Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 19:05 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Τι θα αλλαζατε στο C4 οταν θα γινει το facelift
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Οκτ 2006, 10:24 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Σεπ 2006, 20:03
Δημοσιεύσεις: 1939
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη
Εικόνες: 86
Καλο ειναι να δωσουμε μερικες ιδεες απο το τι μας προβληματισε τι δε μας αρεσει στο αυτοκινητο και τι θα θελαμε να αλλαξουμε-βελτιωσουμε ωστε να το κοιταξουν στο facelift...
Αρχιζω εγω:

χωροταξικα:

βελτιωση θεσης οδηγησης. οχι κλιμακωτη ρυθμιση της πλατης, καλυτερη πλευρικη στηριξη στο hatchback (γιατι το coupe καλυτερη;;; ) και λιγο καλυτερη ρυθμιση της μεσης...
το κατω μερος της κονσολας του τιμονιου ας σηκωθει λιγο ωστε να μη φρακαρει το παπουτσι καποιου που φοραει μεγαλο νουμερο σε περιπτωση που το σηκωσει λιγο γρηγορα...
τα τοιχωματα της ποτηροθηκης ας σηκωθουν λιγο για να καταφερνει να καθισει ενα ποτηρι η μπουκαλι. Ελαχιστες φορες εβαλα κατι εκει αφου τοσο χαμηλο που ειναι οτι και να βαλεις πεφτει μπροστα η δεξια...
Δε χρειαζονται τοσες πολλες ποικιλιες πλαστικων στο εσωτερικο. αρκουν μια δυο καλες οπως πχ του ταμπλω που ειναι η καλυτερη που υπαρχει μεσα αντιθετα με αυτη στην ενωση του παρμπριζ και της κονσολας ή στα πλαινα στην πορτα που ειναι πολυ σκληρες και τριζουν συνεχως...
Τα ποδια των πισω επιβατων βρισκουν στο κατω μερος των πισω καθισματων. Μηπως να μαζευτει λιγο...
Το πισω κεντρικο τουνελ ειναι πολυ μεγαλο.
τοσο μεγαλο αμαξωμα και ο χωρος αποσκευων δεν ειναι ουτε καν στο μεσο ορο της κατηγοριας...

τεχνικα:
τα πισω αμορτισερ ας αλλαχθουν επιτελους με κατι που δε θα εχει τοσο ξερες αντιδρασεις. Οχι να "μαλακωσουν" απλως να μην ειναι τοσο ξερες οι αντιδρασεις τους
μπροστα αναμεσα στο καπω και στο παρμπριζ εχει ενα πλαστικο που βυθιζεται μεσα και αφηνει ανοιγματα. Παρολο που το εχω αλλαξει συνεχιζει...
το κλειδι με τον καιρο χασκει και δεν καθεται μεσα στο πλαστικο. Εμενα ειναι τελειως εξω η μυτη του...
τα αθλια energy που γλυστρανε με το παραμικρο να αλλαχθουν αμεσα... Ας μπουνε και στις 16αρες τα exalto...
μηπως να βαλουμε και εκεινον τον κινητηρα που εγινε σε συνεργασια με τη bmw;;;


δε θυμαμαι κατι αλλο τωρα...

_________________
e-mail: enginekiller@gmail.com


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Οκτ 2006, 11:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Επισις να το ξεφουσκωσουν λιγο (γιατι ειναι σαν μπαλονι), και να υο8ετισουν την τεχνολογια του C6 για την προστασια των πεζων, και ας αφισουν τις φουσκες...
Το νεο μοτερ (1.6 150 αλογα) επιβαλεται, καθως και η αλλαγη της πισο αναρτισης...
Το κυβοτιο να αποκτισει λιγο περισοτερη αισθηση.
Τωρα αν ζητισω υδροπνευματικη θα ειμαι παραξενος? hmmm :tong: :iconcool

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Οκτ 2006, 11:11 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
-Καλύτερη ηχομόνωση
-Το πίσω δάπεδο να γίνει επίπεδο
-Να κλείνει καλύτερα το πορτπαγκάζ (και να μή με ακούει όλη η γειτονιά όταν το κλείνω)
-Σύστημα "easy entry" και "start n stop", χωρίς κλειδί. Να χρειάζεται μόνο να έχεις το κλειδί μέσα στην τσέπη σου. Η toyota γιατί το έχει δηλαδή?
-Ηλεκτροχρωματικοί και οι έξω καθρέφτες, και όχι μόνο ο μέσα. (όπως π.χ. στα lexus)
-Καλύτερα πίσω καθίσματα (Αλήθεια, έχετε κάτσει ποτέ πίσω και να οδηγει άλλος? Για δοκιμάστε το... :iconcool )
-Δυνατότητα ρύθμισης της ευαισθησία του αισθητήρα βροχής μέσα απο μενού (στα lexus νομίζω έχει κλίμακα ρύθμισης ευαισθησίας ενσωματωμένη στο μοχλό)
-Αυτόματη ανακύκλωση του αέρα (το έχουν βάλει στο C4 picasso)
-Να μπεί αμορτισεράκι για το καπό. Ήμαρτον, για 22 ευρώ?

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Οκτ 2006, 13:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 20:14
Δημοσιεύσεις: 105
Τοποθεσία: Ηρακλειο
-Το μοτερ με τα 150 αλογα
-Η ποτηροθηκη πρεπει να αλλαξει θεση γιατι διπλα στο χειροφρενο δεν βολευει καθολου,
-στανταρ mp3 player!
-αντικατασταση των φτηνων πλαστικων με κατι καλυτερης ποιοτητας


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Οκτ 2006, 15:43 
Άβαταρ μέλους
+mp3 player, το επιπλέον κόστος είναι γελοίο αν όχι μηδαμινό.
+λιγότερα σκλήρα υλικά.
+ο χώρος για τα κεφάλια στους πίσω επιβάτες.


αυτά με μια πρώτη ματιά.

οι αναρτήσεισ μου αρέσουν, αν και κάποιες στιγμές ρίχνω καντήλια στους εργολάβους οδοποιείας


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Οκτ 2006, 15:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 12 Σεπ 2006, 11:44
Δημοσιεύσεις: 216
Τοποθεσία: on air
M P 3 PLAYER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
κ ΑΛΟΓΑΑΑΑΑΑΑΑ οχι πολλα παραπανω αλλα λιγη ιποδυναμη παραπανω ΔΕΝ θα εβλαπτε κανενα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :idea: :thumbup
κατα τ αλλα ΔΕΝ εχω κατι συγκερκιμενο να αναφερω.....τα εχετε πει ολα εσεις οποτε ας μην γινομαι κουραστικος.......αυτα!!!!!!!! ;)

_________________
Citroen C1 1.2 Pure tech 82 hp 3D

https://www.youtube.com/channel/UC_920d ... g/featured


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Οκτ 2006, 09:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40
Δημοσιεύσεις: 1200
Τοποθεσία: Athenshire
crazywolf έγραψε:
Τωρα αν ζητισω υδροπνευματικη θα ειμαι παραξενος? hmmm :tong: :iconcool


Ναι. :tong:

Μόνο ανάρτηση για μένα παρακαλώ. Και 6 χρόνια εγγύηση (για μεταπωλητική αξία). :iconcool

_________________
oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Οκτ 2006, 13:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 23:11
Δημοσιεύσεις: 2098
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
1) Αλλαγη του τεμπελη αναμεσα.Να μην ειναι με μαγνητη και να μην πηγαινει μπρος πισω με τις μερες
2)Ο πισω τεμπελης οταν κατεβαινει να ειναι πιο ψηλα γιατι αναγκαζει το χερι να ειναι πεσμενο και οχι ισιο
3)Περιστρεφωμενοι προβολεις DE στα εμπρος φωτιστικα σωματα ανεξερτητως φωτων xenon
4)Αλλαγη των ελαστικων πρωτης τοποθετησης καθως κρινονται ακαταλληλα απο πολλους ιδιοκτητες Citroen C4
5)Θερμενομενο εμπρος παρπριζ
6)Καλυτερη ηχομονωση καμπινας (Οχι οτι δεν εχει αλλα λιγο ακομη δεν βλαπτει)
7)Αλλαγη στην κεντρικη κονσολα στο μερος του ραδιοφωνου και του κλιματισμου.Να γινει ενα εννιαιο κομματι ετσι ωστε να μην ερχονται σε επαφη ραδιοφωνο και κλιματισμος αφου παραγονται τριγμοι και να μην ειναι αναγκασμενος ο ιδιοκτητης να τα εχει με βαζελινη αναμεσα οπως εγω+ Μια τετοια κινηση θα αλλαζε τελειως την εσωτερικη οψη του αυτοκινητου αφου τα περισσοτερα αυτοκινητα πλεον εχουν ενα εννιαιο πανελ και οχι ξεχωριστα θυμιζοντας παλαιοτερα αυτοκινητα
8 )Στις εκδοσεις Coupe τα φωτιστικα σωματα εμπρος-πισω να σκουρινουν τονιζοντας τον σπορ χαρακτηρα του αυτοκινητου+να υπαρχει σε ολες τις εκδοσεις Coupe μια ομορφη μπουκα πισω περα απο την 2.0 VTS
9)Το καθισμα οδηγου να κατεβαινε πιο κατω + το καθισμα του συνοδηγου να ειχε τις αντιστοιχες ρυθμισεις
10)Το ηχοσυστημα να μπορουσε να παιζει mp3
11)Ο χωρος πανω απο τα πενταλ να μικρυνει και να μην χτυπας το 47 νουμερο παπουτσι σου(το ειπε και καποιος ακομη αυτο)
12)Τα πισω καθισματα να κατεβουν πιο κατω και η πλατη να μην ειναι τοσο ορθια γεγονος που κουραζει τους ψηλους αφου οι ωμοι εξεχουν απο το καθισμα( agiorgitis :thumbup )
13)Το ραδιοφωνο να μεγαλωσει και να μην εχει τοσο μικρα κουμπια και κουμπακια γιατι οταν οδηγεις πατας 2 μαζι

Οσο αφορα τα φρενα-αναρτηση-μοτερ
1)Να τοποθετηθει πιο μαλακια παστα στα τακακια
2)Να ρυθμιστει καλυτερα η πισω αναρτηση ( ε γαλλακια τωρα αν θελετε εσεις βαλ τε και μια πολλαπλων συνδεσμων πισω δεν θα σας πει κανεις οχι)
3)Το 1.4 μοτερ να ειχε λιγο ψυχη ψηλα




Ακουει κανεις?! :iconcool

_________________
Εικόνα
Δεν πατάω γκάζι,για να έχω φίλους :(


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Οκτ 2006, 13:57 
Άβαταρ μέλους
1. ανάρτηση του Saxo VTS πίσω
2. 1.6Τ 150hp at least στα λεφτά του απλού 1.6 (η VW το έκανε) :fsss
3. σωστές ποτηροθήκες...στην Ελλάδα του φραπέ είμαστε. :tong:
4. μικρότεροι θόλοι για να μην φαίνονται οι 15άρες σαν ρόδες από καρότσι σούπερ μάρκετ :-?
5. μεγαλύτερο πορτ μπαγκάζ (450lt at least)
6. το δεύτερο κλειδί να είναι ίδιο με το πρώτο και όχι ένα απλό χωρίς κουμπιά. :spank:
7. GPS...με ελληνικούς χάρτες... :rant
8. βαρύτερο σε αίσθηση τιμόνι...δεν είμαστε όλοι κυρίες που πάμε για ψώνια! hmmm


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Οκτ 2006, 14:42 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Aς κάνουν μια αντιγραφή απο lexus, bmw, mercendes στο κάτω-κάτω...

Τωρα να ζητήσω φώτα κάτω απο τους καθρέφτες που να ανάβουν όταν ξεκλειδώνεις το αυτοκίνητο και να φωτίζουν κάτω (σαν τα φώτα στις πόρτες) όπως έχουν τα Lexus, ή θα φανώ υπερβολικός? :tong:

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Οκτ 2006, 14:46 
Άβαταρ μέλους
Σαφώς κινιτήρα που μάλλον θα μπεί σύντομα ο 1,6 115Ps vvti psa´bmw Γάλοι φίλοι πως και σας ξέφυγε το θέμα της πίσω ανάρτησης;εντώ Ελλαντα με όλο το μεγαλείο της όχι Ευρώπη ντέ.... Επιτέλους να μπούνε καλύτερα υλικά στο πορτ-μπαγκαζ (μονώσεις,μοκέτες κτλ),είδα το honda civic και έπαθα ,όλο το κάτω μέρος της ρεζέρβας πλαστικοpοιημένο(οχι γυμνό μέταλλο)και το καπάκι που σκεπάζει την ρeζέρβα άριστο(οχι ενα απλο νοβοπάν ντυμένο) που βεβαια μάλλον είναι τσιγκουνία όλλων των ευρωπαίων κατασκευαστών σε αυτή την κατηγορία( βλέπε vw,skonda,opel,ford)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Οκτ 2006, 16:27 
Άβαταρ μέλους
dvure

κοίτα όμως επίσης πόσο κοστίζει το Civic... :fsss


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Οκτ 2006, 17:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 23:11
Δημοσιεύσεις: 2098
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
agiorgiti ζητα..καθολου υπερβολικο..Νομιζω υπαρχει και στην top εκδοσεις του φοκους...Επισης και στο νεο vectra υπαρχει ...Επισης ειναι πολυ εφετζιδικο... Επισης και κατω απο τα ποδια να υπαρχουν λαμπες..Το χει το φοκους..Η εγκατασταση δεν ειναι τπτ την ειχαμε κανει στο κορσα ,οταν ανοιγεισ την πορτα αναβουν και σβηνουν μαζι με την πλαφονιερα απ οπου και περνουν ρευμα..

_________________
Εικόνα
Δεν πατάω γκάζι,για να έχω φίλους :(


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Οκτ 2006, 17:41 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Και φυσικά η απάντηση των γάλλων θα ειναι "Δεν βάζουμε πολλά φώτα για να μην υπάρχει μεγάλη κατανάλωση" :ysteric

Έχουν ακούσει τα "LED" ?? :fsss

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Οκτ 2006, 18:58 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:15
Δημοσιεύσεις: 932
Τοποθεσία: ΚΡΗΤΗ
elteo έγραψε:
dvure

κοίτα όμως επίσης πόσο κοστίζει το Civic... :fsss


Ότι πληρώνεις πέρνεις...

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 5 [ 65 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο



Συναφή θέματα

Τι θα αλλαζατε στο C3 οταν θα γινει το facelift
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 5
ΝΕΟ C3 TΡΙΞΙΜΟ ΦΡΕΝΩΝ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΑ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: stergios_ath
Απαντήσεις: 5
Τι θα αλλαζατε στο C2 οταν θα γινει το facelift
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 84
Γενική Συζήτηση C4 Facelift
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Jm000VTS
Απαντήσεις: 705
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια