ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
To Eλληνικό Auto Motor und Sport δημοσιεύει το πρώτο του τεστ ενεργητικής ασφάλειας με ανώτατη διάκριση τα 5 αστέρια.
Το C4 1.6 τα πήγε αρκετά καλά και εντυπωσίασε τους δοκιμαστές με την ομοιογένειά του.
Συγκεκριμένα μεταξύ εννέα ανταγωνιστών, ελαβε:
1. Aπότομη αλλαγή λωρίδας --> 7η θέση
2. Aποφυγή ταράνδου --> 2η θέση
3. Φρενάρισμα σε στεγνό 100-0 --> 3η θέση
4. Φρενάρισμα σε βρεγμένο 100-0 --> 4η θέση
5. Αντοχή φρένων --> 7η θέση
6. Προσπέρασμα --> 9η θέση
7. Φώτα (αλογόνου) --> 3η θέση
Συνολική απόδοση --> 2η θέση με 4 αστέρια!
Ακολουθεί η σειρά κατάταξης:
1 - 5 αστέρια - Toyota Auris 1.6
2- 4 αστέρια - Citroen C4 1.6
3 - 4 αστέρια - Opel Astra 1.6
4 - 4 αστέρια - Seat Leon 1.6
5 - 3 αστέρια - Ford Focus 1.6
6 - 3 αστέρια - Hyundai i30 1.6
7 - 3 αστέρια - Kia Cee'd 1.6
8 - 3 αστέρια - Mazda 3 1.6
9 - 3 αστέρια - VW Golf 1.4 122ps
To φιλοσοφικό ερώτημα που θέτω προς συζήτηση μετα απο όλα αυτά είναι:
Πώς και φιγουράρουν στις 3 πρώτες θέσεις αυτοκίνητα με ημιάκαμπτο πίσω άξονα και πιο κάτω ακολουθούν τα υπόλοιπα με εξελιγμένες multilink πίσω αναρτήσεις? Τελικά ο ημιάκαμπτος είναι πιο ασφαλήσ στις στροφές?
Περιμένω εδώ να ανοίξουμε μια πολύ ενδιαφέρουσα τεχνική συζήτηση...
τον ταρανδο που τον βρηκαν