Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 00:51 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 8 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Έχει το C4 λειτουργία Safe Mode;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Ιούλ 2007, 22:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 22:02
Δημοσιεύσεις: 101
Τοποθεσία: Athens
Ξέρει κάνενας παιδιά αν έχουμε safe mode στο αμάξι;

_________________
ΕικόναΕικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Ιούλ 2007, 23:37 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 22 Ιαν 2007, 21:35
Δημοσιεύσεις: 1404
Τοποθεσία: Λοφος Σκουζε
αν εννοεις το economy mode ναι εχουμε που μαλλον αυτο εννοεις..
οταν εχεις κλειστο το διακοπτη και εχεις π.χ το ραδιο ανοιχτο μετα απο κανα 20λεπτο σβηνει και αναβει η ενδειξη economy mode..
τωρα αν δεν ειναι αυτο τι αλλο μπορει να εννοεις? hmmm

_________________
Life is too short to drink cheep beer... cheers mate!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 02:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 27 Μαρ 2007, 17:58
Δημοσιεύσεις: 107
Τοποθεσία: Aθηνα
Μάλλον ενωεί πως αν πχ του σκίσεις τον π@το, θα βάλει τον κόφτη στις 3000 για προστασία του κινητήρα; εγώ δεν ξέρω αν έχει τέτοιου είδους προστασία...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 03:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:56
Δημοσιεύσεις: 14
Τοποθεσία: Αθήνα - Πάτρα (and in between...)
Όλα τα αυτοκίνητα έχουν πλέον limp-home mode.

Όταν ανιχνευθεί κάποια δυσλειτουργία (π.χ. κάποιος αισθητήρας) τότε ο εγκέφαλος αγνοεί τις τιμές που διαβάζει ο αισθητήρας και χρησιμοποιεί ενα αποθηκευμένο πίνακα για το μανατζμεντ του injection.

Αυτό φυσικά ρίχνει την απόδοση (πιθανόν να μη γινεται αισθητό) και αποθηκεύεται η ανάλογη βλάβη στον εγκέφαλο.

Σε τέτοιες περιπτώσεις συνήθως πέφτει ο κόφτης αρκετά πιο χαμηλά, ανεβαίνει στις 1000+ στροφές το ρελαντί και λοιπά.

_________________
Εικόνα
Think for yourself. Question authority.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 07:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 22:02
Δημοσιεύσεις: 101
Τοποθεσία: Athens
Τήν εν λόγω λειτουργία την έχει το focus που το έχει ένας φίλος.
Του έσκασε ένα μπουζοκαλώδιο και ένανε 300 χλμ με 80 χλμ/ω

καλή φάση.

_________________
ΕικόναΕικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 12:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 23:11
Δημοσιεύσεις: 2098
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
silencer51 έγραψε:
Όλα τα αυτοκίνητα έχουν πλέον limp-home mode.

Όταν ανιχνευθεί κάποια δυσλειτουργία (π.χ. κάποιος αισθητήρας) τότε ο εγκέφαλος αγνοεί τις τιμές που διαβάζει ο αισθητήρας και χρησιμοποιεί ενα αποθηκευμένο πίνακα για το μανατζμεντ του injection.

Αυτό φυσικά ρίχνει την απόδοση (πιθανόν να μη γινεται αισθητό) και αποθηκεύεται η ανάλογη βλάβη στον εγκέφαλο.

Σε τέτοιες περιπτώσεις συνήθως πέφτει ο κόφτης αρκετά πιο χαμηλά, ανεβαίνει στις 1000+ στροφές το ρελαντί και λοιπά.

Ολόσωστος :thumbup Το ιδιο συμβαινει να προσθεσω και στα δυναμομετρα οπου ορισμενα αυτοκινητα φρικαρουν με τους αισθητηρες τους δειχνοντας διαφορετικες γωνιες περιστροφης(συνηθως esp)και μπαινουν σε safe mode.Αλλα παλι μπορεις εσυ ο ιδιος να τα ριξεις σε safe mode και να κανεις την δουλεια σου ..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 20:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
το c4 τα εχει και τα 2


και για την μπαταρια αμα ξεχασεις το ραδιο τα φωτα κτλ ανοιχτα .


και για το μοτερ αμα ανοιχνευσει καποιο προβλημα παει μεχρι 2000 στροφες

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 20:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 18:18
Δημοσιεύσεις: 1311
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
:thumbup

_________________
C4 VTS 1.6+αεροτομή+αισθητήρες εμπρός+συναγιαρμό+JBL παλιά!!
Τώρα C4 VTS 2.0+πανοραμική+δερμα+JBL
Έχω γίνει Μίτς Μπιουκάνον... Παλιά!
Τώρα είμαι Μαΐκλ Νάιτ!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 8 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Έχει βάλει κανείς άγραφο εγκέφαλο;
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: xsr,george
Απαντήσεις: 21
1.6 hdi safe mode και dpf
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: takis44
Απαντήσεις: 12
Economy mode....Πάλι?
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 63
Λειτουργια ψεκασμου
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: xantiamanolis
Απαντήσεις: 0
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια