Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 23:45 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Νοέμ 2020, 19:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 28 Δεκ 2016, 17:16
Δημοσιεύσεις: 1853
Chrisvolos έγραψε:
Καλησπέρα κι από μένα.
Έχω ένα C4 Αυγούστου του 16 με 2 χρόνια εγγύηση
Αρχές Ιουλίου μου άναψαν οι ενδείξεις για adblue
Πήγα στην αντιπροσωπεία όπου μετά από έλεγχο μου είπαν κι εμένα ότι έχω ένα θέμα με το adblue είμαι εκτός εγγύησης και το δικό μου μοντέλο δε δικαιούται να μπει σε κατηγορία δωρεάν αντικαστασης ανταλλακτικού με χρέωση μόνο εργατικών. Έπρεπε να χρεωθώ 1150 με τα εργατικά μαζί με μια έκπτωση που δικαιούμαι σαν πελάτης της Citroen.
Όλη την εβδομάδα ακινιτοποιησα το όχημα οικειοθελώς αφού είχα ταβάνι 1100 χλμ και επικοινώνησα με κεντρικά Citroen Αθήνα και μίλησα δύο φορές με κάποιον αρχιμηχανικό της εισαγωγικής και εν συντομία μου είπε εμείς κύριε είμαστε απλοί εισαγωγείς αυτοκινήτων ανταλλακτικών δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα . Μίλα με Γαλλία. Στη συνέχεια το έψαξα στο ίντερνετ βρήκα το τοπικ και μίλησα με τον κο Γιάννη από εδώ μεσα, που με συμβούλεψε και με ενημέρωσε για το θέμα. Στη συνέχεια έκανα πάλι ενα τηλέφωνο στα κεντρικά μίλησα με τον ίδιο άνθρωπο ο οποίος σε γενικές γραμμές μου απαντούσε λες και μίλαγα με ρομπότ. Τον ενημέρωσα ότι συγγενικό μου πρόσωπο που είναι μόνιμα Γαλλία και ασχολείται με νομικά έχει ξεκινήσει διαδικασίες επικοινωνίας με το νομικό τμήμα της PSA στη Γαλλία. Τα ίδια είπα στον κύριο Ταμπουρατζη υπεύθυνο στη CITROEN Βενιέρης στο Ηράκλειο ο οποίος μου μίλησε σωστά και μου είπε οτι θα ασχοληθεί προσωπικά με το θέμα μου.
Πράγματι σε δύο μέρες με πήρε ο κος Ταμπουρατζης να παω να αφήσω το αμάξι μου όπου θα κάνουν κάποιους ελέγχους και εφόσον μέχρι τότε έχω όλα τα σέρβις σε επίσημες αντιπροσωπείες θα μου το αλλάξουν χρεώνοντας μου μόνο τα εργατικά με την έγκριση των Γάλλων φυσικά. Πήρα αμάξι αντικατάστασής και πράγματι σε μια βδομάδα με ενημέρωσαν ότι εστειλαν τα στοιχεία στη Γαλλία και ήρθε η έγκριση και θα γινόταν η δουλειά μου. Άλλες δύο βδομάδες μέχρι να έρθει το ανταλλακτικό από την Γαλλία και ήμουν έτοιμος. Έκανα ταυτόχρονα και το σέρβις τριετίας και σίγουρα δε χρεώθηκαν 150 εργατικά αφού μαζί με το σέρβις έδωσα 240.
Πιστεύω βασικός λόγος που δεν έδωσα το 1150 είναι ο κύριος Ταμπουρατζης που ασχολήθηκε με το πρόβλημα και τον ευχαριστώ και ο δεύτερος λόγος είναι που τους έδωσα να καταλάβουν ότι 1150 από εμένα δεν παίρνουν επουδενί.
Να ευχαριστήσω και το forum και τον κύριο Γιάννη γιατί μου άνοιξαν τα μάτια.
Καλό βράδυ
τέλος καλό!Σε ευχαριστούμε που μοιράστηκες την εμπείρία σου μαζί μας!Πόσα χιλιόμετρα είχε το αμάξι? :hmm :hmm :hmm

_________________
C3 Aircross 120 bluehdi Shine
C4 mk II 100 bluehdi Feel
C4 mk III shine plus 1,5 bluehdi


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Νοέμ 2020, 22:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Χρήστο, ωραίος, και ευχαριστούμε για το πολύτιμο feedback! Έκανες ότι έπρεπε και έμειναν μόνο με την όρεξη για χιλιάρικο... :thumb
Να είναι η τελευταία αυτή η περιπέτεια, και να χαρείς τη C4 από τώρα και στο εξής απροβλημάτιστη, σε πολλά όμορφα χιλιόμετρα.

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Νοέμ 2020, 17:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 18 Νοέμ 2020, 16:58
Δημοσιεύσεις: 3
C4 1.6 BlueHDi 120 S&S EAT6 του 2016. Βγήκε και σε μενα το πρόβλημα με το δοχείο(45000χλμ)εκτός εγγύησης ... Με μια πρώτη ματια στην αντιπροσωπεία της Κορίνθου μου ειπαν για αλλαγή μεσω αιτήματος με τα σχετικά παραστατικά του σέρβις αλλά επειδή πρέπει να μείνει εκει το αμάξι μου έκλεισαν ραντεβού στις 2 Δεκεμβρίου.... Προς το παρών έρχεται και φεύγει η αντίστροφη μέτρηση (κανει reset τα χιλιόμετρα στα 1100) οπότε δεν έχω και το φόβο του να μείνω στο δρόμο!! Θα επανέλθω όταν έχω νέα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Νοέμ 2020, 17:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 03 Αύγ 2015, 18:25
Δημοσιεύσεις: 64
οταν λετε παραστατικα εννοειτε οτι πρεπει να εχουμε και τισ αποδειξεις απο το σερβις??

εγ εχω το βιβλιαρακι με τα service αλλα οχι τις αποδειξεις. τι γινεται σε αυτην την περιπτωση?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Νοέμ 2020, 17:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 06 Οκτ 2017, 00:09
Δημοσιεύσεις: 651
cit86 έγραψε:
οταν λετε παραστατικα εννοειτε οτι πρεπει να εχουμε και τισ αποδειξεις απο το σερβις??

εγ εχω το βιβλιαρακι με τα service αλλα οχι τις αποδειξεις. τι γινεται σε αυτην την περιπτωση?
Αν έχουν γίνει σε αντιπροσωπεία, σίγουρα μπορείς να βρεις τις αποδείξεις εκεί

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Νοέμ 2020, 17:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 03 Αύγ 2015, 18:25
Δημοσιεύσεις: 64
nontaskatsaras έγραψε:
cit86 έγραψε:
οταν λετε παραστατικα εννοειτε οτι πρεπει να εχουμε και τισ αποδειξεις απο το σερβις??

εγ εχω το βιβλιαρακι με τα service αλλα οχι τις αποδειξεις. τι γινεται σε αυτην την περιπτωση?
Αν έχουν γίνει σε αντιπροσωπεία, σίγουρα μπορείς να βρεις τις αποδείξεις εκεί

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

το εχω αγορασει μεταχειρισμενο και αποτι βλεπω ναι ειναι σε αντιπροσωπεια εκτος απο ενα που εγινε σε ενα λιπαντηριο. φανταζομαι ειμαι καλλυμενος?

το αυτοκινητο ειναι του 16 bluehdi 100 με 150,000 χλμ να ετοιμαζομαι σιγα σιγα? :hmm


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Νοέμ 2020, 19:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 28 Δεκ 2016, 17:16
Δημοσιεύσεις: 1853
cit86 έγραψε:
nontaskatsaras έγραψε:
cit86 έγραψε:
οταν λετε παραστατικα εννοειτε οτι πρεπει να εχουμε και τισ αποδειξεις απο το σερβις??

εγ εχω το βιβλιαρακι με τα service αλλα οχι τις αποδειξεις. τι γινεται σε αυτην την περιπτωση?
Αν έχουν γίνει σε αντιπροσωπεία, σίγουρα μπορείς να βρεις τις αποδείξεις εκεί

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

το εχω αγορασει μεταχειρισμενο και αποτι βλεπω ναι ειναι σε αντιπροσωπεια εκτος απο ενα που εγινε σε ενα λιπαντηριο. φανταζομαι ειμαι καλλυμενος?

το αυτοκινητο ειναι του 16 bluehdi 100 με 150,000 χλμ να ετοιμαζομαι σιγα σιγα? :hmm
συνήθως το πρόβλημα εμφανίζεται πιο νωρίς αλλά ποτέ δεν ξέρεις :hmm

_________________
C3 Aircross 120 bluehdi Shine
C4 mk II 100 bluehdi Feel
C4 mk III shine plus 1,5 bluehdi


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Νοέμ 2020, 23:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
cit86 έγραψε:
οταν λετε παραστατικα εννοειτε οτι πρεπει να εχουμε και τισ αποδειξεις απο το σερβις??

εγ εχω το βιβλιαρακι με τα service αλλα οχι τις αποδειξεις. τι γινεται σε αυτην την περιπτωση?

cit86 έγραψε:
το εχω αγορασει μεταχειρισμενο και αποτι βλεπω ναι ειναι σε αντιπροσωπεια εκτος απο ενα που εγινε σε ενα λιπαντηριο. φανταζομαι ειμαι καλλυμενος?

το αυτοκινητο ειναι του 16 bluehdi 100 με 150,000 χλμ να ετοιμαζομαι σιγα σιγα? :hmm

Αν σου παρουσιαστεί η βλάβη, πας σε όποια αντιπροσωπεία σε βολεύει, και θα αναλάβουν αυτοί όλη τη διαδικασία.
Το μόνο που θα κάνεις εσύ, είναι να τους δώσεις το βιβλίο συντήρησης για να δουν που έγιναν τα σέρβις και να επικοινωνήσουν για να πάρουν τα απαραίτητα στοιχεία, τα οποία πακέτο με τη διάγνωση χρειάζονται να τα επισυνάψουν με το αίτημα αντικατάστασης του δοχείου. Όσο για αυτό που έγινε σε λιπαντήριο αντί σε εξουσιοδοτημένο ή άλλο αδειοδοτημένο συνεργείο, σίγουρα είναι αρνητικό, αλλά τουλάχιστον μπορείς να απαιτήσεις να μη μετρήσει επιβαρυντικά αν έγινε από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη και όχι από σένα.
Τελικά, ησύχασες από εκείνες τις ενδείξεις που είχες πει ότι έφυγαν με τη χρήση; Αν ναι, τζάμπα έχεις άγχος, ή θα 'ρθεί ή θα προσπεράσει... :D

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Νοέμ 2020, 17:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 07 Ιούλ 2019, 22:16
Δημοσιεύσεις: 22
Το θέμα είναι ότι το αυτοκίνητο μένει στο συνεργείο σε ακινησία περίπου δύο εβδομάδες . Στην δική μου την περίπτωση στην αρχή μου είπαν ότι δεν είχαν αυτοκίνητο αντικατάστασης , όταν όμως αγρίεψα και απαίτησα "εδώ και τώρα" αυτοκίνητο αντικατάστασης, αυτό ως δια μαγείας βρέθηκε σε τρία λεπτά.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Δεκ 2020, 02:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 18 Νοέμ 2020, 16:58
Δημοσιεύσεις: 3
kurupas έγραψε:
C4 1.6 BlueHDi 120 S&S EAT6 του 2016. Βγήκε και σε μενα το πρόβλημα με το δοχείο(45000χλμ)εκτός εγγύησης ... Με μια πρώτη ματια στην αντιπροσωπεία της Κορίνθου μου ειπαν για αλλαγή μεσω αιτήματος με τα σχετικά παραστατικά του σέρβις αλλά επειδή πρέπει να μείνει εκει το αμάξι μου έκλεισαν ραντεβού στις 2 Δεκεμβρίου.... Προς το παρών έρχεται και φεύγει η αντίστροφη μέτρηση (κανει reset τα χιλιόμετρα στα 1100) οπότε δεν έχω και το φόβο του να μείνω στο δρόμο!! Θα επανέλθω όταν έχω νέα.

Τελικά τέλος καλό ,όλα καλά! Το αίτημα εγκρίθηκε και πλήρωσα μόνο εργατικά και το υγρό. Η δουλειά έγινε σε Αντιπροσωπεία στο Αιγάλεω λόγω συντομότερου ραντεβού. Να σημειωθεί ότι ο μηχανικός μου πρότεινε να μη το γεμίζω μέχρι τέρμα το δοχείο αλλά να βάζω 10 λίτρα όταν ανάψει λαμπάκι.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Δεκ 2020, 09:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
kurupas έγραψε:
Να σημειωθεί ότι ο μηχανικός μου πρότεινε να μη το γεμίζω μέχρι τέρμα το δοχείο αλλά να βάζω 10 λίτρα όταν ανάψει λαμπάκι.


Καθόλα σωστός ο μηχανικός.
Το ίδιο πράγμα κάνω.
:thumb

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Δεκ 2020, 12:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
kurupas έγραψε:
Τελικά τέλος καλό ,όλα καλά! Το αίτημα εγκρίθηκε και πλήρωσα μόνο εργατικά και το υγρό. Η δουλειά έγινε σε Αντιπροσωπεία στο Αιγάλεω λόγω συντομότερου ραντεβού. Να σημειωθεί ότι ο μηχανικός μου πρότεινε να μη το γεμίζω μέχρι τέρμα το δοχείο αλλά να βάζω 10 λίτρα όταν ανάψει λαμπάκι.

Μπράβο, έτσι πρέπει να αντιμετωπίζουν αυτή τη βλάβη! Καλά χιλιόμετρα από εδώ και πέρα, χωρίς άλλα προβλήματα! :thumb

Αυτό που είπε ο μηχανικός είναι απλά προληπτικό μέτρο, επειδή δεν πρέπει να φτάνει το AdBlue στην τάπα και κρυσταλλώνοντας να της φράζει τη δίοδο αέρα που έχει με αποτέλεσμα τη δημιουργία φαινομένου vacuum στο δοχείο. Λάθος το οποίο δυστυχώς το κάνουν πολλοί.
Γεμίζουμε πάντα λίγο-λίγο, βγάζοντας το χωνί αφού δεν υπάρχει άλλος τρόπος ένδειξης και ελέγχοντας τη στάθμη, και σταματάμε μόλις φτάσει λίγο κάτω από τον σωλήνα πλήρωσης. Το δοχείο χωράει 17 λίτρα, που φτάνουν για περίπου 20000 χιλιόμετρα προτού ανάψει το λαμπάκι και απομείνουν ακόμη 2400 χιλιόμετρα με το υπόλοιπο AdBlue, χιλιόμετρα που είναι υπεραρκετά ώστε να συμπληρώνεται AdBlue σε κάθε τακτικό σέρβις και να μη σκοτίζεται ο ιδιοκτήτης ενδιάμεσα από λαμπάκια.
Επισήμως δεν υπάρχει (...υπάρχει;) οδηγία για κάτι τέτοιο, και φαντάζει και υπερβολικό να βάζουμε max μέχρι τα 2/3 της χωρητικότητας.

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε jalbanis για την δημοσίευση του/της: kurupas
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Δεκ 2020, 13:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Όταν σβήνεις τον κινητήρα σου η αντλία του AdBlue τραβάει το εναπομείνων υγρό από τις σωληνώσεις πίσω στην δεξαμενή.
Η πίεση της αντλίας όταν γυρίζει το υγρό είναι διαφορετική όταν μέσα έχεις 17 λίτρα και διαφορετική όταν έχεις 10 λίτρα.
Αυτό εξαρτάται φυσικά από εξωγενείς παράγοντες όπω θερμοκρασία, υγρασία και κτλ.

Και ας το γενικεύσω, επειδή το κοντέρ το δικό μου γράφει 152Κ και το δουλεύω έτσι από την αρχή το αυτοκίνητο, δεν είχα θέματα με AdBlue και δοχεία και κτλ., φαίνεται (και ακούγεται!) σωστός τρόπος αντιμετώπισεις, θα σας πρότεινα να το κάνετε και εσείς έτσι! :P

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Δεκ 2020, 19:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Αυτό είναι νέος νόμος της υδραυλικής και της μηχανικής των ρευστών, από άλλο παράλληλο σύμπαν, το σύμπαν της νεοελληνικής "μαστοράτζας"...

Η αντλία δουλεύει σε συγκεκριμένες πιέσεις, και όταν στέλνει AdBlue στο μπεκ, και όταν το επιστρέφει στο δοχείο. Προφανώς εννοείς την αντίσταση που βρίσκει στο στόμιο του σωλήνα της κατά την επιστροφή λόγω υδροστατικής πίεσης από το υπάρχον στο δοχείο υγρό.
Έτσι που είναι μελετημένα διαμορφωμένο το πεπλατυσμένο δοχείο, το μέγιστο ύψος (στατικό ύψος) του υγρού μέσα σ' αυτό είναι πάνω-κάτω 15 cm όπως το κόβω με το μάτι. Η διαφορά υδροστατικής πίεσης, που ασκείται εκεί στο στόμιο, όταν είναι γεμάτο (~15cm) από όταν βάλεις μόνο 10 λίτρα (συνολικά θα έχει περίπου 12 λίτρα με τα περίπου 2 εναπομείναντα στα οποία ανάβει λαμπάκι, δηλαδή με στατικό ύψος υγρού στο δοχείο ~11cm), είναι αμελητέα. Η αντλία σίγουρα μπορεί να αντέξει και μεγαλύτερα ζόρια τέτοιας πίεσης, θέμα έχει όταν δημιουργηθεί vacuum στο δοχείο, είτε από υπερπλήρωση του δοχείου, είτε από φράξιμο της "αναπνοής" του μέσω της τάπας.

Το δοχείο γεμίζει με τη στάθμη να είναι λίγο κάτω από το κάτω μέρος του σωλήνα πλήρωσης. Αν ανάψει λαμπάκι στη C4, υπολογίζουμε ότι θα πάρει κάπου 14-15 λίτρα, ρίχνοντας σταδιακά AdBlue και ελέγχοντας με το μάτι γιατί λαμπάκια είναι αυτά, και το φουλάρουμε. Χωρίς κανένα φόβο μη και ζορίζεται η αντλία. Κι αν γράφουμε κιόλας χιλιόμετρα με καταιγιστικούς ρυθμούς όπως εσείς, πιθανόν να κινδυνεύουμε λιγότερο από βλάβη, γιατί με τέτοιους ρυθμούς λειτουργίας μάλλον δεν προλαβαίνουν να δημιουργηθούν πουθενά στο σύστημα κρυσταλλώσεις σε επικίνδυνο βαθμό.
Αν υπάρχει οδηγία περί του αντιθέτου από την PSA, ας μας την πει επισήμως, να χάσουμε πάσα ιδέα και να τη στείλουμε στο άλλο σύμπαν... :P

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Δεκ 2020, 21:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Ρε συ Γιάννη, ό,τι μα ό,τι και αν σου γράψω, ακόμα και εμπειρικά, μου τα απαντάς όλα με τόσο επιστημονικό τρόπο, είτε για να ενισχύσεις είτε να αντιπαραθέσεις!

Έχω για σένα την ίδια απορία που έχω για την Ηλιάνα Παπαγεωργίου... Πώς μπορείς και τα ξέρεις όλα; :laugh

Τι να πω βρε Γιάννη μου... Εγώ θα σας αλλάξω γνώμη; Βάλτε όσο AdBlue θέλετε!

Εγώ όπως το έκανα, έτσι θα συνεχίσω να το κάνω. Και ας λένε το αντίθετο οι νόμοι της υδροστατικής πίεσης... :laugh

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 8 από 38 [ 559 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 38  Επόμενο



Συναφή θέματα

Κωδικός βλάβης P2299
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
Ακινητοποίηση Xantia για μεγάλο χρονικό διάστημα
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: graphic1970
Απαντήσεις: 3
Ιστορικό βλάβης C3 1.4ehdi
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: marinosmanol
Απαντήσεις: 6
C5 Aircross - Adblue
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C5
Συγγραφέας: patramike
Απαντήσεις: 35
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ