Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 14:07 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 15 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Ζωνες στην κατηφορα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 23 Σεπ 2007, 21:13 
Άβαταρ μέλους
Παρκαρα σε κατηφορα με μεγαλη κλιση με την μουρη προς τα κατω .Οταν πηγα να φυγω οι ζωνες δεν τραβιοντουσαν με κανενα τροπο για να φορεθουν hmmm . Μολις το αμαξι βρεθηκε επιπεδο ολα καλα κανενα προβλημα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 23 Σεπ 2007, 22:55 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:10
Δημοσιεύσεις: 1279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
καλό κι αυτό... δεν έχω ξανακούσει τπτ παρόμοιο!

_________________
Εικόνα

Όταν τα'χεις χάσει όλα.. δεν φοβάσαι τίποτα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 24 Σεπ 2007, 00:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 17 Σεπ 2006, 01:23
Δημοσιεύσεις: 470
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
:-? Ποιος ξερει τι ειναι παλι αυτο?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 24 Σεπ 2007, 00:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 27 Μαρ 2007, 17:58
Δημοσιεύσεις: 107
Τοποθεσία: Aθηνα
Και στο Vitara μου το ίδιο γίνεται, έχω την εντύπωση οτι ο μηχανισμός των ζωνών ενεργοποιείται με την βαρύτητα, δηλ κατά την σύγκρουση λόγω των αρνητικών δυνάμεων G ο (το αυτοκίνητο είναι σα να γέρνει προς τα εμπρός) ο μηχανισμός ενεργοποιείται. Σε μία κατηφόρα γίνεται το ίδιο πράγμα. πάντως στο τζιπάκι μου όταν καταιβένω απότομες πλαγιές η ζώνη μπλοκάρει με συνέπεια να με κρατάει σταθερό στην θέση μου!

Εν πάση περιπτώσει υποθέτω οτι η ζώνη στο σιτροεν του λύκου μπλοκάρει γι αυτόν το λόγο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 24 Σεπ 2007, 12:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 14 Δεκ 2006, 12:19
Δημοσιεύσεις: 717
Τοποθεσία: Άγονη γραμμή
καλα ποσο μεγαλη κλιση ειχε αυτη η κατηφορα?! :-?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 24 Σεπ 2007, 15:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
Είναι ο μηχανισμός αδράνειας που το μπλοκάρει. Αν ανοίξετε το κέλυφος εκεί που μαζέυεται η ζώνη θα δείτε μία σιδερένια μπίλια και έναν πλαστικό 'διακόπτη' (που αυτός ουσιαστικά μεσω γραναζιού φρενάρει την ζώνη) μέσα σε μικρό θάλαμο. Όταν πατάμε φρένο (ή κατεβαίνουμε μια μεγάλη κατηφόρα) η μπίλια σπρώχνει τον διακόπτη και η ζώνη φρενάρει :thumbup :thumbup

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 17 Δεκ 2007, 19:10 
Άβαταρ μέλους
Όχι μόνο δεν πρόκειται γιά κάποια κατασκευαστική αβλεψία αντιθέτως γιά ένα εξαιρετικής έμπνευσης σχεδιασμό.Θα σας εξηγήσω γιατί:
'Εστω (ο μη γένοιτο) ότι τουμπάρετε και το αυτοκίνητο αφού εξαντλήσει όλη την κινητική του ενέργεια, στο τέλος ακινητοποιείται αλλά με τον ουρανό ανάποδα.Αν δεν υπήρχε η λειτουργία αυτή, τότε η ζώνη θα χαλάρωνε και μετά την ακινητοποίηση αυτή, θα χτυπούσαμε τα κεφάλια μας στον ουρανό.Με τον τρόπο όμως αυτό που λειτουργούν οι ζώνες στο C4 (δλδ και στο C4) σε μία περίπτωση που το αυτοκίνητο βρεθεί και σταματήσει ανάποδα, το σώμα του επιβάτη θα είναι ακόμη σφιχτά δεμένο στην θέση του. :thumbup


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 17 Δεκ 2007, 20:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
Παύλος έγραψε:
Όχι μόνο δεν πρόκειται γιά κάποια κατασκευαστική αβλεψία αντιθέτως γιά ένα εξαιρετικής έμπνευσης σχεδιασμό.Θα σας εξηγήσω γιατί:
'Εστω (ο μη γένοιτο) ότι τουμπάρετε και το αυτοκίνητο αφού εξαντλήσει όλη την κινητική του ενέργεια, στο τέλος ακινητοποιείται αλλά με τον ουρανό ανάποδα.Αν δεν υπήρχε η λειτουργία αυτή, τότε η ζώνη θα χαλάρωνε και μετά την ακινητοποίηση αυτή, θα χτυπούσαμε τα κεφάλια μας στον ουρανό.Με τον τρόπο όμως αυτό που λειτουργούν οι ζώνες στο C4 (δλδ και στο C4) σε μία περίπτωση που το αυτοκίνητο βρεθεί και σταματήσει ανάποδα, το σώμα του επιβάτη θα είναι ακόμη σφιχτά δεμένο στην θέση του. :thumbup



μπα δεν παιζει

οι ζωνες εχουν εκρικτικο μηχανισμο και σε τετοια περιπτωση σκανε για να μπορεσει το ατομο να βγει απο το αμαξι .

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 17 Δεκ 2007, 21:01 
Άβαταρ μέλους
KarlBarks έγραψε:
Παύλος έγραψε:
Όχι μόνο δεν πρόκειται γιά κάποια κατασκευαστική αβλεψία αντιθέτως γιά ένα εξαιρετικής έμπνευσης σχεδιασμό.Θα σας εξηγήσω γιατί:
'Εστω (ο μη γένοιτο) ότι τουμπάρετε και το αυτοκίνητο αφού εξαντλήσει όλη την κινητική του ενέργεια, στο τέλος ακινητοποιείται αλλά με τον ουρανό ανάποδα.Αν δεν υπήρχε η λειτουργία αυτή, τότε η ζώνη θα χαλάρωνε και μετά την ακινητοποίηση αυτή, θα χτυπούσαμε τα κεφάλια μας στον ουρανό.Με τον τρόπο όμως αυτό που λειτουργούν οι ζώνες στο C4 (δλδ και στο C4) σε μία περίπτωση που το αυτοκίνητο βρεθεί και σταματήσει ανάποδα, το σώμα του επιβάτη θα είναι ακόμη σφιχτά δεμένο στην θέση του. :thumbup



μπα δεν παιζει

οι ζωνες εχουν εκρικτικο μηχανισμο και σε τετοια περιπτωση σκανε για να μπορεσει το ατομο να βγει απο το αμαξι .


Σε ποιά φάση "σκάνε"? Είναι δυνατόν να σε απελευθερώνουν ακριβώς την ώρα που θες να σε συγκρατήσουν? Διότι αν θα σκάνε όπως λές, θα σκάνε την ώρα της πρόσκρουσης.Ή σκάνε μετά ? Και πόσο μετά ? Δλδ αν χτυπήσω σε ένα δέντρο και μετά αρχίσω και κουτρουβαλάω σε μιά πλαγιά θες να πείς ότι οι ζώνες θα με έχουν "απελευθερώσει" ? Και όταν προσκρούσω και 2η φορά ? Θα είμαι λυτός ? Μάλλον κάτι δεν πάει καλά όπως τουλάχιστον το θέτεις....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Δεκ 2007, 15:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
Ο εκρηκτικός μηχανισμός είναι ο πυροτεχνικός προεντατήρας ο οποίος σε "δένει" με το κάθισμα κατά την διάρκεια της πρόσκρουσης δεν σε απελευθερώνει από αυτό ;)

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Δεκ 2007, 12:56 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Φεβ 2007, 11:49
Δημοσιεύσεις: 1175
Τοποθεσία: ΡΕΘΥΜΝΟ
Παιδιά έχω κάποια έντυπα απο την citroen για την σωστή χρήση των ζωνών και εκεί τα αναφέρει όλα αυτά. Θα σας τα ανεβάσω να τα δείτε!

_________________
Εικόνα
VAGOSVTR.Και μην ξεχνάμε...Ο γκαζιάρης φτάνει πρώτος.Ο συνετός φτάνει ΠΑΝΤΑ!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 21 Δεκ 2007, 02:17 
Άβαταρ μέλους
"σωστή χρήση των ζωνών" ;; Πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί σωστά ή λάθος η ζώνη; Είμαι πολύ περίεργος.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 04 Ιαν 2008, 21:11 
Άβαταρ μέλους
ο προενατηρας την ωρα που λεμε οτι σκαει τραβαει προς τα πισω τη ζωνη τεντωνοντας τη ακομα περισσοτερο οποτε δεν τιθεται θεμα ελευθερωσης και επειδη τυχαινει να εχω δει πολλα τρακαρισμενα με σκασμενα καψουλια η ζωνη που ειναι κουμπωμενη (πισω απο την πλατη μας οπως πολλοι λανθασμενα κανουνε γιατι τη ζωνη δεν τη βαζουμε για την κληση αλλα για τη ζωη μας)παραμενει τσιταρισμενη οσος καιρος και αν περασει.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Ιαν 2008, 11:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
και πως απελευθερώνεσαι μετα αμα σε κολησει στο κάθισμα ?

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Ιαν 2008, 11:59 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Πατάς το κουμπάκι και ξεκουμπώνει :iconcool

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 15 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Πρόβλημα στην Πίεση Λαδιού
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Το C5 II στην παραγωγη.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: panc4
Απαντήσεις: 0
Αλλαγή μέγιστους βάρους έλξης στην άδεια
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: gmv
Απαντήσεις: 3
Όταν σβήνει στην πορεία
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: graphic1970
Απαντήσεις: 5
Προβλημα στην ενδειξη εξωτερικης θερμοκρασιας
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: aenaos15
Απαντήσεις: 23
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ