Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τρί 23 Απρ 2024, 11:37 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 C-cross (Diesel ή Βενζίνη)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Οκτ 2021, 10:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 20 Οκτ 2021, 09:29
Δημοσιεύσεις: 7
Αντε, με το καλό!

_________________
Μετά το πρόβλημα!! αναρτήσεων στο φόρουμ και την απαξίωση απάντησης στο email μου και τις επανειλημμένες προσπάθειες μου για αποχώρηση από το παρόντα club, ζητώ την διαγραφή μου. Νομίζω ότι είναι δικαίωμα μου. Ευχαριστώ πολύ για την φιλοξενία.


Τελευταία επεξεργασία από nikosk64 και Σάβ 13 Νοέμ 2021, 02:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 C-cross (Diesel ή Βενζίνη)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Οκτ 2021, 11:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 28 Φεβ 2020, 09:18
Δημοσιεύσεις: 112
nikosk64 έγραψε:
Pankon21 έγραψε:
Σας ευχαριστώ παιδιά. Σε 3-4 μήνες θα έρθει, οπότε αναμένω.

Όταν το πάρεις, σφύρα :) Για να ετοιμάζομαι και γώ! Για να πώ και γώ μια κουβέντα, ζητησα την γνώμη ξαδερφου μου φορτηγαντζή. 700 ευρώ μου είπε! Και 2μιση να ήταν, πετρελαιο θα έπερνα. Αλλά και η φιλοσοφία του αυτοκινήτου, είναι της άνεσης και του χαλαρου, οπότε ταιριάζει με το πετρελαιο. Πήγα λοιπόν και το παράγγειλα στις 20 Αυγούστου. Αντε, με το καλό! Θα τα πάρουμε μαζί με τα rafale :D


Καλώς να το παραλάβεις. Όλοι στην αναμονή.

_________________
C4 1.4 XT (2007)
C4 - CROSS 1.5 BLUEHDI 110 ps SHINE (2022)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 C-cross (Diesel ή Βενζίνη)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Οκτ 2021, 16:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Αυτό που το μυαλό του καταναλωτή έχει κολλήσει ότι το πετρέλαιο είναι αργό δεν μπορώ να το καταλάβω......

Σιγά τους κινητήρες με βενζίνη που βγαίνει το C4, και μπορούν να τρέξουν το αμάξωμα τούτο, πολύ.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 C-cross (Diesel ή Βενζίνη)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Οκτ 2021, 08:34 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5580
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Nαι γιατι ο μεσος καταναλωτής είναι ημιμαθής και αδιάφορος συνήθως. Εχει μείνει σε αυτά που άκουγε πριν 30 χρονια οταν τα diesel έβγαζαν απο 2λιτρους κινητήρες 95 ιππους και ειχαν τελικη 170...
Εμένα στην εθνική μονίμως με προσπερνούν C4 diesel που πηγαίνουν αέρα με ροπή και οικονομια, ενω εγω πιάνω τα 130 με το ζορι ασθμαινοντας και βουιζει ο κινητηρας και σε καθε προσπερασμα αντι να κοιταω το σροφομετρο κοιταω το trip computer και τρομαζω απο την καταναλωση... :D :laugh
Να προσέχετε τα dieselάκια σας και να τα χαίρεστε! Δυστυχως ο puretech (συμφωνα και με σχετικο βιντεο που ανεβηκε προσφατα) ειναι πολύ προβληματικος. Οσο περνανε τα χρονια θα ακουμε πολύ γκρινια απο τους βενζινοκινητους ιδιοκτητες Πεζώ, Σιτροέν, Οπελ κλπ που φορουνε τετοιους κινητήρες...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 C-cross (Diesel ή Βενζίνη)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Οκτ 2021, 18:30 
Άβαταρ μέλους
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Nαι γιατι ο μεσος καταναλωτής είναι ημιμαθής και αδιάφορος συνήθως. Εχει μείνει σε αυτά που άκουγε πριν 30 χρονια οταν τα diesel έβγαζαν απο 2λιτρους κινητήρες 95 ιππους και ειχαν τελικη 170...
Εμένα στην εθνική μονίμως με προσπερνούν C4 diesel που πηγαίνουν αέρα με ροπή και οικονομια, ενω εγω πιάνω τα 130 με το ζορι ασθμαινοντας και βουιζει ο κινητηρας και σε καθε προσπερασμα αντι να κοιταω το σροφομετρο κοιταω το trip computer και τρομαζω απο την καταναλωση... :D :laugh
Να προσέχετε τα dieselάκια σας και να τα χαίρεστε! Δυστυχως ο puretech (συμφωνα και με σχετικο βιντεο που ανεβηκε προσφατα) ειναι πολύ προβληματικος. Οσο περνανε τα χρονια θα ακουμε πολύ γκρινια απο τους βενζινοκινητους ιδιοκτητες Πεζώ, Σιτροέν, Οπελ κλπ που φορουνε τετοιους κινητήρες...


πως εσυ βγαζεις τετοια συμπερασματα για τον puretec... μηπως τα μπερδευεις με τον ecotec. παρακαλω παράθεσε τα παραπονα και τα προβληματα γιατι και εγω σε μια γραμμή μπορω να σου βγαλω αρκετα μοτερ αχρηστα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 C-cross (Diesel ή Βενζίνη)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Οκτ 2021, 20:00 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5580
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
stefos έγραψε:
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Nαι γιατι ο μεσος καταναλωτής είναι ημιμαθής και αδιάφορος συνήθως. Εχει μείνει σε αυτά που άκουγε πριν 30 χρονια οταν τα diesel έβγαζαν απο 2λιτρους κινητήρες 95 ιππους και ειχαν τελικη 170...
Εμένα στην εθνική μονίμως με προσπερνούν C4 diesel που πηγαίνουν αέρα με ροπή και οικονομια, ενω εγω πιάνω τα 130 με το ζορι ασθμαινοντας και βουιζει ο κινητηρας και σε καθε προσπερασμα αντι να κοιταω το σροφομετρο κοιταω το trip computer και τρομαζω απο την καταναλωση... :D :laugh
Να προσέχετε τα dieselάκια σας και να τα χαίρεστε! Δυστυχως ο puretech (συμφωνα και με σχετικο βιντεο που ανεβηκε προσφατα) ειναι πολύ προβληματικος. Οσο περνανε τα χρονια θα ακουμε πολύ γκρινια απο τους βενζινοκινητους ιδιοκτητες Πεζώ, Σιτροέν, Οπελ κλπ που φορουνε τετοιους κινητήρες...


πως εσυ βγαζεις τετοια συμπερασματα για τον puretec... μηπως τα μπερδευεις με τον ecotec. παρακαλω παράθεσε τα παραπονα και τα προβληματα γιατι και εγω σε μια γραμμή μπορω να σου βγαλω αρκετα μοτερ αχρηστα


Εγω δεν βγάζω συμπεράσματα.

https://youtu.be/69vm_Jmz2rM

To ανέβασε ο χρήστης Barimagas σε άλλη ενότητα. Το βασικό μειονέκτημα ειναι ο εμβαπτισμένος σε λάδι ιμάντας εκκεντροφόρων. Με τον καιρό ξεφτιζει και τα ρινισματα πεφτουν μεσα στο καρτερ και καταστρέφουν την αντλία σιγα-σιγα. Ας το καταλάβουμε...Η PSA βγάζει αυτοκίνητα και μοτέρ για μια 5ετία.Μετά ο Θεός βοηθός και βαθειά τσέπη...
Πάντως, επειδη εχω οδηγήσει 2-3 φορές μοντέλα της PSA με τον puretech, ειναι οντως εξαιρετικος κινητήρας, μεχρι να αρχισουν τα προβλήματα...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 C-cross (Diesel ή Βενζίνη)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Οκτ 2021, 09:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 15 Οκτ 2021, 17:20
Δημοσιεύσεις: 38
ποιο Diesel μοτέρ είναι πιο αξιόπιστο στο psa group?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 C-cross (Diesel ή Βενζίνη)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Οκτ 2021, 09:58 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
makpap483 έγραψε:
ποιο Diesel μοτέρ είναι πιο αξιόπιστο στο psa group?
Από DV6C και επάνω. Κατά εμέ.
Στα DV6 TED έχουν αναφερθεί προβλήματα. Αν μπεις Wikipedia θα δεις και τις χρονολογίες του κάθε κινητήρα και με ποια σειρά παλαιότητας είναι.

"Στάλθηκε από το γραφείο μου στον πλανήτη Nibiru χρησιμοποιώντας πένα"

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 C-cross (Diesel ή Βενζίνη)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Οκτ 2021, 18:45 
Άβαταρ μέλους
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
stefos έγραψε:
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Nαι γιατι ο μεσος καταναλωτής είναι ημιμαθής και αδιάφορος συνήθως. Εχει μείνει σε αυτά που άκουγε πριν 30 χρονια οταν τα diesel έβγαζαν απο 2λιτρους κινητήρες 95 ιππους και ειχαν τελικη 170...
Εμένα στην εθνική μονίμως με προσπερνούν C4 diesel που πηγαίνουν αέρα με ροπή και οικονομια, ενω εγω πιάνω τα 130 με το ζορι ασθμαινοντας και βουιζει ο κινητηρας και σε καθε προσπερασμα αντι να κοιταω το σροφομετρο κοιταω το trip computer και τρομαζω απο την καταναλωση... :D :laugh
Να προσέχετε τα dieselάκια σας και να τα χαίρεστε! Δυστυχως ο puretech (συμφωνα και με σχετικο βιντεο που ανεβηκε προσφατα) ειναι πολύ προβληματικος. Οσο περνανε τα χρονια θα ακουμε πολύ γκρινια απο τους βενζινοκινητους ιδιοκτητες Πεζώ, Σιτροέν, Οπελ κλπ που φορουνε τετοιους κινητήρες...


πως εσυ βγαζεις τετοια συμπερασματα για τον puretec... μηπως τα μπερδευεις με τον ecotec. παρακαλω παράθεσε τα παραπονα και τα προβληματα γιατι και εγω σε μια γραμμή μπορω να σου βγαλω αρκετα μοτερ αχρηστα


Εγω δεν βγάζω συμπεράσματα.

https://youtu.be/69vm_Jmz2rM

To ανέβασε ο χρήστης Barimagas σε άλλη ενότητα. Το βασικό μειονέκτημα ειναι ο εμβαπτισμένος σε λάδι ιμάντας εκκεντροφόρων. Με τον καιρό ξεφτιζει και τα ρινισματα πεφτουν μεσα στο καρτερ και καταστρέφουν την αντλία σιγα-σιγα. Ας το καταλάβουμε...Η PSA βγάζει αυτοκίνητα και μοτέρ για μια 5ετία.Μετά ο Θεός βοηθός και βαθειά τσέπη...


Πάντως, επειδη εχω οδηγήσει 2-3 φορές μοντέλα της PSA με τον puretech, ειναι οντως εξαιρετικος κινητήρας, μεχρι να αρχισουν τα προβλήματα...

το ειδα το βιντεακι πολυ διαφωτιστικο αλλα και στα σχολια απο κατω με google translate φυσικα :D ο αλλος γραφει "εχω crossland του 10 με αυτο το μοτερ , εχω φτασει 210.000 χλμ και δεν ειχα θεμα..αλλάζω λάδι καθε 10.000"
λεει ο ρωσος πως το προβλημα ξεκιναει με την λαθος συντηρηση. ο κατσκευαστης λεει καθε 15-20000 λαδι ενω θελει βαρια καθε 10. το ιδιο ξερω και για τα diesel 1.5 dci. καθε 7500-10000 θελουν αλλαγη λαδιων για τα γνωστα προβληματα. επισης η continental γιαυτο τον λογο εβγαλε ιμαντα βαπτιζομενο που εγγυατε arketa χλμτρα διχως ανγχος https://www.continental-aftermarket.com/en-en/magazine/technology-products/why-our-new-belt-in-oil-runs-for-a-l-o-n-g-time/
https://www.continental.com/en/press/press-releases/new-ct1228-timing-belt/
και φυσικα μετράει και το 'ελαιο...


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε stefos για την δημοσίευση του/της: ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Κορυφή 
 
 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 2 [ 24 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2



Συναφή θέματα

Πρόβλημα με το citroen xsara picasso diesel 2006 στο turbo
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: aiolos69
Απαντήσεις: 15
Citroen C3 diesel 75hp 2017 Αυξηση καταναλωσης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anastasia
Απαντήσεις: 2
Πρόβλημα με πόρτα c3 diesel
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Siloup
Απαντήσεις: 11
ECU Remapping C4 1.5 diesel
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: yaroglanzo
Απαντήσεις: 2
C4 Diesel 110 (112) μετά από 19k km
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Dion
Απαντήσεις: 4
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ