Δε βλέπω κανένα λόγο να αλλάξεις καταλύτη, εκτός αν έχεις πχ 400 χιλιάδες χιλιόμετρα.
Αν μιλάμε για το παρακάτω σφάλμα:
https://www.carobdcodes.com/citroen-p04 ... nk-1.shtmlμου το έχει βγάλει 3-4 φορές από τα 200χιλιάδες χιλιόμετρα, τώρα στα 300 χιλιάδες δεν το ξαναείδα.
Υποτίθεται -από όσα θυμάμαι- πως υπάρχει ένα κατώφλι απόδοσης ενενηντακάτι τοις εκατό, που αν ξεπεραστεί βγαίνει το μήνυμα.
Μπορεί δλδ το αποδεκτό σημείο να βρίσκεται στο πχ 95% και ο δικός σου καταλύτης να είναι στο 93%. Ναι, δουλεύει μιά χαρά, όχι άψογα, αλλά μιά χαρά όσον αφορά τα καυσαέρια.
Αν σε τελική ανάλυση τα καυσαέρια είναι φυσιολογικά, δε βλέπω κανέναν απολύτως λόγο να ασχοληθείς παραπάνω.
Επίσης, υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο ο καταλύτης να είναι ΟΚ, αλλά να έχει θέμα ο αισθητήρας λ.