Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 21:46 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Ιουν 2020, 22:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 05 Ιούλ 2019, 03:37
Δημοσιεύσεις: 9
Χαιρετώ την ομάδα . Οδηγώ ένα C4 1.6 Blue HDI, αγορά τέλους 12 / 2016 καινούργιο και Θα ήθελα να μοιραστώ την σημερινή μου εμπειρία . Κατά την οδήγησή μου , ενεργοποιήθηκαν ξαφνικά οι κάτωθι φωτεινές ενδείξεις στον πίνακα οργάνων : α) Ένδειξη ουρίας β) σταθερή ένδειξη εικονιδίου μηχανής γ) ένδειξη " service "
Επίσης στην οθόνη μου η διαγνωστική ένδειξη " Engine fault : Have the vehicle repaired ".
Στο συνεργείο μου που απευθύνθηκα άμεσα και μετά από το έλεγχο που έγινε, μου ανακοίνωσαν βλάβη στην τρόμπα του ρεζερβουάρ του adblue . Το θέμα είναι ότι το αυτοκίνητό μου τέθηκε σε κατάσταση ακινητοποίησης στο συνεργείο, έγινε η παραγγελία του ανταλλακτικού με εκτιμώμενη ημερομηνία άφιξης στην Ελλάδα γύρω στις 17 Ιουλίου . Πραγματικά εξεπλάγην όταν μου είπαν ότι το εν λόγω ανταλλακτικό πρέπει να έρθει από την Γαλλία .
Θεωρώ πολύ ερασιτεχνική και απαράδεκτη την πολιτική της εισαγωγικής εταιρείας να μη διαθέτει ένα στοιχειώδη αριθμό βασικών ανταλλακτικών στην Ελλάδα ( stock ) . Το έχω διαπιστώσει και στο παρελθόν αλλά μου το έχουν αναφέρει και άλλοι .
Δεν είναι δυνατόν να ακινητοποιείται ένα αυτοκίνητο για 20 ημέρες επειδή δεν υπάρχει ένα ρεζερβουάρ adblue στην Ελλάδα . Εάν θέλει να αναγνωρίζεται ως σοβαρή εισαγωγική εταιρεία ή όποιος άλλος φορέας είναι υπεύθυνος για την παρακολούθηση των ανταλλακτικών , θα πρέπει να λύσει άμεσα τέτοιου είδους θέματα που άπτονται της υποστήριξης των πελατών μετά την πώληση .


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 26 Ιουν 2020, 05:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 07 Απρ 2013, 09:22
Δημοσιεύσεις: 73
Λογικά θα έρθει νωρίτερα το ανταλλακτικό αλλα και πάλι επειδή είναι γνωστή βλάβη στο συγκεκριμένο μοντέλο που παρουσιάζεται συχνά θα συμφωνήσω ότι θα έπρεπε να υπήρχε ένα μικρό στοκ από τον εισαγωγέα.
Εγώ που παρήγγειλα πρόσφατα κάποιο αξεσουάρ ήρθε σε μια εβδομάδα από Γαλλία.


Στάλθηκε από το Mi 9T μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 26 Ιουν 2020, 06:40 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Exετε δικιο για τα παραπονα. Σκεφτειτε ομως οτι με την οικονομικη κριση δεκαετιας που περασε η χωρα και οι επιχειρησεις, πολλες εισαγωγικες (οχι μονο αυτοκινητων) δεν στοκάρουν ανταλλακτικά. Εμενα το κλειδι μου ηρθε σε 10 ημερες απο Γαλλια και με προκαταβολή εναντι. Επισης ολος ο πλανητης ηταν σε καραντινα για μηνες. Πολλά εργοστάσια δεν δουλευαν...Ειναι λογικο να υπάρχουν πλέον ελλείψεις σε ανταλλακτικα...Υπομονη και με το καλο να γινει η επισκευη.

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 26 Ιουν 2020, 19:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 28 Δεκ 2016, 17:16
Δημοσιεύσεις: 1853
cbamak έγραψε:
Χαιρετώ την ομάδα . Οδηγώ ένα C4 1.6 Blue HDI, αγορά τέλους 12 / 2016 καινούργιο και Θα ήθελα να μοιραστώ την σημερινή μου εμπειρία . Κατά την οδήγησή μου , ενεργοποιήθηκαν ξαφνικά οι κάτωθι φωτεινές ενδείξεις στον πίνακα οργάνων : α) Ένδειξη ουρίας β) σταθερή ένδειξη εικονιδίου μηχανής γ) ένδειξη " service "
Επίσης στην οθόνη μου η διαγνωστική ένδειξη " Engine fault : Have the vehicle repaired ".
Στο συνεργείο μου που απευθύνθηκα άμεσα και μετά από το έλεγχο που έγινε, μου ανακοίνωσαν βλάβη στην τρόμπα του ρεζερβουάρ του adblue . Το θέμα είναι ότι το αυτοκίνητό μου τέθηκε σε κατάσταση ακινητοποίησης στο συνεργείο, έγινε η παραγγελία του ανταλλακτικού με εκτιμώμενη ημερομηνία άφιξης στην Ελλάδα γύρω στις 17 Ιουλίου . Πραγματικά εξεπλάγην όταν μου είπαν ότι το εν λόγω ανταλλακτικό πρέπει να έρθει από την Γαλλία .
Θεωρώ πολύ ερασιτεχνική και απαράδεκτη την πολιτική της εισαγωγικής εταιρείας να μη διαθέτει ένα στοιχειώδη αριθμό βασικών ανταλλακτικών στην Ελλάδα ( stock ) . Το έχω διαπιστώσει και στο παρελθόν αλλά μου το έχουν αναφέρει και άλλοι .
Δεν είναι δυνατόν να ακινητοποιείται ένα αυτοκίνητο για 20 ημέρες επειδή δεν υπάρχει ένα ρεζερβουάρ adblue στην Ελλάδα . Εάν θέλει να αναγνωρίζεται ως σοβαρή εισαγωγική εταιρεία ή όποιος άλλος φορέας είναι υπεύθυνος για την παρακολούθηση των ανταλλακτικών , θα πρέπει να λύσει άμεσα τέτοιου είδους θέματα που άπτονται της υποστήριξης των πελατών μετά την πώληση .
Άλλος ένας άτυχος κάτοχος euro 6. Πόσα χιλιόμετρα έχεις? Εγγύηση?


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
C3 Aircross 120 bluehdi Shine
C4 mk II 100 bluehdi Feel
C4 mk III shine plus 1,5 bluehdi


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Ιουν 2020, 08:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 07 Ιούλ 2019, 22:16
Δημοσιεύσεις: 22
Azan Gorde έγραψε:
cbamak έγραψε:
Χαιρετώ την ομάδα . Οδηγώ ένα C4 1.6 Blue HDI, αγορά τέλους 12 / 2016 καινούργιο και Θα ήθελα να μοιραστώ την σημερινή μου εμπειρία . Κατά την οδήγησή μου , ενεργοποιήθηκαν ξαφνικά οι κάτωθι φωτεινές ενδείξεις στον πίνακα οργάνων : α) Ένδειξη ουρίας β) σταθερή ένδειξη εικονιδίου μηχανής γ) ένδειξη " service "
Επίσης στην οθόνη μου η διαγνωστική ένδειξη " Engine fault : Have the vehicle repaired ".
Στο συνεργείο μου που απευθύνθηκα άμεσα και μετά από το έλεγχο που έγινε, μου ανακοίνωσαν βλάβη στην τρόμπα του ρεζερβουάρ του adblue . Το θέμα είναι ότι το αυτοκίνητό μου τέθηκε σε κατάσταση ακινητοποίησης στο συνεργείο, έγινε η παραγγελία του ανταλλακτικού με εκτιμώμενη ημερομηνία άφιξης στην Ελλάδα γύρω στις 17 Ιουλίου . Πραγματικά εξεπλάγην όταν μου είπαν ότι το εν λόγω ανταλλακτικό πρέπει να έρθει από την Γαλλία .
Θεωρώ πολύ ερασιτεχνική και απαράδεκτη την πολιτική της εισαγωγικής εταιρείας να μη διαθέτει ένα στοιχειώδη αριθμό βασικών ανταλλακτικών στην Ελλάδα ( stock ) . Το έχω διαπιστώσει και στο παρελθόν αλλά μου το έχουν αναφέρει και άλλοι .
Δεν είναι δυνατόν να ακινητοποιείται ένα αυτοκίνητο για 20 ημέρες επειδή δεν υπάρχει ένα ρεζερβουάρ adblue στην Ελλάδα . Εάν θέλει να αναγνωρίζεται ως σοβαρή εισαγωγική εταιρεία ή όποιος άλλος φορέας είναι υπεύθυνος για την παρακολούθηση των ανταλλακτικών , θα πρέπει να λύσει άμεσα τέτοιου είδους θέματα που άπτονται της υποστήριξης των πελατών μετά την πώληση .
Άλλος ένας άτυχος κάτοχος euro 6. Πόσα χιλιόμετρα έχεις? Εγγύηση?


Sent from my iPhone using Tapatalk



Έχω 67.100 χλμ. και είμαι εντός της 5 ετούς εγγύησης !!
Ευτυχώς το συνεργείο μου αναγνωρίζοντας το πρόβλημα της ακινητοποίησης , με κάλυψε με αυτοκίνητο αντικατάστασης , κάτι που εκτιμάται θετικά !!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Ιουν 2020, 09:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 07 Ιούλ 2019, 22:16
Δημοσιεύσεις: 22
Θα ήθελα να ρωτήσω εάν έχει παρουσιαστεί και σε άλλους κατόχους το συγκεκριμμένο πρόβλημα και σε πόσο χρόνο επιλύθηκε .


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Ιουν 2020, 10:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 28 Δεκ 2016, 17:16
Δημοσιεύσεις: 1853
cbamak1 έγραψε:
Azan Gorde έγραψε:
cbamak έγραψε:
Χαιρετώ την ομάδα . Οδηγώ ένα C4 1.6 Blue HDI, αγορά τέλους 12 / 2016 καινούργιο και Θα ήθελα να μοιραστώ την σημερινή μου εμπειρία . Κατά την οδήγησή μου , ενεργοποιήθηκαν ξαφνικά οι κάτωθι φωτεινές ενδείξεις στον πίνακα οργάνων : α) Ένδειξη ουρίας β) σταθερή ένδειξη εικονιδίου μηχανής γ) ένδειξη " service "
Επίσης στην οθόνη μου η διαγνωστική ένδειξη " Engine fault : Have the vehicle repaired ".
Στο συνεργείο μου που απευθύνθηκα άμεσα και μετά από το έλεγχο που έγινε, μου ανακοίνωσαν βλάβη στην τρόμπα του ρεζερβουάρ του adblue . Το θέμα είναι ότι το αυτοκίνητό μου τέθηκε σε κατάσταση ακινητοποίησης στο συνεργείο, έγινε η παραγγελία του ανταλλακτικού με εκτιμώμενη ημερομηνία άφιξης στην Ελλάδα γύρω στις 17 Ιουλίου . Πραγματικά εξεπλάγην όταν μου είπαν ότι το εν λόγω ανταλλακτικό πρέπει να έρθει από την Γαλλία .
Θεωρώ πολύ ερασιτεχνική και απαράδεκτη την πολιτική της εισαγωγικής εταιρείας να μη διαθέτει ένα στοιχειώδη αριθμό βασικών ανταλλακτικών στην Ελλάδα ( stock ) . Το έχω διαπιστώσει και στο παρελθόν αλλά μου το έχουν αναφέρει και άλλοι .
Δεν είναι δυνατόν να ακινητοποιείται ένα αυτοκίνητο για 20 ημέρες επειδή δεν υπάρχει ένα ρεζερβουάρ adblue στην Ελλάδα . Εάν θέλει να αναγνωρίζεται ως σοβαρή εισαγωγική εταιρεία ή όποιος άλλος φορέας είναι υπεύθυνος για την παρακολούθηση των ανταλλακτικών , θα πρέπει να λύσει άμεσα τέτοιου είδους θέματα που άπτονται της υποστήριξης των πελατών μετά την πώληση .
Άλλος ένας άτυχος κάτοχος euro 6. Πόσα χιλιόμετρα έχεις? Εγγύηση?


Sent from my iPhone using Tapatalk



Έχω 67.100 χλμ. και είμαι εντός της 5 ετούς εγγύησης !!
Ευτυχώς το συνεργείο μου αναγνωρίζοντας το πρόβλημα της ακινητοποίησης , με κάλυψε με αυτοκίνητο αντικατάστασης , κάτι που εκτιμάται θετικά !!
Είχα την εντύπωση ότι η εγγύηση είναι 5 χρόνια ή 60.000 χλμ. Πάλι καλά! Καλά ξεμπερδεματα και εύχομαι να είναι το τελευταίο πρόβλημα [emoji4]


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
C3 Aircross 120 bluehdi Shine
C4 mk II 100 bluehdi Feel
C4 mk III shine plus 1,5 bluehdi


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Ιουν 2020, 16:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 07 Ιούλ 2019, 22:16
Δημοσιεύσεις: 22
Έχω κάνει επέκταση της εγγύησης στα 5 χρόνια καί έως 100.000 . χλμ πληρώνοντας μια διαφορά χρημάτων. Εύχομαι να είναι η τελευταία βλάβη και να μην ξανά ασχοληθώ. Η ένστασή μου είναι ότι μια βλάβη η οποία θα μπορούσε να αποκατασταθεί σε μερικές ώρες , έχει ακινητοποιήσει το αυτοκίνητο πολλές ημέρες επειδή δεν υπάρχει στοκ του συγκεκριμένου ανταλλακτικού στην Ελλάδα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Ιουν 2020, 17:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2013, 12:55
Δημοσιεύσεις: 41
Αντίστοιχα για picasso του 16 μου είχαν αλλάξει με ανάκληση σε σερβις το δοχείο ή την αντλία, δεν θυμάμαι. Πάντως γνωστό πρόβλημα για τα πρώτα euro6 που πονούσαν στο σημείο αυτό.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Ιουν 2020, 17:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 07 Ιούλ 2019, 22:16
Δημοσιεύσεις: 22
Εφόσον είναι γνωστό το πρόβλημα, τότε η εταιρεία θα έπρεπε να είχε βγάλει ανάκληση ή να είχε φροντίσει να έχει στοκ προκειμένου με υποστηρίξει τα περιστατικά που θα προέκυπταν!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Ιουν 2020, 12:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Φίλε cbamak1, υπομονή!
Όπως ειπώθηκε και παραπάνω, ήταν που ήταν δύσκολες οι εποχές, ήρθε και η παγωμάρα του κ-ιού, ούτε σκέψη για τέτοια στοκ από τις εταιρίες.
Έπαθα εκτός εγγύησης στην Αθήνα ακριβώς το ίδιο 13 Ιανουαρίου και 22 Ιανουαρίου είχα ξανά ετοιμοπόλεμη τη C4. Περισσότερη ήταν η καθυστέρηση μέχρι να δώσει η μαμά Citroen την έγκριση για επισκευή χωρίς χρέωση ανταλλακτικού αφότου της στείλαμε αμέσως τα παραστατικά των σέρβις, παρά η ίδια η επισκευή, αφού μέσα στην εβδομάδα είχε έρθει από Γαλλία και το δοχείο που το ζήτησε αμέσως η Ωμέγα. Υπολόγισε τώρα την κωλοκατάσταση με τον κ-ιό, και κατάλαβε.
Ουσιαστικά, με όρους ανάκλησης αντιμετωπίζει η PSA το θέμα, απλά με τη λογική "όταν και αν παρουσιαστεί, δεν χρεώνουμε δοχείο, εφόσον η τακτική συντήρηση είναι πιστοποιημένα η προβλεπόμενη". Προτίμησαν, προφανώς και για οικονομικούς λόγους αλλά και λόγω αβεβαιότητας, να μη προβούν σε μαζική ανάκληση. Με την ταλαιπωρία, να είναι μέσα στο πρόγραμμα. Τι να κάνουμε, ας είναι, αρκεί να είναι περαστική κι αγύριστη.
Έτσι αντιμετωπίζουν αυτή τη βλάβη και οι άλλοι κατασκευαστές, όσο τουλάχιστον έψαξα σχετικά δεν είδα να έχουν βγάλει μαζική ανάκληση.

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω cbamak1 στις Τετ 01 Ιούλ 2020, 15:12.
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Ιούλ 2020, 23:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 07 Ιούλ 2019, 22:16
Δημοσιεύσεις: 22
jalbanis έγραψε:
Φίλε cbamak1, υπομονή!
Όπως ειπώθηκε και παραπάνω, ήταν που ήταν δύσκολες οι εποχές, ήρθε και η παγωμάρα του κ-ιού, ούτε σκέψη για τέτοια στοκ από τις εταιρίες.
Έπαθα εκτός εγγύησης στην Αθήνα ακριβώς το ίδιο 13 Ιανουαρίου και 22 Ιανουαρίου είχα ξανά ετοιμοπόλεμη τη C4. Περισσότερη ήταν η καθυστέρηση μέχρι να δώσει η μαμά Citroen την έγκριση για επισκευή χωρίς χρέωση ανταλλακτικού αφότου της στείλαμε αμέσως τα παραστατικά των σέρβις, παρά η ίδια η επισκευή, αφού μέσα στην εβδομάδα είχε έρθει από Γαλλία και το δοχείο που το ζήτησε αμέσως η Ωμέγα. Υπολόγισε τώρα την κωλοκατάσταση με τον κ-ιό, και κατάλαβε.
Ουσιαστικά, με όρους ανάκλησης αντιμετωπίζει η PSA το θέμα, απλά με τη λογική "όταν και αν παρουσιαστεί, δεν χρεώνουμε δοχείο, εφόσον η τακτική συντήρηση είναι πιστοποιημένα η προβλεπόμενη". Προτίμησαν, προφανώς και για οικονομικούς λόγους αλλά και λόγω αβεβαιότητας, να μη προβούν σε μαζική ανάκληση. Με την ταλαιπωρία, να είναι μέσα στο πρόγραμμα. Τι να κάνουμε, ας είναι, αρκεί να είναι περαστική κι αγύριστη.
Έτσι αντιμετωπίζουν αυτή τη βλάβη και οι άλλοι κατασκευαστές, όσο τουλάχιστον έψαξα σχετικά δεν είδα να έχουν βγάλει μαζική ανάκληση.



Φίλε jalbanis πραγματικά αντιλαμβάνομαι πλήρως την κατάσταση έτσι όπως έχει διαμορφωθεί .
Θεωρώ όμως ότι δεν θα πέσουν οικονομικά έξω οι εταιρείες εάν έχουν στο στοκ τους ένα-δύο ρεζερβουάρ adblue για να μην χάνουν χρόνο οι πελάτες τους και ακινητοποιούνται τα αυτοκίνητά τους για κάμποσες ημέρες . Θα έλεγα ότι και προ-κορωνοϊού εποχή το ίδιο ακριβώς συνέβαινε, έπρεπε να έρθει το ανταλλακτικό από την Γαλλία . Σκέψου κάποιον να έχει προγραμματίσει τις διακοπές του με την οικογένειά του και ξαφνικά να μείνει από αυτοκίνητο !! Δεν νοείται, κατά την άποψή μου, αυτοκίνητο ούτε τεσσάρων ετών να μένει από τέτοια βλάβη .
Το συγκεκριμένο ανταλλακτικό αλλάζεται δωρεάν ανεξάρτητα εάν υπάρχει εγγύηση ή όχι , είναι στα πλαίσια όρων ανάκλησης ?
Οφείλω όμως να πω και πάλι, ότι το συνεργείο μου αντιλαμβανόμενο το πρόβλημα με κάλυψε δίνοντάς μου αυτοκίνητο αντικατάστασης .
Σας ευχαριστώ όλους για τα σχόλιά σας !!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Ιούλ 2020, 10:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Φίλε μου, δεν τίθεται θέμα, έχεις δίκιο για την ταλαιπωρία, αλλά δυστυχώς είναι αναπόφευκτη.
Το δοχείο του AdBlue, δεν είναι ένα απλό πλαστικό δοχείο που μπορεί να το έχει σε απόθεμα μονάδων κάθε κεντρική εισαγωγική αντιπροσωπεία.
Έχει ενσωματωμένη την αντλία μαζί με τον ηλεκτρονικό μηχανισμό που συνδέεται μ' αυτή και με τους αισθητήρες (NOx, θερμοκρασίας κλπ) και συνδεδεμένος και με τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου ελέγχει όλη τη λειτουργία του συστήματος AdBlue. Δεν είναι κάτι το πολύ φθηνό (κοστίζει 1000+ ευρώ αναλόγως τη χώρα) που από τη μία να μπορούν να πουν εύκολα οι ανά τον κόσμο κεντρικές αντιπροσωπείες ότι το στοκάρουν, και από την άλλη και η ίδια η Citroen (βλ. PSA) να μπορεί να αναλάβει όλο αυτό το συνολικό κόστος που της αναλογεί, αλλά και το ρίσκο ενός τέτοιου κατανεμημένου στοκ με δεδομένο ότι ο μηχανισμός είναι άλλου κατασκευαστή με ότι συνεπάγεται αυτό για τις οικονομικές δεσμεύσεις έναντι τρίτων.
Ως ανταλλακτικό, υπάγεται στα τόσα άλλα ενός αυτοκινήτου που η PSA και κάθε άλλη αυτοκινητοβιομηχανία φροντίζουν να έχουν σε ένα λογικό στοκ στην έδρα τους, και να το στέλνουν το γρηγορότερο δυνατόν όπου χρειαστεί όποτε χρειαστεί.
Ανάκληση μαζική δεν έχει βγει, εκτός από οδηγίες που στα πρώτα Euro 6 μοντέλα είχαν αλλάξει στα προγραμματισμένα service την τάπα του δοχείου με νέα που έχει δίοδο εξαερισμού για να εξισορροπούνται οι πιέσεις και να αποφεύγεται φαινόμενο vacuum στο δοχείο. Ίσως να βγήκαν και οδηγίες για αντικατάσταση του δοχείου σε προγραμματισμένα service, αν το διαγνωστικό εντόπιζε σχετικό θέμα.
Η πολιτική της εταιρίας είναι αυτή που είπα πριν, ας πούμε "σιωπηρή" ανάκληση:
Αν προκύψει το πρόβλημα που μας έτυχε, και το αυτοκίνητο είναι εκτός εγγύησης, ζητάνε από τη Γαλλία όλα τα παραστατικά των service για να διαπιστώσουν ότι όλα έγιναν κατά τα προβλεπόμενα, κι αν όλα είναι εντάξει αλλάζουν το δοχείο χωρίς να πληρώσει ο ιδιοκτήτης την αξία του. Πληρώνει βέβαια την εργασία του συνεργείου, γιατί αυτό το θεωρούν άλλο "καπέλο". Μη ρωτήσεις γιατί, η λογική λέει ότι με πλήρεις όρους ανάκλησης έπρεπε να μη πληρώνουμε καθόλου, αλλά άκρη δεν βγαίνει.
Μπράβο πάντως στο συνεργείο σου που σε κάλυψε με αυτοκίνητο αντικατάστασης. Δεν το κάνουν όλοι οι αντιπρόσωποι... Αθήνα ή επαρχία είσαι;

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Ιούλ 2020, 17:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 07 Ιούλ 2019, 22:16
Δημοσιεύσεις: 22
Φίλε jalbanis, ευχαριστώ για την αναλητική περιγραφή και ανάλυσή σου .
Είναι γεγονός ότι έτσι είναι, όπως ακριβώς τα αναφέρεις . Ένα εύλογο ερώτημα θα ήταν , γιατί ενσωματώνουν διάφορα εξαρτήματα όπως αισθητήρες , αντλία με ηλεκτρονικό μηχανισμό κλπ. σε ένα ενιαίο σύνολο στο δοχείο του Adblue , έτσι ώστε όταν προκύπτει μια αστοχία υλικού σε κάποιο μεμονωμένο εξάρτημα να αλλάζει όλο το δοχείο με κόστος 1.000 ευρώ+ . Ο όμιλος PSA πιθανότατα, γνωρίζοντας την αστοχία υλικού εφαρμόζει την "σιωπηρή" ανάκληση . Σκέψου να μην συνέβαινε έτσι και σε μιά πιθανή βλάβη μετά την λήξη της βασικής εγγύησης , δηλαδή αμέσως μετά την διετία , να έπρεπε ο άτυχος κάτοχος να πληρώσει τα 1.000 ευρώ .
Σχετικά με την βλάβη του αυτοκινήτου μου, αναμένω να μην με χρεώσουν ούτε την εργασία λόγω της 5ετούς εργοστασιακής εγγύησης που έχω .
Είμαι στην Αθήνα, το δε συνεργείο μου έχει δείξει θετικά δείγματα ως προς την διαχείριση τέτοιων θεμάτων .


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 38 [ 559 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5 ... 38  Επόμενο



Συναφή θέματα

Δοχείο Adblue citroen c4 cactus bluehdi
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Ιστορικό βλάβης C3 1.4ehdi
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: marinosmanol
Απαντήσεις: 6
ΔΕΝ ΣΒΗΝΕΙ ΤΟ CHECK ENGINE ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΗ ΤΗΣ ΒΛΑΒΗΣ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
Adblue σε citroen c3 diesel
Δ. Συζήτηση: Τα πρώτα σας βήματα!
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
Δοχειο adblue
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: anastasios25
Απαντήσεις: 6
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ