Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 25 Απρ 2024, 10:09 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Κάλυμμα μπαταρίας C4, πώς βγαίνει?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Νοέμ 2007, 11:05 
Άβαταρ μέλους
Καλημέρα σας

Ήθελα να δώσω ρεύμα με καλώδια να βάλει μπρος ένας φίλος (με 206) και μόλις άνοιξα το καπό του C4 βλέπω τη μπαταρία καλυμμένη με ένα πλαστικό που δεν έβγαινε. Έχει μεν ένα κλιπάκι αλλά το πλαστικό καλύπτει όλη τη μπαταρία με τέτοιο τρόπο που πρέπει να βγάλεις τον πόλο για να βγάλεις το πλαστικό. Τουλάχιστον έτσι μου φάνηκε. Ξέρετε πώς ανοίγει?

Δεύτερο ερώτημα μήπως ξέρετε τη λύση:
Βρήκαμε τελικά άλλο αμάξι και δώσαμε ρεύμα. Όμως το 206 (ενώ περνάει ρεύμα και ανάβουν λαμπάκια, ρολόγια κλπ) δεν παίρνει μπρος. Κάνει την κίνηση η μίζα και σταματά εντελώς μετά από τρία sec.

Καμιά ιδέα?

Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις απαντήσεις σας.

Υ.Γ.
Έχω το 1,4 VTRS, αν βοηθά κάπου αυτό.

Κώστας


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Νοέμ 2007, 13:43 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56
Δημοσιεύσεις: 1820
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Η μίζα γυρνάει "στον αέρα", η όντως περιστρέφει το βολάν; Δείτε αν η μηχανή τραντάζεται κατά το μιζάρισμα, αν τραντάζεται, το αξονάκι της μίζας εξέρχεται κανονικά και κοπλάρει στον οδοντωτό δακτύλιο. Αν δεν κουνιέται καθόλου, μπορεί:
1) να μην εξέρχεται το αξονάκι της μίζας
2)να έχει σπάσει κανένα δόντι στη μίζα ή το βολάν και να μην κοπλάρουν.
Για σπασμένο δόντι στο βολάν, βάλτε 4η ή 5η ταχύτητα, και σπρώξτε το αυτοκίνητο λίγα εκαστοστά μπροστά ή πίσω, για να γυρίσει λίγο ο στρόφαλος.

Αν η μίζα γυρνάει και πιάνει το βολάν, τότε κάτι άλλο φταίει και δεν ξεκινάει η μηχανή. Ψάξτε για καμμένη ασφάλεια που να έχει σχέση με την ανάφλεξη ή την αντλία βενζίνης. Αν όντως είναι καμμένη κάποια ασφάλεια, πρέπει να βρεθεί το ΓΙΑΤΙ κάηκε, γιατί μπορεί να γίνεται κάποιο βραχυκύκλωμα.

Όσο για την σύνδεση της μπαταρίας, γενικά σε όλα τα αυτοκίνητα ο αρνητικός πόλος είναι συνδεδεμένος απ' ευθείας στο σασί, μιας και οι περισσότερες γειώσεις καταλήγουν εκεί, και όχι στον πόλο. Ειδικά όταν χρησιμοποιούνται ρευματοδότες, στο σταματημένο αυτοκίνητο καλό είναι να μην συνδέεις καλώδιο απ' ευθείας στον αρνητικό πόλο. Το βάζεις σε κάποιο χοντρό μπουλόνι στο μηχανοστάσιο, που δεν είναι βαμμένο, π.χ. βάση μηχανής. Βαλ' το έτσι και στο C4 σου, γιατί όντως δεν έχουμε πρόσβαση στον αρνητικό πόλο. Και πριν μιζάρετε το σταματημένο αυτοκίνητο, βεβαιώσου ότι το δικό σου είναι σβηστό, και το κλειδί βγαλμένο από τον διακόπτη.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Νοέμ 2007, 18:29 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Εγώ το ξέρω ανάποδα. Οτι το αυτοκίνητο που θα δώσει το ρεύμα πρεπει να λειτουργεί... :-?

_________________
Εικόνα


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε agiorgitis για την δημοσίευση του/της: Google [Bot]
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Νοέμ 2007, 19:20 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:22
Δημοσιεύσεις: 801
Τοποθεσία: Αθήνα. Seat Leon 1.8 TSi
οπως τα λεει ο agiorgitis ειναι......αναμενο αυτο που δινει ρευμα.(μην πω και να μαρσαρει κιολας)

_________________
http://www.dgp.gr
http://panc4.blogspot.com
http://i40.servimg.com/u/f40/11/60/90/66/ps110.jpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Νοέμ 2007, 20:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
καλο ειναι να μην δινετε ρευμα απο το αυτοκινητο ενας σπινθηρας μπορει να κανει ζημια .



μπορεις να βαλει τον θετικο πολο πανω στην μπαταρια

και τον αρνητικο στο σασι .

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Νοέμ 2007, 23:25 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56
Δημοσιεύσεις: 1820
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Το αυτοκίνητο που θα δώσει ρεύμα καλό είναι να δουλέψει πιο πριν (για να έχει φορτιστεί η μπαταρία), αλλά όχι κατά τη διάρκεια της ρευματοδότησης.

Αυτό γιατί, κατά τη διάρκεια που θα μιζάρει το σταματημένο, το ηλεκτρολογικό σύστημα του οχήματος "δότη" (το οποίο θα βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία) θα υποστεί μία τεράστια πτώση τάσεως (μια μίζα καταναλώνει στιγμιαία από 150 έως 300Α). Το δυναμό, που ήδη θα βρίσκεται σε λειτουργία, θα προσπαθήσει να αντιδράσει και να παράγει εντάσεις ρεύματος για τις οποίες δεν είναι ούτε ικανό, ούτε σχεδιασμένο (1ος κίνδυνος λοιπόν να πάθει ζημιά το δυναμό).
Όμως μετά από κάθε πτώση τάσεως σε ηλεκτρολογικό κύκλωμα που περιέχεται γεννήτρια (το δυναμό είναι μια τριφασική γεννήτρια με ενσωματωμένο ανορθωτή που μετατρέπει το εναλλασόμενο ρεύμα σε συνεχές), ακολουθεί και μία έξαρση της τάσεως, surge peak, όταν επέλθει εξομάλυνση του φορτίου (δηλαδή όταν ξεκινήσει το σταματημένο αυτοκίνητο). Σε αυτές τις εξάρσεις είναι που δεν αρέσκονται καθόλου τα ηλεκτρονικά, που τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν σε σημαντικές πλέον "ποσότητες", και τα οποία μπορεί να καταστραφούν διότι ξεπερνώνται στιγμιαία τα όρια αντοχής τους σε μέγιστες ηλεκτρικές τάσεις και εντάσεις.

Είναι το ίδιο πράγμα με τις διακυμάνσεις τάσεως της Δ.Ε.Η., κατά τις οποίες συχνά καίγονται ηλεκτρονικά εξαρτήματα. Συνήθως φταίει η έξαρση που ακολουθεί, και όχι η πτώση τάσεως αυτή καθ' αυτή... (γιατί λέμε ότι δεν κάνει να αναβοσβήνεις το φως επειδή θα καεί η λάμπα; γιατί κάθε φορά που "ανάβεις" το διακόπτη και κλείνεις το κύκλωμα δημιουργείται μία στιγμιαία έξαρση στο νήμα πυρακτώσεως, και το φθείρει λίγο λίγο).

Κάποτε που τα μόνα ηλεκτρονικά στοιχεία που είχαν τα αυτοκίνητα ήταν ο αυτόματος του δυναμό (τρανζίστορ) και ο πυκνωτής της πλατίνας, δεν υπήρχε ιδιαίτερο πρόβλημα. Σήμερα με τόσες πλακέτες, εγκεφάλους και εγκεφαλάκια, συστήματα monitoring κλπ, δεν αξίζει να πάρει κανείς το ρίσκο... Στο κάτω κάτω, αν η μπαταρία μας αρκεί για να ξεκινήσει τον δικό μας κινητήρα, γιατί να μην αρκεί και για έναν άλλο, και να πρέπει να ζορίζουμε επιπλέον και το σύστημα φόρτισης, (το οποίο είναι σχεδιασμένο για να φορτίζει την μπαταρία και να υποστηρίζει όλα τα ηλεκτρικά, ΠΛΗΝ της μίζας);


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε gr_diver για την δημοσίευση του/της: Google [Bot]
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Νοέμ 2007, 14:30 
Άβαταρ μέλους
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Το πρόβλημα στο 206 ήταν η βραχυκυκλωμένη μπαταρία (τουλάχιστον αυτό είπε ο μάστορας που το έβαλε μπροστά με ένα φορητό ρευματοδότη) η οποία μπαταρία είχε επιπλέον πεθάνει λόγω 30ήμερης ακινησίας του οχήματος (και παλαιότητάς της βεβαίως βεβαίως).

Περισσότερο σας ευχαριστώ για τις διευκρινίσεις επί του αρνητικού πόλου και για το σβηστό αυτοκίνητο-ρευματοδότη. Δεν ήξερα ούτε το ένα ούτε το άλλο.

Άντε, καλές μας βόλτες.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Νοέμ 2007, 22:30 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:15
Δημοσιεύσεις: 932
Τοποθεσία: ΚΡΗΤΗ
Ovelikios έγραψε:
οποία μπαταρία είχε επιπλέον πεθάνει λόγω 30ήμερης ακινησίας του οχήματος (και παλαιότητάς της βεβαίως βεβαίως).


Λες να πάθει το ίδιο και μια καινούρια μπαταρία σαν του C4; hmmm

Τελικά βρήκες τρόπο να βγάλεις το καπάκι της μπαταρίας;

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Νοέμ 2007, 02:44 
Άβαταρ μέλους
Για το πρώτο δεν ξέρω.

Για το δεύτερο δεν βρήκα τρόπο αλλά, όπως με ενημέρωσαν εδώ οι φίλοι, δεν χρειάζεται κιόλας.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Νοέμ 2007, 22:31 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56
Δημοσιεύσεις: 1820
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
georgep800 έγραψε:
Λες να πάθει το ίδιο και μια καινούρια μπαταρία σαν του C4;


Το εσωτερικό βραχυκύκλωμα μπαταρίας είναι ένα σύνηθες πρόβλημα, και παρουσιάζεται συνήθως σε ταλαιπωρημένες (παλιές) μπαταρίες. Προκαλείται από συσσώρευση αλάτων, που κάνουν τις πλάκες των στοιχείων να ακουμπήσουν, και κατά συνέπεια να βραχυκυκλωθούν.

Για να καταλάβεις, μια μπαταρία έχει μέσα της 6 στοιχεία (τμήματα), που το καθένα αποδίδει 2.1Volt. Και τα 6 μαζί σε σειρά αποδίδουν 12.6V που είναι και η συνήθης τάση μιας μπαταρίας αυτοκινήτου σε ηρεμία. Το κάθε στοιχείο λοιπόν, αποτελείται από μια ομάδα από πλάκες (ανόδους και καθόδους) οι οποίες απέχουν μεταξύ τους πολύ λίγο, λιγότερο από 1mm. Ο αριθμός των πλακών ανά στοιχείο δεν είναι σταθερός, και καθορίζει την χωρητικότητα της μπαταρίας (Ah). Η διαδικασία αποφόρτισης, προκαλεί μια ηλεκτρο-χημική αντίδραση όπου ο ηλεκτρολύτης (το υγρό της μπαταρίας) διαβρώνει τις πλάκες αυτές, και παράγεται μια σκόνη, που προσκολλάται στις πλάκες σαν άλατα. Όταν τα άλατα αυτά συσσωρευτούν, μπορεί δύο γειτονικές πλάκες να ακουμπήσουν βραχυκυκλώνοντας, και ουσιαστικά καταργώντας, το στοιχείο στο οποίο ανήκουν. Έτσι, αν βραχυκυκλωθεί ένα στοιχείο, αυτομάτως η τάση διαμορφώνεται στα 5x2.1=10.5V, που είναι ανεπαρκής για να ξεκινήσει ο κινητήρας.

Ο μόνος τρόπος να αποφευχθεί η δημιουργία αυτών των αλάτων είναι να διατηρείται η μπαταρία φορτισμένη στο 100% ΔΙΑΡΚΩΣ. Αυτό φυσικά σε ένα αυτοκίνητο δεν είναι εφικτό, οπότε 1) πρέπει να διατηρούμε το σύστημα φόρτισης σε άριστη κατάσταση, και 2) να προσέχουμε την χρήση των ηλεκτρικών μας. Τα δυναμό έχουν απόδοση εξαρτώμενη από την ταχύτητα περιστροφής τους (δηλαδή τις στροφές του κινητήρα). Θα έχεις παρατηρήσει τα φώτα σου να χαμηλώνουν (σε φωτεινότητα) σε φανάρια, και να επανέρχονται μόλις μαρσάρεις τη μηχανή. Αυτό σημαίνει ότι στο ρελαντί το δυναμό δεν μπορεί να παράγει αρκετή ενέργεια ώστε να συντηρήσει τα ενεργοποιημένα ηλεκτρικά, και η τάση του συστήματος (άρα και της μπαταρίας) πέφτει, δηλαδή αποφορτίζεται. Τα πράγματα χειροτερεύουν τα βράδια του χειμώνα, που έχεις αναμένα φώτα, καλοριφέρ, υαλοκαθαριστήρες, πίσω αντίσταση κλπ. και είσαι ξεκίνα-σταμάτα στα "βροχο-μποτιλιαρίσματα". Γι' αυτό, αν οι συνθήκες επιτρέπουν, χρησιμοποιείς ότι χρειάζεσαι, ΓΙΑ ΟΣΟ το χρειάζεσαι. Αν το τζάμι ξεθολώσει σβήνεις την αντίσταση. Βάζεις το καλοριφέρ σε πιο ζεστή θερμοκρασία και χαμηλώνεις τον ανεμιστήρα κ.ο.κ. Και όταν πλησιάζεις στο προορισμό σου, σταδιακά σβήνεις ότι δεν χρειάζεσαι, ώστε να φτάσεις μόνο με τα απολύτως απαραίτητα αναμένα, για να βοηθήσεις το δυναμό σου να προλάβει να φορτίσει όσο το δυνατό περισσότερο την μπαταρία. Η κύρια όμως φθορά των μπαταριών γίνεται στην εκκίνηση του κινητήρα, όπου μετρώνται απώλειες έως και της μισής συνολικής χωρητικότητας. Αν μετά ο κινητήρας δεν δουλέψει αρκετό χρόνο ώστε να ξαναφορτιστεί πλήρως, η μπαταρία θα μείνει ελαφρώς ξεφόρτιστη. Όταν η μπαταρία μένει ξεφόρτιστη επιταχύνεται η φθορά, και γίνεται ένας αργός φαύλος κύκλος. Γενικά, για να μην μπούμε σε ανούσιες λεπτομέρειες, κατά μέσο όρο αρκούν 10 λεπτά λειτουργίας μετά από εκκίνηση κρύας μηχανής, 5 λεπτά αν ήταν χλιαρή, και 2 λεπτά αν ήταν σε πλήρη θερμοκρασία (κρύα μηχανή θέλει παραπάνω "κόπο" από την μπαταρία για να ξεκινήσει, γι' αυτό συνήθως οι μπαταρίες χαλάνε το χειμώνα). Για αυτοκίνητα που ήταν σταθμευμένα 48 ώρες, χρειάζεται λίγο περισσότερο κλπ. Αν μείνει σταθμευμένο ένα μήνα, λογικό είναι να μην ξεκινήσει, και αν η μπαταρία ήταν και σχετικά παλιά, να χαλάσει κι αυτή.

Με προσεκτική χρήση οι μπαταρίες καλής ποιότητας κρατάνε αρκετά. Κατάφερα προσέχωντας τέτοια απλά πράγματα να κρατήσω μια μπαταρία 6 χρόνια, που είναι διπλάσιο από τον μέσο όρο των 3 ετών. Δεν λέω ότι κάνοντας αυτά, όλες οι μπαταρίες θα κρατήσουν τόσο πολύ, σίγουρα όμως θα κρατήσουν περισσότερο απ' ότι με "απρόσεκτη" χρήση.

Οπότε, μετά από μία μακροσκελή φλυαρία, ναι μπορεί να συμβεί σε οποιαδήποτε μπαταρία, ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΠΟΥ ΤΗΣ ΓΙΝΕΤΑΙ, ακόμα και μπαταρία ενός έτους μπορεί να χαλάσει.

Συγγνώμη για την μακροσκελή απάντηση, αλλά ήθελα να σου εξηγήσω τι και γιατί συμβαίνει, και πως μπορείς να το περιορίσεις...


Το/Τα ακόλουθα 2 μέλη ευχαρίστησαν gr_diver για την δημοσίευση του/της: Google [Bot], Θάνος
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Νοέμ 2007, 20:02 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:15
Δημοσιεύσεις: 932
Τοποθεσία: ΚΡΗΤΗ
@gr_diver

Ευχαριστώ για την κατατοπιστηκή απάντηση! :thumbup
Οπότε αν κατάλαβα καλά, στην περίπτωση μου όπου το αυτοκίνητο θα μείνει ένα ολόκληρο μήνα σε ακινησία, το καλύτερο που έχω να κάνω είναι να την αποσυνδέσω όταν είναι πλήρως φορτισμένη και να την μεταφέρω σε εσωτερικό χώρο(θερμοκρασία δωματίου), σωστά;

_________________
Εικόνα


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε georgep800 για την δημοσίευση του/της: Google [Bot]
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Νοέμ 2007, 22:59 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56
Δημοσιεύσεις: 1820
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Σωστά! :thumbup

Αλλά κάνε μια πρόβα πως κλειδώνει χειροκίνητα το αμάξι (η πόρτα του συνοδηγού) πριν την βγάλεις, γιατί μετά το κεντρικό κλείδωμα δεν θα δουλέψει! Ή, αν δεν έχεις συναγερμό, άνοιξε το καπώ, κλείδωσέ το αυτοκίνητο, βγάλε την μπαταρία και τέλος κλείσε το καπώ. Έτσι θα μείνει κλειδωμένο. Και όταν με το καλό γυρίσεις, το ανοίγεις με το κλειδί από την πόρτα του οδηγού, που έχει εξωτερική κλειδαριά! :thumbup Και λέω αν δεν έχεις συναγερμό, γιατί αν έχεις, όταν το κλειδώσεις θα οπλίσει, και το ανοιχτό καπώ και η αποσύνδεση της μπαταρίας θα τον κάνουν να χτυπήσει!


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε gr_diver για την δημοσίευση του/της: Google [Bot]
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Δεκ 2007, 01:59 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Γιώργο γιατί δεν αφήνεις τα κλειδιά στους δικούς σου να το βάζουν μπροστά 2-3 φορές τη βδομάδα;

Ή να υποθέσω θα πάτε στο αμέρικα οικογενειακώς... hmmm

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Δεκ 2007, 13:48 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:15
Δημοσιεύσεις: 932
Τοποθεσία: ΚΡΗΤΗ
gr_diver έγραψε:
Σωστά! :thumbup

Αλλά κάνε μια πρόβα πως κλειδώνει χειροκίνητα το αμάξι (η πόρτα του συνοδηγού) πριν την βγάλεις, γιατί μετά το κεντρικό κλείδωμα δεν θα δουλέψει! Ή, αν δεν έχεις συναγερμό, άνοιξε το καπώ, κλείδωσέ το αυτοκίνητο, βγάλε την μπαταρία και τέλος κλείσε το καπώ. Έτσι θα μείνει κλειδωμένο. Και όταν με το καλό γυρίσεις, το ανοίγεις με το κλειδί από την πόρτα του οδηγού, που έχει εξωτερική κλειδαριά! :thumbup Και λέω αν δεν έχεις συναγερμό, γιατί αν έχεις, όταν το κλειδώσεις θα οπλίσει, και το ανοιχτό καπώ και η αποσύνδεση της μπαταρίας θα τον κάνουν να χτυπήσει!


Δυστυχώς ή ευτυχώς έχω συναγερμό... Πρόβλημα ε...;hmmm
Ο συναγερμός δεν παίρνει τροφοδοσία απο την μπαταρία του αυτοκινήτου; Ή μήπως έχει και δική του μπαταρία;
Καμιά ιδέα; Τι να κάνω άραγε...; hmmm

agiorgitis έγραψε:
Γιώργο γιατί δεν αφήνεις τα κλειδιά στους δικούς σου να το βάζουν μπροστά 2-3 φορές τη βδομάδα;

Ή να υποθέσω θα πάτε στο αμέρικα οικογενειακώς... hmmm


Μπά, μόνος θα πάω στο αμέρικα... :inno:
Αλλά και πάλι, το αυτοκίνητο θα παραμείνει μακρυά απο την οικογένεια, σε άλλο νομό. Οπότε λίγο δύσκολο...

_________________
Εικόνα


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε georgep800 για την δημοσίευση του/της: Google [Bot]
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Δεκ 2007, 09:27 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56
Δημοσιεύσεις: 1820
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Βρες την ασφάλεια που τον τροφοδοτεί, βγαλ'την και κλείδωσέ το με το κεντρικό. Αν στην ίδια ασφάλεια είναι και το κεντρικό κλείδωμα, τότε το κλειδώνεις χειροκίνητα.

Τον εργοστασιακό έχεις;


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 17 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

ΛΑΜΠΑΚΙ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: GeoC2vts
Απαντήσεις: 5
Γιατι βγαινει αυτο το μπαλακι απο τις ταχυτητες?
Δ. Συζήτηση: ZX
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
Προβλημα μετα απο αλλαγη μπαταριας
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: dimitris.kw
Απαντήσεις: 8
C4 1.6hdi 2005 109PS - προβλημα φορτισης της μπαταριας-
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: giourkas
Απαντήσεις: 0
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια