silencer51 έγραψε:
Όλα τα αυτοκίνητα έχουν πλέον limp-home mode.
Όταν ανιχνευθεί κάποια δυσλειτουργία (π.χ. κάποιος αισθητήρας) τότε ο εγκέφαλος αγνοεί τις τιμές που διαβάζει ο αισθητήρας και χρησιμοποιεί ενα αποθηκευμένο πίνακα για το μανατζμεντ του injection.
Αυτό φυσικά ρίχνει την απόδοση (πιθανόν να μη γινεται αισθητό) και αποθηκεύεται η ανάλογη βλάβη στον εγκέφαλο.
Σε τέτοιες περιπτώσεις συνήθως πέφτει ο κόφτης αρκετά πιο χαμηλά, ανεβαίνει στις 1000+ στροφές το ρελαντί και λοιπά.
Ολόσωστος
Το ιδιο συμβαινει να προσθεσω και στα δυναμομετρα οπου ορισμενα αυτοκινητα φρικαρουν με τους αισθητηρες τους δειχνοντας διαφορετικες γωνιες περιστροφης(συνηθως esp)και μπαινουν σε safe mode.Αλλα παλι μπορεις εσυ ο ιδιος να τα ριξεις σε safe mode και να κανεις την δουλεια σου ..