρω άπλα χρόνου, θα κάνω πάλι μια βόλτα να δω τι γίνεται και ανά τας Ευρώπας, μπας και μιλάμε για πανδημία!
Και υπάρχει μια ακόμη περίπτωση με C4 αγορασμένη Αύγουστο του 2017, εκτός εγγύησης πια, μιλήσαμε με τον άνθρωπο και σύντομα πιστεύω θα έχουμε νέα του εδώ.

cit86 και PAPADOPOULOUGRIGORIA, δείτε από την αρχή το θέμα εδώ και θα δείτε μαζί με γενικότερες πληροφορίες για αυτή την ευπάθεια τι κάναμε και πως ξεμπερδέψαμε οι παθόντες αναλόγως την περίπτωση.
Αλλά πρέπει να πάτε στο συνεργείο σας, να δείτε τι διάγνωση θα βγάλουν και τι θα σας πουν για την αποκατάσταση. Μπορεί να μην είναι ακριβώς αυτή εδώ η περίπτωση, κάποιες φορές υπάρχει βλάβη μόνο σε αισθητήρα και με αλλαγή του λύνεται το θέμα με πολύ λιγότερα χρήματα.
Και πείτε μας κι εμάς στο κλαμπ να μάθουμε τι αποκομίσατε. Μετά, αναλόγως τι θα μας πείτε για τις εξελίξεις, μπορούμε να συζητήσουμε... :hmm

Ευχαριστω για την απαντηση! οπως ειχα γραψει το αυτοκινητο ειχε παραμεινει ακινητο για καποιο διαστημα , εχθες το εβγαλα εθνικη και το πατησα και απο χθες το βραδυ εσβησε και το λαμπακι της ουριας και check engine. Οποτε φανταζομαι και ελπιζω να ειναι ενταξει τωρα....
Δεν ειμαι απο Αθηνα και λογω δουλειας βρισκομαι εδω... εχετε να μου προτεινετε καποιο καλο συνεργειο? εχω ακουσει καλα λογια για Ω αλλα αν εχετε να προτεινετε κατι ευπροσδεκτο


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Ιούλ 2020, 10:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1128
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Γνώμη μου, να πας σε συνεργείο εξειδικευμένο Citroen, να τους πεις τι σου παρουσίασε και να σου κουμπώσουν το διαγνωστικό να δουν τι θα τους βγάλει. Ένας λόγος παραπάνω που είσαι για δουλειά στην Αθήνα και έχεις επιστροφή στον τόπο σου, ιδίως αν πρόκειται για μεγάλο ταξίδι.
Ίσως να είναι κάτι που να μπορείς να ταξιδέψεις χωρίς έγνοιες και να το επισκευάσεις στην περιοχή σου, στο συνεργείο που συντηρείς το αυτοκίνητό σου, και να μη μπλοκαριστείς στην Αθήνα. Μη πας όπου-όπου και σκεπτόμενος τιμές πέσεις σε μη γνώστες, μία διάγνωση δεν κοστίζει πολύ, και σίγουρα πρέπει να γίνει σε συνεργείο με εμπειρία σε Citroen που να διαθέτει το γνήσιο διαγνωστικό.
Εγώ στην Ωμέγα στον Κηφισό (https://www.google.com/maps/place/Citro ... 4d23.71828) πήγα και εξυπηρετήθηκα άψογα, είναι άριστοι γνώστες του συγκεκριμένου θέματος, το αντιμετωπίζουν με γνώμονα να καλυφθεί ο ιδιοκτήτης (όπως έγινε και στην περίπτωσή μου) αν τελικά χρειάζεται ολική αντικατάσταση του δοχείου, και αν τους πεις ότι είσαι Αθήνα για δουλειά χωρίς δυνατότητες διαμονής θα σε εξυπηρετήσουν το γρηγορότερο δυνατόν. Την συστήνω. Αν κάποιοι άλλοι φίλοι εδώ στο Club έχουν να σου συστήσουν εκ πείρας άλλο εξειδικευμένο συνεργείο, θα σου πουν.
Αν πας εκεί, πες στον κ. Σοφοκλή Βαρβαρήγο (εκ των ιδιοκτητών, και ο τεχνικός σύμβουλος) που λογικά θα είναι εκεί και θα σε υποδεχτεί στο συνεργείο, ή στην υποδοχή αν τυχόν δεν είναι ο ίδιος, ότι πας συστημένος από το Club, από Αθηναίους και Λαμιώτες... ;)

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 38 [ 559 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5 ... 38  Επόμενο



Συναφή θέματα

C5 Aircross - Adblue
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C5
Συγγραφέας: patramike
Απαντήσεις: 35
«Μπλοκαρισμένη» η Αθηνών-Πατρών λόγω τροχαioυ
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: MeddlingMageGR
Απαντήσεις: 9
Αναζήτηση ανταλλακτικών λόγω τρακαρίσματος
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: kristosfm
Απαντήσεις: 17
ΕΡΩΤΗΜΑ ΓΙΑ ΚΑΠΑΚΙ ΔΟΧΕΙΟΥ ΨΥΚΤΙΚΟΥ ΥΓΡΟΥ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Oplon
Απαντήσεις: 7
Αλλαγή βαλβίδας λόγω διαρροής λαδιού
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Spiros5000
Απαντήσεις: 14
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια