Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 16:29 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Φεβ 2008, 06:32 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Μαρ 2011, 10:04
Δημοσιεύσεις: 2781
Τοποθεσία: MAKRIA POLU MAKRIA
Για να τα περάσω σε c2 έκανα το πολύ 10 λεπτά

_________________
ΕικόναΕπιτρέπεται να πέσεις...επιβάλλεται να σηκωθείς


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Φεβ 2008, 19:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Σεπ 2007, 14:38
Δημοσιεύσεις: 917
Τοποθεσία: PALLHNH
Εικόνες: 3
prokopas έγραψε:
peripteras έγραψε:
και εγω δεν πιστευω να εχω προβλημα αλλα καλου κακου ειπα να ρωτησω


Eπειδή θα τα βάλω και εγώ (μεσαία σκάλα μόνο), σκεφτόμουνα να πάω στη Citroen να μου τα βάλουν. Έτσι οτιδήποτε και να γίνει, θα είμαι καλλυμένος. Και ας πληρώσω κάτι παραπάνω. Καλύτερα να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Παραπάνω από 1 εργατοώρα χλωμό να σε χρεώσουν.

Τέλος, στο site που παραθέτεις αναφέρεται πουθενά αν έχουν εγγύηση?


νομιζω οχι αλλα οσα κιτ εχω φερει δουλευουν αψογα

_________________
Xsara 1.6. 16v


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Φεβ 2008, 12:34 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3526
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
Μία απορία που μου δημιουργήθηκε χτες το βράδυ.

Πλησιάζεις στο αυτοκίνητο και ξεκλειδώνεις. Τον τελευταίο καιρό συνηθίζω να ανάβω και τα φώτα από το τηλεχειρηστήριο πριν μπω στο αυτοκίνητο.

Θα υπάρξει πρόβλημα με την εγκατάσταση των aftermarket xenon?

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Φεβ 2008, 17:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
λενε οτι καλο ειναι να μη το κανεις οχι για τα xennon αλλα για την μπαταριά επειδη τραβανε αρκετα Αμπερ αποτομα .


μπορει να λενε και χαζομάρες δεν ξερω

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Φεβ 2008, 15:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
δειτε λιγο τι βρηκα !!!!!!
ισχυει κατι τετοιο?
Οι λάμπες Xenon βασίζουν τη λειτουργία τους στο βολταϊκό τόξο. Κάθε λάμπα έχει δύο ακίδες βολφραμίου εσωτερικά, σε απόσταση μεταξύ τους. Το εκπεμπόμενο φως προέρχεται από την υπερπήδηση του ηλεκτρικού ρεύματος ανάμεσα στις δύο ακίδες. Ανάμεσά τους κυκλοφορεί ευγενές αέριο υπό αρκετά μεγάλη πίεση που καθιστά δυνατή την μεταφορά του ηλεκτρικού ρεύματος. Η λάμπα τροφοδοτείται από ηλεκτρονικό κύκλωμα που μετατρέπει το συνεχές ρεύμα της μπαταρίας του αυτοκινήτου σε εναλλασσόμενο υψηλής συχνότητας (περιπου 24000volt), έτσι ώστε να μπορέσει να γίνει η υπερπήδηση του ρεύματος ανάμεσα στις δύο ακίδες της λάμπας.



Επειδή οι λάμπες αυτές είναι ιδιαίτερα ευαίσθητες το ηλεκτρονικό κύκλωμα τους δίνει ελεγχόμενη ισχύ, ώστε να μην τις φέρει έξω από τα όρια λειτουργίας τους. Πρέπει να λεχθεί πως η πίεση του αερίου μέσα στην λάμπα και η θερμοκρασία της, αυξάνονται πάρα πολύ, και μάλιστα σε επικίνδυνο βαθμό, και έτσι οι κατασκευαστές χρησιμοποιούν πολύ χοντρούς προστατευτικούς φακούς, από ειδικό θερμοαγώγιμο γυαλί, αγωγούς εξαερισμού και αισθητήρες θερμοκρασίας, για να αποφύγουν (όχι πάντα με επιτυχία) τυχόν έκρηξη της λάμπας. Στις ΗΠΑ, μάλιστα, απαγορεύεται η εκ των υστέρων τοποθέτησή τους, ενώ γίνεται μία εξαίρεση για τα μοντέλα εκείνα που έχουν τέτοιες λάμπες, από την μάνα τους, δηλαδή από το εργοστάσιο. Οι ευρωπαϊκές και άλλες εταιρείες που εξάγουν αυτοκίνητα στις ΗΠΑ, ωστόσο, αποφεύγουν να τις τοποθετούν για να μην συναντήσουν τυχόν προβλήματα καθώς εκεί οι έλεγχοι είναι ιδιαίτερα αυστηροί.

Πόσο επικίνδυνες μπορεί να γίνουν αυτές οι λάμπες; Σύμφωνα με όσα υποστηρίζουν οι ίδιοι οι κατασκευαστές σε σχετικά έντυπα οι κίνδυνοι προέρχονται από:
1) Τις πιθανές εκρήξεις της λάμπας
2) Το ηλεκτρικό ρεύμα
3) Την υπέρυθρη ακτινοβολία
4) Την υπεριώδη ακτινοβολία
5) Την εκπομπή όζοντος (σε κλειστούς χώρους) και
6) Τις υψηλές αναπτυσσόμενες θερμοκρασίες.
Οι συμβουλές που δίνουν, μάλιστα, είναι οι εξής:
1) Φοράτε πάντα προστατευτικά προσώπου και γυαλιά όταν ασχολείσθε με μία τέτοιου είδους λάμπα
2) Μην στρέφετε το βλέμμα σας ποτέ κατευθείαν σε μία αναμμένη λάμπα
3) Αφήστε την λάμπα να κρυώσει επί αρκετή ώρα πριν την ακουμπήσετε καθώς μέρη της φθάνουν σε θερμοκρασία πολλές εκατοντάδες βαθμούς Κελσίου
4) Φορέστε προστατευτικά γάντια και προστατευτικές στολές πριν ξεκινήσετε την ενασχόλησή σας με την λάμπα και
5) το αυτονόητο ... Κλείστε την παροχή ρεύματος προς την λάμπα

Τελειώνουν μήπως εκεί οι κίνδυνοι; Όχι βέβαια. Προσέξτε την συμβουλή Νο 2: Μην στρέφετε το βλέμμα σας ποτέ κατευθείαν σε μία αναμμένη λάμπα. Γιατί άραγε; Γιατί το φως είναι εξαιρετικά δυνατό και η εκπεμπόμενη ακτινοβολία μπορεί να προκαλέσει βλάβη του κερατοειδούς. Και αν μεν ο οδηγός μπορεί να προφυλαχθεί από αυτό πως μπορεί να κάνει το ίδιο ο ερχόμενος οδηγός από το αντίθετο ρεύμα ή ο ανυποψίαστος πεζός; Έχει κι άλλο όμως. Έρευνες βιολόγων έχουν δείξει πως οδηγοί των οποίων τα αυτοκίνητα έχουν φώτα Xenon κουράζονται εύκολα κατά την διάρκεια της οδήγησης και εκνευρίζονται το ίδιο εύκολα. Η απάντηση σύμφωνα με τους επιστήμονες βρίσκεται σε αυτό που αποκαλούμε βιολογικό ρολόι. Η λειτουργία του ανθρώπινου ματιού διαφοροποιείται τη νύκτα και μία πηγή φωτός κοντά στην ηλιακή ακτινοβολία είναι δυνατόν να προκαλέσει εγκεφαλική αναστάτωση και ανεξέλεγκτες εκκρίσεις αδρεναλίνης. Γιατί, λοιπόν, οι εταιρείες συνεχίζουν να τοποθετούν τέτοια φώτα στα αυτοκίνητά τους; Απλά γιατί επένδυσαν σε αυτά και δεν προτίθενται για κανένα λόγο να μην πάρουν τα χρήματά τους πίσω. Επιχειρηματικώς μεν αποδεκτό, ηθικώς δε απαράδεκτο. Γιατί, τέλος, εμείς οι ... ψυχάκηδες κυνηγάμε να βάλουμε τέτοια κιτς στα αυτοκίνητά μας; Εδώ η επιστήμη σηκώνει ψηλά τα χέρια ... Αν κάποιος έχει απάντηση στο φιλοσοφικό αυτό ερώτημα εδώ είμαστε να την ακούσουμε.
autopress.gr

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Φεβ 2008, 16:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 12 Οκτ 2007, 13:17
Δημοσιεύσεις: 2730
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
ναι πράγματι ,και εγώ έτσι είχα διαβάσει ότι λειτουργούσαν τα xenon ,πολλοί οι κίνδυνοι που κρίβουν αυτού του είδους οι λαμπτήρες αλλά σε σπάνιες περιπτώσεις.

_________________
CITROEN C4 Coupe 1.6i VTS
Εικόνα
μαρέσει η άστατη ζωή
γεννήθηκα αλάνι,
μαδυναμία σταυτοκίνητο
στόπλο και στο φουστάνι


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Φεβ 2008, 21:56 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Mόλις γύρισα απο τη δουλειά και τα xenon μου έχουν ανεβάσει την ανάγκη για "τροφή"... Εικόνα

:tong:


Το παρόν έχει ξανααναφερθεί και δεν ισχύει κάτι τέτοιο :thumbup

Δηλαδή τώρα που θα βγούν τα φώτα led και θα είναι εξίσου λευκά, τι θα πουν εκεί; :-?

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Φεβ 2008, 15:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 04 Ιούλ 2007, 14:38
Δημοσιεύσεις: 1762
Τοποθεσία: Λιτόχωρο - Πιερία
Και για τα κινητά τα ίδια λέγανε, όπως επίσης και για το ραδιόφωνο (το κουλό της υπόθεσης είναι ότι το ραδιόφωνο και η ραδιενέργεια αναπτύχθηκαν περίπου την ίδια περίοδο. Και μιας και ο μέσος ερευνητής δεν μπορούσε να εξηγήσει τη λειτουργία του κάθε ενός από ατα, τα συνέδεσε!! Εξού και η παρουσία του "Ραδίου" (Rd) που είναι φυσικά στοιχείο του περιοδικού πίνακα στο οποίο βασίστηκε η μελέτη της Ραδιενέργειας από το ζεύγος Κιουρί. Φυσικά το Ραδιόφωνο δεν έχει καμία σχέση με τα "ραδιοκύματα" -με το οποίο το συνέδεσαν- αλλά με εκπομπές κυμματομορφών συγκεκριμένης συχνότητας... Sorry για το απίστευτο off topic, απλά ήθελα να δείξω κατα πόσο μπορεί κάτι αλλιωμένο να περάσει στη ζωή μας χωρίς να το καταλάβουμε και να το αποδεχθούμε ως de facto γιατι απλά "κάποιος το είπε" :schraeg :schraeg )

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Μαρ 2008, 12:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Νοέμ 2007, 12:15
Δημοσιεύσεις: 238
Τοποθεσία: MALESINA
Εικόνες: 0
sugnomh gia ta greeklish.exo ta aytomata fota k gialokatharistires.sto georgakopoylo mou eipan oti den mporo na balo xenon .isxiei?exei balei kanenas se c4 san to diko moy?eixe problhmata?

_________________
ας ριξουμε τους φαυλους


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Μαρ 2008, 20:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 17 Δεκ 2007, 00:34
Δημοσιεύσεις: 174
Τοποθεσία: Κέρκυρα
off topic:

To Ράδιο (Ra) πήρε το όνομά του από την λατινική λέξη Radius που σημαίνει ακτίνα, γιατί ήταν από τα πρώτα στοιχεία (όχι το πρώτο) που διπιστώθηκε ότι εκπέμπουν ακτινοβολία (ακτίνες). Καμία σχέση βέβαια με το ραδιόφωνο και κανένας μέσος ερευνητής δεν τα συνέδεσε.

Όσο για τα κινητά έχει διαπιστωθεί πειραματικά ότι αυξάνουν την θερμοκρασία των εγκεφαλικών κυττάρων γύρω από το αυτί κατά 0,2 με 0,5 βαθμούς για χρήση περίπου μισού λεπτού. Το αν αυτό είναι πρόβλημα είναι πολύ νωρίς για να βρεθεί. Τα 15 χρόνια περίπου που χρησιμοποιούνται είναι πάρα πολύ μικρό διάστημα για την επιστήμη για να καταλήξει σε ασφαλές συμπεράσματα.

Τέλος off topic. Σόρυ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Μαρ 2008, 21:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
ALES έγραψε:
sugnomh gia ta greeklish.exo ta aytomata fota k gialokatharistires.sto georgakopoylo mou eipan oti den mporo na balo xenon .isxiei?exei balei kanenas se c4 san to diko moy?eixe problhmata?



δεν παίζει πρόβλημα φίλε μου .

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συμβουλή για αγορά φανών xenon!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Φεβ 2014, 20:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 06 Ιούλ 2013, 20:03
Δημοσιεύσεις: 72
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ξεθάβω αυτό το θέμα με κύριο σκοπό την οικονομία του χώρου. Η ερώτηση μου είναι η εξής: Έχω το vtr - plus με απλά φανάρια (φώτα αλογόνου). Έχω βρει φανάρια γνήσια xenon από vts σε άψογη κατάσταση και σε καλή (σχετικά) τιμή. Είναι δυνατή η μετατροπή αυτή (από απλά φώτα αλογόνου σε xenon) ή θα χρειαστεί μετατροπή (καλωδιώσεις κλπ);
Παρακαλώ τα φώτα σας για τα φώτα μου! Ευχαριστώ!

_________________
2000-2008: Citroen Xantia II 1.8 16V
2008-......: Citroen C4 1.4 VTR Plus - lpg kit by lovato


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συμβουλή για αγορά φανών xenon!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Φεβ 2014, 20:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Όχι μόνο καλωδίωση θέλει,αλλά και εγκέφαλο.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συμβουλή για αγορά φανών xenon!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Φεβ 2014, 20:42 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41
Δημοσιεύσεις: 17279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 10
Aπλά δε θα έχεις το σημαντικότερο προνόμιο αυτών των προβολέων, που είναι η περιστρεφόμενη δέσμη και η διόρθωση ύψους.

_________________
Εικόνα

Citroën Xantia II 1.8i 16V
Citroën C2 by Loeb no.0299

"Life is too short to drive boring cars"


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συμβουλή για αγορά φανών xenon!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Φεβ 2014, 20:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 06 Ιούλ 2013, 20:03
Δημοσιεύσεις: 72
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Tzakos έγραψε:
Όχι μόνο καλωδίωση θέλει,αλλά και εγκέφαλο.


Σε ευρώ φίλε Tzakos; Να ξέρω αν με συμφέρει...

linker έγραψε:
Aπλά δε θα έχεις το σημαντικότερο προνόμιο αυτών των προβολέων, που είναι η περιστρεφόμενη δέσμη και η διόρθωση ύψους.


Εννοείς τοποθέτηση χωρίς το σχετικό εγκέφαλο;

_________________
2000-2008: Citroen Xantia II 1.8 16V
2008-......: Citroen C4 1.4 VTR Plus - lpg kit by lovato


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 4 [ 53 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

ΑΓΟΡΑ CITROEN PICASSO
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4 Picasso
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Ομαδική Αγορά: Lusso Oro Wax & Revitalizing Cream
Δ. Συζήτηση: Ομαδικές Αγορές
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 2
ΑΓΟΡΑ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΓΙΑ GRAND PICASSO 2010
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: ΜΗΛΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Απαντήσεις: 7
αγορα αμαξιου
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: px2
Απαντήσεις: 2
Ζητώ βοήθεια για αγορά C3 ΙΙ από Ιωάννινα.
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: Translatoras
Απαντήσεις: 1
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ