Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 18:34 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Περί αναρτήσεων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Σεπ 2006, 17:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 18 Σεπ 2006, 16:39
Δημοσιεύσεις: 28
Ψάχνω αυτόν τον καιρό για την αγορά του πρώτου μου αμαξιού. Αν και όταν είχε πρωτοβγεί το C4 το είχα μισήσει (κυρίως εμφανισιακά), τώρα που το βλέπω ξανά, διαπιστώνω ότι μάλλον το είχα αδικήσει. Ίσως φταίει ότι το είχα ταυτίσει με το coupe (λίγο εξεζητημένο για τα γούστα μου) χωρίς να κοιτάξω το hatchback, ίσως γιατί όταν μπήκα στην σκέψη για αγορά έλεγα για supermini (Peugeot 207). Τώρα όμως με βλέπω να ανεβαίνω κατηγορία και κάνoντας έναν έλεγχο αγοράς κατάλαβα ότι δεν υπάρχουν και πολλές επιλογές. Λόγω προϊστορίας (ο πατέρας μου είχε Peugeot 304 και μετά Citroen Xantia - ύστερα από προτροπή μου ;) ) μου καλοαρέσει η ιδέα μιας γαλλιδούλας. Λέω για το C4 Hatchback SX Pack σε 1400 κεκ.

Αυτό που με στεναχωρεί είναι η έλλειψη υδροπνευματικής ανάρτησης. Χρόνια με την Xantia είμασταν στην κυρίλα. Θα ήθελα να ρωτήσω λοιπόν ποια η άποψή σας για την ανάρτηση του C4 σε σχέση με τον ανταγωνισμό και για την Ελληνική πραγματικότητα (κυρίως Θεσσαλονίκη αλλά και επαρχία). Είναι τόσο τρομερά τα πράγματα στις λακούβες όσο λένε μερικοί ; Η αλλάγή στις ζάντες βοηθάει ή χειροτερεύει την κατάσταση ;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Σεπ 2006, 18:03 
Άβαταρ μέλους
Με 17αρες ζαντες που εχω, μπορω να σου πω μετα βεβαιοτητας οτι κοπανανε στο δρομο (και περισσοτερο οι πισω τροχοι). Τωρα, για τις 16αρες, ο αδερφος μου που μπηκε μεσα σε ενα c4, μου ειπε η διαφορα ειναι μερα με νυχτα. Η συμβουλη μου για εσενα που απ'οτι καταλαβα σου αρεσουν τα ανετα ταξιδια ειναι να αποφυγεις τις 17αρες! Αυτοι με 16αρες θα μπορουν να σου πουν περισσοτερα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί αναρτήσεων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Σεπ 2006, 18:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
OffTopic έγραψε:
Αυτό που με στεναχωρεί είναι η έλλειψη υδροπνευματικής ανάρτησης. Χρόνια με την Xantia είμασταν στην κυρίλα. Θα ήθελα να ρωτήσω λοιπόν ποια η άποψή σας για την ανάρτηση του C4 σε σχέση με τον ανταγωνισμό και για την Ελληνική πραγματικότητα (κυρίως Θεσσαλονίκη αλλά και επαρχία). Είναι τόσο τρομερά τα πράγματα στις λακούβες όσο λένε μερικοί ; Η αλλάγή στις ζάντες βοηθάει ή χειροτερεύει την κατάσταση ;


Φιλε σε καταλαβαινω απολυτα. Το ιδιο θεμα θα εχω και εγω οταν αποφασισει η δικια μου να με εγκαταλειψει... (κουφια η ωρα)...
Βασικα σε σχεση με τον ανταγονισμο η C4 εξακολουθει να χαραζει την πορεια τις εταιριας, με πιο σπορ διαθεσεις βεβαια.
Σε σχεση με το xantia θα σου βαραει και θα σου γλυστραει. Το βασικο του προβλημα ειναι το βαρος του... και η πισο αναρτιση... που λογο βαρους εγυνε ημιακαμπτος αξωνας...
Σου προτεινω ανεπιφιλακτα να το κανεις ενα τεστ drive οσο μεγαλιτερο μπορεις...
Στην τελικη εσυ εισαι ο αγωραστης... ;)

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Σεπ 2006, 19:01 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Σεπ 2006, 20:03
Δημοσιεύσεις: 1939
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη
Εικόνες: 86
Σε σχεση με τον ανταγωνισμο και το θεμα της αναρτησης και μονο θα δεις απο την αρχη μια σπορ αισθηση που πιθανον να σου αρεσει και δεν θα βρεις κατι τετοιο στον ανταγωνισμο (με τους ημιακαμπτους). Αποφυγε τις 17αρες και δε θα εχεις τοσο προβλημα. Βεβαια δε σου λεω οτι δεν κοπαναει αλλα για να πας σε μια λυση σε αυτην την κατηγορια που δεν θα κοπαναει θα πας σε πολλαπλους συνδεσμους(mazda 3, focus, golf) και +3000 ευρω... Εγω δεν τα εδωσα και κυκλοφορω σε καροδρομους... Με βλεπεις δυσαρεστημενο;;; :yhoo :yhoo :yhoo
Το βαρος του ειναι αρνητικο αλλα σε πληροφορω οτι ειναι κατω απο το μεσο βαρος της κατηγοριας σιγουρα... Go for it!

_________________
e-mail: enginekiller@gmail.com


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Σεπ 2006, 19:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
enginekiller έγραψε:
Σε σχεση με τον ανταγωνισμο και το θεμα της αναρτησης και μονο θα δεις απο την αρχη μια σπορ αισθηση που πιθανον να σου αρεσει και δεν θα βρεις κατι τετοιο στον ανταγωνισμο (με τους ημιακαμπτους). Αποφυγε τις 17αρες και δε θα εχεις τοσο προβλημα. Βεβαια δε σου λεω οτι δεν κοπαναει αλλα για να πας σε μια λυση σε αυτην την κατηγορια που δεν θα κοπαναει θα πας σε πολλαπλους συνδεσμους(mazda 3, focus, golf) και +3000 ευρω... Εγω δεν τα εδωσα και κυκλοφορω σε καροδρομους... Με βλεπεις δυσαρεστημενο;;; :yhoo :yhoo :yhoo
Το βαρος του ειναι αρνητικο αλλα σε πληροφορω οτι ειναι κατω απο το μεσο βαρος της κατηγοριας σιγουρα... Go for it!

+1

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Σεπ 2006, 19:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 18 Σεπ 2006, 16:39
Δημοσιεύσεις: 28
Thanks. Μάλλον θα χρειαστεί ένα test drive αφού η αίσθηση είναι υποκειμενική. Επειδή δε με ενδιαφέρει μόνο η θέση του οδηγού αποκλειστικά, θα κάτσω και πίσω να πάρω μια εικόνα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Σεπ 2006, 21:01 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:58
Δημοσιεύσεις: 1146
Τοποθεσία: Αμφιάλη
Βεβαίως και η αίσθηση είναι υποκειμενική... Αλλά (όσο γίνεται αντικειμενικά δεδομένου ότι τα περισσότερα περιοδικά του χώρου θεωρούν το C4 ως την καλύτερη υλοποίηση της κατηγορίας), σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας που οδήγησα πριν το παραγείλω, το C4 έχει όντως την καλύτερη ρύθμιση και το μικρότερο "κοπάνημα" στις εγκάρσιες ανωμαλίες...

Για να μην μακρυγορώ, +1 στον enginekiller... ;)

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Σεπ 2006, 23:04 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:22
Δημοσιεύσεις: 801
Τοποθεσία: Αθήνα. Seat Leon 1.8 TSi
Φιλε Offtopic και οι λοιποι που θελετε να αγορασετε το C4, μη διστασετε να το κανετε.Ειναι μακραν μπροστα απο τον ανταγωνισμο σε ολους τους τομεις....ποιοτητας,αξιοπιστιας κλπ.
Τωρα αν θες να γινω πιο συγκεκριμενος, για ο,τι αφορα την αναρτηση θα σου ελεγα οτι την προτιμω απο ενα golf, απο ενα corolla, απο ενα leon.....
Σου δινει την αισθηση οτι εισαι σε ενα αυτοκινητο μεγαλυτερης κατηγοριας, πιο στιβαρο,πιο βαρυ.
Οι γαλλοι εχουν επιλεξει τη σωστη συνταγη ανεσης και κρατηματος(για αλλη μια φορα....) και προσωπικα εχω 17αρες και παλι δεν ειμαι δυσαρεστημενος αλλα αντιθετως πολυ ευχαριστημενος απο την αποδοση της στους 'Ελληνικους (καρό)Δρομους'.
Η πισω αναρτηση θα σε προβληματισει με καποια περιεργα ακουσματα που θα ερθουν στα αυτια σου καπου καπου , αλλα μην ανησυχεις.
Και τα λεω ολα αυτα εγω, που εχω τη φημη στο forum τουτο, του πιο προβληματικου C4 της παρεας........και να πεις κολλημενος citroenακιας??? το πρωτο μου citroen ειναι αυτο!!!!!!

_________________
http://www.dgp.gr
http://panc4.blogspot.com
http://i40.servimg.com/u/f40/11/60/90/66/ps110.jpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Σεπ 2006, 23:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Σαν αμαξι ειναι top. Αλλα απο xantia θα προβληματιστεις... Οπαλιος ειναι αλιως... :thumbup

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Σεπ 2006, 23:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 17 Σεπ 2006, 01:23
Δημοσιεύσεις: 470
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Ρε παιδια αυτο χτυπημα στους πισω τροχους σε μια λακουβα γιατι το κανει?
Εγω νομιζα πως μονο στο δικο μου το εκανε και ανησυχουσα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Σεπ 2006, 23:43 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:58
Δημοσιεύσεις: 1146
Τοποθεσία: Αμφιάλη
Λέγεται ημιάκαμπτος... :rtfm

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Σεπ 2006, 14:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:44
Δημοσιεύσεις: 214
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΑΘΗΝΑ
με τα εργοστασιακα αμορτισερ δεν μενει κανενας ικανοποιημενος
και πιο συγκεκριμενα μετα τους 6 μηνες αρχιζουν και τα πεζουν και αυτο ισχυει για ολες τις μαρκες αυτοκινητων

ειπαρχουν τοσες πολες aftersale μαρκες αμορτισερ που μπορει να επιλεξει ο καθενας αναλογα με το τι θελει και αυτο πιστευω οτι κανουν οι περισοτεροι.......

golf leon skoda τ.λ.π μπορει ισως λεω να εχουν καλυτερο αμορτισερ σε θεμα κοπανηματων αλλα το στησιμο ενοσ γαλικου αυτοκινητου δεν το εχουν σε καμια περιπτωση

_________________
C4 VTS 2.0
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Σεπ 2006, 14:39 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:58
Δημοσιεύσεις: 1146
Τοποθεσία: Αμφιάλη
Συνήθως έτσι είναι, αλλά δεν είναι και απόλυτο :iconcool

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Σεπ 2006, 18:32 
Άβαταρ μέλους
Exω οδηγήσει και με τις 16άρες (το δικό μου) και με 17άρες φίλου. Η άποψή μου είναι ότι αυτό με τις 16άρες είναι σαφώς πιο άνετο και ταιριάζει περισσότερο στους ελληνικούς καρόδρομους.

Θεωρώ τον ημιάκαμπτο απαράδεκτη ανάρτηση. Αλλά η υλοποίηση της Citroen πιστεύω ότι είναι η καλύτερη.

H αίσθηση πάντως που σου δίνει το C4 είναι ότι οδηγάς ένα μεγάλο και στιβαρό αμάξι. 16 μήνες τώρα δεν μου τρίζει.

αυτά τα λίγα τηλεγραφικά.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Σεπ 2006, 18:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
εχουμε τον χειροτερο τυπο αναρτησης στην καλητερη δυνατη ρυθμιση .

αραγε θα ηταν καλητερα το αντιθετο ?

δλδ ο καλητερος τυπος αναρτησης σε χαλια ρυθμιση



hmmm hmmm hmmm hmmm hmmm

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 9 [ 128 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Επόμενο



Συναφή θέματα

Περί Service/συνεργείου και κόστος Θεσσαλονίκη (Diesel).
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Ign508
Απαντήσεις: 15
Περί χρονοδιαγράμματος για το 2011
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 0
Ο Loeb περί ελαστικών και Κύπρου
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 0
Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: MeddlingMageGR
Απαντήσεις: 586
περί service ο λόγος
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 10
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια