Σελίδα 2 από 2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Οκτ 2006, 09:00
από agiorgitis
Επίσης blackbird μην γράφεις κεφαλαία γιατι στη γλώσσα των φόρουμ είναι σα να φωνάζεις. :thumbup
Κράτησε τα κεφαλαία για το σέρβις... ;)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Οκτ 2006, 11:25
από Sakis..super3
enginekiller έγραψε:
souledge έγραψε:
κεφαλάρι = κεφαλή μηχανής ή αν θέλετε το πάνω καπάκι του μπλόκ.


καλα το φανταστηκα οτι εννοουσε αυτο αλλα δεν το εχω ξανακουσει...


και μισο εκατοστο να εχει στραβωμα το κεφαλαρι
παπαλα η μηχανη..

Re: ΤΙΝAΤΗΚΕ ΣΤΟ ΑΈΡΑ Ο ΙΜAΤΑΣ ΧΡΟΝΙΣΜΟΎ...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Οκτ 2006, 15:14
από dvure
blackbird έγραψε:
Για σας παιδιά ,

Πριν από περίπου 6 εβδομάδες μετέφερα το 17 μηνών citroen c4 που έχω
στην αντιπροσωπεία, από όπου και το είχα αγοράσει , καθότι
τινάχτηκε στο αέρα ο ιμάντας χρονισμού και με όλα τα επακόλουθα στην μηχανή...βαλβίδες κλπ κλπ..

Το αυτοκίνητο ήταν 6 εβδομάδες στην αντιπροσωπεία !! και αναγκαστικά να στυλο FAX στην Γαλλία (και να μιλήσω τηλεφωνικά με ανωτερα στελέχη)
για να το φτιάξουν επιτέλους εδώ στην ελλάδα...και να το πάρο επιτέλους , μετά από τόσο καιρό..

Η ερώτηση μου , προς εσάς, τους πιο έμπειρους είναι :

1) Είναι δικαιολογημένη η καθυστέρηση τον 6 εβδομάδων
με την δικαιολογία , ότι ακόμα δεν έχουν έρθει τα πράγματα
(ΚΕΦΑΛ’ΡΙ ) από την γαλλία ??
Διότι ουσιαστικά το κεφαλάρι μου άλλαξαν
Είναι δυνατόν να "καθισερισε" ΤΟΟΌΣΟ πολύ η αποστολή
του κεφαλάρι ??

2) Έπρεπε να απαιτήσω αλλαγή μηχανής ??
αντί να μου αλλάξουν το κεφαλάρι ??

3) Ο Ιμάντας χρονισμού , που τινάχτηκε στον αέρα , κοντά στα 10000 Km
είναι φυσιολογικό ? η σημαίνει πως η μηχανή είναι προβληματική ??

Αυτά..

Φιλικά
BlackBird

Καλος ηρθες. Θα σε παρακαλεσω να γραφεις με ελληνικους χαρακτιρες. Καλο ποσταρισμα :thumbup
crazywolf

Φίλε έχεις καθε νόμιμο δικαίωμα μέσα σε 2 χρόνια αγοράς κινητών αξιών αντιστροφής αγοράς,ή αλλαγής οπωδήποτε κινητήρα,συμβουλέψου εναν καλό δικηγόρο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Οκτ 2006, 17:11
από Sakis..super3
εε οχι ρε συ και δικηγορο..... hmmm Το ολο θεμα ειναι να λυθει με καλη διαθεση να τους "ψησει" και να δεις που ολα θα τακτοποιηθουν..

blackbird έγραψε:
Η ερώτηση μου , προς εσάς, τους πιο έμπειρους είναι :

1) Είναι δικαιολογημένη η καθυστέρηση τον 6 εβδομάδων
με την δικαιολογία , ότι ακόμα δεν έχουν έρθει τα πράγματα
(ΚΕΦΑΛ’ΡΙ ) από την γαλλία ??
Διότι ουσιαστικά το κεφαλάρι μου άλλαξαν
Είναι δυνατόν να "καθισερισε" ΤΟΟΌΣΟ πολύ η αποστολή
του κεφαλάρι ??

2) Έπρεπε να απαιτήσω αλλαγή μηχανής ??
αντί να μου αλλάξουν το κεφαλάρι ??

3) Ο Ιμάντας χρονισμού , που τινάχτηκε στον αέρα , κοντά στα 10000 Km
είναι φυσιολογικό ? η σημαίνει πως η μηχανή είναι προβληματική ??

Αυτά..


Απο τη λιγη εμπειρια μου θα σου πω

1)Εχω αλλαξει το κοντερ με εγγυηση..1 μηνας και κατι με πηρε για να ερθει στα χερια μου απο Γαλλια(εχει πολυ γραφειοκρατια)

2)Δεν ξερω αν μπορεις να απαιτησεις αλλαγη μηχανης...γιατι αν σου αλλαξανε το κεφαλαρι και εχουν ρυθμισει σωστα το εσωτερικο της μηχανης ολα απο την αρχη δλδ κυλινδρους κτλ δεν θα ξαναεχεις προβλημα..Προσεχε τα λαδια σου θελει πολυ προσοχη ειδικα αν εχεις το αυτοκινητο στα χερια σου τωρα..καθε μερα κοιτα το δεικτη λαδιου σου (οχι τον digital τον αλλο μεσα στη μηχανη)και αν παρατηρησεις καποια περιεργη μεταβολη κατευθειαν στο service.Βασικα πριν παθεις τη ζημια παρακολουθουσες τα λαδια?Υπαρχει μεγαλη περιπτωση ομως να μη εφταιγε ο ιμαντας σου..απλα να τον ζορισε η μηχανη και να κοπηκε..Ακομη
μεγαλυτερη εντυπωση μου κανει η αλλαγη του καπακιου της μηχανης(κεφαλαρι)ο λογος που μαλλον εγινε αλλαγη του σημαινει σημαινει οτι κατι το στραβωσε μεσα απο τη μηχανη καποιος κυλινδρος με μεγαλη δυναμη..(μηπως συμπληρωσες μονος σου λαθος τυπο λαδιου στη μηχανη ?Ποτε εκανες τον πρωτο ελεγχο?)
οποτε αναθεωρω την αποψη μου και σου λεω οτι καλυτερα να κανεις μια δηλωση για αλλαγη της...

και στο 3ο ερωτημα που θετεις θα σου απαντησω πως λογω ιμαντα η μηχανη δεν παθαινει κατι...Οταν κοβεται ο ιμαντας ...Κοβεται ο ιμαντας... και δεν σκανε οι μηχανες των αυτοκινητων...Οποτε η μηχανη σου παρουσιασε καποιο προβλημα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Οκτ 2006, 19:42
από blackbird
@Sakis_Super3

Αναφορικά για την αλλαγη μηχανής, το καλύτερο θα ήταν αυτό όμως μου είπαν πως κάτι τέτοιο δεν γίνεται , διότι ο επιθεωρητής έτσι έκρινε...
Δεν αλλάζουν τόσο εύκολα την μηχανή μου είπαν...

Τέλος πάντων , ελπίζω όπως λές να τα έχουν ρυθμίσει όλα απο την αρχή έτσι ώστε να μην ξαναέχω πρόβλημα...

Ποτε , απο την ημέρα του πρώτου Service την ημέρα της ζημιάς δεν είχα
ένδειξη ότι κάτι πάει στραβά με τα λάδια...

Οχι , δεν συμπλήρωσα μονος μου λάθος τύπου λαδιού..

Το πρώτο Service (έλεγχο) το έκανα στα 2000 Χμ , στην ίδια την αντιπροσωπεία που το πήρα... και μου είπαν
πως τα λάδια θα αλλαχθούν στα 10.000Χμ , όπως και έγινε αλλωστε , δηλαδή μαζί με την ζημιά που εφτιαξαν , μου άλλαξαν
οι ίδιοι τα λάδια...

Εγώ δεν ασχολήθηκα ποτε με αλλαγή λαδιών...

Πως να κάνω τώρα δήλωση για αλλαγή της μηχανής...Δεν νομίζω να καταφέρω τίποτα γιατί υποτίθεται ότι μου έφτιαξαν
το αυτοκίνητο πλέον...

Πώς όμως Sakis_Super3 , είναι δυνατόν να "έσκασε η μηχανή" , αφού με το αυτοκίνητο υπήρξα ΕΝΤΕΛΩΣ κύριως.
Ποτε δεν το ζόρισα , το πρόσεχα ΠΑΝΤΑ..

Δηλαδή να πάω τώρα και να τους πω , οτι θέλω να κάνω αίτηση για αλλαγή μηχανής , η καλύτερα αν στις επόμενες 10 - 30 μέρες μου
ξανα-παρουσιάση το πρόβλημα ??

Αλλά ακόμα και να ξανα-παρουσιαστεί το πρόβλημα , θα καταφέρω κάτι ??
Υπάρχει κάποιος που λόγο μεγάλης εμπειρίας στον χώρο μπορεί να
μου προτείνει κάτι συγκεκριμμένο ??

Ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις σας..

BlackBird

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Οκτ 2006, 19:44
από tony78
Και σιγά μην αλλάξουν μηχανή.... :fsss

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Οκτ 2006, 00:06
από Sakis..super3
blackbird πιστευω πως αν εξακολουθει να υπαρχει προβλημα το μοτερ θα στο βγαλει και πολυ νωρις μαλιστα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Οκτ 2006, 13:17
από s5zax
Παράθεση:
Οταν κοβεται ο ιμαντας ...Κοβεται ο ιμαντας... και δεν σκανε οι μηχανες των αυτοκινητων...Οποτε η μηχανη σου παρουσιασε καποιο προβλημα...

Αναλογα τις στροφες που εχεις! Αν εισαι ρελαντι μπορει και να το γλιτωσεις αν ομως εισαι με παραπανω την εκατσες....μονο σε μερικα παλια γερμανικα που ξερω και να κοπει ο ιμαντας δεν γινεται τπτ...το κεφαλαρι πολυ απλα στο αλλαξαν διοτι με το κοψιμο του ιμαντα καρφωθηκαν οι βαλβιδες πανω του...λογικα θα σου εχουν αλλαξει και μερικες βαλβιδες σιγουρα....πιο πολυ για ελλατωματικο ιμαντα-ρουλεμαν-τροχαλιες(το σετ δηλαδη που θα αλλαζες κανονικα στα 60Κ κμ) μου κανει η περιπτωση σου παρα για ελλατωματικη μηχανη! Περαστικα!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Οκτ 2006, 17:22
από Sakis..super3
s5zax έγραψε:
....μονο σε μερικα παλια γερμανικα που ξερω και να κοπει ο ιμαντας δεν γινεται τπτ...



μην εισαι απολυτος...Δεν μπορω να πιστεψω οτι αν κοπει ο δικος μου στα 50000-60000 θα αλαξω κεφαλαρι....ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ..λογω των υδραυλικων βαλβιδων που χρησιμοποιει η citroen το κοψιμο του ιμαντα δεν θα προκαλεσει περαιτερω προβληματα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Οκτ 2006, 20:17
από s5zax
δυστηχως φιλε μου δεν θελω να το σκεφτω αυτο οπως κανενας αλλος...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Οκτ 2006, 21:50
από dvure
[quote="Sakis..super3"]εε οχι ρε συ και δικηγορο..... hmmm Το ολο θεμα ειναι να λυθει με καλη διαθεση να τους "ψησει" και να δεις που ολα θα τακτοποιηθουν..

Διστυχώς καλοί μου φίλοι πρέπει να πάρουμε χαμπάρι ότι σαν καταναλωτές πλήρώνουμε και έχουμε απαιτήσεις,καινούργιο κινητήρα ναι,,, το πλήρωσε ο άνθρωπος χρυσάφι,γιατί να του επισκευάσουν τον κινητήρα, και ποιός εγγυάται το μέλλον με ποιό μάστορα; έαν ήταν στην Γερμανία αυτό θα γινόταν ή θα σκιζόταν εκεί οι ανθρωποι λόγω σκληρού ανταγωνισμού να του αλλάξουν κινητήρα;!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Οκτ 2006, 22:18
από panc4
Να και μια ακτινογραφια του κινητηρα με τον ιμαντα χρονισμου:

Εικόνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Νοέμ 2006, 16:51
από pduke
τελικά για ποιον κινητήρα μιλάτε? Το θέμα είναι σοβαρό! hmmm