Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 01:32 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 8 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ΤΕΣΣΕΡΑ ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 07 Νοέμ 2007, 21:19 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
To Eλληνικό Auto Motor und Sport δημοσιεύει το πρώτο του τεστ ενεργητικής ασφάλειας με ανώτατη διάκριση τα 5 αστέρια.
Το C4 1.6 τα πήγε αρκετά καλά και εντυπωσίασε τους δοκιμαστές με την ομοιογένειά του.
Συγκεκριμένα μεταξύ εννέα ανταγωνιστών, ελαβε:
1. Aπότομη αλλαγή λωρίδας --> 7η θέση
2. Aποφυγή ταράνδου --> 2η θέση
3. Φρενάρισμα σε στεγνό 100-0 --> 3η θέση
4. Φρενάρισμα σε βρεγμένο 100-0 --> 4η θέση
5. Αντοχή φρένων --> 7η θέση
6. Προσπέρασμα --> 9η θέση
7. Φώτα (αλογόνου) --> 3η θέση

Συνολική απόδοση --> 2η θέση με 4 αστέρια!
Ακολουθεί η σειρά κατάταξης:

1 - 5 αστέρια - Toyota Auris 1.6
2- 4 αστέρια - Citroen C4 1.6
3 - 4 αστέρια - Opel Astra 1.6
4 - 4 αστέρια - Seat Leon 1.6
5 - 3 αστέρια - Ford Focus 1.6
6 - 3 αστέρια - Hyundai i30 1.6
7 - 3 αστέρια - Kia Cee'd 1.6
8 - 3 αστέρια - Mazda 3 1.6
9 - 3 αστέρια - VW Golf 1.4 122ps

To φιλοσοφικό ερώτημα που θέτω προς συζήτηση μετα απο όλα αυτά είναι:
Πώς και φιγουράρουν στις 3 πρώτες θέσεις αυτοκίνητα με ημιάκαμπτο πίσω άξονα και πιο κάτω ακολουθούν τα υπόλοιπα με εξελιγμένες multilink πίσω αναρτήσεις? Τελικά ο ημιάκαμπτος είναι πιο ασφαλήσ στις στροφές?
Περιμένω εδώ να ανοίξουμε μια πολύ ενδιαφέρουσα τεχνική συζήτηση...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΤΕΣΣΕΡΑ ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Νοέμ 2007, 10:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ 2007, 20:02
Δημοσιεύσεις: 56
Τοποθεσία: Gerakas
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
1 - 5 αστέρια - Toyota Auris 1.6


Τι βλέπω ρε παιδιά πρωι πρωι;;;; ΤΟΥΟΤΑ στην πρώτη θέση;;;;;;; :shock: :shock: :shock:

_________________
Prowd owner of a Citroen C4 1.6 VTS!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΤΕΣΣΕΡΑ ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Νοέμ 2007, 17:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
To Eλληνικό Auto Motor und Sport δημοσιεύει το πρώτο του τεστ ενεργητικής ασφάλειας με ανώτατη διάκριση τα 5 αστέρια.
Το C4 1.6 τα πήγε αρκετά καλά και εντυπωσίασε τους δοκιμαστές με την ομοιογένειά του.
Συγκεκριμένα μεταξύ εννέα ανταγωνιστών, ελαβε:
1. Aπότομη αλλαγή λωρίδας --> 7η θέση
2. Aποφυγή ταράνδου --> 2η θέση
3. Φρενάρισμα σε στεγνό 100-0 --> 3η θέση
4. Φρενάρισμα σε βρεγμένο 100-0 --> 4η θέση
5. Αντοχή φρένων --> 7η θέση
6. Προσπέρασμα --> 9η θέση
7. Φώτα (αλογόνου) --> 3η θέση

Συνολική απόδοση --> 2η θέση με 4 αστέρια!
Ακολουθεί η σειρά κατάταξης:

1 - 5 αστέρια - Toyota Auris 1.6
2- 4 αστέρια - Citroen C4 1.6
3 - 4 αστέρια - Opel Astra 1.6
4 - 4 αστέρια - Seat Leon 1.6
5 - 3 αστέρια - Ford Focus 1.6
6 - 3 αστέρια - Hyundai i30 1.6
7 - 3 αστέρια - Kia Cee'd 1.6
8 - 3 αστέρια - Mazda 3 1.6
9 - 3 αστέρια - VW Golf 1.4 122ps

To φιλοσοφικό ερώτημα που θέτω προς συζήτηση μετα απο όλα αυτά είναι:
Πώς και φιγουράρουν στις 3 πρώτες θέσεις αυτοκίνητα με ημιάκαμπτο πίσω άξονα και πιο κάτω ακολουθούν τα υπόλοιπα με εξελιγμένες multilink πίσω αναρτήσεις? Τελικά ο ημιάκαμπτος είναι πιο ασφαλήσ στις στροφές?
Περιμένω εδώ να ανοίξουμε μια πολύ ενδιαφέρουσα τεχνική συζήτηση...



τον ταρανδο που τον βρηκαν :ysteric :ysteric :ysteric

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΤΕΣΣΕΡΑ ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Νοέμ 2007, 21:53 
Άβαταρ μέλους
KarlBarks έγραψε:
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
To Eλληνικό Auto Motor und Sport δημοσιεύει το πρώτο του τεστ ενεργητικής ασφάλειας με ανώτατη διάκριση τα 5 αστέρια.
Το C4 1.6 τα πήγε αρκετά καλά και εντυπωσίασε τους δοκιμαστές με την ομοιογένειά του.
Συγκεκριμένα μεταξύ εννέα ανταγωνιστών, ελαβε:
1. Aπότομη αλλαγή λωρίδας --> 7η θέση
2. Aποφυγή ταράνδου --> 2η θέση
3. Φρενάρισμα σε στεγνό 100-0 --> 3η θέση
4. Φρενάρισμα σε βρεγμένο 100-0 --> 4η θέση
5. Αντοχή φρένων --> 7η θέση
6. Προσπέρασμα --> 9η θέση
7. Φώτα (αλογόνου) --> 3η θέση

Συνολική απόδοση --> 2η θέση με 4 αστέρια!
Ακολουθεί η σειρά κατάταξης:

1 - 5 αστέρια - Toyota Auris 1.6
2- 4 αστέρια - Citroen C4 1.6
3 - 4 αστέρια - Opel Astra 1.6
4 - 4 αστέρια - Seat Leon 1.6
5 - 3 αστέρια - Ford Focus 1.6
6 - 3 αστέρια - Hyundai i30 1.6
7 - 3 αστέρια - Kia Cee'd 1.6
8 - 3 αστέρια - Mazda 3 1.6
9 - 3 αστέρια - VW Golf 1.4 122ps

To φιλοσοφικό ερώτημα που θέτω προς συζήτηση μετα απο όλα αυτά είναι:
Πώς και φιγουράρουν στις 3 πρώτες θέσεις αυτοκίνητα με ημιάκαμπτο πίσω άξονα και πιο κάτω ακολουθούν τα υπόλοιπα με εξελιγμένες multilink πίσω αναρτήσεις? Τελικά ο ημιάκαμπτος είναι πιο ασφαλήσ στις στροφές?
Περιμένω εδώ να ανοίξουμε μια πολύ ενδιαφέρουσα τεχνική συζήτηση...



τον ταρανδο που τον βρηκαν :ysteric :ysteric :ysteric


Μάλλον χρησιμοποίησαν το "γνωστό" bravo (τρομάρα τους) :ysteric


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΤΕΣΣΕΡΑ ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Νοέμ 2007, 09:25 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Φεβ 2007, 11:49
Δημοσιεύσεις: 1175
Τοποθεσία: ΡΕΘΥΜΝΟ
Thalis έγραψε:
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
1 - 5 αστέρια - Toyota Auris 1.6


Τι βλέπω ρε παιδιά πρωι πρωι;;;; ΤΟΥΟΤΑ στην πρώτη θέση;;;;;;; :shock: :shock: :shock:



Ε και??? Δεν γίνεται να είμαστε πάντα κορυφή. :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric

_________________
Εικόνα
VAGOSVTR.Και μην ξεχνάμε...Ο γκαζιάρης φτάνει πρώτος.Ο συνετός φτάνει ΠΑΝΤΑ!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Νοέμ 2007, 18:08 
Άβαταρ μέλους
greek AMS > ? :ysteric

δεν με ενδιαφέρει είτε βγει 1ο είτε τελευταίο...αλλά έλεος με αυτά τα περιοδικά...της Μotor Press...βγάλανε κ αστέρια... :ysteric


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Δεκ 2007, 19:44 
Άβαταρ μέλους
στεναχωρήθηκα να πω την αλήθεια... :s Περίμενα να τα έχουμε χαλαρά τα 5 αστέρια.. Αλλά αφού είμαστε καλοί στην αποφυγή ταράνδων αυτό είναι το πιο βασικό. Ως γνωστόν οι αδέσποτοι τάρανδοι στην Ελλάδα είναι το κυριότερο πρόβλημα στους δρόμους!!! :schraeg :schraeg :schraeg
Και πέρα από την πλάκα η 9η θέση στο προσπέρασμα τσούζει πολύ... :rant


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Δεκ 2007, 19:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 16:58
Δημοσιεύσεις: 269
Τοποθεσία: Κορινθος
45 αστερια και 22 γαλαξιες να επαιρνε δεν θα με απασχολουσε. το περιοδικο ειναι αστα να πανε. θα σας ανα φερω ενα παραδειγμα. σε αναφορα στα 12 δημοφιλεστερα μικρομεσαια αυτοκινητα ειχε στα αρνητικα του σε4 1400 κυβικα τις επιδοσεις. στο γκολφ μονο την τιμη και οχι τις επιδοσεις. αν ομωσς βλεπατε τουσ αναλιτικουσ πινακες με επιδοσεις κτλ το σε4 ηταν ταχυτερο απο το γολφ 0,5-1,5δλ σε ολες τις επιδοσεις εκτος απο μια την 80-120. μιαλω για το γολφ 1400 fsi με 95 ιππους .

_________________
Twilightwingo


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 8 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Σαββατοκυριακο στην Παραλία Κατερίνης/αγωνας db drag
Δ. Συζήτηση: Συναντήσεις - Εκδηλώσεις
Συγγραφέας: dimitris-ioanna
Απαντήσεις: 15
ταξιδι με το σκύλο στην ευρώπη
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: pasmania
Απαντήσεις: 0
Τι έχετε προλάβει να αλλάξετε στην εγγύηση?
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: George@ZFR
Απαντήσεις: 116
ΚΟΨΙΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΣTO BERLINGO
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: sakil13
Απαντήσεις: 3
μυριζει βενζινη στην καμπινα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: kostasc476
Απαντήσεις: 25
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
 
cron