Σελίδα 1 από 1 [ 15 Δημοσιεύσεις ]
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ΛΥΚΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Ζωνες στην κατηφορα Δημοσιεύτηκε: Κυρ 23 Σεπ 2007, 21:13 |
|
|
Παρκαρα σε κατηφορα με μεγαλη κλιση με την μουρη προς τα κατω .Οταν πηγα να φυγω οι ζωνες δεν τραβιοντουσαν με κανενα τροπο για να φορεθουν . Μολις το αμαξι βρεθηκε επιπεδο ολα καλα κανενα προβλημα.
|
|
|
|
|
Jm000VTS
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 24 Σεπ 2007, 00:42 |
|
Εγγραφή: Τρί 27 Μαρ 2007, 17:58 Δημοσιεύσεις: 107 Τοποθεσία: Aθηνα
|
Και στο Vitara μου το ίδιο γίνεται, έχω την εντύπωση οτι ο μηχανισμός των ζωνών ενεργοποιείται με την βαρύτητα, δηλ κατά την σύγκρουση λόγω των αρνητικών δυνάμεων G ο (το αυτοκίνητο είναι σα να γέρνει προς τα εμπρός) ο μηχανισμός ενεργοποιείται. Σε μία κατηφόρα γίνεται το ίδιο πράγμα. πάντως στο τζιπάκι μου όταν καταιβένω απότομες πλαγιές η ζώνη μπλοκάρει με συνέπεια να με κρατάει σταθερό στην θέση μου!
Εν πάση περιπτώσει υποθέτω οτι η ζώνη στο σιτροεν του λύκου μπλοκάρει γι αυτόν το λόγο.
|
|
|
|
|
Παύλος
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 17 Δεκ 2007, 19:10 |
|
|
Όχι μόνο δεν πρόκειται γιά κάποια κατασκευαστική αβλεψία αντιθέτως γιά ένα εξαιρετικής έμπνευσης σχεδιασμό.Θα σας εξηγήσω γιατί:
'Εστω (ο μη γένοιτο) ότι τουμπάρετε και το αυτοκίνητο αφού εξαντλήσει όλη την κινητική του ενέργεια, στο τέλος ακινητοποιείται αλλά με τον ουρανό ανάποδα.Αν δεν υπήρχε η λειτουργία αυτή, τότε η ζώνη θα χαλάρωνε και μετά την ακινητοποίηση αυτή, θα χτυπούσαμε τα κεφάλια μας στον ουρανό.Με τον τρόπο όμως αυτό που λειτουργούν οι ζώνες στο C4 (δλδ και στο C4) σε μία περίπτωση που το αυτοκίνητο βρεθεί και σταματήσει ανάποδα, το σώμα του επιβάτη θα είναι ακόμη σφιχτά δεμένο στην θέση του.
|
|
|
|
|
KarlBarks
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 17 Δεκ 2007, 20:28 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34 Δημοσιεύσεις: 3561 Τοποθεσία: θεσσαλονικη
|
Παύλος έγραψε: Όχι μόνο δεν πρόκειται γιά κάποια κατασκευαστική αβλεψία αντιθέτως γιά ένα εξαιρετικής έμπνευσης σχεδιασμό.Θα σας εξηγήσω γιατί: 'Εστω (ο μη γένοιτο) ότι τουμπάρετε και το αυτοκίνητο αφού εξαντλήσει όλη την κινητική του ενέργεια, στο τέλος ακινητοποιείται αλλά με τον ουρανό ανάποδα.Αν δεν υπήρχε η λειτουργία αυτή, τότε η ζώνη θα χαλάρωνε και μετά την ακινητοποίηση αυτή, θα χτυπούσαμε τα κεφάλια μας στον ουρανό.Με τον τρόπο όμως αυτό που λειτουργούν οι ζώνες στο C4 (δλδ και στο C4) σε μία περίπτωση που το αυτοκίνητο βρεθεί και σταματήσει ανάποδα, το σώμα του επιβάτη θα είναι ακόμη σφιχτά δεμένο στην θέση του.
μπα δεν παιζει
οι ζωνες εχουν εκρικτικο μηχανισμο και σε τετοια περιπτωση σκανε για να μπορεσει το ατομο να βγει απο το αμαξι .
_________________ Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!
|
|
|
|
|
Παύλος
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 17 Δεκ 2007, 21:01 |
|
|
KarlBarks έγραψε: Παύλος έγραψε: Όχι μόνο δεν πρόκειται γιά κάποια κατασκευαστική αβλεψία αντιθέτως γιά ένα εξαιρετικής έμπνευσης σχεδιασμό.Θα σας εξηγήσω γιατί: 'Εστω (ο μη γένοιτο) ότι τουμπάρετε και το αυτοκίνητο αφού εξαντλήσει όλη την κινητική του ενέργεια, στο τέλος ακινητοποιείται αλλά με τον ουρανό ανάποδα.Αν δεν υπήρχε η λειτουργία αυτή, τότε η ζώνη θα χαλάρωνε και μετά την ακινητοποίηση αυτή, θα χτυπούσαμε τα κεφάλια μας στον ουρανό.Με τον τρόπο όμως αυτό που λειτουργούν οι ζώνες στο C4 (δλδ και στο C4) σε μία περίπτωση που το αυτοκίνητο βρεθεί και σταματήσει ανάποδα, το σώμα του επιβάτη θα είναι ακόμη σφιχτά δεμένο στην θέση του. μπα δεν παιζει οι ζωνες εχουν εκρικτικο μηχανισμο και σε τετοια περιπτωση σκανε για να μπορεσει το ατομο να βγει απο το αμαξι .
Σε ποιά φάση "σκάνε"? Είναι δυνατόν να σε απελευθερώνουν ακριβώς την ώρα που θες να σε συγκρατήσουν? Διότι αν θα σκάνε όπως λές, θα σκάνε την ώρα της πρόσκρουσης.Ή σκάνε μετά ? Και πόσο μετά ? Δλδ αν χτυπήσω σε ένα δέντρο και μετά αρχίσω και κουτρουβαλάω σε μιά πλαγιά θες να πείς ότι οι ζώνες θα με έχουν "απελευθερώσει" ? Και όταν προσκρούσω και 2η φορά ? Θα είμαι λυτός ? Μάλλον κάτι δεν πάει καλά όπως τουλάχιστον το θέτεις....
|
|
|
|
|
Markos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 21 Δεκ 2007, 02:17 |
|
|
"σωστή χρήση των ζωνών" ;; Πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί σωστά ή λάθος η ζώνη; Είμαι πολύ περίεργος.
|
|
|
|
|
minas
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Ιαν 2008, 21:11 |
|
|
ο προενατηρας την ωρα που λεμε οτι σκαει τραβαει προς τα πισω τη ζωνη τεντωνοντας τη ακομα περισσοτερο οποτε δεν τιθεται θεμα ελευθερωσης και επειδη τυχαινει να εχω δει πολλα τρακαρισμενα με σκασμενα καψουλια η ζωνη που ειναι κουμπωμενη (πισω απο την πλατη μας οπως πολλοι λανθασμενα κανουνε γιατι τη ζωνη δεν τη βαζουμε για την κληση αλλα για τη ζωη μας)παραμενει τσιταρισμενη οσος καιρος και αν περασει.
|
|
|
|
|
KarlBarks
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Ιαν 2008, 11:19 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34 Δημοσιεύσεις: 3561 Τοποθεσία: θεσσαλονικη
|
και πως απελευθερώνεσαι μετα αμα σε κολησει στο κάθισμα ?
_________________ Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!
|
|
|
|
|
Σελίδα 1 από 1 [ 15 Δημοσιεύσεις ]
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|