Apostolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 02 Ιαν 2008, 10:34 |
|
Εγγραφή: Τετ 09 Μάιος 2007, 14:29 Δημοσιεύσεις: 328 Τοποθεσία: Αθήνα
|
Tι γιατί..
Γιατί έχει πάμπολα ποιοτικά προβλήματα. Τουλάχιστον εδώ στην Ελλάδα το πουλάνε και σχετικά φτηνά οπότε λες πάει στην ευχή. Έξω είναι και πανάκριβο!
|
|
|
|
|
pkos76c4
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:02 |
|
|
οσο αφορα για αξιοπιστια δεν ξερω γιατι δεν ειχα ποτε παλι citroen.οσο αναφορα ποιοτητα την βρισκω αρκετα προσεγμενη για την κατηγορια
Apostolos έγραψε: Tι γιατί.. Γιατί έχει πάμπολα ποιοτικά προβλήματα. Τουλάχιστον εδώ στην Ελλάδα το πουλάνε και σχετικά φτηνά οπότε λες πάει στην ευχή. Έξω είναι και πανάκριβο!
|
|
|
|
|
YpNoS
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Ιαν 2008, 19:32 |
|
Εγγραφή: Πέμ 31 Μάιος 2007, 22:08 Δημοσιεύσεις: 572 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
|
Αν εξαιρεσεις την κακιστη ποιοτητα συναρμογης και καποιων πλαστικων, για μενα το C4 ειναι απο τα πιο ασφαλη αυτοκινητα που υπαρχουν.
Απο την οδηγικη συμπεριφορα του αυτοκινητου σε υψηλες ταχυτητες μεχρι το φρεναρισμα του, ειμαι απολυτα ικανοποιημενος και νοιωθω πραγματικα ασφαλης εντος του (ειδικα στα ταξιδια μου Θεσσαλονικη - Αθηνα - Θεσσαλονικη).
Απο κει και περα οταν διαβαζετε μια ερευνα να εχετε υποψην και το περιβαλλον της. Για παραδειγμα, οι Αγγλοι (οπως και οι Αμερικανοι) μισουν τους Γαλλους θανασιμα Δεν τους εχουν καθολου σε εκτιμηση.
forgive my french
_________________ "Τα μεθυσμένα αγγελούδια μου κοίτα πως φτερουγίζουν στης στροφής τον αέρα Κι όλοι το ξέρουν πως απόψε θα έχουμε μια όμορφη νύχτα κι αύριο θα είναι μια καλύτερη μέρα..."
Scary Greeks
|
|
|
|
|
Γιάννης Αγγελιδάκης
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Ιαν 2008, 23:18 |
|
Εγγραφή: Παρ 12 Οκτ 2007, 13:17 Δημοσιεύσεις: 2730 Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
|
μηπως, λέω εγω τώρα, υποστηρίζουν άλλες αυτικινητοβιομηχανίες;
. στο τέλος της ίδιας σελίδας υπάρχουν πολλά άρθρα σχετικά με το c4 που δέν συμπίπτουν με αυτά που λένε στο συγκεκριμένο άρθρο .->
"Make no mistake, the C4 is one of the best in its class. "
_________________ CITROEN C4 Coupe 1.6i VTS
μαρέσει η άστατη ζωή γεννήθηκα αλάνι, μαδυναμία σταυτοκίνητο στόπλο και στο φουστάνι
|
|
|
|
|
Bill30f
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Ιαν 2008, 11:02 |
|
Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53 Δημοσιεύσεις: 3229
|
Συμφωνώ ότι είναι ένα πολύ όμορφο και ασφαλές αυτοκίνητο με άριστη οδική συμπεριφορά, αλλά το να πηγαίνεις 2 φορές τον μήνα συνεργείο να αλλάζεις κάτι, και αυτή η εφαρμογή των πλαστικών είναι απαράδεκτη. Σε έξι μήνες άλλαξα : αμορτισέρ, ράδιο MP3, Βαλβίδα A/C, περιμένω κλειδί με τηλεχειρισμό, πλαστικά κολονάκια πορτ παγκάζ, κρεμάει η πόρτα συνέχεια, ο πίσω προφυλακτήρας δεν εφαρμόζει σωστά, και να δούμε τι άλλο θα βγάλει. Πρέπει να ομολογήσω ότι είναι σε άλλη κλάση όσον αφορά την ομορφιά και την οδική συμπεριφορά σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αλλά από ποιότητα κατασκευής πάσχει. Και ~14,000 σαυρίδια που θές για ένα C4 με καλό εξοπλισμό, δεν είναι και λίγα όσον αφορά την κατηγορία του. Εδώ Dacia Logan (renault κατασκευή στη Ρουμανία όπως και τα Clio και Thalia που έρχονται εδώ) παίρνεις με 7000 με πλήρη εξοπλισμό και έχει πολύ καλά πλαστικά, και σχεδόν καθόλου προβλήματα. Όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν την δυνατότητα να πουλάνε φτηνά και πολύ καλής ποιότητας αυτοκίνητα, αρκεί να είναι διαθέσιμες να μειώσουν λίγο το κέρδος από κάθε μονάδα που πουλάνε.
_________________ Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR
|
|
|
|
|
Γιάννης Αγγελιδάκης
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Ιαν 2008, 19:04 |
|
Εγγραφή: Παρ 12 Οκτ 2007, 13:17 Δημοσιεύσεις: 2730 Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
|
λοιπόν παιδιά εγώ θα σας παραθέσω ένα δημοσίευμα μίας πολύ αξιόποστης εφημερίδας για την αξιοπιστία των αυτικινήτων που κατα τη γνώμη μου ανταποκρίνεται πλήρως στην πραγματικότητα.
"Μία απο τις μεγαλύτερες έρευνες για την αξιοπιστία των αυτικινήτων ανάμεσα σε 33 αυτοκινητοβιομηχανίες παγκοσμίως κτέταξε την ΚΙΑ στην πέμπτη θέση. Η έρευνα διέξήχθη από την ανεξάρτητη εταιρεία Warranty Direct , που λειτουργεί ως σύμβουλος εγγυήσεων για τις αυτικινητοβιομηχανίες, περιλαμβάνοντας περισσότερα από 450000 αυτοκίνητα ηλικίας από 3-9ετών. Τα αποτελέσματα που συγκέντρωσε η Warranty Direct συνέβαλαν στη δημιοργία ενός πίνακα, όπου κάθε εταιρεία χαρακτηρίζεται από ένα ποσοστό επί τοις εκατό, το οποίο αναφέρεται στην ποσοστιαία αναλογία εκείνων των αυτοκινήτων που έχουν σημειώσει κάποια μηχανική βλάβη επί του συνόλου των αυτοκινήτων της που εξετάστηκαν. Η ΚΙΑ έλαβε την πέμπτη θέση της γενικής κατάταξης με 17.39%, που σημείνει ότι μόλις περίπου 17 αυτοκίνητά της στη 100 που εξετάστηκαν, είχαν παρουσιάσει μηχανικά προβλήματα. Πρώτη ήρθε η MAZDA με 8.04% , ακολουθούμενη από τη HONDA με 8.90% , την TOYOTA με 15.78% και τη MITSUBISHI με 17.04% , ενώ την ΚΙΑ ακολούθησαν η SUBARU με 18.46% , η NISSAN με 18.86% , η LEXUS με 20.05% , η MINI με 21.90% και η CITROEN με 25.98%."
σχετίκά με άλλα μεγαθύρια της αυτοκινητοβιομηχανίας κατά τη γνώμη μου βρίσκόμαστε σε μια πολύ καλή θέση που έχουμε την δυνατότητα να βελτιώσουμε κατα πολύ ακόμα.
τί λέτε ανταποκρίνεται ως προς την πραγματικότητα το συγκεκριμμένο δημοσίευμα;
_________________ CITROEN C4 Coupe 1.6i VTS
μαρέσει η άστατη ζωή γεννήθηκα αλάνι, μαδυναμία σταυτοκίνητο στόπλο και στο φουστάνι
|
|
|
|
|
Bill30f
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Ιαν 2008, 22:04 |
|
Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53 Δημοσιεύσεις: 3229
|
Πλήρης λίστα:1. Mazda - 8.04%
2. Honda - 8.90%
3. Toyota - 15.78%
4. Mitsubishi - 17.04%
5. Kia - 17.39%
6. Subaru - 18.46%
7. Nissan - 18.86%
8. Lexus - 20.05%
9. Mini - 21.90%
10. Citroen - 25.98%
11. Daewoo - 26.30%
12. Hyundai - 26.36%
13. Peugeot - 26.59%
14. Ford - 26.76%
15. Suzuki - 27.20%
16. Porsche - 27.48%
17. Fiat - 28.49%
18. BMW - 28.64%
19. Vauxhall - 28.77%
20. Mercedes - 29.90%
21. Rover - 30.12%
22. Volvo - 31.28%
23. Volkswagen - 31.44%
24. Jaguar - 32.05%
25. Skoda - 32.12%
26. Chrysler - 34.90%
27. Audi - 36.74%
28. Seat - 36.87%
29. Renault - 36.87%
30. Alfa Romeo - 39.13%
31. Saab - 41.59%
32. Land Rover - 44.21%
33. Jeep - 46.36%
Απλά κοιτάξτε τις υπόλοιπες Γαλλίδες τί θέση καταλαμβάνουν!!!
_________________ Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR
|
|
|
|
|
teo
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Ιαν 2008, 23:27 |
|
Εγγραφή: Σάβ 28 Απρ 2007, 12:21 Δημοσιεύσεις: 283 Τοποθεσία: Βόλος
|
Γιάννη καταρχήν σου εύχομαι χρόνια πολλά και καλά. Να σου απαντήσω με μια ερώτηση? Αν η citroen έδινε 7 χρόνια εγγύηση στο c4 θα ήταν βιώσιμη σαν εταιρεία ή θα το έκλεινε το μαγαζί? Αν η Kia η Honda η Subaru η Hyundai κ.α δεν ήταν σίγουρες για την αξιοπιστία των αυτοκινήτων δεν θα δίναν τόσα χρόνια εγγύηση.Οπότε μην βγάζουμε όλες τις έρευνες αναξιόπιστες επειδή η citroen δεν είναι στις πρώτες θέσεις. Εκεί που της αξίζει (ασφάλεια) είναι πρώτη χωρίς να της το στερήσει κανείς.
|
|
|
|
|
sergeant
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 08 Ιαν 2008, 00:14 |
|
Εγγραφή: Δευτ 25 Σεπ 2006, 19:26 Δημοσιεύσεις: 160 Τοποθεσία: Μπουρδελιστάν Ελλάδος
|
Δεν έχουμε λόγους να μην πιστέψουμε την έρευνα...
Και δεν νομίζω ότι τα πηγαίνει άσχημα με τη θέση που καταλαμβάνει, δεδομένου ότι 7 από τις 10 πρώτες είναι γιαπωνέζικες και 1 κορεάτικη...Οπότε μην τρέφετε ελπίδες να ξεπεραστούν αυτές οι εταιρείες σε θέματα ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ, από οποιαδήποτε ευρωπαϊκή γιατί απλούστατα δεν έχουν το Know-how των γιαπωνέζων για να το καταφέρουν...
Ουσιαστικά, αν δείτε καλύτερα τα αποτελεσματα είναι είναι η ΔΕΥΤΕΡΗ ευρωπαική εταιρεία σε σειρά καταταξης, πολύ πιο πάνω από μάρκες ΠΑΝΑΚΡΙΒΕΣ, που απευθύνονται και σε άλλο κοινό.
Προσωπικά λοιπόν, όχι μόνο δεν μου κακοφαίνεται , αλλά χαίρομαι πολύ που βλέπω τόσο ψηλά τη Citroen σε τεστ αξιοπιστίας, όταν πριν από καμμια 15αριά χρόνια θα ήταν τελευταία....
|
|
|
|
|
Bill30f
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 09 Ιαν 2008, 08:32 |
|
Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53 Δημοσιεύσεις: 3229
|
πιστεύω πως την έρευνα έπαιξε ρόλο και το κόστος των ανταλλακτικών, δεν μπόρεσα να βρω την λίστα από την πηγή, μιας και έχει διαγραφεί είναι του ιαν. 2007, για να μπορέσω να δω ποια ήταν τα κριτίρια και οι παράμετροι της έρευνας. Την βρήκα από άλλο forum. ( http://paultan.org/archives/2007/01/31/ ... able-2007/)
Αυτό που «ρίχνει» τα μεγαθήρια της Ιαπωνικής Αυτ/νίας ειδικά την Τογιότα, και την Σουζούκι εάν θέλετε, κατα την γνώμη μου είναι τα μοντέλα που βγάζουν από κοινού με ευρωπαϊκές εταιρίες. (Agila - WagonR, SX4- Sedici, C1-107-Aygo). Εάν το group PSA χρησιμοποιούσε τεχνογνωσία και μεθόδους κατασκευής από τους Ιάπωνες με τους οποίους βγάζει από κοινού οχήματα, σε όλο το φάσμα των μοντέλων που παράγει, θα είχαμε ακόμα υψηλότερη θέση, αντ΄αυτού πέφτουν οι Ιάπωνες. Η ΚΙΑ από την άλλη, πώς να μην είναι τόσο ψηλά, από την στιγμή που παράτησε τους κινητήρες της G.M. και χρησιμοποιεί πλέον μοτέρ και τεχνογνωσία Mazda; Η τρίτη θέση της Toyota μου προκάλεσε σοκ. Από την άλλη μην ξεχνάμε την νοοτροπία των Ιαπώνων, η οποία βάζει πάνω από το κέρδος την τιμή και το κύρος της εταιρίας, πράγμα το οποίο ισχύει ακόμα και για τον πιό χαμηλόμισθο εργαζόμενο.
Και βέβαια κατ΄εμέ το καλύτερο αυτοκίνητο θα ήταν αυτό που θα γινόταν από συνεργασία Ιαπώνων (κινητήρας - μηχανολογικά), Γερμανών (Σασί - αμάξωμα) και Γάλλων (Ανάρτηση - οδική συμπεριφορά)!!!!
Όνειρα!!!!
_________________ Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|